Zalm en Rutte doen dat heel goed idd.quote:
Yes,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Uiteraard hebben ze een eigen agenda. Volgens mij verdiend Alex J er veel geld mee.
Vrijland niet, hij is afhankelijk van donaties en heeft er een goed betaalde baan voor opgezegd.
Zijn verhaal is niet anti-joods, maar anti-(radicaal)zionisme, en heel vaak gaat het daar helemaal niet over.
Volgens mij is Vrijland zich wel bewust van het feit dat hij niet alles weet.
We dwalen weer af van het topicMeer een gesprek voor de complotten SC.
Morgen kan ik niet in Den Haag zijn, en ik weet niet hoe nuttig dat is op een zaterdag, maar ik steun je revolutie vanaf de bank dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef Izzy73 het volgende:
Als we dan toch als complotdenker weggezet worden als terroristen, laten we er dan ook werk van maken.
Kom dan Jongen... BAM!, morgen naar Den Haag.
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan, die slachtofferrol staat je nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef Izzy73 het volgende:
Als we dan toch als complotdenker weggezet worden als terroristen, laten we er dan ook werk van maken.
Kom dan Jongen... BAM!, morgen naar Den Haag.
[ afbeelding ]
Haha, iedere steun is welkom, ze zullen vast het hele weekend aanwezig zijn in Den Haag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Morgen kan ik niet in Den Haag zijn, en ik weet niet hoe nuttig dat is op een zaterdag, maar ik steun je revolutie vanaf de bank dan.
Is grapjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, die slachtofferrol staat je niet
Voeg wel voldoende rode pijlen en cirkels toe. En vergeet niet je vreemde stem, met psychotisch lachje, op te zetten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:03 schreef Michielos het volgende:
Denk zelf dat de power rangers hier ook deels mee te maken hebben en dit dus overduidelijk een conspiracy is om conspiracy theorists in een kwaad daglicht te zetten. Het komt ze zelf ook wel erg goed uit na die conspiracy theories rondom Parijs.
Zal straks even wat bewijs youtuben om overduidelijk te laten zien dat zij hier mee te maken hebben, stay tuned!
Wat hij denk ik wil is dat het hele plaatje in beeld gebracht wordt. Kan je dat fragment nog herinneren waar Saddam z'n beeld naar beneden werd getrokken? Ingezoomd op het beeld zelf leek het een groots feest waarbij veel mensen aanwezig waren. Dat is wat wij meekregen, maar iets uitgezoomd en je ziet dat het plein voor de rest uitgestorven was en iets verder ingezoomd zie je vooral mariniers en journalisten. Dan kan je je afvragen; welke beelden heeft een NOS b.v. ontvangen? De ingezoomde versie? Zo ja, zijn ze zich daar bewust van? En dan kan je je nog afvragen; is het altijd een kwalijke zaak het volk een beetje te manipuleren?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:25 schreef Beathoven het volgende:
Je wil weer die echte journalisten die naar Irak vliegen en onder t puin met hun helm op hun stukjes rapportage voorlezen van wat ze gezien en gehoord hebben en dan overschakelen naar piet paulusma in een orkaan.
mooie frame weer van de nos idd..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:25 schreef DuTank het volgende:
Tarik werd net bij Nieuwsuur wel even mooi als een complotdenkertje en als psychotisch neergezet.
Hoe had je het willen zien?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:25 schreef DuTank het volgende:
Tarik werd net bij Nieuwsuur wel even mooi als een complotdenkertje en als psychotisch neergezet.
Nou.. in ieder geval wilden we geen psychiater zien die een diagnose op afstand stelt. Dr. Bram Bakker mag zich diep schamen.quote:
Waarom niet? Het fascineert ons toch wat hem dreef? Was hij een beleefde vriendelijke gekkie of had hij ons echt wat te vertellenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou.. in ieder geval wilden we geen psychiater zien die een diagnose op afstand stelt. Dr. Bram Bakker mag zich diep schamen.
Is op het moment ook niet veel anders van te maken met zijn briefje en zijn woordjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:25 schreef DuTank het volgende:
Ja, juist omdat hij zo beleefd en netjes overkwam.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom niet? Het fascineert ons toch wat hem dreef? Was hij een beleefde vriendelijke gekkie of had hij ons echt wat te vertellen
Of het nou fascineert of niet... een psychiater hoort gewoon niet dergelijke voorbarige conclusies te trekken. Of is psychoanalyse op afstand tegenwoordig gewoon mogelijk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom niet? Het fascineert ons toch wat hem dreef? Was hij een beleefde vriendelijke gekkie of had hij ons echt wat te vertellen
Idd, ziet er gewoon tof uit. Snap niet waarom die Tarik nog geen fanpage heeft. Al die stront die over hem uitgeworpen wordt, verdient ie absoluut niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:35 schreef Gremen het volgende:
Geinig ice bucket filmpje. Beter dan een hoop andere shit op internet.
Hij heeft ergens best wel een talent!
Aha de vraag of hij een gekkie is mag niet gesteld worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of het nou fascineert of niet... een psychiater hoort gewoon niet dergelijke voorbarige conclusies te trekken. Of is psychoanalyse op afstand tegenwoordig gewoon mogelijk?
Inderdaad, hij is ook maar een slachtofferquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd, ziet er gewoon tof uit. Snap niet waarom die Tarik nog geen fanpage heeft. Al die stront die over hem uitgeworpen wordt, verdient ie absoluut niet.
Natuurlijk wel. Maar de diagnose wordt ook meteen maar even gesteld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha de vraag of hij een gekkie is mag niet gesteld worden.
Ik heb het niet gezien maar kan me niet voorstellen dat hij geen nuance heeft aangegeven of zijn mening als feit presenteerde.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar de diagnose wordt ook meteen maar even gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |