SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
[ Bericht 0% gewijzigd door Kiid op 30-01-2015 15:00:08 ]
Huh met de wat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef over_hedge het volgende:
Over paar jaar kunnen we clubs doen met de oculus rift. Zou best tof zijn
Ga dan gewoon echt voetballenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:53 schreef over_hedge het volgende:
Over paar jaar kunnen we clubs doen met de oculus rift. Zou best tof zijn
Een apparaat waarmee je boefje in 3d zou kunnen bekijken en als jij je hoofd beweegt het beeld meebeweegt.quote:
met echt voetbal kan ik toch nooit zo goed worden als met clubs.quote:
oculus rift, nog nooit van gehoord?quote:
Haha nou dan ga ik dus niet voetballen natuurlijk met zo'n apparaatquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Een apparaat waarmee je boefje in 3d zou kunnen bekijken en als jij je hoofd beweegt het beeld meebeweegt.
Kom je bij mij voetballen, lekker in de zaalquote:
Even vragen aan mijn begeleidster of zij dat ziet zitten dat ik daar zelfstandig naartoe gaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kom je bij mij voetballen, lekker in de zaal
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha nou dan ga ik dus niet voetballen natuurlijk met zo'n apparaat
Als ik iets over onze mod schrijf verwijdert hij het toch weer. Maar wel leuk om hem bezig te houden. Ok, komt ie:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kuttopic weer ditDoor interventie van de Mods wordt het dus weer alleen maar erger. Miss lering uit trekken blauwe heren?
We zitten helaas niet zo vaak bij jou in de buurt. misschien kan je begeleidster mee als supporter (alleen als ze lekker is natuurlijk)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Even vragen aan mijn begeleidster of zij dat ziet zitten dat ik daar zelfstandig naartoe ga
ja. Alleen geen goede kwaliteit. Maar slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik lever alleen maar kwaliteit
Heb je de vorige keer ook al klop van gekregen dus je kan beter thuis blijven.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kom je bij mij voetballen, lekker in de zaal
vanavond kan je mee white stones uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |