Dan mail je naar forum@fok.nl en zeg je dat ik een waardeloze mod ben.quote:
Mag er daar wel over gesproken worden waarom hij een ban heeft of mag alleen hij dat weten alleen kan hij het ons niet zeggen omdat hij een ban heeft?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan mail je naar forum@fok.nl en zeg je dat ik een waardeloze mod ben.
Het gaat niet zozeer om jou persoonlijk hoor, meer om de gehele FIFA.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan mail je naar forum@fok.nl en zeg je dat ik een waardeloze mod ben.
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om jou persoonlijk hoor, meer om de gehele FIFA.
Die UIquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ooit eens een prachtig gifje gemaakt van een poststofzuiger, maar kan 'm niet meer vinden.
10 euro op: under 2.5 minutenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ooit eens een prachtig gifje gemaakt van een poststofzuiger, maar kan 'm niet meer vinden.
Alsof ik niet nu al weet wat ik daar te horen krijg manquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!
Dat wordt betalen. Ik DM m'n IBAN wel evenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
10 euro op: under 2.5 minuten
Ik denk dat hij even koffie pakken was, of naar het toilet wasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wordt betalen. Ik DM m'n IBAN wel even
Oh ik zie dat het 10 euro risk free was, je hebt gelukquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij even koffie pakken was, of naar het toilet was
Ik moet dat ook elk jaar aanvragen als het tijd is voor de belastingaangifte. Gebruikersnaam én wachtwoord heb ik geen idee van wat dat ook alweer wasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:30 schreef DuTank het volgende:
kk DigiD ik vergeet altijd mijn wachtwoord
Moet je je uitkering aanvragen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:30 schreef DuTank het volgende:
kk DigiD ik vergeet altijd mijn wachtwoord
wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:29 schreef FCsuarez het volgende:
HAHAHA kiid
ook respect voor 2Happy, bolt had het niet sneller gekund.
Ja, en ze hebben de eisen een tijdje geleden veranderd. Dus nu moet je een kleine letter, hoofdletter, cijfer én leesteken. Nu weet ik denk ik weer wat mijn wachtwoord is, want ik deed 3 pogingen zonder leesteken. Ik denk EAheeftkkdikkeaidsophunhoofd123!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moet dat ook elk jaar aanvragen als het tijd is voor de belastingaangifte. Gebruikersnaam én wachtwoord heb ik geen idee van wat dat ook alweer was
Wat kan toch gewoon..Uitkering, stufi, aangifte. meer heb je m niet voor nodig.quote:
digid vergeet ik ook altijd jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moet dat ook elk jaar aanvragen als het tijd is voor de belastingaangifte. Gebruikersnaam én wachtwoord heb ik geen idee van wat dat ook alweer was
Ik moet inderdaad even checken wanneer mijn studenten-OV stoptquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat kan toch gewoon..Uitkering, stufi, aangifte. meer heb je m niet voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |