Uh, die zijn net geweestquote:
Perfecte weergave van 2009 in muziekquote:
Met net geweest als in, dat was het vorige nummerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel een ster in aanwijzen wat er net is geweest
IK ken het nummer ookverder niet...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met net geweest als in, dat was het vorige nummer
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hallo beter laat dan niet
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
top ik zal checkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]welkom broertje
De Verzoekjeslijst
Hele prettige koptelefoon, heb ik nu opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:57 schreef ToT het volgende:
Diesel, check deze: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Iets zegt me dat Muis en Symph wel kunnen bevestigen dat dit een redelijk goede is!![]()
![]()
De koptelefoon die diegene er mee gebruikt, is dezelfde die ik hier ook heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hele prettige koptelefoon, heb ik nu op
echt een heerlijk ding jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:57 schreef ToT het volgende:
Iets zegt me dat Muis en Symph wel kunnen bevestigen dat dit een redelijk goede is!![]()
![]()
Beiden staan nu klaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
anouk en adele al geweest?
anders verzoekjes
quote:
De tijd tikt door wat laat is hier is aan de andere kant van de aarde vroegquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
AKG is wel een goed merk ja, geen marketing troep ala beats maar heeft die ook een redelijke bass?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:57 schreef ToT het volgende:
![]()
Lekker duurquote:
Uh, ik vond bij boom boom pow precies genoeg voor mijn orenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
AKG is wel een goed merk ja, geen marketing troep ala beats maar heeft die ook een redelijke bass?
Maar als je hem voor bijvoorbeeld 5 jaar gebruikt is hij geen eens super super duur....quote:
Precies goed dus hahahaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik vond bij boom boom pow precies genoeg voor mijn oren
Nick en Simonquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar 50 nummers waren
Uhhh mag ik nr 87
En een Top 100 bestaat meestal uit 100 nummersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar 50 nummers waren
Uhhh mag ik nr 87
Kristalhelder geluid. Ik ben echt heel heel heel erg blij met de 701quote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kristalhelder geluid. Ik ben echt heel heel heel erg blij met de 701
Persoonlijk hou ik van iets meer bas als wat deze geeft, maar de rest van het geluid is waanzinnig: zo helder en gedetailleerd, en de ruimtelijkheid van het geluid is echt bizar indrukwekkend!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
AKG is wel een goed merk ja, geen marketing troep ala beats maar heeft die ook een redelijke bass?
Ow ja, je hebt gelijk, ik keek in mijn playlist, maar N&S staan er met 2 nummers op de 86e plaatsquote:
Yep, als 3e nummerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MJ billie jean al geweest?
ah shitquote:
Nee Billy Jeanquote:
Nick en SImo n ga ik niet vrijwillig aanvragenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, je hebt gelijk, ik keek in mijn playlist, maar N&S staan er met 2 nummers op de 86e plaats
Die had ik besteld, maar geannuleerd en toen heb ik die Philips gekocht, die ik toch weer heb teruggestuurd, waarna ik een AKG K712 heb gekocht, die ik weer verkocht heb. Nu heb ik een Audeze LCD-X en dit is echt het ultieme voor mij!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 vindt deze wel mooi
[ afbeelding ]
quote:
En is er alleen maar beter op gewordenquote:
De rest is eigenlijk niet echt overear maar die philips is 200 op coolbluequote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:02 schreef ToT het volgende:
Philips Enorm in prijs verlaagd deze, heerlijk warm geluid en een goede bas. (Tenminste, ik heb de X1 versie gehad, en die vond ik erg goed.)
Wat die kost ruim 1500 euroquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die had ik besteld, maar geannuleerd en toen heb ik die Philips gekocht, die ik toch weer heb teruggestuurd, waarna ik een AKG K712 heb gekocht, die ik weer verkocht heb. Nu heb ik een Audeze LCD-X en dit is echt het ultieme voor mij!
Hehehe kijk maar!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:06 schreef DieselTank het volgende:
[..]
De rest is eigenlijk niet echt overear maar die philips is 200 op coolblue
Dus ja dan zal ik hem eerder via coolblue kopen dan zon rare marktplaats handelaar...
Maar ik zal serieus even kijken naar de AKG
Oh sorry dat rare handelaar neem ik even terugquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wat die kost ruim 1500 euroDaar zal wel een godelijk geluid uit komen
Ja een paar handelaren in extreem luxe audio apparatuur zetten ook advertenties op Marktplaats.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:08 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Oh sorry dat rare handelaar neem ik even terug![]()
"Hey dude....duuuuuude.......door die 5 zegeltjes LSD heb ik echt een waanzinnig mooie tekst voor een nummer bedacht!"quote:
Kom maar terug hoorquote:
Haha die kreeg ik net ook toegestuurd op whatsappquote:
quote:
quote:
Ik hoorde het ookquote:
YouToequote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft Snow Patrol nog live gezien als voorprogramma van JijTwee
Ik heb vorige week niet voor niets gewaarschuwd. Maar volgende week weer keuze zatquote:
Maikelquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Dankzij mijn dochter hebben we een nieuwe zeeheld
Michael de Ruiter![]()
Pas maar op, straks gaan ze voor je deur protesterenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Michael de Ruiter![]()
ze is vanmiddag naar die film geweestquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maikel![]()
Ik denk dat je haar mee moet nemen naar de film
De man van de Zilvervlooten grondlegger van de KM
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaan ze voor je deur protesteren
Ik had net mijn prijzen van het micheal de ruiter prijzen pakket binnen, de vrijkaartjes zijn al opgegeist en een van de films ook, de andere 2 films gaan op FHF binnenkortquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Michael de Ruiter![]()
Yep was een verzoekje van Dieseltank (en zie TTquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:28 schreef DieselTank het volgende:
Nummero 45 is die eventueel nog beschikbaar?
We delen die meningquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Weinig echt toffe of juist echt foute muziek in de lijst
Over earquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:30 schreef DieselTank het volgende:
Is de AKG K701 eigenlijk meer over of on ear?
Het grote nadeel van de filips fidilio l2 is dat hij meer on ear is dan over ear... Maar ik heb zelf niet echt super veel on ears gehad dus het is moeilijk om te zeggen dat het lekker gaat zitten voor een paar uur lang...
Verder wel jammer dat de k701 iets minder bas had maar opzich als het geluid kraakhelder is is het ook wel top.
Ik denk toch dat ik maar voor de AKG gaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over ear
En ik ben juist persoonlijk blij dat hij minder bas heeft, daar kunnen mijn trommelvliezen niet zo goed tegen.
Had je dat niet door? Bij ons begon het al om een uurtje of 5quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 dacht; ik ga even snel naar de supermarkt… Blijkt dat de sneeuw heel stiekem en geniepig een laagje heeft neergelegd
en hj is open dus het geluid is all aroundquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik maar voor de AKG ga![]()
Maar dit is ook best raar...
http://versus.com/nl/philips-fidelio-l2-vs-akg-q-701
Fokkers komen niet buitenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:34 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Had je dat niet door? Bij ons begon het al om een uurtje of 5
op mijn zolderdak ligt tenminste nog sneeuwquote:
De AKG gebruik ik ook alleen thuis als ik luister of draai. Voor buiten/onderweg/werk heb ik de Bose Quietcomfort 25 (en zelfs die is alleen maar koptelefoon)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die vergelijkingssite is echt ongelooflijk kut met peren!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
mijn AKG komt ook niet van mijn mengpaneel afquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De AKG gebruik ik ook alleen thuis als ik luister of draai. Voor buiten/onderweg/werk heb ik de Bose Quietcomfort 25 (en zelfs die is alleen maar koptelefoon)
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 doet hierna trouwens een showtje draaien.. zie pagina
Dat is ook het enige voordeel van oortjes, maar de geluidskwaliteit is kilo uniform tangoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:38 schreef DieselTank het volgende:
Ik ben meer van de oortjes want die kan je lekker snel en makelijk wegstoppen
Kwaliteitief uitermate teleurstellendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is ook het enige voordeel van oortjes, maar de geluidskwaliteit is kilo uniform tango
Katholieke Universiteit Tilburgquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:40 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Kwaliteitief uitermate teleurstellend
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Symphonic het volgende:
wel een mooi nummer dit
Stiekem vind ik Guus best heel aardig
Zelf rippen een optie? dat heb ik namelijk wel met mijn bowie-singles gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week trouwens weer verder met mijn singlebak
Best een klus ook de B-kanten erbij zoeken
echt he, gelukkig is dat de laatste paar jaar enorm verbeterdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een moeizaam muziekjaar was 2009
Tja, aan de Top 100 van een jaar kan ik niets veranderenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef Karzai het volgende:
Beetje een jaar van niks 2009, maar toch bedankt Muis![]()
Ik ben aan het reconstrueren welke singles ik allemaal had (en dan ga ik er ook nog wel een hoop vergeten denk ik) maar niet bij elke single staat de B kant vermeld...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelf rippen een optie? dat heb ik namelijk wel met mijn bowie-singles gedaan.
Ow ja, dat nare verhaalquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben aan het reconstrueren welke singles ik allemaal had (en dan ga ik er ook nog wel een hoop vergeten denk ik) maar niet bij elke single staat de B kant vermeld...
Pas als ik dat allemaal compleet eb ga ik de muziek erbij zoeken.
Helaas heb ik de singles niet meer...
Die heb ik ooit in moeten leveren bij de RCD
discogsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dat nare verhaal
Discogs heeft veel singles en ook de b-kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |