Dat is niet verantwoord op het spoorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:21 schreef Monopoly het volgende:
Zo, halve liter nummer 3. Hatseflatz
Gelukkig ben ik vrij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is niet verantwoord op het spoor
gewoon reply x 12. durrrquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef Monopoly het volgende:
Ja kutzooi, als ik een ander nummer er in gooti neukt ie mij
Moira de nummers laten kiezen en zelf de DJ spelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef Monopoly het volgende:
Ja kutzooi, als ik een ander nummer er in gooti neukt ie mij
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moira de nummers laten kiezen en zelf met de DJ laten spelen.
Opgelost.
OMFG OMA FUCKING HONDJE!!!quote:
Die moet mono dan maar even draaienquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMFG OMA FUCKING HONDJE!!!
Was die shit al vergeten sinds Villa Achterwerk![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMFG OMA FUCKING HONDJE!!!
Was die shit al vergeten sinds Villa Achterwerk![]()
Oh ja, gisteren nog geluisterd.quote:
Daarvoor hoeft het niet eens je eigen oma te zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:25 schreef Monopoly het volgende:
Oma's zijn handig. Elke dag je rapport laten zien als ze dement zijn. Cashen
Gewoon overal langsgaan in het bejaardentehuisquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft het niet eens je eigen oma te zijn
oh ja vergeten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Automix. Sterf maar kut VirtualDJ
Ben wel heel benieuwd hoe onze generatie bejaard is jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:28 schreef richolio het volgende:
Kan niet wachten tot ik in die gouden jaren zit.Deze generatie gaat 24/7 lan-party in het bejaardentehuis
gewoon aan de psychedelische zooi gamen en een beetje wijven uitschelden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe onze generatie bejaard is jaDenk fucking chill
Maar dan voor de 'nieuwe' jeugd alsnog oubollig
ga je van dat bier pitten?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:30 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die geen halve liters Pitt bier drinken_!
hehehehquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe onze generatie bejaard is jaDenk fucking chill
Maar dan voor de 'nieuwe' jeugd alsnog oubollig
Ja hallo, daar had ik even te veel geld voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:30 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die geen halve liters Pitt bier drinken_!
Moet ik een film downloaden zometeen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef Moira. het volgende:
Mijn laptop flipt 'm trouwens een beetje. Hij is tyfusheet en het 'scrollwieltje' van mijn mousepad doet 't niet meer, wat 't eigenlijk echt onmogelijk FOK!ken maakt. Dus ik vrees dat ik straks ga out-tunen..
Als je maar terug komtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef Moira. het volgende:
Mijn laptop flipt 'm trouwens een beetje. Hij is tyfusheet en het 'scrollwieltje' van mijn mousepad doet 't niet meer, wat 't eigenlijk echt onmogelijk FOK!ken maakt. Dus ik vrees dat ik straks ga out-tunen..
Ja is die nieuwe Divergent niet al uit ofzo?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet ik een film downloaden zometeen?
Eem kiek'nquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is die nieuwe Divergent niet al uit ofzo?
Ik hoor het welquote:
Wat ben je toch allemaal aan het doenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
Nou heb ik internet en geen muziek
Vrouwen....techniek
Jammor. Kussiesquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoor het wel
Ik ga 'm smeren skeetjes! Deze trage kutlaptop verneukt mijn stonerspace. Kusjes en knuffels voor allen
dat ding aan het installerenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat ben je toch allemaal aan het doen
ja doe ik ook, maar dat valt steeds uitquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja doe ik ook, maar dat valt steeds uit.
Eens, al vind ik ook veel nummer van hem niet te harden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:39 schreef Monopoly het volgende:
Toch zonde dat Michael Jackson dood is. Was een fantastische danser en muzikant.
Kan niet slechter zijn dan 8.1quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
Gelukkig kunnen we binnenkort allemaal gratis upgraden naar windows 10
Daarom, en zelf windows 7 gebruikers kunnen het kosteloosquote:
over 70 jaarquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:42 schreef Monopoly het volgende:
Mijn uitvaartnummer. Dit hoor je als mijn kist naar beneden gaat.
Als je dan nog elke dag een paar halve liters pitt kan klappen, waarom nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik hoop het niet. Dan ben ik bijna 98
Lager, lager, lagerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:42 schreef Monopoly het volgende:
Mijn uitvaartnummer. Dit hoor je als mijn kist naar beneden gaat.
BS, die zitten gewoon alleen te lurken en te doen alsof.quote:
Nouja, er zijn wel 6 luisteraars,en alleen wij reageren, dus je kon wel eens gelijk hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
BS, die zitten gewoon alleen te lurken en te doen alsof.
Nee, dan klapt de muziek er uit. Doe het op automixquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Ben je nou trouwens wel zelf aan het mixen mono?
Je valt iniedergeval niet meer van de stream af.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dan klapt de muziek er uit. Doe het op automix
of gewoon upgraden, vaak kan je met een paar kleine dingen voor weinig geld je pc weer up te date maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Dat is gunstig. Toch moet het maar weer een keer opgekalefaterd worden. Sowieso tijd voor een nieuwe pc binnenkort.
Check.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
BS, die zitten gewoon alleen te lurken en te doen alsof.
Bedankt iniedergeval. het was nu een beetje laat. Maar kom zeker maar weer eens terug. We gaan vanaf volgende week weer proberen het rooster te vullen, dan heb je ook wat meer luisteraarsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Laatste nummer trouwens. Zo film opzetten en naar de klote gaan met de vrouw
Oh, da's ook naar, maar 1,5 nummer meekrijgen van een Monoshowquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Laatste nummer trouwens. Zo film opzetten en naar de klote gaan met de vrouw
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Volgende keer goede voorbereiding, goede muziek en meer bier
Niet geheel onaardig. Bij jou?quote:
Zeer goed!quote:
Vertel, vertelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |