Nouja, ik heb sowieso vaak maagpijn. Maar normaal word het minder als ik gezonder en minder eet. Zou flink balen als dit elke keer na de kwark is. Overdag is niet zo erg, maar voor het slapen is het altijd zo lastig in slaap vallen en heftiger als je ligt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhm. Dit kan hier best wel van komen, heb ik bijna standaard na kwark. Al is het niet heule erge pijn
Ja dikke lul. Ik kon de OP niet meenemenquote:
bla bla excuses bla blaquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dikke lul. Ik kon de OP niet meenemen
Ja, het was meer een L (ook tijdstip voor L) maar het eerste wat ik at die dag want net uurtje wakker.quote:
Een roze??? Zo'n ronde of zo'n stapeldingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:05 schreef sanger het volgende:
Vandaag voor eerst sinds lang en snoepje gepakt.... Een heel engels dropje. Lekker, smaakt naar meer maar doe het toch niet. ook al zou het nog wel in kcal passen....
Tonijn steaks bij ah halenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:03 schreef sanger het volgende:
Tonijn als ontbijt... Hmmm, klinkt niet eens slecht
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:51 schreef Qwea het volgende:
Geen sneeuw hierwel een Link die mijn leren handschoenen net heeft aangekauwd
Waarom zoveel kwark?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje:
O: 1 volkoren, met kipfilet
T1: 500g kwark
T2: 250g kwark + Kiwi en mandarijn
L: 4 volkoren, met kipfilet
T: 500g kwark
D: ?!?
S: KT + Cardio
T: Whey shake + Banaan.
Eiwitten voornamelijk, maar ik eet ook snel te weinig. En kwark is dan wel een goed opvulmiddelquote:
Zo een stapel dingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een roze??? Zo'n ronde of zo'n stapelding
Mogguh btw
Zo effe checken inderdaadquote:
Het werkt best goed voor mij. Ik wil eigenlijk niet zoveel werk hebben van mijn etenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:30 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het vooral maar echt enorm saai en eentonig om zo te eten.
Crunch waarom een scoop van 56 gram? Je lichaam neemt toch maar max 25-30 gram eiwit in één keer op namelijk. Kan je die beter spreidenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit gaat hem worden. Heb nog wat kwark toegevoegd![]()
187 g eiwitten, zonder mijn D mee te rekenen. Volgens mij zit het nu wel goed
[ afbeelding ]
Blegh havermout... dat zul je me echt nooit zien etenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker (oke vannacht) en dacht : Ik ga straks ontbijten met havermout.
Melk gepaktMelk
gekookt, havermout erin, niet te vreten, wat kaneel erin, nog steeds niet. Wat nesquick erin.. Nope.
havermout
eieren
Ik vind havermout best wel fantastischquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Blegh havermout... dat zul je me echt nooit zien eten
You're doing it wrong! Overnight oats met yoghurtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker (oke vannacht) en dacht : Ik ga straks ontbijten met havermout.
Melk gepaktMelk
gekookt, havermout erin, niet te vreten, wat kaneel erin, nog steeds niet. Wat nesquick erin.. Nope.
havermout
eieren
bull-shit. Fabel!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Crunch waarom een scoop van 56 gram? Je lichaam neemt toch maar max 25-30 gram eiwit in één keer op namelijk. Kan je die beter spreiden
Echt? Ik hoor dat er wel meerderen zeggen bij mij in de sportschool. Maar nu ik even verder lees op internet blijkt het idd een fabeltje te zijnquote:
Maar vertel me dan eens hoe de fuck maak je havermout nou echt eetbaar. Ik had 200mlquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:04 schreef Myraela het volgende:
Banaan is wel echt onmisbaar in havermout.Met alleen wat kaneel zou ik het ook niet eten.
Echt. *in OP gaat zetten straksquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Echt? Ik hoor dat er wel meerderen zeggen bij mij in de sportschool. Maar nu ik even verder lees op internet blijkt het idd een fabeltje te zijn
Ik doe soms een bakje yoghurt of melk of water of een mengeling van die 3 (200-250 gram) met een paar scheppen havermout (zal niet meer dan 20 gram zijn), wat rozijnen, kaneel, lijnzaad, eventueel een appeltje of zo; dat een nachtje in de koelkast laten staan, en 's ochtends 2 minuutjes oppiepen in de magnetron. Heerlijk! Moerbeien erin zijn ook erg lekker.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar vertel me dan eens hoe de fuck maak je havermout nou echt eetbaar. Ik had 200mlmelk
en 40g havermout want 80 dan krijg je beton.
Ik doe 40 gram, 250 ml melk, banaan in stukjes. 4 minuten in de magnetron zodat het helemaal zacht is. Buiten de magnetron nog een stukje pure chocolade erop.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar vertel me dan eens hoe de fuck maak je havermout nou echt eetbaar. Ik had 200mlmelk
en 40g havermout want 80 dan krijg je beton.
Dan heb je dus overnight oats? Oke, yoghurt heb ik, havermout ook. Rozijnen niet. Appel, banaan wel. Kaneel ook. Frambozen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik doe soms een bakje yoghurt of melk of water of een mengeling van die 3 (200-250 gram) met een paar scheppen havermout (zal niet meer dan 20 gram zijn), wat rozijnen, kaneel, lijnzaad, eventueel een appeltje of zo; dat een nachtje in de koelkast laten staan, en 's ochtends 2 minuutjes oppiepen in de magnetron. Heerlijk! Moerbeien erin zijn ook erg lekker.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Crunch waarom een scoop van 56 gram? Je lichaam neemt toch maar max 25-30 gram eiwit in één keer op namelijk. Kan je die beter spreiden
quote:
Mij een beetje leugens zitten te vertellen hier hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Echt? Ik hoor dat er wel meerderen zeggen bij mij in de sportschool. Maar nu ik even verder lees op internet blijkt het idd een fabeltje te zijn
Ja, don't overdo it met de havermout, 20g is genoeg. En yoghurt vind ik het net een beetje frisser maken dan melk, maar half half kan ook. En dan alles erin gooien wat je lekker vindt, frambozen is ook top! Voordeel van overnight oats is dat de smaken van de 'toppings' dan in de havermout trekken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je dus overnight oats? Oke, yoghurt heb ik, havermout ook. Rozijnen niet. Appel, banaan wel. Kaneel ook. Frambozen?
Vanaaf eens proberen. Ik vind serieus gewone havermout zo smerig smakeloos
Ja dat zijn combinaties die ik ook maak met havermout. Nachtje laten staan, opwarmen met fruit er in. Of havermoutmeel maken met de keukenmachine en dat als basis voor pannenkoekjes. Eieren!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je dus overnight oats? Oke, yoghurt heb ik, havermout ook. Rozijnen niet. Appel, banaan wel. Kaneel ook. Frambozen?
Vanaaf eens proberen. Ik vind serieus gewone havermout zo smerig smakeloos
Ik krijg die dingen nooit goed op smaak. Zit dan eigenlijk weinig smaak aan. Wat zijn jou verhoudingen? Want ik verknal pannenkoeken op een of andere manier altijdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Artoo het volgende:
Of havermoutmeel maken met de keukenmachine en dat als basis voor pannenkoekjes. Eieren!
Kan allebei. Er is niet één overnight oats, er zijn duizend variantenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:15 schreef Myraela het volgende:
ht vies, maar ik dacht dan ook dat je dat koud at. Maar misschien is het beter als je het wel opwarmt
Ehm. Gisteren heb ik ze met 35g havermout, een restje melk (150ml? weet het niet precies) en 2 eieren gemaakt. Eerst havermout met melk mixen, dan de eieren er bij door. Ik maak pannenkoeken bijna altijd met banaan er in gebakken, dus eerst dunne plakjes banaan in de pan leggen en dan het beslag er overheen. Dan worden ze smaakvoller vanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik krijg die dingen nooit goed op smaak. Zit dan eigenlijk weinig smaak aan. Wat zijn jou verhoudingen? Want ik verknal pannenkoeken op een of andere manier altijd
Haha, dan heb je wel echt een havermout traumaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb havermout in mn mueslirepen gestopt, en het is echt maar 20% ofzo van het totaal, maar i kdenk nog steeds 'meh, havermout' als ik het proef.
Ik heb dat vroeger ook nooit gegeten want ik vond het niet lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, dan heb je wel echt een havermout traumaMaar het smaakt toch niet echt ergens naar?
Mwah, ik vind het toch goed op smaak te brengen met van alles? Havermout op zich is inderdaad niet lekker, maar het is wel lekker te makenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger ook nooit gegeten want ik vond het niet lekker
Misschien is dat het wel, je zit zo karton te kauwen en dan denk ik 'meh'.
Ja, stront ook, but no thanks.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:33 schreef Artoo het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het toch goed op smaak te brengen met van alles? Havermout op zich is inderdaad niet lekker, maar het is wel lekker te maken
Volgens mij zou jij fantastische stront kunnen bereiden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, stront ook, but no thanks.
Ik hou van dingen die gewoon van zichzelf al awesome zijn.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij fantastische stront kunnen bereiden.
Neuh, die was vorige week alquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jubileumfeestje met de vrouw vanavond?
Neeeeeeeeeeeeeee. Gewoon havermoutvlokken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:50 schreef sanger het volgende:
Havermout, bedoelen jullie daar Brinta mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |