ze is vanmiddag naar die film geweestquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maikel![]()
Ik denk dat je haar mee moet nemen naar de film
De man van de Zilvervlooten grondlegger van de KM
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaan ze voor je deur protesteren
Ik had net mijn prijzen van het micheal de ruiter prijzen pakket binnen, de vrijkaartjes zijn al opgegeist en een van de films ook, de andere 2 films gaan op FHF binnenkortquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Dankzij mijn dochter hebben we een nieuwe zeeheld
Michael de Ruiter![]()
Yep was een verzoekje van Dieseltank (en zie TTquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:28 schreef DieselTank het volgende:
Nummero 45 is die eventueel nog beschikbaar?
We delen die meningquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Weinig echt toffe of juist echt foute muziek in de lijst
Over earquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:30 schreef DieselTank het volgende:
Is de AKG K701 eigenlijk meer over of on ear?
Het grote nadeel van de filips fidilio l2 is dat hij meer on ear is dan over ear... Maar ik heb zelf niet echt super veel on ears gehad dus het is moeilijk om te zeggen dat het lekker gaat zitten voor een paar uur lang...
Verder wel jammer dat de k701 iets minder bas had maar opzich als het geluid kraakhelder is is het ook wel top.
Ik denk toch dat ik maar voor de AKG gaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over ear
En ik ben juist persoonlijk blij dat hij minder bas heeft, daar kunnen mijn trommelvliezen niet zo goed tegen.
Had je dat niet door? Bij ons begon het al om een uurtje of 5quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 dacht; ik ga even snel naar de supermarkt… Blijkt dat de sneeuw heel stiekem en geniepig een laagje heeft neergelegd
en hj is open dus het geluid is all aroundquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik maar voor de AKG ga![]()
Maar dit is ook best raar...
http://versus.com/nl/philips-fidelio-l2-vs-akg-q-701
Fokkers komen niet buitenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:34 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Had je dat niet door? Bij ons begon het al om een uurtje of 5
op mijn zolderdak ligt tenminste nog sneeuwquote:
De AKG gebruik ik ook alleen thuis als ik luister of draai. Voor buiten/onderweg/werk heb ik de Bose Quietcomfort 25 (en zelfs die is alleen maar koptelefoon)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die vergelijkingssite is echt ongelooflijk kut met peren!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |