Gerritquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beter krijgt die kut maver een ingescheurde nagel.![]()
![]()
Maar dat is ook een kwaliteit natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Alleen geen goede kwaliteit. Maar slechte kwaliteit.
Mwah, 7/10quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
We zitten helaas niet zo vaak bij jou in de buurt. misschien kan je begeleidster mee als supporter (alleen als ze lekker is natuurlijk)
Vorige keer redelijk met anale arie open idd. maar toen was de vorm er even nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb je de vorige keer ook al klop van gekregen dus je kan beter thuis blijven.
Stop gewoon met posten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vorige keer redelijk met anale arie open idd. maar toen was de vorm er even niet![]()
altijd kansen moet je maar denken
zeggen ze tegen jou ook al jaren, en toch ga je door.quote:
Jepz, heb de knvb gebeld wat sjon de kozijnenzetter de vorige keer gemaakt had tegen dat team.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vorige keer redelijk met anale arie open idd. maar toen was de vorm er even niet![]()
altijd kansen moet je maar denken
p.s. zit je nu echt de uitslagen te bekijken![]()
Oke vette bouwvakker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeggen ze tegen jou ook al jaren, en toch ga je door.
En wat zei van praag?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jepz, heb de knvb gebeld wat sjon de kozijnenzetter de vorige keer gemaakt had tegen dat team.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
Anale vernedering en vanavond is deel 2.
Kunnen binnenkort nog wel eens een potje doen, misschien kan ik deze keer wel winnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een keer.
een potje fifa spelen
Echt voetballen word je moe van he dikke.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een keer.
een potje fifa spelen
Ik kan er ook niks aan doen dat mac donalds gewoon niet vult.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Echt voetballen word je moe van he dikke.
En terecht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
alle kritische posts worden verwijderd
Omdat het hier de plek niet voor is. Heb je klachten betreft moderatie kun je hier terecht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
alle kritische posts worden verwijderd
Volgens mij heb ik daar al een keer over je geklaagdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat het hier de plek niet voor is. Heb je klachten betreft moderatie kun je hier terecht.
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
Je hebt er bijna een dagtaak aan om alleen al deze topic schoon te houdenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat het hier de plek niet voor is. Heb je klachten betreft moderatie kun je hier terecht.
DIT ! het is DITquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je hebt er bijna een dagtaak aan om alleen al deze topic schoon te houden
Wij van wc eendquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |