quote:
Gewoon een keer komen doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
Nog nooit carnaval gevierd, maar ik heb me een ellende van die muziek
Heb ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
Benno van Vugt – Ik wil het lipje van jouw blikje zijn
Tom & Dick - Bloody Mary (1969)quote:
Op zondag dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik het goed gelezen heb mogen hier vanaf morgen ALLE winkels van 12:00 - 18:00 open zijn.
Ben wel benieuwd wat dat gaat doen.
heb je geld teveel?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik het goed gelezen heb mogen hier vanaf morgen ALLE winkels van 12:00 - 18:00 open zijn.
Ben wel benieuwd wat dat gaat doen.
Je woont nu in een toeristisch gebied?quote:
Nope.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je woont nu in een toeristisch gebied?
Jouw UI en deze muziek!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:28 schreef DieselTank het volgende:
Muis was mijn DM trouwens aangekomen?![]()
En het achtergrond muziek jeumig haha
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:28 schreef DieselTank het volgende:
Muis was mijn DM trouwens aangekomen?![]()
En het achtergrond muziek jeumig haha
Geen last vanquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef DieselTank het volgende:
Friet met mayonaiseHet is patat en mayo.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:35 schreef ToT het volgende:
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar 7 luisteraars te hebben met deze muziek, man?
Supermarkten zijn al tot 8-10 uur open, zondagsrust heeft wel iets ik heb boven een supermarkt gewoond dat was geen pretjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
Enerzijds vind ik de zondagsopening geweldig. Als parttimer was het extra geld, met toeslag, maar voor mensen die fulltime werken wordt het ook verplicht en daar gaat dan je sociale leven.
Dat op zondag iedereen vrij was, was juist voor feestjes enzo wel makkelijk, al prefereer ik zelf zaterdag. Maar als dit 24/7 gedoe echt door gaat zetten wordt het echt lastig.
DJ Vout heeft een reputatie, de luisteraars blijken wat zelfkwelling prettig te vinden (en de kroningsshow is niet makkelijk te overtreffen).quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:35 schreef ToT het volgende:
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar 7 luisteraars te hebben met deze muziek, man?
Ik heb ook boven een supermarkt gewoond en had nergens last van. Vond het juist wel makkelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Supermarkten zijn al tot 8-10 uur open, zondagsrust heefte wel iets ik boven een suoermarkt gewoond dat was geen pretje
maar wat ga je halen dan morgenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb ook boven een supermarkt gewoond en had nergens last van. Vond het juist wel makkelijk.
Haha dan is mijn voorraads kast misschien wel verder dan de winkel voor julllie toenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb ook boven een supermarkt gewoond en had nergens last van. Vond het juist wel makkelijk.
Ik? Niks hoop ik.quote:
dat welquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik? Niks hoop ik.
Maar als je wat vergeten bent is het handig
ff IJtje openenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:44 schreef Melting het volgende:
Hierna weer een oude plaat, die wat gemoderniseerd is. Muis zal hem wel kennen.
Nietusquote:
Was vandaag eigenlijk ook vroeg gepland, maar wist niet hoe laat ik thuis zou zijn. Vandaar....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Als Vout op een zaterdagavond weer eens vroeg draait, wil ik dan wel aansluiten met 2 uurtjes een Bolle Jan show
Is ook geen probleem tochquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Was vandaag eigenlijk ook vroeg gepland, maar wist niet hoe laat ik thuis zou zijn. Vandaar....
Check het rooster. Ik probeer het de dag van te voren goed in te vullen. En anders 's morgens voor 11 uur.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is ook geen probleem toch
Ik weet alleen niet van te voren wanneer Melting of Vout draait, maar als Vout een keer vroeg draait wil ik wel doorgaan met de Amsterdamse variant
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Check het rooster. Ik probeer het de dag van te voren goed in te vullen. En anders 's morgens voor 11 uur.
Ja als je wakker wordt met een biertje in je hand kan je wel van een lamme sprekenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja als je wakker wordt met een biertje in je hand kan je wel van een lamme spreken
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Toch blijft voor mij als Amsterdamse HET carnavals lied: Ria Valk - de liefde van de man
eyquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed dat Spezza niet luistert
Die zou stuk gaan van de hoogdravende teksten
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Zit je net te praten met Melting via WA, blijkt het nu DJ Vout te zijn...
Hij zei dat ie ging stoppen met WA want hij moest draaien...
Serieus het is best moeilijk zo een gast met schietso...
Possie!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
ey dudequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
En dat ben ik zo gaan waarderen aan Radio 49, de mengelmoes aan muziek
De OP moet aangepast worden
het is niet meer van Korn tot K3 en van 2 Unlimited tot 2 Pac
Maar van Gothic tot Vout en van oldies tot mainstream
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Muisjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
En dat ben ik zo gaan waarderen aan Radio 49, de mengelmoes aan muziek
De OP moet aangepast worden
het is niet meer van Korn tot K3 en van 2 Unlimited tot 2 Pac
Maar van Gothic tot Vout en van oldies tot mainstream
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Muisje![]()
Kijk jij uit met de OP aanpassen, heeft je al gezeik genoeg gegeven de afgelopen jaren.
Possiequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Ik heb de koptelefoon wel afgezet, maar ik betrap mijzelf erop dat ik het volume toch steeds meer naar rechts zetquote:
Inderdaad.... Leidseplein in Amsterdam heeft weinig fatsoenlijke kroegen!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
Melt/Vout beoordeeld kroegen buiten brabant ook op kwaliteit of ze wél of niet schrobbelèr verkopen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de koptelefoon wel afgezet, maar ik betrap mijzelf erop dat ik het volume toch steeds meer naar rechts zet
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... Leidseplein in Amsterdam heeft weinig fatsoenlijke kroegen!
Je blijft er van drinkenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:06 schreef DieselTank het volgende:
Nou dames en heren mijn akg k 702 is besteld dus je zal na maandag wel weer van mijn koptelefoon horen haha
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:06 schreef DieselTank het volgende:
Nou dames en heren mijn akg k 702 is besteld dus je zal na maandag wel weer van mijn koptelefoon horen haha
Ja eigenlijk prima maar ik erger en irriteer me dood.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]AWESOME!!!!!!
Ik ben HEEL benieuwd wat je er van zult vinden!![]()
Wel jammer dat het 85 euro boven mijn budget maarjaaaaa...... Je leeft maar een keer en anders gaat het op aan iets anders compleet nutteloosquote:
Getver, en ik had zo gehoopt dat vandaag je laatste dag in de zinkput wasquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk prima maar ik erger en irriteer me dood.Mijn opleiding is uitgesteld naar 26 feb... Dat houd in dat ik dus 2 weken langer moet werken voor een bedrijf waar ik weg wil. Heel lang verhaal maar het komt er op neer dat er 1 of ander carrière wijf mij het leven zuur maakt als ik daar blijf. Dus wil ik zsm weg.
2 weken langer is dus eigenlijk geen optie maar ik zal wel moeten...
Verder alles prima.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk prima maar ik erger en irriteer me dood.Mijn opleiding is uitgesteld naar 26 feb... Dat houd in dat ik dus 2 weken langer moet werken voor een bedrijf waar ik weg wil. Heel lang verhaal maar het komt er op neer dat er 1 of ander carrière wijf mij het leven zuur maakt als ik daar blijf. Dus wil ik zsm weg.
2 weken langer is dus eigenlijk geen optie maar ik zal wel moeten...
Verder alles prima.
idd, met dit soort investeringen moet je gewoon echt voor iets goeds kiezen!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer dat het 85 euro boven mijn budget maarjaaaaa...... Je leeft maar een keer en anders gaat het op aan iets anders compleet nutteloos![]()
Hoeperdepoep staat op de stoep en laten we vrolijk wezenx100 maar wel leuk lied
Afhankelijk van je normale budget wordt het dus enkele weken pannenkoeken eten, ipv aardappels, met groente en vleesquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer dat het 85 euro boven mijn budget maarjaaaaa...... Je leeft maar een keer en anders gaat het op aan iets anders compleet nutteloos![]()
Hoeperdepoep staat op de stoep en laten we vrolijk wezenx100 maar wel leuk lied
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MI nu van Afrojack als Prins Carnaval
Die Paint ToT vast zo bij elkaarquote:
Ja ik ook, mja helaas... Ik heb haar gister al meteen een email gestuurd in de hoop dat ze haar dagdienst regeling terug wil draaien maar ik denk dat het nutteloos is. Ze heeft immers de directeur achter zich...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Getver, en ik had zo gehoopt dat vandaag je laatste dag in de zinkput was
waarom verkopen ze dat hier niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een heerlijk drankje waar je van blijft drinken....
Mijn Gall & Gall verkoopt het gewoon hoorquote:
Schandalig inderdaad..... Op Schiphol ook al niet.quote:
Komt wel goedquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik ook, mja helaas... Ik heb haar gister al meteen een email gestuurd in de hoop dat ze haar dagdienst regeling terug wil draaien maar ik denk dat het nutteloos is. Ze heeft immers de directeur achter zich...
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad..... Op Schiphol ook al niet.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn Gall & Gall verkoopt het gewoon hoor
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die Paint ToT vast zo bij elkaar
Voor de volgende Vout show is vroeg genoegquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]Geen probleem, maar ik ben nu ff een beetje ingekakt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Afhankelijk van je normale budget wordt het dus enkele weken pannenkoeken eten, ipv aardappels, met groente en vlees
Dat had ik moeten weten.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]dan gaan hij meteen terug
Maar het is dat ik het geld opspaar en dan spul ga kopen.. Ik had eigenlijk ruim 100 euro opzij gezet voor een nieuwe toetsenbord die toendertijd niet uit was maar inmiddels wel maar ik eigenlijk het toch niet helemaal nodig vind ivm met mijn perfect werkende toetsenbord.
Alhoewel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en leuk lied dit haha
Ik zal de volgende keer even voor je opletten welke slijterijen tussen het CS en het Leidseplein schrobbelèr verkopen. Ik denk de Gall & Gall in de Spuistraat sowieso wel, en waarschijnlijk die grote bij de AH achter het paleis ook wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik moeten weten.
Ik denk dat ik 30 September weer een hotelletje in Amsterdam boek.
Maar een flesje naar het hotel meenemen dan.
Wat kost die?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
Maar het is dat ik het geld opspaar en dan spul ga kopen.. Ik had eigenlijk ruim 100 euro opzij gezet voor een nieuwe toetsenbord die toendertijd niet uit was maar inmiddels wel maar ik eigenlijk het toch niet helemaal nodig vind ivm met mijn perfect werkende toetsenbord.
Alhoewel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en leuk lied dit haha
Dat is een hele leuke overbodige gadget die je kunt kopen als je echt geld teveel hebtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
Alhoewel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en leuk lied dit haha
En ik had ook nog tranen van het lachen door mijn eigen Foute showquote:
Ik ga er ook van uit. Ik raak alleen wel altijd in de stress van dat soort mensen die maar beslissingen maken omdat ze denken dat het goed is voor me zonder dat ze me kennen...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt wel goed
De opleiding komt eraan en met Pasen dus alleen maar leuke dingen doen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik had ook nog tranen van het lachen door mijn eigen Foute show
Stopt de NS daar ook al?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat in de bios naar Linda de Mol cs te staren
Ow may gawd........... Gooise Vrouwen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat in de bios naar Linda de Mol cs te staren
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow may gawd........... Gooise Vrouwen?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
Josefien, zo heette mijn knuffelbeer vroegah.
Grolschquote:
Geen eens gek veel, het is de corsair k70 rgb en dit was zegmaar een ''mod'' daarvoor als ik het goed heb... Het is echt waanzinnig je kan alles zelf instellen en door de community gemaakte dingen gebruiken en daar zit volgens mij ook in dat als je in een schietspel doodgaat alles anders kan worden enzo, het is echt vetquote:
ow wat dan?quote:
Possie ==/== Grolschquote:
Ik ookquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spam niet vergeten
Morgen avond
19:00 - 20:00
Dj Broertje - Broertjes bazen platen
Ook heerlijk! Ik ben ooit in een port gebeuren geweest in Porto, was 13 oid en mocht van moeders ook proeven...quote:
Dan ben ik mijn kind wegbrengen helaas...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spam niet vergeten
Morgen avond
Zoete meukquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook heerlijk! Ik ben ooit in een port gebeuren geweest in Porto, was 13 oid en mocht van moeders ook proeven...
volgende keer beterquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ben ik mijn kind wegbrengen helaas...
Dan is studio sportquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spam niet vergeten
Morgen avond
Goeie port gebruik ik alleen maar voor sauzenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goede oude port is niet zoet
Ik spuug er niet in
Advocaat is best lekker, maar de man met de hamer komt dan ook snel opzetten.quote:
Staat nog steeds op mijn lijstje van zelf eens makenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Advocaat is best lekker, maar de man met de hamer komt dan ook snel opzetten.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Advocaat is best lekker, maar de man met de hamer komt dan ook snel opzetten.
fixed!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Volume ----------------------------<-----------
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Volume ---------------------------->-----------
Ik moet zo lachen omdat ik deze 1,5 uur geleden in de bekendere versie gedraaid hebquote:
Nu is deze van toepassingquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
-----------------------------<----------
[..]
fixed!
Ja hè?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef DieselTank het volgende:
Wat een een tekst ook weer![]()
![]()
![]()
Je zou het maar gedownload hebben en op je pc hebben staan
Je bent vannacht weer dronken geweestquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bent vannacht weer dronken geweest
Ah die....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem tenminste aan dat Symph die bedoeldquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:34 schreef DieselTank het volgende:
Ik zie dit gesprek ook voor me:
Juf: Wat doet jou vader voor werk?
Kind: Ja hij maakt muziek!
Juf: Oh wat leuk! Wat voor muziek maakt hij allemaal?
Kind: Ja Carnavals muziek zoals leo waar is je deo
Dat vraag ik mij nu al af sinds ik naar Vout luisterquote:
Beter dan Leo ben je vannacht weer dronken geweest...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:34 schreef DieselTank het volgende:
diequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:36 schreef knokkels het volgende:
Sorry sorry, ik ben laat![]()
Was op het wachten op een date, die kwam niet
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
knokkels zit je ook met een tepel in je oor
quote:
Beter dan "Seks in de bejaardenflat", "Liever anaal" en "Kale kano" en dergelijken!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:34 schreef DieselTank het volgende:
Vuistjequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:36 schreef knokkels het volgende:
ja hahah en dan heeft het kind geen idee waar hij het over heeftquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dan "Seks in de bejaardenflat", "Liever anaal" en "Kale kano" en dergelijken!
Was het maar waar. Was een optie geweest wanneer mijn date was langsgekomenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
knokkels zit je ook met een tepel in je oor
Met lamme vrienden onder elkaar...quote:
mwoah, ze had op zich wel een goede reden:quote:
Zuipen tot je weer dorst hebt, en dan de dorst wegzuipen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met lamme vrienden onder elkaar...
Zo hadden wij op het nummer Heb je even voor mij? Het vervolg : Schuif dan je slipje opzij....
Verzonnen toen we in Almelo zaten in dat allin resort, Preston Palace.Dat laatste zegt genoeg denk ik.
Ik ben nog steeds bezig met het uitzoeken van mijn muziek, en moest wel lachen toen ik de Onzin Radio Parade met Tieten hoordequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo hadden wij op het nummer Heb je even voor mij? Het vervolg : Schuif dan je slipje opzij....
Verzonnen toen we in Almelo zaten in dat allin resort, Preston Palace.Dat laatste zegt genoeg denk ik.
Damnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwoah, ze had op zich wel een goede reden:
http://denhelderactueel.nl/2015/01/dode-na-ruzie-bij-t-wijkhuis/
Nou nee, gewoon zuipen tot je lam neerpleurt...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zuipen tot je weer dorst hebt, en dan de dorst wegzuipen?
Damnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwoah, ze had op zich wel een goede reden:
http://denhelderactueel.nl/2015/01/dode-na-ruzie-bij-t-wijkhuis/
Dat is de DJ Koelkast variant.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met het uitzoeken van mijn muziek, en moest wel lachen toen ik de Onzin Radio Parade met Tieten hoorde
Preciesquote:
Nou als ik lam ben komt er amper een goed woord uit laat staan een normale zin. Maar dan heb ik ook echt genoeg opquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen muziek van het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:44 schreef knokkels het volgende:
is WC Experience - Pannekoek In Je Onderbroek al langsgeweest?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:44 schreef knokkels het volgende:
is WC Experience - Pannekoek In Je Onderbroek al langsgeweest?
Wil je een verlenging?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga ik ook niet meer redden voor 23.00 uur.
Liever wel, maar ik draai ook enkele oudere nummers er tussen door.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen muziek van het afgelopen jaar.
Dit kwam dan ook vroeg in de avond naar boven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nou als ik lam ben komt er amper een goed woord uit laat staan een normale zin. Maar dan heb ik ook echt genoeg op
Ik vind het niet erg. Jullie misschien wel.quote:
Als Raffie wil draaien gaat ie voor een verlengingquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:45 schreef ToT het volgende:
Maar wilde Raf na Vout gaan draaien?
Of iemand anders?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga ik ook niet meer redden voor 23.00 uur.
Ja zeker, maar doe maar toch!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Jullie misschien wel.
True, maar ik heb 'm al weer even niet meer zien posten.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als Raffie wil draaien gaat ie voor een verlenging
Als er niemand wil geef ik graag mn stem aan DJ Vout!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Jullie misschien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |