Getver, en ik had zo gehoopt dat vandaag je laatste dag in de zinkput wasquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk prima maar ik erger en irriteer me dood.Mijn opleiding is uitgesteld naar 26 feb... Dat houd in dat ik dus 2 weken langer moet werken voor een bedrijf waar ik weg wil. Heel lang verhaal maar het komt er op neer dat er 1 of ander carrière wijf mij het leven zuur maakt als ik daar blijf. Dus wil ik zsm weg.
2 weken langer is dus eigenlijk geen optie maar ik zal wel moeten...
Verder alles prima.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk prima maar ik erger en irriteer me dood.Mijn opleiding is uitgesteld naar 26 feb... Dat houd in dat ik dus 2 weken langer moet werken voor een bedrijf waar ik weg wil. Heel lang verhaal maar het komt er op neer dat er 1 of ander carrière wijf mij het leven zuur maakt als ik daar blijf. Dus wil ik zsm weg.
2 weken langer is dus eigenlijk geen optie maar ik zal wel moeten...
Verder alles prima.
idd, met dit soort investeringen moet je gewoon echt voor iets goeds kiezen!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer dat het 85 euro boven mijn budget maarjaaaaa...... Je leeft maar een keer en anders gaat het op aan iets anders compleet nutteloos![]()
Hoeperdepoep staat op de stoep en laten we vrolijk wezenx100 maar wel leuk lied
Afhankelijk van je normale budget wordt het dus enkele weken pannenkoeken eten, ipv aardappels, met groente en vleesquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
[..]
Wel jammer dat het 85 euro boven mijn budget maarjaaaaa...... Je leeft maar een keer en anders gaat het op aan iets anders compleet nutteloos![]()
Hoeperdepoep staat op de stoep en laten we vrolijk wezenx100 maar wel leuk lied
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MI nu van Afrojack als Prins Carnaval
Die Paint ToT vast zo bij elkaarquote:
Ja ik ook, mja helaas... Ik heb haar gister al meteen een email gestuurd in de hoop dat ze haar dagdienst regeling terug wil draaien maar ik denk dat het nutteloos is. Ze heeft immers de directeur achter zich...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Getver, en ik had zo gehoopt dat vandaag je laatste dag in de zinkput was
waarom verkopen ze dat hier niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een heerlijk drankje waar je van blijft drinken....
Mijn Gall & Gall verkoopt het gewoon hoorquote:
Schandalig inderdaad..... Op Schiphol ook al niet.quote:
Komt wel goedquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik ook, mja helaas... Ik heb haar gister al meteen een email gestuurd in de hoop dat ze haar dagdienst regeling terug wil draaien maar ik denk dat het nutteloos is. Ze heeft immers de directeur achter zich...
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad..... Op Schiphol ook al niet.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn Gall & Gall verkoopt het gewoon hoor
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die Paint ToT vast zo bij elkaar
Voor de volgende Vout show is vroeg genoegquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]Geen probleem, maar ik ben nu ff een beetje ingekakt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Afhankelijk van je normale budget wordt het dus enkele weken pannenkoeken eten, ipv aardappels, met groente en vlees
Dat had ik moeten weten.quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]dan gaan hij meteen terug
Maar het is dat ik het geld opspaar en dan spul ga kopen.. Ik had eigenlijk ruim 100 euro opzij gezet voor een nieuwe toetsenbord die toendertijd niet uit was maar inmiddels wel maar ik eigenlijk het toch niet helemaal nodig vind ivm met mijn perfect werkende toetsenbord.
Alhoewel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en leuk lied dit haha