quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb deze week iets van 10 broeken gekocht voor ¤5,-uitverkoop is zo leuk.
Tjah. Niet iedereen kan feest hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
Jullie hebben Mono, wij hebben EggsTc live nu!
Logisch, daarom is het feest nu bij ons.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah. Niet iedereen kan feest hebben.
Hou het dan ook lekker daar. Wij komen ook niet bij jullie spammenquote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logisch, daarom is het feest nu bij ons.![]()
Mijn excuus. Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hou het dan ook lekker daar. Wij komen ook niet bij jullie spammen
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn excuus. Daar heb je helemaal gelijk in.
Mja het was zo stil hier... ik dacht geef mensen een alternatief... Niets fouts oid mee bedoeld...quote:
Nee oke, maar denk dat die mensen de weg wel weten als er behoefte aan is.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja het was zo stil hier... ik dacht geef mensen een alternatief... Niets fouts oid mee bedoeld...
Als men niet weet wie er draait....quote:Op zondag 8 februari 2015 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee oke, maar denk dat die mensen de weg wel weten als er behoefte aan is.
Kijk Fokker89, of moet ik radio 49 zeggen... Zolang de wrok er blijft en zit kunnen we elkaar nooit helpen. Uitpraten is in mijn ogen het beste. Als het is uitgepraat kunnen we elkaar helpen en evt samen werken. Dat ik de plaag ben voor radio 49 in jullie ogen weet ik inm ook. Ik ben alleen benieuwd waaom. Tell me what I did wrong, be open and tell me!quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
Jullie hebben Mono, wij hebben EggsTc live nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |