Waarom heb je je naam veranderd?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ah gossie toch. Arme jongen. Mijn welgemeende, diepe verontschuldigingen.
Van harte!![]()
![]()
1 keer gezien maar wel weer een grote meneer minderquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:46 schreef BeriBeri het volgende:
Zonde, heb ze 2x live gezien
2004 in Amsterdam, en in 2015 met hun 3D concert, ook in Amsterdam
Ruime terugblik op de carriere van Schneider te horen op de Concertzender nu ook, bij het programma X-Ratedquote:
https://www.concertzender.nl/programma/xrated_555930/quote:01. Kraftwerk – It’s More Fun To Compute.
Computerwelt. Kling Klang/EMI Electrola. 1981.
02. Organisation – Silver Forest.
Tone Float. RCA Victor. 1970.
03. Kraftwerk – Ruckzuck.
Kraftwerk. Philips. 1970.
04. Kraftwerk – Strom.
Kraftwerk 2. Philips. 1972.
05. Kraftwerk – Tanzmusik.
Ralf & Florian. Philips. 1973.
06. Kraftwerk – Autobahn (excerpt).
7″. Philips. 1974.
07. Kraftwerk – Die Stimme Der Energie/Antenne.
Radio-Aktivität. Kling Klang/EMI Electrola. 1975.
08. Kraftwerk – Abzug.
Trans Europa Express. Kling Klang/EMI Electrola. 1977.
09. Kraftwerk – Die Roboter.
Die Mensch-Maschine. Kling Klang/EMI Electrola. 1978.
10. Kraftwerk – Nummern.
Computerwelt. Kling Klang/EMI Electrola. 1981.
11. Kraftwerk – Boing Boom Tschak.
Electric Cafe. Kling Klang/EMI. 1986.
12. Kraftwerk – Tour De France.
Tour De France Soundtracks. EMI. 2003.
13. The Stranglers – Walk On By.
7″. United Artists. 1978.
14. ASHTORETH & CHTHONIA – Marmarospilia.
Throne of Astrŏarchē. Eigen beheer. 2020.
15. Golden Ashes – As Sacred Bodies Wither Into Nothingness.
In The Lugubrious Silence Of Eternal Night. Kapmes. 2020.
16. Gnaw Their Tongues – To Rival Death In Beauty.
I Speak The Truth, Yet With Every Word Uttered, Thousands Die. Consouling Sounds. 2020.
17. Orchestra Terrestrial – Low Definition Alpine D r if t.
Here And Elsewhere. Die Stadt. 2001.
18. July In January – A Place Of Pure Reciprocity (Excerpt)
On The Sense Of Loneliness. ΠΑΝΘΕΟΝ. 2020.
19. Kraftwerk – Spiegelsaal.
Trans Europa Express. Kling Klang/EMI Electrola. 1977.
Samenstelling & presentatie:
Bob Rusche
https://www.ad.nl/baarn/l(...)-soestdijk~ac9f6c50/quote:Legendarische Duitse electrogroep Kraftwerk komt naar Royal Park Live in paleistuin Soestdijk
Bij de aanstaande editie van Royal Park Live komt het Duitse Kraftwerk naar Paleis Soestdijk. Op zaterdag 12 juli zullen zij hier te bewonderen zijn. Royal Park Live is een reeks bijzondere concerten in de tuin van Paleis Soestdijk. Nationale en internationale topartiesten strijken in de eerste twee weken van juli neer in de paleistuin.
Is willem aan het bijverdienen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:10 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/baarn/l(...)-soestdijk~ac9f6c50/
Nee is niet 80, sorry, het is 70 euro staanplek en zitten 75 euriesquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:47 schreef Modus het volgende:
De visuals zullen vast knap en uitgebreid zijn maar dat boeit me nooit zo, en ik ben bang dat er bij hun concerten verder weinig anders gebeurt dan 'gewoon' de nummers 'spelen'. Hooguit met hier en daar een ander geluidje en/of een variant op een arrangement. Dan is 80 euro ERG veel geld.
mag hopen dat ze er wat moois van maken voor die 75 eurootjesquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat ze met de locatie gaan doen.... het Evoluon vond ik bijvoorbeeld erg passen bij Kraftwerik. Maar een paleistuin met grote schermen en videos vd Tour de France en Das Model vind ik niet zo goede match...
En gegarandeerd dat de helft van het publiek er doorheen gaat kletsen... een van mijn herinneringen bij het Evoluonquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
mag hopen dat ze er wat moois van maken voor die 75 eurootjes
ja, het is duur, maar tien jaar geleden was het ook al 68,50 in Paradiso dus het valt me eigenlijk wel mee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
mag hopen dat ze er wat moois van maken voor die 75 eurootjes
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Momenteel zijn alle kaarten nog beschikbaar:
[ afbeelding ]
Had verwacht dat het binnen 5 minuten uitverkocht zou zijn...
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is er zo royal aan die staanplaats?
quote:Royal arrangement
Incl. staanplaats en parkeerticket P-paleis
Boek een Royal Arrangement bij Royal Park Live
Beleef een exclusieve en onvergetelijke avond met het Royal Arrangement tijdens Royal Park Live! Dit luxe arrangement biedt jou de ultieme concertervaring in een prachtige, koninklijke setting.
Wat kun je verwachten met het Royal Arrangement?
Parkeren: Het arrangement is inclusief 1 parkeerkaart op P-paleis per 2 arrangementen (ter waarde van ¤19,95). Deze parkeerkaart ontvang je twee weken voor het concert via de e-mail.
Premium plaatsen: Het beste uitzicht op het podium vanaf het exclusief deck, speciaal gereserveerd voor Royal Arrangement gasten. Dit zijn staanplaatsen met een beperkt aantal zitplaatsen. Het deck is voorzien van een bar. De kosten van de drankjes zijn niet inbegrepen in het arrangement.
Incheckservice: Ontvangst met een persoonlijke incheckservice en toegang tot de Paleistuin middels een eigen ingang.
Ontvangst en verblijf aan de Koninklijke vijver: Je wordt aan de achterzijde van het Paleis ontvangen met een glas Prosecco. Vervolgens word je naar de Paleistuin aan de voorzijde van het Paleis gebracht.
Een unieke kans om Royal Park Live te ervaren op een manier die alleen het Royal Arrangement kan bieden.
Ik ga naar kleinere concerten, die zijn zo duur niet, ondanks het soms verplichte lidmaatschap.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:52 schreef Paul het volgende:
Concerten zijn duur tegenwoordig hee, eigenlijk kan je beter gokje nemen en de dag zelf op ticketswap vissen
ohja wilde toen ook naar kebu in amsterdam, leek me ook wel lollig, maar niet meer geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga naar kleinere concerten, die zijn zo duur niet, ondanks het soms verplichte lidmaatschap.
Ik woon ook niet in de buurt en ik vrees dat ik niemand meekrijg. Alleen kan natuurlijk ook, ik ben vorig jaar alleen naar Kebu geweest, maar met iemand samen is toch leuker.
Ik ben 3x geweest, bij 3 verschillende concerten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ohja wilde toen ook naar kebu in amsterdam, leek me ook wel lollig, maar niet meer geweest
Soestdijk is pas na lange tijd uitverkocht geraakt, dus ik ben benieuwd of de Heineken Music Hall nog vol zal lopen…quote:Op maandag 31 maart 2025 19:22 schreef TommyL0204 het volgende:
Dinsdag 2 december 2025 ook te zien in de Afas live. Tickets 73,50 euro. Kaartverkoop start aanstaande vrijdag
oh is soestdijk eindelijk uitverkochtquote:Op maandag 31 maart 2025 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soestdijk is pas na lange tijd uitverkocht geraakt, dus ik ben benieuwd of de Heineken Music Hall nog vol zal lopen…
als ik had geweten dat ze ook naar amsterdam kwamen had ik denk ik niet bij soestdijk gekochtquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:30 schreef TanteMathilde het volgende:
Ik ga in elk geval naar Amsterdam. Toch wel weer leuk.Mijn vorige keer Kraftwerk is ook alweer 10 jaar geleden in Paradiso. Soestdijk heb ik ook nog overwogen, maar ik denk toch dat zo'n show die het van visuals moet hebben een beetje tegenvalt als het niet helemaal donker is. Plus, je weet het nooit met het weer.
Ik heb nu voor beiden kaarten, misschien dat ik er 1tje nog verkoopquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:42 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb ook tickets gekocht voor AFASIk vind het echt zo cool om heen te gaan!
Zo graag wil ik ze eens live meemaken.
Ik wilde eigenlijk naar Soestdijk. Maar de bereikbaarheid is voor mij kutZo blij dat ze ook in Amsterdam komen
Waarom niet gewoon naar alle 2quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb nu voor beiden kaarten, misschien dat ik er 1tje nog verkoop
opzich leuk maar... als ik bedenk hoeveel het samen kost vind ik het wat overdrevenquote:
Jamaar het is Kraftwerk! Als Soestdijk beter bereikbaar zou zijn, zou ik hem van je overnemenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:26 schreef Paul het volgende:
[..]
opzich leuk maar... als ik bedenk hoeveel het samen kost vind ik het wat overdreven
het worden denk ik beiden wel leuk concertjes, bij afas zal het worden de eerste die binnen zijn kunnen op de tribune hahaquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jamaar het is Kraftwerk! Als Soestdijk beter bereikbaar zou zijn, zou ik hem van je overnemen
Soestdijk vooral de locatie denk ikquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:33 schreef Paul het volgende:
[..]
het worden denk ik beiden wel leuk concertjes, bij afas zal het worden de eerste die binnen zijn kunnen op de tribune haha
Ik ben 1x geweest bij de Tourde France in Utrecht was. toen deden ze speciaal 2 concertenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Soestdijk vooral de locatie denk ikJa ik ga voor de tribune
Dus zo vroeg mogelijk daar zijn
Of helemaal vooraan. Als het maar niet middenin is want dat trek ik niet
![]()
Maar ik ben ook benieuwd: hoe is de vibe bij zo’n Krafwerk concert eigenlijk? Is het echt zo relaxed als je op Youtube ziet? Dan is zo'n staanplaats voor mij beneden wel te doen denk ik
In NL ben ik in Eindhoven geweest in het Evoluon. Aparte sfeer door het gebouw natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Soestdijk vooral de locatie denk ikJa ik ga voor de tribune
Dus zo vroeg mogelijk daar zijn
Of helemaal vooraan. Als het maar niet middenin is want dat trek ik niet
![]()
Maar ik ben ook benieuwd: hoe is de vibe bij zo’n Krafwerk concert eigenlijk? Is het echt zo relaxed als je op Youtube ziet? Dan is zo'n staanplaats voor mij beneden wel te doen denk ik
Nice!quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben 1x geweest bij de Tourde France in Utrecht was. toen deden ze speciaal 2 concerten
Toen was er een optreden snachts in Tivolivredenburg, heel speciaal
Ik stond trouwens en was prima te doen, kan ook wel ff staan
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |