Beiden staan nu klaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
anouk en adele al geweest?
anders verzoekjes
quote:
De tijd tikt door wat laat is hier is aan de andere kant van de aarde vroegquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hallo beter laat dan niet
AKG is wel een goed merk ja, geen marketing troep ala beats maar heeft die ook een redelijke bass?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:57 schreef ToT het volgende:
Diesel, check deze: http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Iets zegt me dat Muis en Symph wel kunnen bevestigen dat dit een redelijk goede is!![]()
![]()
Lekker duurquote:
Uh, ik vond bij boom boom pow precies genoeg voor mijn orenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
AKG is wel een goed merk ja, geen marketing troep ala beats maar heeft die ook een redelijke bass?
Maar als je hem voor bijvoorbeeld 5 jaar gebruikt is hij geen eens super super duur....quote:
Precies goed dus hahahaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik vond bij boom boom pow precies genoeg voor mijn oren
Nick en Simonquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar 50 nummers waren
Uhhh mag ik nr 87
En een Top 100 bestaat meestal uit 100 nummersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar 50 nummers waren
Uhhh mag ik nr 87
Kristalhelder geluid. Ik ben echt heel heel heel erg blij met de 701quote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kristalhelder geluid. Ik ben echt heel heel heel erg blij met de 701
Persoonlijk hou ik van iets meer bas als wat deze geeft, maar de rest van het geluid is waanzinnig: zo helder en gedetailleerd, en de ruimtelijkheid van het geluid is echt bizar indrukwekkend!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
AKG is wel een goed merk ja, geen marketing troep ala beats maar heeft die ook een redelijke bass?
Ow ja, je hebt gelijk, ik keek in mijn playlist, maar N&S staan er met 2 nummers op de 86e plaatsquote:
Yep, als 3e nummerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MJ billie jean al geweest?
ah shitquote:
Nee Billy Jeanquote:
Nick en SImo n ga ik niet vrijwillig aanvragenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, je hebt gelijk, ik keek in mijn playlist, maar N&S staan er met 2 nummers op de 86e plaats
Die had ik besteld, maar geannuleerd en toen heb ik die Philips gekocht, die ik toch weer heb teruggestuurd, waarna ik een AKG K712 heb gekocht, die ik weer verkocht heb. Nu heb ik een Audeze LCD-X en dit is echt het ultieme voor mij!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 vindt deze wel mooi
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |