picsquote:Op zondag 1 februari 2015 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb me er net in laten lullen yoga te doen. Wat een drama is dat joh
Down dog positie geoefend?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Komt omdat LTKVD een matige noob is.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kun je Liesje nou niet kennen? Kom je nooit in UTO ofzo?
Je moet ook geen yoga doen joh, gewoon karatequote:Op zondag 1 februari 2015 12:33 schreef timmmmm het volgende:
What's up, dog?quote:
Nee joh, als ik dan toch een vechtsport ga doen, wordt het sumoworstelenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet ook geen yoga doen joh, gewoon karate
Het lijkt wel een algemene tendens om FOK! relaties geheim te houden.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat we onze relatie geheim gingen houden
Zie LTVDK en yasminaquote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het lijkt wel een algemene tendens om FOK! relaties geheim te houden.
Dikke mannen knuffelen, dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, als ik dan toch een vechtsport ga doen, wordt het sumoworstelen
Deze hele SC hangt van herenliefde aan elkaar.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dikke mannen knuffelen, dat had ik niet achter je gezocht.
Niet jaloers zijn, er is genoeg tim voor iedereenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dikke mannen knuffelen, dat had ik niet achter je gezocht.
Ik heb nooit een MED topic gehadquote:Op zondag 1 februari 2015 14:03 schreef timmmmm het volgende:
MED / LTVDK, Inolvidable, AlwaysHappy en Etcetera gaan FP-en
Beter laat dan nooit onze LTVDK MED-en he
Ja, dat is waarquote:Op zondag 1 februari 2015 14:05 schreef timmmmm het volgende:
En jij hebt de bijnaam mr miyoki gekregen, en dat is eigenlijk veel beter
Heb je ook een eigen mat?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel trouwens nu mijn benen al behoorlijk van de driekwartiertjes yoga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |