Waarom zoveel kwark?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje:
O: 1 volkoren, met kipfilet
T1: 500g kwark
T2: 250g kwark + Kiwi en mandarijn
L: 4 volkoren, met kipfilet
T: 500g kwark
D: ?!?
S: KT + Cardio
T: Whey shake + Banaan.
Eiwitten voornamelijk, maar ik eet ook snel te weinig. En kwark is dan wel een goed opvulmiddelquote:
Zo een stapel dingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een roze??? Zo'n ronde of zo'n stapelding
Mogguh btw
Zo effe checken inderdaadquote:
Het werkt best goed voor mij. Ik wil eigenlijk niet zoveel werk hebben van mijn etenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:30 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het vooral maar echt enorm saai en eentonig om zo te eten.
Crunch waarom een scoop van 56 gram? Je lichaam neemt toch maar max 25-30 gram eiwit in één keer op namelijk. Kan je die beter spreidenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit gaat hem worden. Heb nog wat kwark toegevoegd![]()
187 g eiwitten, zonder mijn D mee te rekenen. Volgens mij zit het nu wel goed
[ afbeelding ]
Blegh havermout... dat zul je me echt nooit zien etenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker (oke vannacht) en dacht : Ik ga straks ontbijten met havermout.
Melk gepaktMelk
gekookt, havermout erin, niet te vreten, wat kaneel erin, nog steeds niet. Wat nesquick erin.. Nope.
havermout
eieren
Ik vind havermout best wel fantastischquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Blegh havermout... dat zul je me echt nooit zien eten
You're doing it wrong! Overnight oats met yoghurtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:00 schreef Qwea het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker (oke vannacht) en dacht : Ik ga straks ontbijten met havermout.
Melk gepaktMelk
gekookt, havermout erin, niet te vreten, wat kaneel erin, nog steeds niet. Wat nesquick erin.. Nope.
havermout
eieren
bull-shit. Fabel!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Crunch waarom een scoop van 56 gram? Je lichaam neemt toch maar max 25-30 gram eiwit in één keer op namelijk. Kan je die beter spreiden
Echt? Ik hoor dat er wel meerderen zeggen bij mij in de sportschool. Maar nu ik even verder lees op internet blijkt het idd een fabeltje te zijnquote:
Maar vertel me dan eens hoe de fuck maak je havermout nou echt eetbaar. Ik had 200mlquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:04 schreef Myraela het volgende:
Banaan is wel echt onmisbaar in havermout.Met alleen wat kaneel zou ik het ook niet eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |