abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:34:52 #251
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149211558
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:29 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Soms wel ja. Maar willekeurig video's neergooien die echt níets toevoegen (pagina 1 staat die) is niet speuren. Dat is schieten met hagel.
Komt ie weer aan hoor met zijn filmpje, ben je een kloon van Chewie?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149211569
Hij handelde in ieder geval alleen en was geen onderdeel van hackersgroep is nu bekend gemaakt (bron: NOS teletekst).

Hij leek zo kalm en was zo beleefd. Toch krijg ik het idee dat het tevens een fase flag kan zijn, maar waarvoor?
pi_149211615
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Selena Williams op en top vrouwelijk? Maar goed we dwalen af ik wil niet ons modje haar humeur bederven.
Doe eens niet zo vervelend.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 15:37:05 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_149211625
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou daar valt genoeg over te vinden zelfs een topic waardig. .Zo zijn er totaal geen foto's te vinden van een zwangere Michelle etc etc. Maar mijn zin om een topic te openen hier is nog minder dan nihil helaas.
Daar moet je toch echt een ander topic voor openen als je daar de behoefte toe voelt. Niet hier.
pi_149211686
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef MidnightB00m het volgende:
Toch krijg ik het idee dat het tevens een fase flag kan zijn, maar waarvoor?
Het bedenken van het hoe of wat en zeker het waarom achter acties die al dan niet door overheden met de media samen worden opgezet, is voor ons, eenvoudige stervelingen, een onmogelijke klus.

We kunnen wel de fouten in het verhaal van de MSM aantonen en zo ons ongeloof in hun beweringen ondersteunen.

Zie de waarheidsvinder als atheist, de religie verspreid door de Elites afwijzend. Maar dan hoef je nog geen quantumfysicus a la Hawking te zijn om te kunnen verklaren "hoe het dan wel allemaal zo'n beetje begon".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:39:00 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149211689
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar moet je toch echt een ander topic voor openen als je daar de behoefte toe voelt. Niet hier.
Nee geen zin in..veel te weinig BNW niveau hier om daar dieper op in te gaan. Evengoed bedankt voor je aanbod.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149211822
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee geen zin in..veel te weinig BNW niveau hier om daar dieper op in te gaan. Evengoed bedankt voor je aanbod.
Je bent wel goed bezig jezelf compleet belachelijk te maken hier, dat heb je zelf ook wel door?
pi_149211876
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef Orwell het volgende:

[..]

dat is dan in tegenspraak met bovenstaande, lijkt me.
Nee hoor. Je kan er dan geen discussie op voeren. "Ja, mijn intuïtie zegt dat het een false flag is"
Daar kan je niks mee. Niet op reageren, niet bevestigen, ook niet ontkennen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:44:57 #259
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_149211878
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
Even van ONZ gepikt

[ afbeelding ]

_O_
charlie hebdo(?) waardige cartoon..
Het lijkt me duidelijke dat naast 'de moslim' nu ook de 'complotter' richting vogelvrij gaat..
peter r eat you're heart out
Huig
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:46:10 #260
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149211924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je bent wel goed bezig jezelf compleet belachelijk te maken hier, dat heb je zelf ook wel door?
Dat mag je gerust vinden maar lig er geen moment wakker van wat de gevestigde orde over me denkt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149211929
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Komt ie weer aan hoor met zijn filmpje, ben je een kloon van Chewie?
Doe normaal. Ik noem jou ook geen kloon van CAD

Ik haal het filmpje ( "weer" ) aan om mijn punt aan Orwell te onderbouwen. Was dat filmpje niet gepost was de discussie er ook niet geweest.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:46:55 #262
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149211943
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:44 schreef Orwell het volgende:

[..]

charlie hebdo(?) waardige cartoon..
Het lijkt me duidelijke dat naast 'de moslim' nu ook de 'complotter' richting vogelvrij gaat..
peter r eat you're heart out
Yup, en het feit dat ze complotters in de hoek van terrorist willen duwen zegt genoeg.
Als het allemaal onzin zou zijn wat complotters zeggen zouden ze zich er niet zo druk om maken.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 15:47:50 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_149211969
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat mag je gerust vinden maar lig er geen moment wakker van wat de gevestigde orde over me denkt.
Hou eens op met dat gedoe en blijf on topic.
pi_149211973
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:46 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Yup, en het feit dat ze complotters in de hoek van terrorist willen duwen zegt genoeg.
Als het allemaal onzin zou zijn wat complotters zeggen zouden ze zich er niet zo druk om maken.
Dit slaat nergens op, natuurlijk.
pi_149211982
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:38 schreef El_Matador het volgende:

Zie de waarheidsvinder als atheist, de religie verspreid door de Elites afwijzend. Maar dan hoef je nog geen quantumfysicus a la Hawking te zijn om te kunnen verklaren "hoe het dan wel allemaal zo'n beetje begon".
De zelfbenoemde " waarheidsvinder" hier heeft meer overeenkomsten met de streng gelovige dan met een atheist maar ik begrijp dat schouderklopjes voor jou nogal belangrijk zijn en aangezien je ze van anderen niet krijgt moet je het zelf maar doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2015 15:50:16 ]
pi_149212040
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tarik, ben jij het? Sjiek pak had je aangetrokken voor de gelegenheid.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 15:51:16 #267
45833 crew  Fogel
pi_149212074
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hou eens op met dat gedoe en blijf on topic.
En dat is zo voor iedereen!

-edit: het mysterie van de verdwenen offtopic posts na deze posts zijn niet zo mysterieus...
Wil je niet dat je post weggaat, post dan ontopic :)

[ Bericht 20% gewijzigd door Fogel op 30-01-2015 15:57:51 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_149212095
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:49 schreef Scrummie het volgende:

waardoor echte BNW'ers zich niet meer/minder geroepen voelen nog te discusseren.
Dat is inderdaad jammer. Gisteravond in het NWS-topic zag ik je volop goeie BNW-posts maken.

Als je je stoort aan anderen, negeer ze en spui je mening en visie juist vooral hier.

pi_149212370
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het bedenken van het hoe of wat en zeker het waarom achter acties die al dan niet door overheden met de media samen worden opgezet, is voor ons, eenvoudige stervelingen, een onmogelijke klus.

We kunnen wel de fouten in het verhaal van de MSM aantonen en zo ons ongeloof in hun beweringen ondersteunen.

Dat is waar. Zijn motieven worden nu onderzocht en ben daar wel benieuwd naar.

Waarom werd eerst door NOS gecommuniceerd dat de ouders van T. zijn overleden? Dat is toch zotte berichtgeving voor zo'n kanaal. Vind ik stiekem ook wel beetje verdacht.

Maar hoe verzin je überhaupt om dit te doen? Gaat ook best wat voorbereiding aan vooraf. Merkte niemand in zijn naaste omgeving dat hij in de war was? Woonde hij thuis of op kamers?

En ben ook wel benieuwd wat T. eigenlijk wilde vertellen.
pi_149212507
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:00 schreef MidnightB00m het volgende:

Waarom werd eerst door NOS gecommuniceerd dat de ouders van T. zijn overleden? Dat is toch zotte berichtgeving voor zo'n kanaal. Vind ik stiekem ook wel beetje verdacht.
Waarom verdacht? Zie je toch bij elke "grote" gebeurtenis, zeker nu twitter blijkbaar als nieuwsbron geld.

quote:
Maar hoe verzin je überhaupt om dit te doen? Gaat ook best wat voorbereiding aan vooraf. Merkte niemand in zijn naaste omgeving dat hij in de war was? Woonde hij thuis of op kamers?
zo'n nep pistool schijnt volgens geenstijl ( :') ) nogal makkelijk te verkrijgen te zijn (Wellicht dat hij de ze op vantie in Spanje o.id. al gekocht ), verder als we de berichten mogen geloven deed hij het helemaal alleen, dus veel voorbereiding heeft zo'n actie ook al niet nodig

quote:
En ben ook wel benieuwd wat T. eigenlijk wilde vertellen.
Ik ook
pi_149212769
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom verdacht? Zie je toch bij elke "grote" gebeurtenis, zeker nu twitter blijkbaar als nieuwsbron geld.

[..]

zo'n nep pistool schijnt volgens geenstijl ( :') ) nogal makkelijk te verkrijgen te zijn (Wellicht dat hij de ze op vantie in Spanje o.id. al gekocht ), verder als we de berichten mogen geloven deed hij het helemaal alleen, dus veel voorbereiding heeft zo'n actie ook al niet nodig

[..]

Ik ook
Nou dan vind ik de journalistiek steeds meer bagger worden. Zonder feiten te checken zulke dingen publiceren.

Hmm... ik neem aan dat hij wel een plannetje heeft moeten bedenken om die 10 minuten zendtijd te kunnen bewerkstelligen en daar wel even op heeft gebroed.

Maar 10 minuten is wel beetje kort om zulke grote zaken aan het licht te brengen of niet? :D
pi_149212958
Welke maatregelen zal men nemen naar aanleiding van deze ''tragedie''?

Begin van het einde van bnw?:P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_149212968
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:14 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Nou dan vind ik de journalistiek steeds meer bagger worden. Zonder feiten te checken zulke dingen publiceren.
Ja eens maar weet niet hoe ze het bij de nos brachten, bij rtl werd het niet als feit gebracht

quote:
Hmm... ik neem aan dat hij wel een plannetje heeft moeten bedenken om die 10 minuten zendtijd te kunnen bewerkstelligen en daar wel even op heeft gebroed.
Heb nog even naar die film van bijna 5 minuten gekeken en krijg steeds meer het idee dat Tarik zelf niet verwacht had dat hij zover zou komen, vraag me ook af of hij wel echt een speech had voorbereid. Gezien de brief en zijn gedrag op de film is het heel goed mogelijk dat hij dit gisterochtend pas bedacht heeft.

quote:
Maar 10 minuten is wel beetje kort om zulke grote zaken aan het licht te brengen of niet? :D
Je kan natuurlijk best veel zeggen in 10 minuten.

Het lijkt me geen false flag, dan zou je toch een betere voorbereiding verwachten en toch wel een echt wapen en minimaal een dode (geacteerd of niet ;) )
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:24:08 #274
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149213032
Wat mij betreft heeft hij zijn 10 minuten aandacht wel gehad, en zelfs heel veel meer dan dat. Het extra journaal later op de avond ging alleen maar over hem.
Hij mag zijn grote boodschap in een celmuur krassen. Vanavond om 8 uur wil ik gewoon het journaal zien :(
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 16:32:56 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_149213284
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja eens maar weet niet hoe ze het bij de nos brachten, bij rtl werd het niet als feit gebracht

[..]

Heb nog even naar die film van bijna 5 minuten gekeken en krijg steeds meer het idee dat Tarik zelf niet verwacht had dat hij zover zou komen, vraag me ook af of hij wel echt een speech had voorbereid. Gezien de brief en zijn gedrag op de film is het heel goed mogelijk dat hij dit gisterochtend pas bedacht heeft.

[..]

Je kan natuurlijk best veel zeggen in 10 minuten.

Het lijkt me geen false flag, dan zou je toch een betere voorbereiding verwachten en toch wel een echt wapen en minimaal een dode (geacteerd of niet ;) )
Hij had in de tijd dat hij daar een beetje heen en weer liep met zijn wapen achter zijn rug zijn hele boodschap kunnen vertellen. Camera liep dus waar wachtte hij op?.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')