SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Lekker hard trainen zodat we doodmoe zijn voor de tweede seizoenshelftquote:Op zondag 1 februari 2015 16:02 schreef Vermecelli het volgende:
Het trainingskamp heeft ons goed gedaan
Oh.![]()
Als van Rhijn op Schöne had gepasst was dat best een aardige variant geweest.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Jullie gaan nog een gol scoren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIKEY JE BENT ZO SLECHT MIGHTY MIKE MIGHTEY MIKE JE BENT ZO KANKER KANKER SLECHT![]()
![]()
?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIKEY JE BENT ZO SLECHT MIGHTY MIKE MIGHTEY MIKE JE BENT ZO KANKER KANKER SLECHTAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Jan-Arie begint steeds meer op Vertonghen te lijken. Qua spel, maar ook gewoon qua uiterlijk
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij speelde anders een wereldpot tegen Chisnall.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIKEY JE BENT ZO SLECHT MIGHTY MIKE MIGHTEY MIKE JE BENT ZO KANKER KANKER SLECHTVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mocht hij willenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
Jan-Arie begint steeds meer op Vertonghen te lijken. Qua spel, maar ook gewoon qua uiterlijk![]()
Ik begin op het punt te komen dat het me geen reet meer kan schelen wat er met dit team gebeurtRED ONS HENNIEGOD![]()
Goeie goal welHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Haha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: