SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
[ Bericht 0% gewijzigd door Kiid op 30-01-2015 15:00:08 ]
Huh met de wat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef over_hedge het volgende:
Over paar jaar kunnen we clubs doen met de oculus rift. Zou best tof zijn
Ga dan gewoon echt voetballenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef over_hedge het volgende:
Over paar jaar kunnen we clubs doen met de oculus rift. Zou best tof zijn
Een apparaat waarmee je boefje in 3d zou kunnen bekijken en als jij je hoofd beweegt het beeld meebeweegt.quote:
met echt voetbal kan ik toch nooit zo goed worden als met clubs.quote:
oculus rift, nog nooit van gehoord?quote:
Haha nou dan ga ik dus niet voetballen natuurlijk met zo'n apparaatquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een apparaat waarmee je boefje in 3d zou kunnen bekijken en als jij je hoofd beweegt het beeld meebeweegt.
Kom je bij mij voetballen, lekker in de zaalquote:
Even vragen aan mijn begeleidster of zij dat ziet zitten dat ik daar zelfstandig naartoe gaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kom je bij mij voetballen, lekker in de zaal
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha nou dan ga ik dus niet voetballen natuurlijk met zo'n apparaat
Als ik iets over onze mod schrijf verwijdert hij het toch weer. Maar wel leuk om hem bezig te houden. Ok, komt ie:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kuttopic weer ditDoor interventie van de Mods wordt het dus weer alleen maar erger. Miss lering uit trekken blauwe heren?
We zitten helaas niet zo vaak bij jou in de buurt. misschien kan je begeleidster mee als supporter (alleen als ze lekker is natuurlijk)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Even vragen aan mijn begeleidster of zij dat ziet zitten dat ik daar zelfstandig naartoe ga
ja. Alleen geen goede kwaliteit. Maar slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik lever alleen maar kwaliteit
Heb je de vorige keer ook al klop van gekregen dus je kan beter thuis blijven.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kom je bij mij voetballen, lekker in de zaal
vanavond kan je mee white stones uit![]()
Gerritquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beter krijgt die kut maver een ingescheurde nagel.![]()
![]()
Maar dat is ook een kwaliteit natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Alleen geen goede kwaliteit. Maar slechte kwaliteit.
Mwah, 7/10quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
We zitten helaas niet zo vaak bij jou in de buurt. misschien kan je begeleidster mee als supporter (alleen als ze lekker is natuurlijk)
Vorige keer redelijk met anale arie open idd. maar toen was de vorm er even nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb je de vorige keer ook al klop van gekregen dus je kan beter thuis blijven.
Stop gewoon met posten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vorige keer redelijk met anale arie open idd. maar toen was de vorm er even niet![]()
altijd kansen moet je maar denken
zeggen ze tegen jou ook al jaren, en toch ga je door.quote:
Jepz, heb de knvb gebeld wat sjon de kozijnenzetter de vorige keer gemaakt had tegen dat team.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vorige keer redelijk met anale arie open idd. maar toen was de vorm er even niet![]()
altijd kansen moet je maar denken
p.s. zit je nu echt de uitslagen te bekijken![]()
Oke vette bouwvakker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeggen ze tegen jou ook al jaren, en toch ga je door.
En wat zei van praag?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jepz, heb de knvb gebeld wat sjon de kozijnenzetter de vorige keer gemaakt had tegen dat team.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
Anale vernedering en vanavond is deel 2.
Kunnen binnenkort nog wel eens een potje doen, misschien kan ik deze keer wel winnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een keer.
een potje fifa spelen
Echt voetballen word je moe van he dikke.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een keer.
een potje fifa spelen
Ik kan er ook niks aan doen dat mac donalds gewoon niet vult.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Echt voetballen word je moe van he dikke.
En terecht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
alle kritische posts worden verwijderd
Omdat het hier de plek niet voor is. Heb je klachten betreft moderatie kun je hier terecht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
alle kritische posts worden verwijderd
Volgens mij heb ik daar al een keer over je geklaagdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat het hier de plek niet voor is. Heb je klachten betreft moderatie kun je hier terecht.
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
Je hebt er bijna een dagtaak aan om alleen al deze topic schoon te houdenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat het hier de plek niet voor is. Heb je klachten betreft moderatie kun je hier terecht.
DIT ! het is DITquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je hebt er bijna een dagtaak aan om alleen al deze topic schoon te houden
Wij van wc eendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan mail je naar forum@fok.nl en zeg je dat ik een waardeloze mod ben.quote:
Mag er daar wel over gesproken worden waarom hij een ban heeft of mag alleen hij dat weten alleen kan hij het ons niet zeggen omdat hij een ban heeft?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan mail je naar forum@fok.nl en zeg je dat ik een waardeloze mod ben.
Het gaat niet zozeer om jou persoonlijk hoor, meer om de gehele FIFA.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan mail je naar forum@fok.nl en zeg je dat ik een waardeloze mod ben.
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om jou persoonlijk hoor, meer om de gehele FIFA.
Die UIquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ooit eens een prachtig gifje gemaakt van een poststofzuiger, maar kan 'm niet meer vinden.
10 euro op: under 2.5 minutenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ooit eens een prachtig gifje gemaakt van een poststofzuiger, maar kan 'm niet meer vinden.
Alsof ik niet nu al weet wat ik daar te horen krijg manquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat wordt betalen. Ik DM m'n IBAN wel evenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
10 euro op: under 2.5 minuten
Ik denk dat hij even koffie pakken was, of naar het toilet wasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wordt betalen. Ik DM m'n IBAN wel even
Oh ik zie dat het 10 euro risk free was, je hebt gelukquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij even koffie pakken was, of naar het toilet was
Ik moet dat ook elk jaar aanvragen als het tijd is voor de belastingaangifte. Gebruikersnaam én wachtwoord heb ik geen idee van wat dat ook alweer wasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:30 schreef DuTank het volgende:
kk DigiD ik vergeet altijd mijn wachtwoord
Moet je je uitkering aanvragen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:30 schreef DuTank het volgende:
kk DigiD ik vergeet altijd mijn wachtwoord
wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
HAHAHA kiid
ook respect voor 2Happy, bolt had het niet sneller gekund.
Ja, en ze hebben de eisen een tijdje geleden veranderd. Dus nu moet je een kleine letter, hoofdletter, cijfer én leesteken. Nu weet ik denk ik weer wat mijn wachtwoord is, want ik deed 3 pogingen zonder leesteken. Ik denk EAheeftkkdikkeaidsophunhoofd123!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moet dat ook elk jaar aanvragen als het tijd is voor de belastingaangifte. Gebruikersnaam én wachtwoord heb ik geen idee van wat dat ook alweer was
Wat kan toch gewoon..Uitkering, stufi, aangifte. meer heb je m niet voor nodig.quote:
digid vergeet ik ook altijd jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moet dat ook elk jaar aanvragen als het tijd is voor de belastingaangifte. Gebruikersnaam én wachtwoord heb ik geen idee van wat dat ook alweer was
Ik moet inderdaad even checken wanneer mijn studenten-OV stoptquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat kan toch gewoon..Uitkering, stufi, aangifte. meer heb je m niet voor nodig.
Ik durf nu helemaal niks meer te zeggenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Kiid het volgende:
We doen wel lekker lang over dit topic op deze manier
zagenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:36 schreef DannyDeko het volgende:
Die stats van NIF Sanchez tov Mirallas zijn best wel zielig..
Oja hier een leuk muziekje om het topic op te vrolijken
Ik durfde dit verband niet te leggen hier, maar had ook al zoiets bedacht jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:39 schreef Zhano het volgende:
Misschien kunnen ze een bepaalde werkloze betalen om de hele dag posts weg te halenOf denk ik nu te veel in oplossingen?
Die kan ik wel vinden!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:39 schreef Zhano het volgende:
Misschien kunnen ze een bepaalde werkloze betalen om de hele dag posts weg te halenOf denk ik nu te veel in oplossingen?
Ideale werkverschaffing. Je geeft er 1een ban, en je bent een middagje zoet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:39 schreef Zhano het volgende:
Mod zijn is op vrijwillige basisquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ideale werkverschaffing. Je geeft er 1een ban, en je bent een middagje zoet.
Het zou helemaal schandalig zijn als ze voor dit gepruts ook nog een vergoeding zouden krijgenquote:
Wie ging hem laatst nou kopen voor 2Mquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Het idee Sanchez kan ik ook 2happy4u-en
Zou een typische Kiid actie zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wie ging hem laatst nou kopen voor 2M
Klopt maar er moet toch een nieuwe reden voor hem geweest zijn om te klagen. Heb ik datgene gemist of wordt er op skype een boel verklaard?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Ik had trouwens volgens mij al een tijd niks gepost over niet-maver en dat beviel prima. Dat kinderachtige gedoe op andere sites heb ik ook niks mee te maken maar doordat 'het gezag' met m bezig blijft hebben we nu weer zon ellende in het topic
Misschien moeten mensen ook maar gewoon eens stoppen met die onzin. 9/10x is het niet eens grappigquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Ik had trouwens volgens mij al een tijd niks gepost over niet-maver en dat beviel prima. Dat kinderachtige gedoe op andere sites heb ik ook niks mee te maken maar doordat 'het gezag' met m bezig blijft hebben we nu weer zon ellende in het topic
Nou, ik dus wel, en dat beviel ook prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Ik had trouwens volgens mij al een tijd niks gepost over niet-maver en dat beviel prima.
Ik ook niet, en Trapz volgens mij ook niet. Maar die krijgt nu wel de sancties daarvoor opgelegd, lijkt het.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Dat kinderachtige gedoe op andere sites heb ik ook niks mee te maken
Ging inderdaad goed de laatste tijdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Op Skype is het rustig de laatste tijd... Ozz die vieze grapjes maakt over/tegen ds2 en trapz die z'n newschannel voortzet, verder weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:54 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt maar er moet toch een nieuwe reden voor hem geweest zijn om te klagen. Heb ik datgene gemist of wordt er op skype een boel verklaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |