Rondingenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ben geen fan van zo'n slobberding. Komen de rondingen niet goed in uit.
Mij staat dat dus echt nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Die broek snijdt wel in mijn heupen.
Hoezo niet?quote:
Heeft Elf gemaakt, maar ik heb hele ielige kuitenquote:
Komt omdat je nogal brede heupen hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Die broek snijdt wel in mijn heupen.
Werpheupen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat je nogal brede heupen hebt.
Bij Marianne in vergelijk, ben ik nog dikquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt of denk je dat gewoon zelf? Anders voortaan naar je werk fietsen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft Elf gemaakt, maar ik heb hele ielige kuiten
Ik denk dat mijn lengte/breedte verhouding iets minder gunstig is. Maar niet zodanig dat ik op dieet moet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt of denk je dat gewoon zelf? Anders voortaan naar je werk fietsen.
Als jij af zou vallen blijft er niks meer over.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn lengte/breedte verhouding iets minder gunstig is. Maar niet zodanig dat ik op dieet moet.
Heb jij net als Uccie ook iele kuiten?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar bij jou ook nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als jij af zou vallen blijft er niks meer over.
Dat zal wel meespelen ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik draag nooit een strakke broek.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb jij net als Uccie ook iele kuiten?
Komt omdat ik weer post, vindt ze intimiderend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig heeft Fatima al een tijdje niet gepost.
De grote improvisatieshow is nog meer aids dan Cojones.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie een soort lama's op RTL4 nu.
Wat is cojones?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
De grote improvisatieshow is nog meer aids dan Cojones.
Kun je nagaan.
Haha.quote:
Geeft niets.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha.
Haar boezem wordt wel erg platgedrukt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Komt omdat ik weer post, vindt ze intimiderend.
Monopolyquote:
Dat is gewoon goeie muziek, heb ik net ook nog gehoord.quote:
Nu Easy Lover, ook zo'n bazennummer.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is gewoon goeie muziek, heb ik net ook nog gehoord.
Waar luister je?quote:
ohquote:
Nee, meestal begint het bij de suggesties van you tube en voor je het weet ben je weer een paar uur verder.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
ohik dacht dat je een radio aan had staan.
ja dat is waarquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, meestal begint het bij de suggesties van you tube en voor je het weet ben je weer een paar uur verder.
Gisteren zaten er wel leuke tussen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Als LTKVD hier was hadden we nu weer een spettertoep aan youtubes gehad.
Waar?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren zaten er wel leuke tussen.
de youtubesquote:
Dat is leukquote:
Dat is het geode eraanquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Each time blijft altijd in mijn kop zitten.
quote:
Ga nah gah weg?quote:
Gaia's inborst is nu eenmaal prachtig.quote:maar mooi ja!
Nee man, dat is gewoon een dure BH.quote:
Ik mis deze nog:quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wat vinden de hier aanwezige modjes van de Bingo die Kingstown heeft gemaakt?
ONZ / Moderator-bingo
Persoonlijk mis ik "Bedankt Hans". Maar dat kan komen omdat ik te vaak in NWS rondhang.
Ik zei in het vorige deel al dat ik geen bingo had.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wat vinden de hier aanwezige modjes van de Bingo die Kingstown heeft gemaakt?
ONZ / Moderator-bingo
Persoonlijk mis ik "Bedankt Hans". Maar dat kan komen omdat ik te vaak in NWS rondhang.
Nee dat is wat ze standaard denken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit wat in. Zijn er veel mods die dat zeggen dan?
Ah OK. Misschien moeten we een speciale Specularium-versie maken dan, zodat jij ook bingo kunt halen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei in het vorige deel al dat ik geen bingo had.
Misschien niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah OK. Misschien moeten we een speciale Specularium-versie maken dan, zodat jij ook bingo kunt halen.
Misschien welquote:
Uit zoveel oneliners bestaat zijn oeuvre nou ook weer niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wel
* Elfletterig heeft een idee... (het is alleen weer tering-veel werk, maar dat moet maar)
Nou...ik denk dat je een eind komt.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uit zoveel oneliners bestaat zijn oeuvre nou ook weer niet.
- Bedankt, Hansquote:
Heel goed, heel goed.....quote:Op zondag 1 februari 2015 00:44 schreef Specularium het volgende:
Topshow zeg ik niet zo veel, daar heb ik een gifje voor.
Ik ook, ik ga maar slapen.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dit een beetje eng worden, jongens.
Online?quote:Op zondag 1 februari 2015 00:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga maar slapen.
Morgen ga ik weer een poging doen nieuwe kleren te kopen.
Nee, in een winkel. Ik wil ze maandag meteen aan.quote:
Oh voor je eerste dag?quote:Op zondag 1 februari 2015 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, in een winkel. Ik wil ze maandag meteen aan.
Doe jijop andere dagen een broek aan?quote:Op zondag 1 februari 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij alleen op de eerste dag kleren aan?
Zelfs dan niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij alleen op de eerste dag kleren aan?
Zelfs dan niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe jijop andere dagen een broek aan?
Ik heb die oogaids vorige week bekeken, ik voel me nog steeds misbruiktquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zit dit samen met Elflettering te kijken bij hem thuis.
Broekjes uit.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig heeft Fatima al een tijdje niet gepost.
Jij en geen matige gifs postenquote:Op zondag 1 februari 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
Dat jochie naast die hond is van LTKDV, ik zou zoiets nooit posten.
UI...quote:Op zondag 1 februari 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
Dat jochie naast die hond is van LTKDV, ik zou zoiets nooit posten.
Ik vind dat ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dat je hier veel te veel tijd in steekt...
quote:Op zondag 1 februari 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dat je hier veel te veel tijd in steekt...
Deze klassieker ontbreekt nogquote:Op zondag 1 februari 2015 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had voor de zekerheid al een reserveplaatje klaarstaan....
Sorry, was even nieuwsberichtje aan het typenquote:Op zondag 1 februari 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, en nu allemaal weglopen
Doen alsof jullie een leven hebben om twee uur 's nachts. Misselijk word ik er van.
Dat boeit echt niemand.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, was even nieuwsberichtje aan het typen
Af en toe roept hier wel eens iemand dat hij naar buiten gaat, maar dat geloofd niemand natuurlijk haha.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, en nu allemaal weglopen
Doen alsof jullie een leven hebben om twee uur 's nachts. Misselijk word ik er van.
Je bent zelf een klassiekertje ouwe non-alocoholist.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis deze ook nog. Toch wel een klassiekertje.
[ afbeelding ]
Ik ga nog wel eens écht naar buiten.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Af en toe roept hier wel eens iemand dat hij naar buiten gaat, maar dat geloofd niemand natuurlijk haha.
Ik mis Yasmin trouwens wel, heeft die nog gepost nadat ze zei dat ze ging aanbellen bij haar overlastveroorzakende tokkieburen?
Je bent een lieverd Johannes, klap je niet teveel bier? Je moet wel op tijd wakker zijn om de tranen van Cavaliers op te likken.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een klassiekertje ouwe non-alocoholist.
quote:
Ik mis mijn kalifaatmokkel ookquote:Op zondag 1 februari 2015 02:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mis Yasmin trouwens wel, heeft die nog gepost nadat ze zei dat ze ging aanbellen bij haar overlastveroorzakende tokkieburen?
Via een ander medium heb jij nu het bewijs binnen dat ik niet te veel heb geklapt. Alhoewel zo'n Kasteel er wel inhakt wat dat betreft maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een lieverd Johannes, klap je niet teveel bier? Je moet wel op tijd wakker zijn om de tranen van Cavaliers op te likken.
Misschien was ze het zat en is ze met een bomgordel naar de buren getrokken.quote:
Waarschijnlijk wilde hij niet naar de bioscoop met dezen en genen.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:16 schreef Mani89 het volgende:
Mag je hier VBL bans bespreken? Want ik weet nou nog steeds niet waarom GGMM gebanned is.
Timmmmmmmmm vindt dit heel leuk trouwens.
Ik heb laatst nog gemeet met haar neven en nichten uit Tunesië, lekker mijn Frans kunnen oefenen, echt fantastisch.quote:
Arme jongen, hij is wel lief verder maar heel slim is hij niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Via een ander medium heb jij nu het bewijs binnen dat ik niet te veel heb geklapt. Alhoewel zo'n Kasteel er wel inhakt wat dat betreft maar dat geheel terzijde.
Ik heb van Cavaliers sowieso al 1 La Chouffe gewonnen omdat hij (HAHAHAH) dacht dat Go Ahead (HAHAHAH) van FC Groningen zou winnen.
C'est incroyable, dire plus!quote:Op zondag 1 februari 2015 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog gemeet met haar neven en nichten uit Tunesië, lekker mijn Frans kunnen oefenen, echt fantastisch.
Hoop het nietquote:Op zondag 1 februari 2015 02:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien was ze het zat en is ze met een bomgordel naar de buren getrokken.
Volgens mij kloppen het aantal m's nietquote:Op zondag 1 februari 2015 02:16 schreef Mani89 het volgende:
Mag je hier VBL bans bespreken? Want ik weet nou nog steeds niet waarom GGMM gebanned is.
Timmmmmmmmm vindt dit heel leuk trouwens.
Mijn Frans is helaas niet meer hoe het is geweestquote:Op zondag 1 februari 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Marianne en mij is 'dire plus' niet echt een gangbare uitdrukking.
Dat wel, kijkcijferkanonquote:Op zondag 1 februari 2015 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Levert een uitstekend frontpage bericht op denk ik als het waar zou zijn.
Jawel hoor, het is gewoon Timmmmmmmmmmm en daarmee basta.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen het aantal m's niet
Ok danquote:Op zondag 1 februari 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is gewoon Timmmmmmmmmmm en daarmee basta.
Maakt niet uit.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn Frans is helaas niet meer hoe het is geweest
[..]
Dat wel, kijkcijferkanon
timmmmmmmmmmmquote:Op zondag 1 februari 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is gewoon Timmmmmmmmmmm en daarmee basta.
Dat is dan een beetje te laat als ze haar bomgordel al heeft af laten gaanquote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
En misschien wil ze wel een exclusief interview geven voor de FOK! frontpage inclusief pics.
Ik ken Timmmmmmmmmm niet als een type dat snel huilt dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
timmmmmmmmmmm
Hij kan het niet zo waarderen als je de t als hoofdletter schrijft.
Een paar flintertjes en de rest van het artikel vul je met pics van Pjohannes de vogel want daar is veel vraag naar.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje te laat als ze haar bomgordel al heeft af laten gaan
Het scheelt niet veel..quote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken Timmmmmmmmmm niet als een type dat snel huilt dus dat zal wel meevallen.
"How to barbecue a bird"quote:Op zondag 1 februari 2015 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een paar flintertjes en de rest van het artikel vul je met pics van Pjohannes de vogel want daar is veel vraag naar.
Even dat lelijke tagje eruit slopen, dat helpt.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht net zo lang tot deze gif gemeengoed is geworden.
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal lam, ik zie dat hele tagje niet eens hahaquote:Op zondag 1 februari 2015 02:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even dat lelijke tagje eruit slopen, dat helpt.
[ afbeelding ]
Welke zaal?quote:
Ik ben aan het bijtappenquote:
Drink jij ook speciaalbier Specularium?quote:
Specularium lijkt me niet een jongen die dat drinkt, die klapt het.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drink jij ook speciaalbier Specularium?
"Spannend"quote:
Nee, ook nooit gedaan. Aanstellerij.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drink jij ook speciaalbier Specularium?
Spec kapt gewoon halve liters ditdat.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ook nooit gedaan. Aanstellerij.
Wat ben je toch ook een oelewapper.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ook nooit gedaan. Aanstellerij.
Pax en ik prefereren Holger in fancy glazen.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spec kapt gewoon halve liters ditdat.
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik graag naar Bels rij voor een speciaal biertje vermaak ik me nu toch ook optimaal met een bacoquote:Op zondag 1 februari 2015 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik prefereren Holger in fancy glazen.
[ afbeelding ]
Konijnen lusten geen speciaalbier.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:01 schreef Specularium het volgende:
Ik zou dat niet eten, geef maar lekker aan je konijn ofzo.
Houd je wel van eiersalade?quote:Op zondag 1 februari 2015 03:01 schreef Specularium het volgende:
Ik zou dat niet eten, geef maar lekker aan je konijn ofzo.
Katten welquote:Op zondag 1 februari 2015 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Konijnen lusten geen speciaalbier.
Zonder Freddy is dat ook de moeite niet denk ik...quote:Op zondag 1 februari 2015 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, we hebben het optreden van Queen in de Ziggo Dome gemist.
Zeer hoogst waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus jij vindt Adam Lambert een oetlul?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ontzettend, dat kun je overal op smeren.
Freddy is een opperbaas, die stem kan niemand evenarenquote:Op zondag 1 februari 2015 03:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, dat is ook niet erg aardig.
En zo kom je opeens een mod tegen waar je het bestaan niet eens vanaf wistquote:
Oh hoi.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zo kom je opeens een mod tegen waar je het bestaan niet eens vanaf wist
Hoi, LTVDK hierquote:
Nee, ik krijg er een slappe pener vanquote:Op zondag 1 februari 2015 03:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit doet het niet voor jou?
Oké, gaan we regelen!quote:Op zondag 1 februari 2015 03:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik krijg er een slappe pener van
'Show must go on' wil ik sowieso op mijn onvermijdelijke crematie gedraaid horen
Niet zo snel jaquote:
Hoe kun je Liesje nou niet kennen? Kom je nooit in UTO ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2015 03:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
picsquote:Op zondag 1 februari 2015 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb me er net in laten lullen yoga te doen. Wat een drama is dat joh
Down dog positie geoefend?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Komt omdat LTKVD een matige noob is.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kun je Liesje nou niet kennen? Kom je nooit in UTO ofzo?
Je moet ook geen yoga doen joh, gewoon karatequote:Op zondag 1 februari 2015 12:33 schreef timmmmm het volgende:
What's up, dog?quote:
Nee joh, als ik dan toch een vechtsport ga doen, wordt het sumoworstelenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet ook geen yoga doen joh, gewoon karate
Het lijkt wel een algemene tendens om FOK! relaties geheim te houden.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat we onze relatie geheim gingen houden
Zie LTVDK en yasminaquote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het lijkt wel een algemene tendens om FOK! relaties geheim te houden.
Dikke mannen knuffelen, dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, als ik dan toch een vechtsport ga doen, wordt het sumoworstelen
Deze hele SC hangt van herenliefde aan elkaar.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dikke mannen knuffelen, dat had ik niet achter je gezocht.
Niet jaloers zijn, er is genoeg tim voor iedereenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dikke mannen knuffelen, dat had ik niet achter je gezocht.
Ik heb nooit een MED topic gehadquote:Op zondag 1 februari 2015 14:03 schreef timmmmm het volgende:
MED / LTVDK, Inolvidable, AlwaysHappy en Etcetera gaan FP-en
Beter laat dan nooit onze LTVDK MED-en he
Ja, dat is waarquote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef timmmmm het volgende:
En jij hebt de bijnaam mr miyoki gekregen, en dat is eigenlijk veel beter
Heb je ook een eigen mat?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel trouwens nu mijn benen al behoorlijk van de driekwartiertjes yoga
Ja, zo ben ik. als ik iets een keertje uitprobeer, koop ik er wel meteen álles voor. Als ik rijk was geweest had ik trouwens wel zo geweest trouwensquote:
Waarom zou ik daar vrijwillig komen?quote:Op zondag 1 februari 2015 11:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kun je Liesje nou niet kennen? Kom je nooit in UTO ofzo?
Its about timequote:Op zondag 1 februari 2015 14:03 schreef timmmmm het volgende:
MED / LTVDK, Inolvidable, AlwaysHappy en Etcetera gaan FP-en
Beter laat dan nooit onze LTVDK MED-en he
Ik weet niet of ze aardig is. Verder heb ik nog nooit Utopia gekeken, dat zal niet gewaardeerd worden.quote:
twitter:NewsOnTheMin twitterde op zondag 01-02-2015 om 17:52:14BREAKING NEWS: Smoke rising from Burj Khalifa in Dubai, witnesses see fire engines staging. (@L0gg0l) http://t.co/XinhqgaJ3T reageer retweet
Het was gewoon mistquote:Op zondag 1 februari 2015 17:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NewsOnTheMin twitterde op zondag 01-02-2015 om 17:52:14BREAKING NEWS: Smoke rising from Burj Khalifa in Dubai, witnesses see fire engines staging. (@L0gg0l) http://t.co/XinhqgaJ3T reageer retweet
En ze is al weken een link met een reis naar Dubai aan het posten...quote:Op zondag 1 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
Fatima heeft hier al even niet gepost.
Ik ga ook pasta maken, toevallig.quote:
quote:
Wij hadden spaghetti.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga ook pasta maken, toevallig.
Maak even een foto als het klaar is.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga dit maken http://www.ah.nl/allerhan(...)igratin-met-spinazie
Maak ik vaak voor mezelf, dan maak ik meteen voor 2-3 dagen. Nu eet mijn vriendje mee, hopelijk lust hij het ook.
Nee.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak even een foto als het klaar is.
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga dit maken http://www.ah.nl/allerhan(...)igratin-met-spinazie
Maak ik vaak voor mezelf, dan maak ik meteen voor 2-3 dagen. Nu eet mijn vriendje mee, hopelijk lust hij het ook.
Wij hadden gewoon spaghetti met tomatensaus en rucola en peterselie en gehakt en gehaktballetjes. Of zo...quote:Op zondag 1 februari 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak even een foto als het klaar is.
Ik ga geen foto's van mijn eten meer op FOK! posten, had ik al eens gezegd.quote:
Wat vreemd.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn eten meer op FOK! posten, had ik al eens gezegd.
Jouw gifjes bedoel je?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
Vooral dat herposten als het allang niet meer grappig is,.
Jammer.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn eten meer op FOK! posten, had ik al eens gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit nu even in een app te neuzen met medische foto's, die een vriend me aanbevolen heeft.GetsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Boerzoektvrouwkijkersquote:Op zondag 1 februari 2015 20:35 schreef Webschip het volgende:
Boer zoekt vrouw. Geert ging weer lekker los.
Het is ook heel erg allemaal.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BoerzoektvrouwkijkersDie hele geile geert hype
Kapot stuk.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net gewoon 2 eieren op de grond kapot laten vallen![]()
Wat was er precies niet leuk?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond het niet zo'n boeiende aflevering van BZV.
De cameraman vond dat wel een mooi beeld volgens mij.quote:
Als je het echt Johannes stijl doet plaats je de foto's ook nog eens.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb foto's van het hele proces gemaakt, zoals Johannes altijd doet. Het staat nu in de oven dus even wachten op het finalestuk.
Er gebeurde niet zoveel. Behalve de vunzigheid van Geert in de eerste 10 minuten.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat was er precies niet leuk?
Ik heb niet gekeken.
Oh ja, moment.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het echt Johannes stijl doet plaats je de foto's ook nog eens.
Is hier een youtube van?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er gebeurde niet zoveel. Behalve de vunzigheid van Geert in de eerste 10 minuten.
Ja, dat vond Tem ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |