Felicitaties/condoleances overbrengen. Wat je het liefste wilt en op naar het volgende record.quote:
Link staat in de OP.quote:
Ik ben niet zo'n bierdrinker, maar dat ziet er best gezellig uit!quote:
Jammer. Ik hoopte op een gezellige 40+ meet.quote:
Open een topic zou ik zeggen. Wie weet is er voldoende animo.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:05 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer. Ik hoopte op een gezellige 40+ meet.
Ah.... jij weet ook de sfeer erin te brengen Hutquote:Op zondag 1 februari 2015 13:02 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Psalm 1 : 1
Welzalig hij, die in der bozen raad
Niet wandelt, noch op 't pad der zondaars staat,
Noch nederzit, daar zulken samenrotten,
Die roekeloos met God en godsdienst spotten;
Maar 's HEEREN wet blijmoedig dag en nacht
Herdenkt, bepeinst, en ijverig betracht.
Ik neem dat soort teksten op zondag nooit serieusquote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... jij weet ook de sfeer erin te brengen Hut
Nee, pas maandag weer, toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem dat soort teksten op zondag nooit serieus
Mensen uit de provincie zijn gauw tevredenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Als dit ons hoogtepunt is van dit jaar dan is het wel droevig gesteld
het is pas feb.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten hoogtepunten en dit is een historisch hoogtepunt.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
Da's waar..... en laten we het hopen voor zequote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten hoogtepunten en dit is een historisch hoogtepunt.
Niets mis mee om onze roots te koesteren en de groei te delen met de rest van FOK! Ooit wordt iedereen 40+
nog een historisch hoogtepunt:quote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten hoogtepunten en dit is een historisch hoogtepunt.
Niets mis mee om onze roots te koesteren en de groei te delen met de rest van FOK! Ooit wordt iedereen 40+
Eigenlijk is het natuurlijk een verkapt "kijk ons eens een levensvatbaar subforum zijn topic"quote:Op zondag 1 februari 2015 14:06 schreef FANN het volgende:
Da's waar..... en laten we het hopen voor ze
Ze worden meestal met Pek en veren weggejaagd, maar goed we zien welquote:Op zondag 1 februari 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk is het natuurlijk een verkapt "kijk ons eens een levensvatbaar subforum zijn topic"![]()
Wat extra users die vaker op 40+ komen posten zou niet verkeerd zijn. Zeker niet als dat leuke nieuwe topics/impulsen oplevert. Heb je dat "het is alleen maar een SC-subforum" gezeur ook minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |