dan zit de mol bij een van de eerste die een kaartje kozenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:04 schreef Maartel het volgende:
Nou dit is dus volkomen zinloos want de mol heeft gewoon het juiste nummer gehad en daarbij gelogen...
Dit ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:04 schreef essnhills het volgende:
Chris staat daar gewoon een beetje te staan met z'n handen in z'n zij
Ik ookquote:
^dit.. problemen van de rijken, dat ze op vakantie moeten naar salou.. schande!!!1!!11quote:
Dat wel, dan kun je beter niet op vakantie gaan, maar voor hetzelfde geld kun je wel naar leuke plaatsenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit.. problemen van de rijken, dat ze op vakantie moeten naar salou.. schande!!!1!!11
quote:
quote:
quote:
Heldinnen!quote:
Rick houdt van dikke pottenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:11 schreef essnhills het volgende:
Hoezo wordt Rik steeds aan 'Zij van Opzij' gekoppeld?
Hierzo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
Ben ik trouwens een v/d weinige mannen die dit kijkt?
Journalisten onder elkaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:11 schreef essnhills het volgende:
Hoezo wordt Rik steeds aan 'Zij van Opzij' gekoppeld?
hier nog 1quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
Guiltyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
is je mannelijkheid aangetast omdat je WIDM leuk vind?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef nattermann het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het idee dat er vanavond meer mannen zijn dan vrouwen trouwens
Sla je slag! Hihiquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het idee dat er vanavond meer mannen zijn dan vrouwen trouwens
Nee hoor, maar had het idee dat er veelal vrouwen posten in dit topicquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is je mannelijkheid aangetast omdat je WIDM leuk vind?
Die heeft die mensen die de motorboten besturen wat geld toegestopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kan Chris nou een dorp overhoop gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |