SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Lekker hard trainen zodat we doodmoe zijn voor de tweede seizoenshelftquote:Op zondag 1 februari 2015 16:02 schreef Vermecelli het volgende:
Het trainingskamp heeft ons goed gedaan
Oh.![]()
Als van Rhijn op Schöne had gepasst was dat best een aardige variant geweest.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Jullie gaan nog een gol scoren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIKEY JE BENT ZO SLECHT MIGHTY MIKE MIGHTEY MIKE JE BENT ZO KANKER KANKER SLECHT![]()
![]()
?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIKEY JE BENT ZO SLECHT MIGHTY MIKE MIGHTEY MIKE JE BENT ZO KANKER KANKER SLECHTAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Jan-Arie begint steeds meer op Vertonghen te lijken. Qua spel, maar ook gewoon qua uiterlijk
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij speelde anders een wereldpot tegen Chisnall.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIKEY JE BENT ZO SLECHT MIGHTY MIKE MIGHTEY MIKE JE BENT ZO KANKER KANKER SLECHTVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mocht hij willenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
Jan-Arie begint steeds meer op Vertonghen te lijken. Qua spel, maar ook gewoon qua uiterlijk![]()
Ik begin op het punt te komen dat het me geen reet meer kan schelen wat er met dit team gebeurtRED ONS HENNIEGOD![]()
Goeie goal welHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Haha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is mijn club, mijn ideaal. En wij spelen het slechtste voetbal van allemaal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Volgende wedstrijd maar gewoon
Van Rhijn - Veltgod - Mirani - Riedewald
Serero
Klaassen - Nouri
Muric - Zivkogod - Kishna/Ghazi![]()
harde waarheidquote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef over_hedge het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal. En wij spelen het slechtste voetbal van allemaal![]()
Tijd om een Frank de Boertje te doen. Ontslaan, nieuwe trainer en kampioen worden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De Sink erinquote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende wedstrijd maar gewoon
Van Rhijn - Veltgod - Mirani - Riedewald
Serero
Klaassen - Nouri
Muric - Zivkogod - Kishna/GhaziOh.![]()
Laat Zivkovic voortaan beginnen dan deze achterlijke aanval + verdediging
man man mangraag op anoniem![]()
9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog een middenvelder svp!quote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef badschaap het volgende:
Nee vooral geen verdedigers kopen, want wat ajax nu heeft rondlopen kan ook echt goed verdedigen![]()
![]()
Narf!![]()
Misschien maar goed ook als we een keer geen kampioen worden. Hopelijk gaan ze dan eindelijk eens een beetje investeren.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste is jammer, over Feyenoord maak ik me niet zo druk
Anders blijf je doorgaan in die spiraal van jaren kutvoetbal.Oh.![]()
Lekker voor jou Sven, stumperdquote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef Dven het volgende:
Tijd om een Frank de Boertje te doen. Ontslaan, nieuwe trainer en kampioen worden![]()
![]()
schade beperkt houden tegen Legiaquote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef Scorpie het volgende:
9 punten, kampioenschap verspeeld. Richten op Europa dan maar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Schone en Andersen mogen ook meequote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef Baconbus het volgende:
Ik wil Moisander en Boilesen heel graag weg hebben.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Moisander moest blijven omdat we niet zonder hem konden
Haal dan gewoon een goede verdediger stelletje tamzakkenOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: