quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij fantastische stront kunnen bereiden.
Neuh, die was vorige week alquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jubileumfeestje met de vrouw vanavond?
Neeeeeeeeeeeeeee. Gewoon havermoutvlokken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:50 schreef sanger het volgende:
Havermout, bedoelen jullie daar Brinta mee?
Dan ken ik het nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee. Gewoon havermoutvlokken.
Een beetje vet is wel gezond hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:52 schreef sanger het volgende:
Ohja, ook wel iets voor hier misschien. Wij hebben enige tijd terug keramische koekenpannen gekocht. Zoiets als die van TellSell, maar dan die wel echt werken
Wij bakken sindsdien eigenlijk alles zonder boter of olie. Dus een stuk minder vet. En om eerlijk te zijn vin dik het vlees zo veel lekkerder, de aardappeltjes net wat krokanter, de groenten net wat meer bite. Oftewel, een echte aanrader dus
Klein biertje drinken vanavond dusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Neuh, die was vorige week al![]()
Drukke dag op werk vandaag, maar wel allemaal leuke klusjes![]()
En vanavond wedstrijd darten, waarschijnlijk nu al beslissende wedstrijd voor kampionschap (halverwege seizoen). Tegen de nr. 2, wij staan 1ste maar 7 punten voor. Als we vanavond winnen lopen we uit, en is de achterstand bijna al niet meer te overbruggen
En vandaag gewoon goede zin
Dat zit in het vlees enzo zelf welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een beetje vet is wel gezond he
Geen bier dusquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:54 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Klein biertje drinken vanavond dus![]()
Hier komt echt helemaal niks uit m'n handen... word een weinig productief dagje ben ik bang
Dit klinkt iets voor mij en m'n pannenkoeken. Want het is met die krengen altijd liefde op eerste gezicht want ze bakken meteen vast.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:52 schreef sanger het volgende:
Ohja, ook wel iets voor hier misschien. Wij hebben enige tijd terug keramische koekenpannen gekocht. Zoiets als die van TellSell, maar dan die wel echt werken![]()
![]()
Wij bakken sindsdien eigenlijk alles zonder boter of olie. Dus een stuk minder vet. En om eerlijk te zijn vin dik het vlees zo veel lekkerder, de aardappeltjes net wat krokanter, de groenten net wat meer bite. Oftewel, een echte aanrader dus
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:54 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Klein biertje drinken vanavond dus![]()
Hier komt echt helemaal niks uit m'n handen... word een weinig productief dagje ben ik bang
Waarom zo weinig bij het ontbijt? Als je iets van de kwark bij je ontbijt neemt scheelt dat bootwerken 's avonds toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit gaat hem worden. Heb nog wat kwark toegevoegd![]()
187 g eiwitten, zonder mijn D mee te rekenen. Volgens mij zit het nu wel goed
[ afbeelding ]
Pannenkoeken moeten eigenlijk met een klein beetje margarinequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit klinkt iets voor mij en m'n pannenkoeken. Want het is met die krengen altijd liefde op eerste gezicht want ze bakken meteen vast.
Je ziet geen tijden. Maar ik had geen kwark thuis. Dus eet ik mijn brood, rijd ik naar kantoor, pak ik 500g kwarkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zo weinig bij het ontbijt? Als je iets van de kwark bij je ontbijt neemt scheelt dat bootwerken 's avonds toch?
Ik gooi me er toch een klont roomboter bij. Moet gewoon vaker koken/bakkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Pannenkoeken moeten eigenlijk met een klein beetje margarine![]()
Straks zul je wel moeten toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik gooi me er toch een klont roomboter bij. Moet gewoon vaker koken/bakken
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het ook de chronologische volgorde wasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je ziet geen tijden. Maar ik had geen kwark thuis. Dus eet ik mijn brood, rijd ik naar kantoor, pak ik 500g kwarkTenminste, dat was de planning. Uiteindelijk wat andere dingen gedaan en kwark pas om 9:00
Was ook de bedoeling, maar moest toch kwark erin gooien bij de T dus gooide het op een hoopquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het ook de chronologische volgorde was
Deels.quote:
Margarine.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Pannenkoeken moeten eigenlijk met een klein beetje margarine![]()
Voor pannenkoeken ideaal hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |