echt he een blik experts opengetrokkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:11 schreef Izzy73 het volgende:
Zozo Eva heeft alle experts al op de bank zitten
Hij melde dat hij tussendoor in contact was met anderen, die hem vertelden dat het journaal op zwart was en hij niet live in beeld was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had in de tijd dat hij daar een beetje heen en weer liep met zijn wapen achter zijn rug zijn hele boodschap kunnen vertellen. Camera liep dus waar wachtte hij op?.
Ja hij handelde alleen. Dat is bekendgemaakt vandaag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij melde dat hij tussendoor in contact was met anderen, die hem vertelden dat het journaal op zwart was en hij niet live in beeld was.
Dus ik vraag me af.
Of hij wel helemaal alleen handelde!
Blijft jammer dat we zijn boodschap niet te horen hebben gekregen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij melde dat hij tussendoor in contact was met anderen, die hem vertelden dat het journaal op zwart was en hij niet live in beeld was.
Dus ik vraag me af.
OK maar waarom deed hij dan niks toen hij zag dat het rooie lampje brande?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hij handelde alleen. Dat is bekendgemaakt vandaag.
Hoe volgt het eerste precies 100% uit het tweede?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hij handelde alleen. Dat is bekendgemaakt vandaag.
Dat vraag ik me dus ook af. Hij is er op attent gemaakt dat de camera liep dus hij had honderduit kunnen praten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
OK maar waarom deed hij dan niks toen hij zag dat het rooie lampje brande?
Ja dat heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus ik vraag me af.
Hoe bedoel je? Het is vandaag bekendgemaakt dat hij alleen handelde. Dat heeft hij zelf gezegd. Dus tja, ik kan daar niks anders van maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe volgt het eerste precies 100% uit het tweede?
Zit ik hier in BNW?
Ok, dat ie het zelf gezegd heeft, maakt het wat anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het is vandaag bekendgemaakt dat hij alleen handelde. Dat heeft hij zelf gezegd. Dus tja, ik kan daar niks anders van maken.
Ja, dat is tricky, dat besef ik. Ik gaf alleen maar het officiele verhaal door.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dat ie het zelf gezegd heeft, maakt het wat anders.
Maar in BNW zeggen "A is [door de "officiele instanties"] bekend gemaakt, dus A is waar" is over het algemeen nogal tricky, niet?
Die jongen leeft gewoon in een droom wereld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus ik vraag me af.
Zei die het op zo'n manier, ja? Dat heb ik dan gemist denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus ik vraag me af.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Zei die het op zo'n manier, ja? Dat heb ik dan gemist denk ik
Volgens eigen zeggen tot hij live was, dat zou hij doorkrijgen van anderen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had in de tijd dat hij daar een beetje heen en weer liep met zijn wapen achter zijn rug zijn hele boodschap kunnen vertellen. Camera liep dus waar wachtte hij op?.
Breivik?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef El_Matador het volgende:
"Terroristische aanslagen" van BNW'ers in de afgelopen 20 jaar:
• Timothy McVeigh - Oklahoma City "Bombing"
• Dzokhar Tsarnaev - Boston "Bombings"
• Tarik Zahzah - NOS-journaal "kaping"
Hebben we er nog meer?
Dat stond alleen in die brief toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen tot hij live was, dat zou hij doorkrijgen van anderen.
In hoeverre was zijn document BNW? Heb jij het gelezen?quote:
David Koresh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:20 schreef El_Matador het volgende:
"Terroristische aanslagen" van BNW'ers in de afgelopen 20 jaar:
• Timothy McVeigh - Oklahoma City "Bombing"
• Dzokhar Tsarnaev - Boston "Bombings"
• Tarik Zahzah - NOS-journaal "kaping"
Hebben we er nog meer?
nee, je gaf het officieel verhaal door én je bracht dat verhaal als feit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is tricky, dat besef ik. Ik gaf alleen maar het officiele verhaal door.
Hij melde inderdaad dat hij contact had met anderen, ik zie alleen geen oortje of i.d. bij hem.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus ik vraag me af.
Ah ja, goeie.quote:
Was zijn manifesto niet een paar honderd pagina's lang ? Heb niet alles gelezen neequote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In hoeverre was zijn document BNW? Heb jij het gelezen?
In het geframede (geef ik toe) beeld dat ik van hem heb is dat het een soort doorgeslagen Blut und Boden PVVertje was, maar dat lijkt me allerminst BNW (alleen op het gebied van de EU).
1500 pagina's inderdaad. Ik heb er niks van gelezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Was zijn manifesto niet een paar honderd pagina's lang ? Heb niet alles gelezen nee
Maar hij was tegen de islamisering van Europa
Wat onder het culturele marxisme valt
Wat zeer zeker onder BNW gehalte heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |