ik heb last van tunnelvisiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef Moira. het volgende:
'Op de voorgrond'
Ik wil hem verdenken, hou 'm sowieso altijd in m'n achterhoofd, maar het is bijna te obvious, zó veel mensen zitten ook al zo vroeg op Rik. Dan kan het haast niet de mol zijn..
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Ethanolic het volgende:
Is het al bekend wanneer het wordt uitgezonden?
Er is nog niets bekendgemaakt over wanneer de uitzending nu komt. Vanavond lijkt me overigens niet, ze zullen de kijkers er ongetwijfeld over willen informeren, zodat zo weinig mogelijk mensen het hoeven te missenquote:
Yesssss!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Toch wel. Althans dat staat nu op de npo.site
http://www.npo.nl/gids
WIDM om half 9 op npo 1
Zelfs op Teletekst wordt het nog niet gemeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje raar ook dat er nauwelijks gecommuniceerd wordt.
ik kan wel kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Apenaids. Kan niet kijken en wordt ook niet opgenomen.
Dan moet ik het doen met UG.
twitter:artrooijakkers twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 10:03:46De geschrapte uitzending van Wie is de Mol van gisteren wordt vanavond 20.30 uur uitgezonden op #npo1 #widm reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:05 schreef zoem het volgende:
twitter:artrooijakkers twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 10:03:46De geschrapte uitzending van Wie is de Mol van gisteren wordt vanavond 20.30 uur uitgezonden op #npo1 #widm reageer retweet
Heb je geen melding gehad? Je kan het aanpassen tot de aflevering. Je punten zijn blijven staan zoals je ze had ingezet, maar je kunt ze dus tot vanavond nog aanpassen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:54 schreef MaJo het volgende:
Hoe zit het nu met de app, lijstje weer opnieuw insturen?
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:00 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Heb je geen melding gehad? Je kan het aanpassen tot de aflevering. Je punten zijn blijven staan zoals je ze had ingezet, maar je kunt ze dus tot vanavond nog aanpassen.
Dat is lief en terecht zie je Kees Tol.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:55 schreef sneakydesert het volgende:
Gisteravond zat ik bij moltalk. Kreeg vanochtend een mailtje dat ik vanavond weer plaats mag nemen
Die zag ik gisteren ook al, Art liep ook rondquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is lief en terecht zie je Kees Tol.
Ja, gisteren waren Kees, Georgina, Inge en Zarayda te gast. Ik weet nog niet of hun vanavond ook komen, of dat er andere gasten zullen zijn. Dus dat blijft een leuke verrassing.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat wist ik van Kees op twitter dat ie daar was. Met Zarayda?!
Wordt ook elke zaterdagavond herhaald op 3quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Apenaids. Kan niet kijken en wordt ook niet opgenomen.
Dan moet ik het doen met UG.
quote:
Gwn hierquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit nou weer, ineens weer een ander topic.
Ik kan WIDM op vrijdag al niet handelen, nu ook nog 2 topics
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:38 schreef essnhills het volgende:
Ohhh met die plaatsnaambordjes natuurlijk
Potje verwarrend ditquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
Het wordt me allemaal teveelquote:
Dat andere is de algemene, dit is het specifieke uitzendingtopic. Volgens mij niets anders dan de andere keren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Stickertje het volgende:
door het hele topic gedoe heb ik de opdracht niet gehoord
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat andere is de algemene, dit is het specifieke uitzendingtopic. Volgens mij niets anders dan de andere keren.
Ohjaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat andere is de algemene, dit is het specifieke uitzendingtopic. Volgens mij niets anders dan de andere keren.
Ik zie het voordeel er niet zo van, maar blijkbaar wil men graag voor elk onderwerp een topic hebben. Dat schept verwarring.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gebeurt meer dan eens.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Stickertje het volgende:
door het hele topic gedoe heb ik de opdracht niet gehoord
ik was daardoor ook slachtofferquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhjaDoor de TT dacht ik dat dat het LIVE topic was
Wat ik begrijp moeten Marlijn en Caroline ongezien jokers of geld pakken..quote:
Geen idee, ik kan normaal op donderdag niet kijken dus ik lees altijd terug.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel er niet zo van, maar blijkbaar willen een aantal graag voor elk onderwerp een topic hebben. Dat schept verwarring.
Zodat ze onopvallend jokers en geld kunnen pakkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:46 schreef Stickertje het volgende:
waarom zitten ze non-informatie te vertellen?
Om de groep af te leiden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:46 schreef Stickertje het volgende:
waarom zitten ze non-informatie te vertellen?
dank jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Zodat ze onopvallend jokers en geld kunnen pakken
Het is juist de bedoeling voor de mol dat Marlijn en Carolina betrapt worden toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ideaal als er door anderen gesaboteerd wordt
Ja wahquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat keek Margriet lelijk naar Marlijn
ik heb zo'n vaag vermoeden dat zij de mol isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef Martinello het volgende:
Vandaag hopelijk de exit van mevrouw Opzij.
OMG en 1200 euro. Prachtig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef essnhills het volgende:
OMG ze spelen gewoon alle jokers weg
Dat zou een ramp zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb zo'n vaag vermoeden dat zij de mol is
quote:
quote:
http://www.npo.nl/live/npo-1quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Godver, kut sneeuw en kut satelliet
Stream via npo.nl danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Godver, kut sneeuw en kut satelliet
nope, maar niet heel moeilijk te overtuigenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef Stickertje het volgende:
was rik elke keer de eerste die de jokers weg wilde hebben?
Zolang het een nepwapen is en je dat ook van te voren weet...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Trap hier niet in Donnie, straks een man met nepwapen aan je deur.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de Bart Smit-sticker er nog opzit heb je een kans.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang het een nepwapen is en je dat ook van te voren weet...
supersoaker dan wel he!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is wel erg koud hoor als je nu zeiknat wordt gespoten.quote:
4,5quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:58 schreef Nober het volgende:
10 en 11, 1 en 2, 13 en 3 kan nooit mol worden of kan dat wel in het Sri Lankaans?
Wat waren die andere combinaties?
Hangt er vanaf of je die beloning wil en of hoe je je tegenkandidaten inschatquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:59 schreef Faux. het volgende:
Maar als de groep te weten komt of je wel of niet de waarheid spreekt, maakt t toch niet uit of ja of nee zegt?
ligt aan de vraag, bij een ja/nee vraag maakt het niet uit, bij een meer open vraag waar meer opties zijn kan het wel een groot verschil uitmakenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:59 schreef Faux. het volgende:
Maar als de groep te weten komt of je wel of niet de waarheid spreekt, maakt t toch niet uit of ja of nee zegt?
het is pieterquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:02 schreef Stickertje het volgende:
ik denk niet dat chris de mol is.. na vandaag
Nee dat is Rik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:02 schreef Stickertje het volgende:
ik denk niet dat chris de mol is.. na vandaag
dan zit de mol bij een van de eerste die een kaartje kozenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:04 schreef Maartel het volgende:
Nou dit is dus volkomen zinloos want de mol heeft gewoon het juiste nummer gehad en daarbij gelogen...
Dit ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:04 schreef essnhills het volgende:
Chris staat daar gewoon een beetje te staan met z'n handen in z'n zij
Ik ookquote:
^dit.. problemen van de rijken, dat ze op vakantie moeten naar salou.. schande!!!1!!11quote:
Dat wel, dan kun je beter niet op vakantie gaan, maar voor hetzelfde geld kun je wel naar leuke plaatsenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit.. problemen van de rijken, dat ze op vakantie moeten naar salou.. schande!!!1!!11
quote:
quote:
quote:
Heldinnen!quote:
Rick houdt van dikke pottenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:11 schreef essnhills het volgende:
Hoezo wordt Rik steeds aan 'Zij van Opzij' gekoppeld?
Hierzo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
Ben ik trouwens een v/d weinige mannen die dit kijkt?
Journalisten onder elkaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:11 schreef essnhills het volgende:
Hoezo wordt Rik steeds aan 'Zij van Opzij' gekoppeld?
hier nog 1quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
Guiltyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
is je mannelijkheid aangetast omdat je WIDM leuk vind?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het idee dat er vanavond meer mannen zijn dan vrouwen trouwens
Sla je slag! Hihiquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het idee dat er vanavond meer mannen zijn dan vrouwen trouwens
Nee hoor, maar had het idee dat er veelal vrouwen posten in dit topicquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is je mannelijkheid aangetast omdat je WIDM leuk vind?
Die heeft die mensen die de motorboten besturen wat geld toegestopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kan Chris nou een dorp overhoop gooien?
Gaat sneller dan eerst iedereen uitleggen dat je het steeds gaat overslaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:17 schreef Eerin het volgende:
Ik vind het wel wat vreemd dat Chris WIDM blijft spellen.
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:17 schreef Eerin het volgende:
Ik vind het wel wat vreemd dat Chris WIDM blijft spellen.
Alle codes op die pakketjes beginnen met WIDMquote:
Ja in Groningenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Hongerige Wolf. Is dat echt een plaatsnaam?
in groningenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Gezellig bij oma op bezoek in Hongerige Wolfquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Alle pakketjes hebben dat voorstuk, dus dat is overbodige informatie.
Op die fiets aaahquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alle codes op die pakketjes beginnen met WIDM
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef JACM het volgende:
[..]
Gezellig bij oma op bezoek in Hongerige Wolf
Gehucht jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Fucking baas wel. 'Ja ik woon in Hongerige Wolf'
Dan is Rik gewoon een schatjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:25 schreef essnhills het volgende:
Als Rik kandidaat is, is hij veel te vrijgevig en naïef
Hij lijkt hoe dan ook erg zeker van zichzelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:25 schreef essnhills het volgende:
Als Rik kandidaat is, is hij veel te vrijgevig en naïef
Dat is ie sowiesoquote:
Wutquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef Moira. het volgende:
Ik ben gewoon alsnog vergeten te kijkenDan maar uitzending gemist straks..
Rikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Rik ziet er in WIDM wel leuker uit dan bij het journaal
Viel mij ook opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Rik ziet er in WIDM wel leuker uit dan bij het journaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |