In dit genre?quote:
Doe dan maar Hyper, hyper (of hoe dat nummer ook heet) van Scooterquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe dan maar Hyper, hyper (of hoe dat nummer ook heet) van Scooter
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:12 schreef Fogel het volgende:
Ik wil Uccie niet wegjagen met metalverzoekjes
Ik moet toch nog even thee zetten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:12 schreef Fogel het volgende:
Ik wil Uccie niet wegjagen met metalverzoekjes
quote:
Maar ze zong side by side toen ik dat schreefquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee het was toch echt hand in hand
Daar zal jij dan wel gelijk in hebben, het duurt natuurlijk even voordat het daar op de noordpool is aangekomenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar ze zong side by side toen ik dat schreef
Kun je nog naarbuiten of ben je volledig ingesneeuwd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar ze zong side by side toen ik dat schreef
Paul Elstak? geen ideequote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:42 schreef Fogel het volgende:
Ik dacht eerst dat het poing, poing, poing was. Zelfde band toevallig?
Geen idee, is nog een heel eind in de toekomst, misschien wel. Wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
zeg Fogel, ben jij toevallig 23 mei in Nederland?
Geen sneeuw, geen probleem. Wel overal ijs, da's irritant.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je nog naarbuiten of ben je volledig ingesneeuwd.
ONZ meet in Utrechtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, is nog een heel eind in de toekomst, misschien wel. Wat gebeurt er dan?
[..]
Geen sneeuw, geen probleem. Wel overal ijs, da's irritant.
Ik ben niet goed ik (happy) hardcorequote:
Ik heb geen idee, maar iets met poing komt wel heel veel voorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben niet goed ik (happy) hardcore
Dacht aan Rotterdam termination source oid.
ik ben nog maar 8 minuten accountantquote:
Nou je kan veel zeggen, maar we hebben deze maand op de valreep toch nog 2 topics vol gekregen.quote:
Woeiquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ben nog maar 8 minuten accountant
"Veel". En nu?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou je kan veel zeggen, maar we hebben deze maand op de valreep toch nog 2 topics vol gekregen.
We moeten in februari toch wel 250 posten kunnen maken.quote:
Fogel snapt hem ook welquote:Op zondag 1 februari 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook bedanktnog even dit nummertje voor Uccie
quote:
Ik ook voor mijzelf.quote:
Gaan we komend weekend ook maar even vierenquote:Op zondag 1 februari 2015 00:02 schreef Fogel het volgende:
Jij trouwens ook gefeliciteerd met je nieuwe baan fokker
Dankuquote:Op zondag 1 februari 2015 00:02 schreef Fogel het volgende:
Jij trouwens ook gefeliciteerd met je nieuwe baan fokker
Waddan?quote:Op zondag 1 februari 2015 00:05 schreef Fogel het volgende:
Ik ken het niet. Maar ik kijk dan ook nagenoeg geen TV en/of series.
Volgende week ben ik een dag of 4-5 internetloos, the horror!
Bummerquote:Op zondag 1 februari 2015 00:05 schreef Fogel het volgende:
Ik ken het niet. Maar ik kijk dan ook nagenoeg geen TV en/of series.
Volgende week ben ik een dag of 4-5 internetloos, the horror!
oh...ja daar hebben ze geen electra.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:07 schreef Fogel het volgende:
Waddan? Werk. In Italie.
Ben zaterdagnacht pas weer terug.
Wel Carmen.quote:
Denk het wel, toch wel bijna elke Nederlanderquote:Op zondag 1 februari 2015 00:08 schreef Uccie het volgende:
Qua inschatting, zou ik dit gezien hebben?
Zelfs dat zegt me niksquote:
Waarschijnlijk niet neequote:
Series boeien me niet. Nederlandse TV boeit me niet. Politieseries boeien me niet. TV is het algemeen boeit me nietquote:
Nee nou mij ook niet zo veel hoor, maar baantjer is toch wel een stukje NLse geschiedenisquote:Op zondag 1 februari 2015 00:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Series boeien me niet. Nederlandse TV boeit me niet. Politieseries boeien me niet. TV is het algemeen boeit me niet
Dus het ligt niet zo aan de verhuizing.
Wel even opgezocht, de serie begon 5 jaar voordat ik opdonderde.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb deze week iets van 10 broeken gekocht voor ¤5,-uitverkoop is zo leuk.
Tjah. Niet iedereen kan feest hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
Jullie hebben Mono, wij hebben EggsTc live nu!
Logisch, daarom is het feest nu bij ons.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah. Niet iedereen kan feest hebben.
Hou het dan ook lekker daar. Wij komen ook niet bij jullie spammenquote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logisch, daarom is het feest nu bij ons.![]()
Mijn excuus. Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hou het dan ook lekker daar. Wij komen ook niet bij jullie spammen
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn excuus. Daar heb je helemaal gelijk in.
Mja het was zo stil hier... ik dacht geef mensen een alternatief... Niets fouts oid mee bedoeld...quote:
Nee oke, maar denk dat die mensen de weg wel weten als er behoefte aan is.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja het was zo stil hier... ik dacht geef mensen een alternatief... Niets fouts oid mee bedoeld...
Als men niet weet wie er draait....quote:Op zondag 8 februari 2015 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee oke, maar denk dat die mensen de weg wel weten als er behoefte aan is.
Kijk Fokker89, of moet ik radio 49 zeggen... Zolang de wrok er blijft en zit kunnen we elkaar nooit helpen. Uitpraten is in mijn ogen het beste. Als het is uitgepraat kunnen we elkaar helpen en evt samen werken. Dat ik de plaag ben voor radio 49 in jullie ogen weet ik inm ook. Ik ben alleen benieuwd waaom. Tell me what I did wrong, be open and tell me!quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
Jullie hebben Mono, wij hebben EggsTc live nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |