Felicitaties/condoleances overbrengen. Wat je het liefste wilt en op naar het volgende record.quote:
Link staat in de OP.quote:
Ik ben niet zo'n bierdrinker, maar dat ziet er best gezellig uit!quote:
Jammer. Ik hoopte op een gezellige 40+ meet.quote:
Open een topic zou ik zeggen. Wie weet is er voldoende animo.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:05 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer. Ik hoopte op een gezellige 40+ meet.
Ah.... jij weet ook de sfeer erin te brengen Hutquote:Op zondag 1 februari 2015 13:02 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Psalm 1 : 1
Welzalig hij, die in der bozen raad
Niet wandelt, noch op 't pad der zondaars staat,
Noch nederzit, daar zulken samenrotten,
Die roekeloos met God en godsdienst spotten;
Maar 's HEEREN wet blijmoedig dag en nacht
Herdenkt, bepeinst, en ijverig betracht.
Ik neem dat soort teksten op zondag nooit serieusquote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... jij weet ook de sfeer erin te brengen Hut
Nee, pas maandag weer, toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem dat soort teksten op zondag nooit serieus
Mensen uit de provincie zijn gauw tevredenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Als dit ons hoogtepunt is van dit jaar dan is het wel droevig gesteld
het is pas feb.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten hoogtepunten en dit is een historisch hoogtepunt.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
Da's waar..... en laten we het hopen voor zequote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten hoogtepunten en dit is een historisch hoogtepunt.
Niets mis mee om onze roots te koesteren en de groei te delen met de rest van FOK! Ooit wordt iedereen 40+
nog een historisch hoogtepunt:quote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten hoogtepunten en dit is een historisch hoogtepunt.
Niets mis mee om onze roots te koesteren en de groei te delen met de rest van FOK! Ooit wordt iedereen 40+
Eigenlijk is het natuurlijk een verkapt "kijk ons eens een levensvatbaar subforum zijn topic"quote:Op zondag 1 februari 2015 14:06 schreef FANN het volgende:
Da's waar..... en laten we het hopen voor ze
Ze worden meestal met Pek en veren weggejaagd, maar goed we zien welquote:Op zondag 1 februari 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk is het natuurlijk een verkapt "kijk ons eens een levensvatbaar subforum zijn topic"![]()
Wat extra users die vaker op 40+ komen posten zou niet verkeerd zijn. Zeker niet als dat leuke nieuwe topics/impulsen oplevert. Heb je dat "het is alleen maar een SC-subforum" gezeur ook minder.
dat valt mij ook op jaquote:Op zondag 1 februari 2015 14:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze worden meestal met Pek en veren weggejaagd, maar goed we zien wel
fijnquote:
okquote:Op zondag 1 februari 2015 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik vind het niet aardig van je dat ik je geen dvd mag sturen, maar moet je zelf weten
Neuh...de integratie verloopt altijd soepeltjes en heel liefdevol.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:11 schreef FANN het volgende:
Dat vind ik de laatste tijd juist wel meevallen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet liegen...Bíjna altijdquote:Op zondag 1 februari 2015 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh...de integratie verloopt altijd soepeltjes en heel liefdevol.
jaquote:
Zie ik mijn werk langs flitsen op mijn vrije dag.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nog een historisch hoogtepunt:
50 jaar Brienenoordbrug
ja jammerquote:Op zondag 1 februari 2015 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik de laatste tijd juist wel meevallen.
ik vind dat ze iedereen wegjagen lijkt welquote:
nooit je adres geven op internetquote:
nooit je aders geven op internetquote:Op zondag 1 februari 2015 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat ik ga doen? Naar je huis komen?
Tja, dan geen dvd's voor jou jammerquote:Op zondag 1 februari 2015 14:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nooit je adres geven op internet
ik wil je aders helemaal nietquote:Op zondag 1 februari 2015 14:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nooit je aders geven op internet
Ja hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij had er liever nog een paar weggejaagd?
Vertel eens, wie uit deze sc had jij graag weggejaagd?quote:
Godsammelazerus, wat een apparaatquote:Op zondag 1 februari 2015 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier heb je wat afleiding:
SEX / Vrouw of man ervaring met dit type penis?
Neh, niemand, ik zit maar wat te klooien, just making conversation enzoquote:Op zondag 1 februari 2015 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens, wie uit deze sc had jij graag weggejaagd?
Een Willem van Hanegem-penisquote:Op zondag 1 februari 2015 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier heb je wat afleiding:
SEX / Vrouw of man ervaring met dit type penis?
Jammer, ik hoopte op een zondagmiddagrel.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, niemand, ik zit maar wat te klooien, just making conversation enzo
was er een kloon?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Die kloon gisteren zou je zo weggejaagd hebben hoor
Die is al weg na een keer blazen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Die kloon gisteren zou je zo weggejaagd hebben hoor
Die spierbundels en Tatoe's vin ik ook niksquote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Even choco lokken. Die is dol op piemels.
[..]
Dagcijfers checken, dan zie je meteen wie er gisteren gepost hebben.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef FANN het volgende:
was er een kloon?![]()
Ik heb dat hele topic overgeslagen en ben hiero begonnen met lezen
ik mag toch hopen dat 'ie fake isquote:Op zondag 1 februari 2015 14:28 schreef FANN het volgende:
Mag zo'n foto van zo'n piemel wel eigenlijk?
ziet er wel echt uitquote:Op zondag 1 februari 2015 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat 'ie fake is
De foto zag er toch tamelijk echt uit.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat 'ie fake is
Uhuh.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Even choco lokken. Die is dol op piemels.
[..]
ah ... deze? ConnieComenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dagcijfers checken, dan zie je meteen wie er gisteren gepost hebben.
Dank je, denk ik, maar deze was niet zo mooi.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn behulpzame inborst moest bij het zien van die pic meteen aan jou denken.
Piemels zijn sowieso niet echt mooi, maar dit was wel een apart exemplaar.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
Dank je, denk ik, maar deze was niet zo mooi.
Tja, weet ik ook niet, niet dat ik er heel de dag naar zit te kijken. Ik denk gewoon meer, nou ja, wat je er allemaal mee kan doen en zo.quote:
En hoeveel heb jij er dan wel niet gezien in je leven? Sport gezeten of zo?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piemels zijn sowieso niet echt mooi, maar dit was wel een apart exemplaar.
Heb er best een paar gezien in m'n leven, maar dit type nog nooit.
De penisbreuk bestaat dus toch....quote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is dit een gebroken piemel...
Ah... we hebben een geile Chocofan hierquote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, weet ik ook niet, niet dat ik er heel de dag naar zit te kijken. Ik denk gewoon meer, nou ja, wat je er allemaal mee kan doen en zo.En dat maakt het wat mooier. Nou ja, mooi, lekker wil ik het meer noemen.
De inbox "fann" is niet beschikbaarquote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil je aders helemaal nietwél je adres, per DM
Flink geknakt in ieder geval, maar zou hij er dan ook nog zo blij bij kijken? Hij komt misschien wel op plaatsen waar een rechte misschien niet kan komen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is dit een gebroken piemel...
Stom libido van mij. Schiet niet op hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... we hebben een geile Chocofan hier
geen PM maar DM Hut, ik stuur jou wel eentje dan kan je die beantwoordenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De inbox "fann" is niet beschikbaar
De fameuze "G-spot".quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flink geknakt in ieder geval, maar zou hij er dan ook nog zo blij bij kijken? Hij komt misschien wel op plaatsen waar een rechte misschien niet kan komen.
ik schiet nou al in de stressquote:Op zondag 1 februari 2015 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
geen PM maar DM Hut, ik stuur jou wel eentje dan kan je die beantwoorden![]()
en ik zal je niet stalken, ik zweer het met mijn hand op mijn hart
Heb ze niet geteld ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
En hoeveel heb jij er dan wel niet gezien in je leven? Sport gezeten of zo?
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ze niet geteld ofzo.![]()
Best wel veel aan sport gedaan ja, maar jij bent natuurlijk nieuwsgieriger naar de andere momenten.
Saunamomentjes?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ze niet geteld ofzo.![]()
Best wel veel aan sport gedaan ja, maar jij bent natuurlijk nieuwsgieriger naar de andere momenten.
we hebben 1000+ Dvd 's op de kringloopquote:Op zondag 1 februari 2015 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik vind het niet aardig van je dat ik je geen dvd mag sturen, maar moet je zelf weten
Oké als je het eng vindt moet je het niet doen, dan zet ik de hele partij in één keer op MPquote:Op zondag 1 februari 2015 14:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
we hebben 1000+ Dvd 's op de kringloop
bubbeltjesenvelopquote:Op zondag 1 februari 2015 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké als je het eng vindt moet je het niet doen, dan zet ik de hele partij in één keer op MP
Hyves voor mannen?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:42 schreef Kingstown het volgende:
Wat is Myves nou weer? Heb ik nou alweer een nieuwe rage gemist?
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:42 schreef Kingstown het volgende:
Wat is Myves nou weer? Heb ik nou alweer een nieuwe rage gemist?
http://myves.nl/quote:
Gewoon adresseren aan de kinderboerij t.a.v. Treehut362. Komt het vanzelf goed.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
Nah... denk er nog maar over na, ik zie je adres wel verschijnen, of niet...
Nog in aanbouw, omg weer iets nieuws.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://myves.nl/
[..]
Gewoon adresseren aan de kinderboerij t.a.v. Treehut362. Komt het vanzelf goed.
al wel zoiets als Hyves zijn denk ik?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://myves.nl/
[..]
Gewoon adresseren aan de kinderboerij t.a.v. Treehut362. Komt het vanzelf goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |