Gewoon overal langsgaan in het bejaardentehuisquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft het niet eens je eigen oma te zijn
oh ja vergeten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Automix. Sterf maar kut VirtualDJ
Ben wel heel benieuwd hoe onze generatie bejaard is jaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:28 schreef richolio het volgende:
Kan niet wachten tot ik in die gouden jaren zit.Deze generatie gaat 24/7 lan-party in het bejaardentehuis
gewoon aan de psychedelische zooi gamen en een beetje wijven uitschelden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe onze generatie bejaard is jaDenk fucking chill
Maar dan voor de 'nieuwe' jeugd alsnog oubollig
ga je van dat bier pitten?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:30 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die geen halve liters Pitt bier drinken_!
hehehehquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe onze generatie bejaard is jaDenk fucking chill
Maar dan voor de 'nieuwe' jeugd alsnog oubollig
Ja hallo, daar had ik even te veel geld voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:30 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die geen halve liters Pitt bier drinken_!
Moet ik een film downloaden zometeen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef Moira. het volgende:
Mijn laptop flipt 'm trouwens een beetje. Hij is tyfusheet en het 'scrollwieltje' van mijn mousepad doet 't niet meer, wat 't eigenlijk echt onmogelijk FOK!ken maakt. Dus ik vrees dat ik straks ga out-tunen..
Als je maar terug komtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef Moira. het volgende:
Mijn laptop flipt 'm trouwens een beetje. Hij is tyfusheet en het 'scrollwieltje' van mijn mousepad doet 't niet meer, wat 't eigenlijk echt onmogelijk FOK!ken maakt. Dus ik vrees dat ik straks ga out-tunen..
Ja is die nieuwe Divergent niet al uit ofzo?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet ik een film downloaden zometeen?
Eem kiek'nquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is die nieuwe Divergent niet al uit ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |