Ik durf nu helemaal niks meer te zeggenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Kiid het volgende:
We doen wel lekker lang over dit topic op deze manier
zagenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:36 schreef DannyDeko het volgende:
Die stats van NIF Sanchez tov Mirallas zijn best wel zielig..
Oja hier een leuk muziekje om het topic op te vrolijken
Ik durfde dit verband niet te leggen hier, maar had ook al zoiets bedacht jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:39 schreef Zhano het volgende:
Misschien kunnen ze een bepaalde werkloze betalen om de hele dag posts weg te halenOf denk ik nu te veel in oplossingen?
Die kan ik wel vinden!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:39 schreef Zhano het volgende:
Misschien kunnen ze een bepaalde werkloze betalen om de hele dag posts weg te halenOf denk ik nu te veel in oplossingen?
Ideale werkverschaffing. Je geeft er 1een ban, en je bent een middagje zoet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:39 schreef Zhano het volgende:
Mod zijn is op vrijwillige basisquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ideale werkverschaffing. Je geeft er 1een ban, en je bent een middagje zoet.
Het zou helemaal schandalig zijn als ze voor dit gepruts ook nog een vergoeding zouden krijgenquote:
Wie ging hem laatst nou kopen voor 2Mquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Het idee Sanchez kan ik ook 2happy4u-en
Zou een typische Kiid actie zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wie ging hem laatst nou kopen voor 2M
Klopt maar er moet toch een nieuwe reden voor hem geweest zijn om te klagen. Heb ik datgene gemist of wordt er op skype een boel verklaard?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Ik had trouwens volgens mij al een tijd niks gepost over niet-maver en dat beviel prima. Dat kinderachtige gedoe op andere sites heb ik ook niks mee te maken maar doordat 'het gezag' met m bezig blijft hebben we nu weer zon ellende in het topic
Misschien moeten mensen ook maar gewoon eens stoppen met die onzin. 9/10x is het niet eens grappigquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Ik had trouwens volgens mij al een tijd niks gepost over niet-maver en dat beviel prima. Dat kinderachtige gedoe op andere sites heb ik ook niks mee te maken maar doordat 'het gezag' met m bezig blijft hebben we nu weer zon ellende in het topic
Nou, ik dus wel, en dat beviel ook prima.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Ik had trouwens volgens mij al een tijd niks gepost over niet-maver en dat beviel prima.
Ik ook niet, en Trapz volgens mij ook niet. Maar die krijgt nu wel de sancties daarvoor opgelegd, lijkt het.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Dat kinderachtige gedoe op andere sites heb ik ook niks mee te maken
Ging inderdaad goed de laatste tijdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:52 schreef Zhano het volgende:
Op Skype is het rustig de laatste tijd... Ozz die vieze grapjes maakt over/tegen ds2 en trapz die z'n newschannel voortzet, verder weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:54 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt maar er moet toch een nieuwe reden voor hem geweest zijn om te klagen. Heb ik datgene gemist of wordt er op skype een boel verklaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |