Paul Elstak? geen ideequote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:42 schreef Fogel het volgende:
Ik dacht eerst dat het poing, poing, poing was. Zelfde band toevallig?
Geen idee, is nog een heel eind in de toekomst, misschien wel. Wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
zeg Fogel, ben jij toevallig 23 mei in Nederland?
Geen sneeuw, geen probleem. Wel overal ijs, da's irritant.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je nog naarbuiten of ben je volledig ingesneeuwd.
ONZ meet in Utrechtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, is nog een heel eind in de toekomst, misschien wel. Wat gebeurt er dan?
[..]
Geen sneeuw, geen probleem. Wel overal ijs, da's irritant.
Ik ben niet goed ik (happy) hardcorequote:
Ik heb geen idee, maar iets met poing komt wel heel veel voorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben niet goed ik (happy) hardcore
Dacht aan Rotterdam termination source oid.
ik ben nog maar 8 minuten accountantquote:
Nou je kan veel zeggen, maar we hebben deze maand op de valreep toch nog 2 topics vol gekregen.quote:
Woeiquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ben nog maar 8 minuten accountant
"Veel". En nu?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou je kan veel zeggen, maar we hebben deze maand op de valreep toch nog 2 topics vol gekregen.
We moeten in februari toch wel 250 posten kunnen maken.quote:
Fogel snapt hem ook welquote:Op zondag 1 februari 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook bedanktnog even dit nummertje voor Uccie
quote:
Ik ook voor mijzelf.quote:
Gaan we komend weekend ook maar even vierenquote:Op zondag 1 februari 2015 00:02 schreef Fogel het volgende:
Jij trouwens ook gefeliciteerd met je nieuwe baan fokker
Dankuquote:Op zondag 1 februari 2015 00:02 schreef Fogel het volgende:
Jij trouwens ook gefeliciteerd met je nieuwe baan fokker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |