Ik zal de volgende keer even voor je opletten welke slijterijen tussen het CS en het Leidseplein schrobbelèr verkopen. Ik denk de Gall & Gall in de Spuistraat sowieso wel, en waarschijnlijk die grote bij de AH achter het paleis ook wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik moeten weten.
Ik denk dat ik 30 September weer een hotelletje in Amsterdam boek.
Maar een flesje naar het hotel meenemen dan.
Wat kost die?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]dan gaan hij meteen terug
Maar het is dat ik het geld opspaar en dan spul ga kopen.. Ik had eigenlijk ruim 100 euro opzij gezet voor een nieuwe toetsenbord die toendertijd niet uit was maar inmiddels wel maar ik eigenlijk het toch niet helemaal nodig vind ivm met mijn perfect werkende toetsenbord.
Alhoewel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en leuk lied dit haha
Dat is een hele leuke overbodige gadget die je kunt kopen als je echt geld teveel hebtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]dan gaan hij meteen terug
Maar het is dat ik het geld opspaar en dan spul ga kopen.. Ik had eigenlijk ruim 100 euro opzij gezet voor een nieuwe toetsenbord die toendertijd niet uit was maar inmiddels wel maar ik eigenlijk het toch niet helemaal nodig vind ivm met mijn perfect werkende toetsenbord.
Alhoewel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en leuk lied dit haha
En ik had ook nog tranen van het lachen door mijn eigen Foute showquote:
Ik ga er ook van uit. Ik raak alleen wel altijd in de stress van dat soort mensen die maar beslissingen maken omdat ze denken dat het goed is voor me zonder dat ze me kennen...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt wel goed
De opleiding komt eraan en met Pasen dus alleen maar leuke dingen doen
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik had ook nog tranen van het lachen door mijn eigen Foute show
Stopt de NS daar ook al?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat in de bios naar Linda de Mol cs te staren
Ow may gawd........... Gooise Vrouwen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat in de bios naar Linda de Mol cs te staren
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow may gawd........... Gooise Vrouwen?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
Josefien, zo heette mijn knuffelbeer vroegah.
Grolschquote:
Geen eens gek veel, het is de corsair k70 rgb en dit was zegmaar een ''mod'' daarvoor als ik het goed heb... Het is echt waanzinnig je kan alles zelf instellen en door de community gemaakte dingen gebruiken en daar zit volgens mij ook in dat als je in een schietspel doodgaat alles anders kan worden enzo, het is echt vetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |