SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 31-01-2015 14:26:26 ]Ja doei.![]()
Maar, de zin komt wel weer Zwab! Heus, en soms mag 't gewoon even niet zinnig zijn. 't Lijkt dit topic wel.
Ja doei.![]()
Percies!quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, de zin komt wel weer Zwab! Heus, en soms mag 't gewoon even niet zinnig zijn. 't Lijkt dit topic wel.
Zin om zaterdag samen een wedstrijdje te lopen, Zwab?![]()
Vandaag was het ook weer weer! Lekker bikkelen met 6x1500 met tegenwind, tegenregen en tegenhagel. Dat was wel even goed pittig. Gelukkig had ik ook 3x meewind, dat scheelde dan weer. Vooral na de behoorlijk harde hagelbui had ik het even best koud, aan mijn benen. Wel blij met lange dunne tight, dun ondershirtje, normaal shirt en mijn Salomon waterdichte jasje. Die werkt echt heel goed, bovenlichaam was afgezien van wat zweet helemaal droog
.
Nog maar anderhalve maand voor de 75km Sallandtrail![]()
![]()
Welke wedstrijd en waar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Percies!
Zin om zaterdag samen een wedstrijdje te lopen, Zwab?![]()
Dat weet ik nog niet, maar het wordt de eerste wedstrijd in mijn 12-provinciesproject, dus een lift zou mooi meegenomen zijnquote:![]()
![]()
Mijn 12-provinciesproject komt alweer in het gedrangMaar laat ik daar niet te krampachtig over doen.
Zwabber en even geen zin? Ik ga even teruglezen. Dat kán toch niet.
Edit: Bleh, maar laat toch gaan. Dan maar eventjes niet lopen, daar gooi je niks mee weg. Dat schuldgevoel kweek je zelf, niet doen hoor. Met pijll meegaan zaterdag klinkt als een goed plan![]()
![]()
![]()
vanuit de horrorfile des doods
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij had als extra regel om iedere maand een provincie te doen, toch? Tja, dan zit er niets anders op: dan moet jij met mij mee. (Zwabber heeft zich afgemeld.)quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Mijn 12-provinciesproject komt alweer in het gedrangMaar laat ik daar niet te krampachtig over doen.
Edit: Bleh, maar laat toch gaan. Dan maar eventjes niet lopen, daar gooi je niks mee weg. Dat schuldgevoel kweek je zelf, niet doen hoor. Met pijll meegaan zaterdag klinkt als een goed plan![]()
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Jij had als extra regel om iedere maand een provincie te doen, toch? Tja, dan zit er niets anders op: dan moet jij met mij mee. (Zwabber heeft zich afgemeld.)
Ik zit zaterdagmiddag bij Ome Rob Peetoom. HelaasIk laat mezelf aerodynamische wenkbrauwen aanmeten.
![]()
Ik heb deze maand toch nog 117 km gelopen, al snap ik niet zo goed waar die vandaan gekomen zijn. Misschien komt er zaterdag nog iets bij. Zondag de start van februari. Als ik me goed genoeg voel dan ga ik of richting de Puinduinen en omgeving, of naar de berg in het Hoge Bergsche Bos (want die gaat een halfjaar dicht), of weet ik veel waar naartoe. Gewoon planloos lopen. Geen schema's niks. En dan op 8 maart 2015 zonder plan de CPC lopen. Uitlopen zou al beter zijn dan vorig jaar ;-)quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Edit: Bleh, maar laat toch gaan. Dan maar eventjes niet lopen, daar gooi je niks mee weg. Dat schuldgevoel kweek je zelf, niet doen hoor.
Overigens wil ik ook in de Hedwigepolder lopen voordat ze die ontpolderen. Dan heb ik een GPS-logje die nooit meer gelopen kan worden. Zo autistisch ben ik dan weer wel.![]()
En dat terwijl iedereen honderden euro's uitgeeft aan winterbanden in ons nagenoeg vlakke landje.quote:![]()
Ofwel Drenthe (Hunebedloop in Havelte), ofwel Zeeland (Rammekensloop in Ritthem).quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik zit zaterdagmiddag bij Ome Rob Peetoom. HelaasIk laat mezelf aerodynamische wenkbrauwen aanmeten.
![]()
Ik sta al sinds 18:00 uur stilquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fok! staat er niet tussen, dus vooruitBalen!
have mercy...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat is op loopafstand van mij, die rammekensloopquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Ofwel Drenthe (Hunebedloop in Havelte), ofwel Zeeland (Rammekensloop in Ritthem).![]()
![]()
Ha! Ik heb geen winterbanden!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen honderden euro's uitgeeft aan winterbanden in ons nagenoeg vlakke landje.
Misschien tot zaterdag!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:23 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
dat is op loopafstand van mij, die rammekensloop![]()
Ik heb geen beleid qua lokaties. Alleen 3 of 4 HMs, liefst een sub2, en uitbouwen naar 25-30 km. Als dat alles op een leuke en verantwoorde manier lukt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:15 schreef thelaudprince het volgende:
ik heb een 5 provincie beleid dit jaar
En anders minder HMs, minder snel en/of kortere afstanden.
Hoofddoel = hardlopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb geen beleid qua lokaties. Alleen 3 of 4 HMs, liefst een sub2, en uitbouwen naar 25-30 km. Als dat alles op een leuke en verantwoorde manier lukt.
Hoofddoel = hardlopen.![]()
![]()
Zijn er nog mensen eventueel geinteresseerd om zondag een rondje ergens te hobbelen? Tempo onbekend. Afstand circa 15 km denk ik, of totdat de vliezen breken. Waar: Randstad.
Onder voorbehoud trouwens.![]()
Nou ik ben gegaan maar een supertraining was het niet. Vanwege het weer (regen, sneeuw en hagel afwisselend) was de warming-up vrij kort, en na overleg met de trainer ging ik ook korte afstandjes doen; 400-400-1000 en dat twee keer, met overal 400m rust tussen. Tempo kwam moeizaam richting de 4.00/net eronder, terwijl ik toch wel had verwacht dat dat makkelijker zou gaan. De trainer raadde me wel aan om toch niet 25 en 30 achter elkaar te lopen, dus ik ga toch kijken of ik morgen nog de MWM om kan zetten naar 10EM. Daar heb ik toch nog een heel langzaam PR op staan
Eerst dacht ik dat het nog wel zou kunnen qua belasting, maar aangezien mijn benen niet superlekker gingen vandaag en ik dit weekend ook nog moet verhuizen is een 10EM lekker lopen misschien toch beter dan geforceerd een 25km duurloop.
Anyways, mijn grafiekje is wel mooi:
https://www.endomondo.com/workouts/465420727/11367364
Gek genoeg voelden mijn benen ná het trainen en douchen wel superfris, hopelijk hebben die tempo's geholpen om ze even wakker te schudden.
[ Bericht 6% gewijzigd door La_Tramposa op 29-01-2015 21:41:24 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
wtf@nos jornaal incident trouwens
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Koude rillingenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
wtf@nos jornaal incident trouwens![]()
Eerste deel klinkt als mijn plan voor 2015. 4 HM's gepland, 30 km trail ook. En de HM's hopelijk allemaal sub 2.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb geen beleid qua lokaties. Alleen 3 of 4 HMs, liefst een sub2, en uitbouwen naar 25-30 km. Als dat alles op een leuke en verantwoorde manier lukt.
Hoofddoel = hardlopen.![]()
Buiten één donderslag vlak boven me, viel dat best mee. Het was wel glibberen in de ontstane drap van oude hagel, en regen, nieuwe hagel en (natte) sneeuw. Af en toe stond ik plots tot m'n enkels in 't water. Dat is het risico van in 't donker lopen. Zolang m'n schoenen zondag maar droog zijnquote:Weather
Thunderstorms. Zin in!
https://www.endomondo.com/workouts/465432787/18538471Get stoned![]()
Haha nee, ik ga ze niet allemaal sub2 lopen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:46 schreef McTwente het volgende:
[..]
Eerste deel klinkt als mijn plan voor 2015. 4 HM's gepland, 30 km trail ook. En de HM's hopelijk allemaal sub 2.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga maar eens naar een fysio. Voor het eerst. Beetje last van mijn linker onderbeen. Weet niet goed wat het is en wat ik het beste kan doen. Sinds 2 weken heb ik een dag na het lopen last, bijv bij trap lopen. Heb toch 12 fysio behandelingen in mijn verzekering.![]()
Ik heb superlekker getraind! Op naar de Midwintermarathon.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wow, dan ben ik nog op tijd weggegaan, alhoewel ik in een bus zat die 20 min vertraging had en de bus die ik normaliter pak ruim een uur vertraging had.quote:
Eenmaal in Nijmegen was er helemaal niks meer van de winterse neerslag te zien. Maar ja, autistisch als ik ben had ik al andere plannen in mijn hoofd ipv rennen in drek die er niet was.
Ik ben wel benieuwd naar zondag. Maar ik merk dat ik de laatste tijd niet zo'n zin heb om voor wedstrijdjes het land door te reizen (waarschijnlijk vanwege het seizoen).
Voor Schoorl heb ik ook het startnummer gekregen, maar dat ga ik niet doen. Mits niemand hier een startbewijs wil overnemen zet ik het wel ergens op internet ter overname.![]()
Wat voor startbewijs heb je voor Schoorl?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, dan ben ik nog op tijd weggegaan, alhoewel ik in een bus zat die 20 min vertraging had en de bus die ik normaliter pak ruim een uur vertraging had.
Eenmaal in Nijmegen was er helemaal niks meer van de winterse neerslag te zien. Maar ja, autistisch als ik ben had ik al andere plannen in mijn hoofd ipv rennen in drek die er niet was.
Ik ben wel benieuwd naar zondag. Maar ik merk dat ik de laatste tijd niet zo'n zin heb om voor wedstrijdjes het land door te reizen (waarschijnlijk vanwege het seizoen).
Voor Schoorl heb ik ook het startnummer gekregen, maar dat ga ik niet doen. Mits niemand hier een startbewijs wil overnemen zet ik het wel ergens op internet ter overname.![]()
Voor de 30, maar dat staat niet op mijn startbewijs, het heeft alleen een startkleur. Misschien is het om te zetten naar 21 of korter.![]()
Zijn de startbewijzen voor Schoorl al binnen? Ik heb namelijk een startbewijs overgenomen en die persoon zou het laten weten als het binnen was. Maar ik heb dus nog niets vernomen...![]()
Het is net 1 dag binnen, even rustig afwachten. Tussen 2 en 6 februari kan het worden overgezet naar een andere loper.![]()
Net gisteren.. Maar kan een dagje schelen lijkt me.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:10 schreef Devv het volgende:
Zijn de startbewijzen voor Schoorl al binnen? Ik heb namelijk een startbewijs overgenomen en die persoon zou het laten weten als het binnen was. Maar ik heb dus nog niets vernomen...
Heeft er iemand ervaring met op het laatste moment startnr opzetten? Kan ik het beste bellen, mailen of gewoon heengaan zondag en daar proberen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jammer dat jij niet gaat! Ook geen zin in een kortere afstand?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:08 schreef wyccie het volgende:
Het is net 1 dag binnen, even rustig afwachten. Tussen 2 en 6 februari kan het worden overgezet naar een andere loper.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
omzetten, naar andere afstand dus..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heel veel zin, maar niet in dat hele stuk met trein en bus, en dan ook nog eens op dat tijdstip. Ik moet hier bijna de eerste trein pakken en om zes uur opstaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet gaat! Ook geen zin in een kortere afstand?![]()
Oh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:11 schreef La_Tramposa het volgende:
omzetten, naar andere afstand dus..![]()
Ik had van tevoren gemaild en ze zeiden dat ik gewoon met mijn 25km startbewijs bij de andere afstand mocht starten. Ik hoefde er niks bijzonders mee te doen.![]()
Eén keer om 6 uur opstaan overleef je toch wel? Ik heb ook vaak genoeg voor roei en hardloopwedstrijden de 4 in mijn wekker zien staanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel veel zin, maar niet in dat hele stuk met trein en bus, en dan ook nog eens op dat tijdstip. Ik moet hier bijna de eerste trein pakken en om zes uur opstaan.Of anders al een avond van tevoren heen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gisteren heerlijk gelopen. Ik was voor de sneeuwbuien thuis en ik hoefde maar een uurtje, dus de eerste sneeuwvlokjes aan het einde van mijn run, waren eerder mooi dan vervelend. Bovendien is hier erg weinig gevallen (Groningen)
Hopelijk kan ik morgen revanche nemen voor vorige week zaterdag. Toen heb ik wel 's ochtends in flink wat sneeuw gelopen. Slechts 23 van de geplande 27,5km af kunnen leggen. Had (blijkbaar) verkeerd gelopen waardoor ik wat pijntjes ontwikkeld had waar ik niet doorheen durfde te lopen. Die pijntjes zijn daarna samen met de sneeuw direct verdwenen gelukkig.
Morgen staat er 29km op het programma, maar als het de 27,5 van vorige week wordt, ben ik ook erg blij. Er is nog best wat tijd tot de marathon en het laatste wat ik nu wil gaan doen, is forceren.
Denk dat ik mijn schema nèt een tandje te progressief vind, gezien mijn ervaringsniveau. Gelukkig gaat het na deze week veel minder van week naar week omhoog, maar zitten er consolidatie- en herstelweken in.
Kan deze trouwens nog aan OP worden toegevoegd?
1
2[b]15 februari 2015 - [url=http://www.ttcdemerel.nl/www/components/page.asp?action=page&id=297]PK Sport Bosdijkloop (Vinkeveen)[/url][/b]
[*] TheSwan - HM
Wat is de max duurloop die jullie lopen bij een marathontraining? Mijn schema gaat tot 32, maar die moet je dan 3x doen. Ik wil dat zelf eigenlijk gebruiken om richting de 35 te komen. 7km 'op karakter' klinkt beter dan 10 in mijn oren![]()
![]()
Doe het elke dag!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eén keer om 6 uur opstaan overleef je toch wel? Ik heb ook vaak genoeg voor roei en hardloopwedstrijden de 4 in mijn wekker zien staanOf anders al een avond van tevoren heen?
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Haha, hier doordeweeks ook 5:50 wekker. Op zaterdag vaak 5:30 of 6:00 (ja, speciaal voor de duurloop; dan heb je ook nog wat aan je zaterdag; bovendien houd ik wel van de rust)quote:
Zondag vaste uitslaapdag.. hmmmmmmmmzzz![]()
![]()
Disclaimer: ik ben een ochtendmens, dus dat maakt het wel een stuk gemakkelijker![]()
mag deze in de OP?
1
2[b]25 april 2015 - [url=http://www.walk for life groningen.nl] Walk for Life (Groningen)[/url][/b]
[*] zouzomaarkunnen - 4M![]()
Ik ren 's avonds haha.. Maar moet ivm werk zo vroeg opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:00 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Haha, hier doordeweeks ook 5:50 wekker. Op zaterdag vaak 5:30 of 6:00 (ja, speciaal voor de duurloop; dan heb je ook nog wat aan je zaterdag; bovendien houd ik wel van de rust)
![]()
Disclaimer: ik ben een ochtendmens, dus dat maakt het wel een stuk gemakkelijker[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Ik hoop morgen toch weer even wat te kunnen gaan doen. Enkel voel ik nu alleen bij de eerste stap, gewoon weer even proberen maar dan geen 2 uur.
Hopelijk nog een beetje lekker wat sneeuw in de bermen, lekker frisse lucht. <3Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik hoop dat het morgen beter begaanbaar is op de weg dan vanmorgen. Niet echt weer om een lange duurloop in te doen.![]()
Mag ik ook in de OP?
1
2[b]7 juni 2015 - [url=http://www.xtrails.eu/vaalserbergtrail/] Vaalserbergtrail (Vaals)[/url][/b]
[*] YUR - 30kmF means you're fucked![]()
In Venlo waren de straten nog leeg en was het goed te doen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:06 schreef Happel het volgende:
Ik hoop dat het morgen beter begaanbaar is op de weg dan vanmorgen. Niet echt weer om een lange duurloop in te doen.[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
In Amersfoort was het een ijsbaan op de weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:09 schreef MrManuel het volgende:
[..]
In Venlo waren de straten nog leeg en was het goed te doen!![]()
Er ligt wel een dun laagje in DH.. Maar gladheid valt overal wel heel erg meeIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
*jaloers op ochtendmensen*quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:00 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Haha, hier doordeweeks ook 5:50 wekker. Op zaterdag vaak 5:30 of 6:00 (ja, speciaal voor de duurloop; dan heb je ook nog wat aan je zaterdag; bovendien houd ik wel van de rust)
![]()
Disclaimer: ik ben een ochtendmens, dus dat maakt het wel een stuk gemakkelijker
Door de week wekker op 6.30, maar kom er soms pas na een half uur of uur uit.
Woensdag en weekend lig ik rustig tot 9.30 in bed. Echt slapen lukt dan alleen niet, meestal.
En 's morgens lopen kan ik niet goed. Vind ik echt jammer. Maar ik moet gewoon een paar uur wakker zijn om te kunnen lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bij mij 6.25, dat klinkt nog net meer als half 7quote:
Die hoop heb ik wel (voor mij dan). Aangezien mijn laatste HM relatief comfortabel in 1.57 ging, wil ik proberen in Enschede met de 1.55 pacers mee te lopen om hopelijk deze vanaf 15/16 km achter me laten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha nee, ik ga ze niet allemaal sub2 lopen!
En ik verwacht ook nog wel progressie te boeken gedurende het jaar, dus dan zou dat in theorie wel moeten lukken.
Al is één en ander ook afhankelijk van zaken als het weer, vorm van de dag, fysieke en mentale gesteldheid enzovoorts...
En ik bedenk me net dat één van de vier een M in duovorm is en recreatief. Dus die gaat zeer waarschijnlijk dik boven de vier uitkomen, dus geen HM sub 2 split. Drie van de vier zou ook mooi zijn.![]()
![]()
Misschien is het sowieso slim om er 2 uit te kiezen waar je voor een dik PR gaat, en 2 gewoon voor de wedstrijdervaring en de leuk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:52 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die hoop heb ik wel (voor mij dan). Aangezien mijn laatste HM relatief comfortabel in 1.57 ging, wil ik proberen in Enschede met de 1.55 pacers mee te lopen om hopelijk deze vanaf 15/16 km achter me laten.
En ik verwacht ook nog wel progressie te boeken gedurende het jaar, dus dan zou dat in theorie wel moeten lukken.
Al is één en ander ook afhankelijk van zaken als het weer, vorm van de dag, fysieke en mentale gesteldheid enzovoorts...
En ik bedenk me net dat één van de vier een M in duovorm is en recreatief. Dus die gaat zeer waarschijnlijk dik boven de vier uitkomen, dus geen HM sub 2 split. Drie van de vier zou ook mooi zijn.
4 PRs in een jaar op zo'n afstand is wel erg veel..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, jij bent wat meer ervaren of sneller dan ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:52 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die hoop heb ik wel (voor mij dan). Aangezien mijn laatste HM relatief comfortabel in 1.57 ging, wil ik proberen in Enschede met de 1.55 pacers mee te lopen om hopelijk deze vanaf 15/16 km achter me laten.
En ik bedenk me net dat één van de vier een M in duovorm is en recreatief. Dus die gaat zeer waarschijnlijk dik boven de vier uitkomen, dus geen HM sub 2 split. Drie van de vier zou ook mooi zijn.
Voor mij is de HM uitlopen uberhaupt al een prestatie waar ik trots op ben
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je kan veel zeggen over de MWM maar hun communicatie-afdeling is wel goedNaast de honderd facebook en twitter updates die ze dagelijks sturen hebben ze nu mijn mailtje over de afstand wijzigen binnen een uur beantwoord
Wel een bits schema waarbij je 2 weekenden achter elkaar zo'n lange afstand loopt vind ik, en 3x32 moet ook zeeeeker genoeg zijn als voorbereiding. Ik heb zelf ook 35 gedaan 'als mentale opsteker', maar 30km+ duurlopen zijn echt wel een grote belasting op je lichaam dus probeer ook niet koste wat het kost zoveel kms te maken. Als je per se 35 wilt doen zou ik wel in de weken eromheen wat kms schrappen uit je andere LDLs.. Volgens mij heb ik na die 35 als langste nog een keer 20 gelopen en verder geen lange lopen meer..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:26 schreef TheSwan het volgende:
Gisteren heerlijk gelopen. Ik was voor de sneeuwbuien thuis en ik hoefde maar een uurtje, dus de eerste sneeuwvlokjes aan het einde van mijn run, waren eerder mooi dan vervelend. Bovendien is hier erg weinig gevallen (Groningen)
Hopelijk kan ik morgen revanche nemen voor vorige week zaterdag. Toen heb ik wel 's ochtends in flink wat sneeuw gelopen. Slechts 23 van de geplande 27,5km af kunnen leggen. Had (blijkbaar) verkeerd gelopen waardoor ik wat pijntjes ontwikkeld had waar ik niet doorheen durfde te lopen. Die pijntjes zijn daarna samen met de sneeuw direct verdwenen gelukkig.
Morgen staat er 29km op het programma, maar als het de 27,5 van vorige week wordt, ben ik ook erg blij. Er is nog best wat tijd tot de marathon en het laatste wat ik nu wil gaan doen, is forceren.
Denk dat ik mijn schema nèt een tandje te progressief vind, gezien mijn ervaringsniveau. Gelukkig gaat het na deze week veel minder van week naar week omhoog, maar zitten er consolidatie- en herstelweken in.
Kan deze trouwens nog aan OP worden toegevoegd?
[ code verwijderd ]
Wat is de max duurloop die jullie lopen bij een marathontraining? Mijn schema gaat tot 32, maar die moet je dan 3x doen. Ik wil dat zelf eigenlijk gebruiken om richting de 35 te komen. 7km 'op karakter' klinkt beter dan 10 in mijn orenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb niet echt een schema, bouw mijn afstanden langzaam op en wilde tot een max van tussen de 30 en 35 gaan. Morgen 28, volgende week in Schoorl 30 en daarna nog paar keer 30+
Lopen jullie zo een wedstrijd dan ook op het hele rustige tempo of is daar wel ruimte voor een wat snellere loop?![]()
Als het in het teken staat van de marathonvoorbereiding zou ik de 30 in Schoorl ook op duurlooptempo doen. Eventueel kun je de laatste 5km op beoogd marathontempo doen om te voelen hoe dat dan nog gaat. Je kunt wel een 10km of 15km wedstrijd voluit lopen in de voorbereiding, of zelfs een HM als er genoeg tijd tussen zit. Zelf heb ik een HM op marathontempo gedaan, 4 weken voor de M, dus zeker niet voluit maar ook niet op duurlooptempo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:18 schreef Happel het volgende:
Heb niet echt een schema, bouw mijn afstanden langzaam op en wilde tot een max van tussen de 30 en 35 gaan. Morgen 28, volgende week in Schoorl 30 en daarna nog paar keer 30+
Lopen jullie zo een wedstrijd dan ook op het hele rustige tempo of is daar wel ruimte voor een wat snellere loop?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een prachtig weer zie ik hier uit het raam trouwens. Ga lopen als het kan, mensen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt, de straten glommen aardig. Ik ben net even wat voorzichtiger naar het station gefietst dan anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:10 schreef Happel het volgende:
[..]
In Amersfoort was het een ijsbaan op de weg.![]()
Ik zit er helemaal klaar voor maar eerst even wachten tot onze grote thuis geweest is om een broodje te eten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een prachtig weer zie ik hier uit het raam trouwens. Ga lopen als het kan, mensen!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat is ook wel zo. Al denk ik wel, aangezien ik ongeveer een jaar geleden weer begonnen ben met serieuzer hardlopen, dat er nog genoeg rek in zit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien is het sowieso slim om er 2 uit te kiezen waar je voor een dik PR gaat, en 2 gewoon voor de wedstrijdervaring en de leuk?
4 PRs in een jaar op zo'n afstand is wel erg veel..
Dus Enschede wil ik sowieso mijn tijd aanscherpen, Amersfoort kijk ik dan wel aan. De Landgoed Twente Marathon is sowieso rustig aan en waarschijnlijk mag ik wat meer lopen dan een HM en in Amsterdam kan ik dan weer proberen snel te lopen. Hopelijk komt dan de 1.50 weer in beeld.
En dan heb ik officieel geen enkel PR gelopen, dat staat uit mijn vorige hardloopleven op 1.45.42. Maar voor het gemak reken ik die maar niet mee.
In totaal aantal jaren hardlopen wel ja, in recente ervaring juist weer niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, jij bent wat meer ervaren of sneller dan ik
Voor mij is de HM uitlopen uberhaupt al een prestatie waar ik trots op ben
De HM uitlopen is ook een goede prestatie.![]()
Maar ambitieus/streberig of hoe je het ook wilt noemen als ik ben, wil ik mijn tijd van 1.57 van de laatste HM nog wel verbeteren. En dat zit er wel in. En op de langere termijn zou het verbeteren van mijn all time PR wel heel cool zijn. Maar dat heeft geen haast.![]()
Heeft Wolve zo netjes mijn kansloze poging tot het maken van een nieuw loopje voor de WLWW hersteld, vergeet Murmeli hem toe te voegen in het vorige topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij deze nogmaals:
1
2[b]26 april 2015 - [url=http://www.kastelenloopdiepenheim.nl]Kastelenloop Diepenheim (Diepenheim)[/url][/b]
[*] McTwente - 5, 7 of 9 km
En dan ook meteen maar een nieuwe, inschrijving opent dit weekend:
1
2[b]10 oktober 2015 - [url=http://www.landgoedtwentemarathon.nl/]Landgoed Twente Marathon (De Lutte)[/url][/b]
[*] McTwente - M (duo)![]()
Mocht je nog iemand zoeken....quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Komt er iemand wel eens in Baarn? Ik heb een cadeauwinkel voor de sportwinkel daar (Sportze), te besteden voor 1 mei, maar ik weet niet of ik voor die tijd daar ga komen. Wil hem best opsturen naar iemand, als diegene wat leuks voor zichzelf wil kopen en voor mij een paar sokken of zo![]()
Tot zover mijn monoloog![]()
![]()
Ik ben ook wel een streber, hoop zondag toch wel zeker 10 a 15 minuten van mijn 10EM PR uit 2009 af te halenDat was dan ook één van mijn eerste hardloopwedstrijden, waar ik mezelf met 2 maanden serieus trainen al heel toegewijd vond!
Ik ben ook niet iemand die een wedstrijd als training zal lopen, altijd voluit. Als ik wil trainen doe ik dat wel alleen....Maar that's me![]()
![]()
Waar staat je PR nu nog op?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben ook wel een streber, hoop zondag toch wel zeker 10 a 15 minuten van mijn 10EM PR uit 2009 af te halenDat was dan ook één van mijn eerste hardloopwedstrijden, waar ik mezelf met 2 maanden serieus trainen al heel toegewijd vond!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
1.31.30quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In principe ga ik altijd voor een PR als ik ergens ga lopen, tenzij ik weet dat het parcours zodanig is dat het echt niet mogelijk is (zoals zondag in Cadzand, veel strand en duin)![]()
Als je die wedstrijd als doel op zich ziet is dat logisch. Maar als je bijvoorbeeld een HM doet in voorbereiding op een M is het niet altijd de beste keuze om voor een PR te willen gaan. Soms kan het juist handig zijn om op M-tempo te oefenen met gelletjes nemen en wedstrijdvoorbereiding en zo. Maar ja, PRs halen is natuurlijk wel het leukste, al wordt het met meer wedstrijdervaring wel steeds moeilijkerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:42 schreef thelaudprince het volgende:
In principe ga ik altijd voor een PR als ik ergens ga lopen, tenzij ik weet dat het parcours zodanig is dat het echt niet mogelijk is (zoals zondag in Cadzand, veel strand en duin)
Dan wel ja, maar ik loop geen marathonsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je die wedstrijd als doel op zich ziet is dat logisch. Maar als je bijvoorbeeld een HM doet in voorbereiding op een M is het niet altijd de beste keuze om voor een PR te willen gaan. Soms kan het juist handig zijn om op M-tempo te oefenen met gelletjes nemen en wedstrijdvoorbereiding en zo. Maar ja, PRs halen is natuurlijk wel het leukste, al wordt het met meer wedstrijdervaring wel steeds moeilijkerZie het ook niet gebeuren eigenlijk, HM is lang zat voor mij
![]()
![]()
Met de tempo's die je loopt moet je toch inderdaad wel onder de 1.20 kunnen komen. Makkelijk zal het niet zijn, het blijft een lange push. Maar nog wel kort genoeg om onderweg weinig nodig te hebben (wellicht een paar slokjes water, al is het om een droge mond te voorkomen).quote:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja hoe sneller je wordt hoe korter ook de tijd dat je moet afzien, dat scheelt wel weerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Met de tempo's die je loopt moet je toch inderdaad wel onder de 1.20 kunnen komen. Makkelijk zal het niet zijn, het blijft een lange push. Maar nog wel kort genoeg om onderweg weinig nodig te hebben (wellicht een paar slokjes water, al is het om een droge mond te voorkomen).Met <1.18 zou ik blij zijn. Mijn snelheid is de laatste 2 maanden zeker toegenomen, maar daarentegen weinig langere stukken D2/D3 gedaan dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Heb ook geen zin om helemaal tot het gaatje te gaan aangezien ik de volgende week alweer die 30 moet, maar gewoon een lekker tempo van 4.55 pakken en dan kijken of ik sneller kan gedurende race, moet kunnen.
Ah, jij was het! Met je stilstaan... Rij dan eens door!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik sta al sinds 18:00 uur stilhave mercy...
![]()
Wat een zeldzame klote files zeg. 1,5 uur over de laatste 8 km gedaan.... (Gelredome naar Velp). Tot aan m'n huis file.
Vanavond hopelijk een beetje goed weer, weer eens een stukkie lopen. Schiet niet zo op dit jaar, geen zin, last van m'n keel, klote weer, blablablabla![]()
![]()
Ik geloof niet zo in het oefenen van bijv. een m-tempo in een hm. Wedstrijden moeten voor mij altijd voluit (naar de mogelijkheden van die dag) en niet om te oefenen op een tempo, daar zijn trainingen voor. Je moet ook wedstrijdhardheid krijgen en dat kan alleen door de wedstrijden voluit te lopen. Zowel het resultaat als het trainingseffect zijn dan optimaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je die wedstrijd als doel op zich ziet is dat logisch. Maar als je bijvoorbeeld een HM doet in voorbereiding op een M is het niet altijd de beste keuze om voor een PR te willen gaan. Soms kan het juist handig zijn om op M-tempo te oefenen met gelletjes nemen en wedstrijdvoorbereiding en zo. Maar ja, PRs halen is natuurlijk wel het leukste, al wordt het met meer wedstrijdervaring wel steeds moeilijker![]()
Onder de 1.20 zou zeker moeten lukken, en die sub 1.18 is ook wel haalbare kaart voor je, zonder dat je helemaal tot op de bodem moet gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja hoe sneller je wordt hoe korter ook de tijd dat je moet afzien, dat scheelt wel weerMet <1.18 zou ik blij zijn. Mijn snelheid is de laatste 2 maanden zeker toegenomen, maar daarentegen weinig langere stukken D2/D3 gedaan dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Heb ook geen zin om helemaal tot het gaatje te gaan aangezien ik de volgende week alweer die 30 moet, maar gewoon een lekker tempo van 4.55 pakken en dan kijken of ik sneller kan gedurende race, moet kunnen.
Succes i.i.g. zondag
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb een workout die niet van mijn Garmin 610 af wil .... hij staat er gewoon tussen op mijn horloge, kan alle ronden weergeven dus het lijkt geen corrupt loopje te zijn. Synchroniseren via Garmin Express zorgde er wel voor dat mijn loopje van net netjes tussen activiteiten komt te staan maar die van zondag nog steeds nietHeeft iemand een trucje?
Mijn idee was: bij endomondo importeren, daar gpx downloaden en dan handmatig in garmin connect zetten ... maar ik had geen ANT Agent meer en na installatie vertikt het programma het om mijn horloge te herkennen... Dat werkt dus niet.![]()
Waarom 's ochtends hardlopen beter is dan 's avonds hardlopen:quote:'Sportprestaties van avondmensen zijn wisselvalliger.'
Avondmensen presteren wisselvalliger bij sporten dan ochtendmensen, zo blijkt uit nieuw onderzoek.
De sportprestaties van avondmensen fluctueren tot wel 26 procent gedurende dag en hun hoogste niveau bereiken ze pas 11 uur nadat ze zijn opgestaan.
Ochtendmensen hebben maar zes uur nodig om in vorm te komen en hun verschillen in prestaties zijn aanzienlijk minder groot.
Dat melden onderzoekers van de Universiteit van Birmingham in het wetenschappelijk tijdschrift Current Biology.
Hockey
De wetenschappers analyseerden het slaappatroon enkele tientallen hockey- en squashspelers op basis van ingevulde vragenlijsten. Ze stelden uiteindelijk drie groepen van proefpersonen samen: ochtendmensen, avondmensen en meer gemiddelde slapers.
Vervolgens onderwierpen ze de deelnemers op verschillende tijdens van de dag aan een sporttest, waarbij ze moesten fitnessen en sprinten.
Uit het onderzoek bleek dat avondmensen veel wisselvalliger presteerden gedurende de dag dan ochtendmensen en gemiddelde slapers.
Hormoon
Verder bereikten ze pas aan het einde van de dag hun topniveau. Waarschijnlijk komt dat door een verstoorde productie van het hormoon cortisol, dat belangrijk is voor de spierfunctie.
Als mensen laat gaan slapen, wordt dit hormoon minder goed aangemaakt door het lichaam.
Meer onderzoek is nodig om definitieve conclusies te trekken over de invloed van slaappatronen op sportprestaties. Maar de nieuwe bevindingen suggereren dat avondmensen in het nadeel zijn bij sportwedstrijden, omdat die vaak 's ochtends of aan het begin van de middag worden georganiseerd.
Marathon
"Dit betekent simpelweg dat ochtendmensen die 's ochtends een marathon lopen goed zullen presteren, maar dat de prestaties van avondmensen op dit tijdstip niet optimaal zullen zijn", verklaart hoofdonderzoeker Roland Brandstätter op nieuwssite Inside Science.
Voor avondmensen heeft het waarschijnlijk geen zin om eenmalig vroeg op te staan als ze willen uitblinken op het sportveld. Hun biologische klok is namelijk simpelweg anders afgesteld, zo benadrukt Brändstatter.
"Je kunt wel vroeg opstaan op de dag van de wedstrijd, maar dat verandert de tijd van je biologische klok niet", aldus Brandstätter op nieuwssite Philly.com
De wetenschappers doen nu onderzoek naar slaapinterventies op de lange termijn waarmee de biologische klok mogelijk kan worden verzet.
Bron: http://www.nu.nl/wetensch(...)wisselvalliger-.html'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
stelletje fanatiekelingen hier![]()
vanmorgen 1 grote ijsbaan hier, dus zag het lopen alweer in het water vallen.. maar toen brak vanmiddag het zonnetje ineens Door, dus toch weer ff lekker een rondje kunnen makennu lekker weekend en volgende week beginnen aan deel 3 van mijn schema.. benieuwd hoe dat gaat bevallen
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..![]()
Je kunt ook vanuit je horloge uploaden. Dan moet je naar de workout gaan, en daar ergens kun je dat kiezen. Waar het precies zit weet ik zo niet, heb m'n horloge nu niet bij me. Als je dan synct, zou ie in Connect moeten komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:46 schreef Serinde het volgende:
Ik heb een workout die niet van mijn Garmin 610 af wil .... hij staat er gewoon tussen op mijn horloge, kan alle ronden weergeven dus het lijkt geen corrupt loopje te zijn. Synchroniseren via Garmin Express zorgde er wel voor dat mijn loopje van net netjes tussen activiteiten komt te staan maar die van zondag nog steeds nietHeeft iemand een trucje?
Mijn idee was: bij endomondo importeren, daar gpx downloaden en dan handmatig in garmin connect zetten ... maar ik had geen ANT Agent meer en na installatie vertikt het programma het om mijn horloge te herkennen... Dat werkt dus niet.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:02 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ah, jij was het! Met je stilstaan... Rij dan eens door!![]()
Wat een zeldzame klote files zeg. 1,5 uur over de laatste 8 km gedaan.... (Gelredome naar Velp). Tot aan m'n huis file.
Ik stond compleet vast op de Zijpendaalseweg, naast Sonsbeek. Dus niet op jouw route. Zat anderen wel though
Uhm... volgens mij zeggen ze vooral dat ochtendmensen 's-ochtends beter presteren dan avondmensen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:05 schreef trolley het volgende:
Waarom 's ochtends hardlopen beter is dan 's avonds hardlopen:
[..]
En het hoogtepunt van ochtendmensen ligt een uur of 6 na opstaan. Dus zelfs voor hen zal de optimale prestatie pas in de middag vallen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kun je de laatste kms van de marathon wel piekenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Uhm... volgens mij zeggen ze vooral dat ochtendmensen 's-ochtends beter presteren dan avondmensen.
En het hoogtepunt van ochtendmensen ligt een uur of 6 na opstaan. Dus zelfs voor hen zal de optimale prestatie pas in de middag vallen.
Pff, gaat het langzaamaan wat beter met m'n knie, word ik snipverkouden![]()
![]()
M'n marathonschema valt een beetje in het water zo de laatste paar weken. Ik hoop wel dat ik het zeer binnenkort weer op kan gaan bouwen, anders wordt de voorbereidingstijd richting Rotterdam wel erg kort
![]()
Mocht het echt krap worden wijk ik gewoon uit naar Leiden, maar das dan ook wel redelijk de laatste kans want in de zomer wordt een klein tmannetje verwacht![]()
![]()
Voor iedereen die nog twijfelt...ga naar buiten!!! Het is echt heerlijk loopweer!
Net 5,5km gelopen met nog 10 keer het trappetje hier bij de haven op. Ik merkte dat ik op het laatste stuk voor het eerst sinds weken mijn ritme weer te pakken had. Verstand op 0 en gaan, als ik had gewild had ik zo nog een heel stuk door gekund maar dit was wel even genoeg na weken stilstand en onregelmatig trainen de afgelopen tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
ik wil wel, maar mijn baas vindt dat ik mijn 8 uurtjes vol moet maken
'S avonds hardlopen is dus beterquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:05 schreef trolley het volgende:
Waarom 's ochtends hardlopen beter is dan 's avonds hardlopen:
[..]
Alle wedstrijden naar eind vd middag.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ga de Petzl night trail doen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
'S avonds hardlopen is dus beter
Alle wedstrijden naar eind vd middag.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben voor!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
'S avonds hardlopen is dus beter
Alle wedstrijden naar eind vd middag.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
'S ochtends, s'avonds, voor beiden is iets te zeggen. Niet iedereen kán ook kiezen (tenzij onchristelijke tijden of ploegendienst). Eén ding is zeker: vanaf vandaag kan ik kiezen
Vanavond staat er 16,5 km op het programma, maar ook WIDM![]()
![]()
Staat op mijn verlanglijstjequote:niet voor dit jaar nog, wellicht volgend jaar.
Tof! Maar ook met klein tmannetje kun je prima een marathon lopenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:40 schreef TMan het volgende:
Pff, gaat het langzaamaan wat beter met m'n knie, word ik snipverkouden![]()
![]()
M'n marathonschema valt een beetje in het water zo de laatste paar weken. Ik hoop wel dat ik het zeer binnenkort weer op kan gaan bouwen, anders wordt de voorbereidingstijd richting Rotterdam wel erg kort
![]()
Mocht het echt krap worden wijk ik gewoon uit naar Leiden, maar das dan ook wel redelijk de laatste kans want in de zomer wordt een klein tmannetje verwachtF means you're fucked![]()
Niet miepen, je weet wat het belangrijkst is!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:15 schreef Quoi het volgende:
'S ochtends, s'avonds, voor beiden is iets te zeggen. Niet iedereen kán ook kiezen (tenzij onchristelijke tijden of ploegendienst). Eén ding is zeker: vanaf vandaag kan ik kiezen
Vanavond staat er 16,5 km op het programma, maar ook WIDM
En dan gewoon morgen vroeg opstaan om te lopen.![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef pijll het volgende:
[..]
Niet miepen, je weet wat het belangrijkst is!
En dan gewoon morgen vroeg opstaan om te lopen.
Omdat ik nog niet weet of ik morgenochtend kan gaan lopen, ben ik wandelend een rondje door Bezuiden- en Benoordenhout gegaan om m'n loopspullen te halen en daarmee ruim 1,5 uur buiten te zijn. Fijn weer!!
Hopelijk morgenochtend ook zo
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof! Maar ook met klein tmannetje kun je prima een marathon lopenDat lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ga je met die baby op je rug rennen dan?Ik stel me zo voor dat 6 uur trainen de eerste maanden niet gaat lukken, dus dat inzetten op een najaarsmarathon niet zo'n goed idee is. Misschien voorjaar volgend jaar weer ofzo.
In eerste instantie ga ik er nog vanuit dat Rotterdam gaat lukken![]()
![]()
Zo'n baby slaapt toch heel veel (hopelijk)?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:27 schreef TMan het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me geen goed ideeIk stel me zo voor dat 6 uur trainen de eerste maanden niet gaat lukken, dus dat inzetten op een najaarsmarathon niet zo'n goed idee is. Misschien voorjaar volgend jaar weer ofzo.
In eerste instantie ga ik er nog vanuit dat Rotterdam gaat lukkenJe vrouw is misschien ook wel blij dat ze eindelijk een avondje rust heeft
![]()
Maar het komt vast goed met die voorjaarsmarathon, geen paniek!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgens mij stop ik pas met paniek als ik een 30+ in de benen heb zonder daarna geblesseerd te zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo'n baby slaapt toch heel veel (hopelijk)?Je vrouw is misschien ook wel blij dat ze eindelijk een avondje rust heeft
![]()
Maar het komt vast goed met die voorjaarsmarathon, geen paniek!![]()
![]()
Hmm nee ik kan je vertellen, de echte paniek begint pas in de week voor de marathonquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:33 schreef TMan het volgende:
[..]
Volgens mij stop ik pas met paniek als ik een 30+ in de benen heb zonder daarna geblesseerd te zijn
Haha ik heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm nee ik kan je vertellen, de echte paniek begint pas in de week voor de marathon![]()
![]()
Heeft iemand nog een tip voor een leuk hardloopboek ?
Heb onlangs Running with the Kenyans gelezen, tof boek !![]()
Ik vind het stuk over 20 jaar training in de RW wel super informatief trouwens! Wijze adviezen van de groten van weleer..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ging anders prima hier hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:27 schreef TMan het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me geen goed ideeIk stel me zo voor dat 6 uur trainen de eerste maanden niet gaat lukken, dus dat inzetten op een najaarsmarathon niet zo'n goed idee is. Misschien voorjaar volgend jaar weer ofzo.
In eerste instantie ga ik er nog vanuit dat Rotterdam gaat lukken
F means you're fucked![]()
Dankje voor het zetje in de goede richting. Net op tijd de knoop doorgehakt en ben er klaar voor. Maar wie is nu de mol?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:34 schreef pijll het volgende:
[..]
Niet miepen, je weet wat het belangrijkst is!
En dan gewoon morgen vroeg opstaan om te lopen.
Ik zal branden in de hardloophel
![]()
![]()
Kon je dat niet een week na de marathon vertellen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm nee ik kan je vertellen, de echte paniek begint pas in de week voor de marathon![]()
Het is voor mij het tweede seizoen wat ik kijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit is het eerste seizoen sinds het eerste dat ik het niet volg.![]()
En over de RunnersWorld, ik denk dat ik 'm ook op ga zeggen. De laatste tijd vind ik het weinig... verrassend...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik had eigenlijk na seizoen 3 al moeten stoppen. Beter is het nooit geworden, wel chaotischer en zelden begrijpelijk wat de opdrachten zijn. Dat had me een hoop tijd gescheelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is voor mij het tweede seizoen wat ik kijk![]()
![]()
Ik heb vorig jaar gekeken omdat het in Hongkong was, en omdat ik fan ben van Tygoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
ik had eigenlijk na seizoen 3 al moeten stoppen. Beter is het nooit geworden, wel chaotischer en zelden begrijpelijk wat de opdrachten zijn. Dat had me een hoop tijd gescheelt.nu is het in Sri Lanka, en dat is kut, want nu wil ik ook naar Sri Lanka
Ik snap er 9 vd 10 keer niks van, van de opdrachten, maar vind het leuk om soort van 'mee te spelen' met het ontmantelen van de mol.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
ik had eigenlijk na seizoen 3 al moeten stoppen. Beter is het nooit geworden, wel chaotischer en zelden begrijpelijk wat de opdrachten zijn. Dat had me een hoop tijd gescheelt.![]()
Ik vind widm echt totaal oninteressant. Heb denk ik 2 afleveringen gezien.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:58 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind widm echt totaal oninteressant. Heb denk ik 2 afleveringen gezien.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zo, de eerste maand van het jaar afgesloten qua hardlopen.
Laatste weken kwam Real Life in de weg van Fok. Vorige week een crematie en donderdag een operatie...Verder wel alle trainingen voor de CPC gedaan alleen, een beetje geschoven met de dagen. Vond zelfs dat ik zaterdag wel een LDL van 1.5u kon doen. Lekker die narcosegassen uitgewasemd. En geen onderdelen verloren onderwegNatuurlijk gekeken of t ging...en t ging!
Langste loop ooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het totaal voor januari : 170,57km met een weekgemiddelde wat al tegen de 50km aan schurkt![]()
![]()
Holy crap Liesjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:40 schreef Liesje68 het volgende:
Laatste weken kwam Real Life in de weg van Fok. Vorige week een crematie en donderdag een operatie...Verder wel alle trainingen voor de CPC gedaan alleen, een beetje geschoven met de dagen. Vond zelfs dat ik zaterdag wel een LDL van 1.5u kon doen. Lekker die narcosegassen uitgewasemd. En geen onderdelen verloren onderwegNatuurlijk gekeken of t ging...en t ging!
Het totaal voor januari : 170,57km met een weekgemiddelde wat al tegen de 50km aan schurkt
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:40 schreef Liesje68 het volgende:
Langste loop ooit!Wow, dat zijn veel kilometers! Komt er ook een hele marathon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het totaal voor januari : 170,57km met een weekgemiddelde wat al tegen de 50km aan schurktIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Over vroeg opstaan voor Schoorl: ik sta de hele week al vroeg op voor werk, na 6 uur slaap. Dit hele weekend ook al druk en de laatste tijd weer erg moe, wat futloos. En ik ben géén ochtendmens. Dus ik ga ook nog eens kut lopen in Schoorl.![]()
Ik had er overigens al aan gedacht om een dag eerder te gaan, maar heb niks meer geregeld toen ik geblesseerd raakte. Als mijn blessure na zondag niet erger wordt, ga ik kijken wat de overnachtingsmogelijkheden zijn.![]()
I plead the fifth...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow, dat zijn veel kilometers! Komt er ook een hele marathon?![]()
Ik loop nu 4x/week en 2x/week naar de sportschool. Ik heb me eigenlijk altijd wel gehouden aan niet meer dan 10%/week meer lopen en t gaat goed.
Op de verkoever vonden ze mijn hartslag wat laag met 48. Kon nog net iets mompelen over veel sporten terwijl ik afgleed naar de Twilight Zone...Weet nu in ieder geval dat ik niet overtrained ben met die waarde. Fijn om te weten![]()
![]()
Ook overwogen. Denk dat ik toch met de trein ga. Maar ik gá hoe dan ook... ik móet die eens gelopen hebben. Weer of geen weer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef wyccie het volgende:
Over vroeg opstaan voor Schoorl: ik sta de hele week al vroeg op voor werk, na 6 uur slaap. Dit hele weekend ook al druk en de laatste tijd weer erg moe, wat futloos. En ik ben géén ochtendmens. Dus ik ga ook nog eens kut lopen in Schoorl.![]()
Ik had er overigens al aan gedacht om een dag eerder te gaan, maar heb niks meer geregeld toen ik geblesseerd raakte. Als mijn blessure na zondag niet erger wordt, ga ik kijken wat de overnachtingsmogelijkheden zijn.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo enthousiast was ik ook toen ik me inschreef.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook overwogen. Denk dat ik toch met de trein ga. Maar ik gá hoe dan ook... ik móet die eens gelopen hebben. Weer of geen weer.
Nu zijn mijn verwachtingen hoog en dat is altijd riskant.
Gaat jouw man eigenlijk wel eens met jou mee naar wedstrijden? (In de auto als bijrijder is het toch minder vermoeiend dan in de trein).![]()
Een losse waarde van je rusthartslag vertelt je niet of je overtraind bent of niet hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:49 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
I plead the fifth...![]()
Ik loop nu 4x/week en 2x/week naar de sportschool. Ik heb me eigenlijk altijd wel gehouden aan niet meer dan 10%/week meer lopen en t gaat goed.
Op de verkoever vonden ze mijn hartslag wat laag met 48. Kon nog net iets mompelen over veel sporten terwijl ik afgleed naar de Twilight Zone...Weet nu in ieder geval dat ik niet overtrained ben met die waarde. Fijn om te wetenDat vertelt alleen de trend, als je het elke dag bijhoudt en hij stijgt gedurende meer dan een week kan dat een indicatie zijn. Maar goed, zo gauw raak je niet overtraind. Lekker bezig in ieder geval!
Steeds minder, zijn laatste was de marathon van Eindhovenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo enthousiast was ik ook toen ik me inschreef.
Nu zijn mijn verwachtingen hoog en dat is altijd riskant.
Gaat jouw man eigenlijk wel eens met jou mee naar wedstrijden? (In de auto als bijrijder is het toch minder vermoeiend dan in de trein).Daarom zoek ik ze voornl. rond Stations uit. De MWM is op fietsafstand van het station
(heb een vouwfietsje)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ah dat is wel een goede, misschien neem ik mijn vouwfiets ook mee! Al lijken me die pendelbussen ook prima?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Steeds minderDaarom zoek ik ze voornl. rond Stations uit. De MWM is op fietsafstand van het station
(heb een vouwfietsje)
Vertrekken die vanaf het station? Niks over gelezen eigk..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah dat is wel een goede, misschien neem ik mijn vouwfiets ook mee! Al lijken me die pendelbussen ook prima?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanaf het trein- of busstationquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vertrekken die vanaf het station? Niks over gelezen eigk..
Lopers die met het openbaar vervoer naar Apeldoorn komen kunnen op het trein- en busstation de gratis pendelbus nemen van Apeldoorn & Bloemzaad Verkeersopleidingen naar Orpheus en vice versa. Ter plekke staat dit met borden aangegeven. Ook is het mogelijk om stadslijn lijn 16 (Berg en Bos) te nemen, vraag dan aan de buschauffeur waar je precies moet uitstappen aangezien de bus die dag een iets andere route rijdt omdat de Loolaan is afgesloten. Lijn 10 komt ook in de buurt van de Loolaan (vraag buschauffeur waar je precies moet uitstappen). Lopend vanaf het station naar start en finish aan de Loolaan doe je er 15 minuten over.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat weet ik wel en ik weet ook wat het hiervoor was de laatste jaren dus er is een trend ja...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een losse waarde van je rusthartslag vertelt je niet of je overtraind bent of niet heDat vertelt alleen de trend, als je het elke dag bijhoudt en hij stijgt gedurende meer dan een week kan dat een indicatie zijn. Maar goed, zo gauw raak je niet overtraind. Lekker bezig in ieder geval!
![]()
Ik kan meer dan 16km hardlopen maar thuis moet ik naar de 3e etage en denk ik : nee zeg ....![]()
Dus af en toe schiet dat overtrained zijn door mijn hoofd ( watje)![]()
Scheen heeft het testloopje van vorig weekend overleeft. Nog steeds nagenoeg pijnvrij. Morgen weer een testloopje denk ik. En dan gewoon weer een week rust houden #voorzichtig![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:40 schreef Liesje68 het volgende:
Langste loop ooit!Liesje...Held!!! Zo kort na een operatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het totaal voor januari : 170,57km met een weekgemiddelde wat al tegen de 50km aan schurkt
Haha! Uiteraard was t niet onverantwoord ( vond ik althansquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:06 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Liesje...Held!!! Zo kort na een operatie.) Ervoor geen pijn en erna ook niet...liep met een vriendin die ook de CPC gaat lopen en ik had haar gewaarschuwd voor een mogelijk lager tempo maar ik voelde me niet anders dan anders. Narcose gassen uit t lichaam krijgen was nog t grootste ding...en dat ging prima zo.
![]()
Oh, ik ging ervan uit dat de start op loopafstand was. Had me er nog niet in verdiept.
Ik heb ook een vouwfiets, maar ik denk dat ik toch liever de bus pak of toch ga wandelen.
Gister na krachttraining nog drie kwartier naar huis gewandeld, best lekker.![]()
Ik geloof dat jij zelf aardig kunt inschatten of iets verantwoord is of niet en iemand mee hebben is in zo'n geval altijd prettig maar dan nog kan ik alleen maar diep respect voor je hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:11 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Haha! Uiteraard was t niet onverantwoord ( vond ik althans) Ervoor geen pijn en erna ook niet...liep met een vriendin die ook de CPC gaat lopen en ik had haar gewaarschuwd voor een mogelijk lager tempo maar ik voelde me niet anders dan anders. Narcose gassen uit t lichaam krijgen was nog t grootste ding...en dat ging prima zo.
Oh dat is wel vreemd ja!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:58 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel en ik weet ook wat het hiervoor was de laatste jaren dus er is een trend ja...![]()
Ik kan meer dan 16km hardlopen maar thuis moet ik naar de 3e etage en denk ik : nee zeg ....![]()
Dus af en toe schiet dat overtrained zijn door mijn hoofd ( watje)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
15 min lopen dus is ook goed te doen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:12 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik ging ervan uit dat de start op loopafstand was. Had me er nog niet in verdiept.
Ik heb ook een vouwfiets, maar ik denk dat ik toch liever de bus pak of toch ga wandelen.
Gister na krachttraining nog drie kwartier naar huis gewandeld, best lekker.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja of misschien juist door het hardlopen dat trappenlopen naar is.. ik neem ook zo vaak mogelijk de trap op mijn werk (8hoog) maar na een zware training denk ik ook.. schijt ik neem de lift!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:20 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
t kan ook tussen de oren zitten...
Wel grappig, ik woon op 4hoog zonder lift dus dat is voor mij nu geen big deal meer, maar wel altijd even gniffelen als er een monteur of bezoek komt en die komen helemaal hijgend boven. Maar de flat wordt nu gerenoveerd dus over een maand is dat ook voorbij
Komen er dan geen monteurs of bezoek meer?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja of misschien juist door het hardlopen dat trappenlopen naar is.. ik neem ook zo vaak mogelijk de trap op mijn werk (8hoog) maar na een zware training denk ik ook.. schijt ik neem de lift!
Wel grappig, ik woon op 4hoog zonder lift dus dat is voor mij nu geen big deal meer, maar wel altijd even gniffelen als er een monteur of bezoek komt en die komen helemaal hijgend boven. Maar de flat wordt nu gerenoveerd dus over een maand is dat ook voorbij![]()
Dan is er een lift!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Komen er dan geen monteurs of bezoek meer?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Had het net al even gegooglemappet. En waarschijnlijk gewoon de kudde volgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
15 min lopen dus is ook goed te doen!
Vanavond heb ik voor het eerst de trap gepakt zonder dat ik had gesport, ziek was of zware tassen bij me had. (Ik was heel moe, afgelopen weken ook best vaak in de bus in slaap gevallen.)![]()
Ik woon 5 hoog, loop al jaren trappen en nog steeds hijg ik halverwege.![]()
Zo, dat was alvast het vroegste loopje van 2015. Nu heel snel verhuizen!
Daarmee 119 km in januari. Best prima, met één week wintersport erbij.
Het was trouwens wel verraderlijk glad nog op sommige plekken!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vond eerder deze week nog dat ik in ja de 200 km deze maand wel moest volmaken, maar vandaag denk ik: waarom eigenlijk? 195 km is ook wel goed
Gewoon volgens schema morgen weer een stukje gaan lopen, vandaag niet.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben allang blij met mijn 127km naast mijn drukke baan + reistijd
Weer een loopje zonder pijn aan de knie
Wel weer zeurende schenenmaar eens wat oefeningetjes voor doen...
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zit op 109. Misschien ga ik zo nog lopen, als er morgen rotweer wordt verwacht, en dan komen er nog 7 bij ofzo.
Vannacht in ieder geval heeeel veel geslapen/in bed gelegen. Was wel effe nodig na een week weinig slaap.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik kom op 151 km deze maand in 9 loopjes. Laagste maandtotaal sinds vorig jaar maart. Toch wel een prima maand, lekker gelopen alleen wat last van m'n keel al een paar weken. In februari maar weer eens flink aan de bak, nog 10 weken tot Texel.
Verstuurd vanaf de tuin met m'n blote voeten in de sneeuw. Heerlijk![]()
![]()
Jeej angela!
En yukijij gaat ook weer de goede kant op dus! Fijnnnn!
Zozo wat een kilometers!
Ik heb incl. mn loopje van vandaag 65km gelopen deze maand. Een nieuw record![]()
![]()
Ik kom op 81 deze maand, net geen record. Vorig jaar november een maand van 84km gemaakt. Zat nog wel te twijfelen om de LDL van morgen een dag naar voren te halen, maar op de eerste dag van februari, die maar 28 dagen heeft natuurlijk, gelijk 10km te maken is een mooi begin van de kortste maand
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Dat is ook veel, als je dat elke maand doet kom je op heel veel kilometers!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:32 schreef RunnerAdd het volgende:
Zozo wat een kilometers!
Ik heb incl. mn loopje van vandaag 65km gelopen deze maand. Een nieuw record![]()
Net terug van een duurloop van 28.2 km. Merk wel dat mijn lichaam moet wennen aan deze afstanden. Conditioneel totaal geen problemen, de benen voelde ik wel regelmatig tegen het einde. Raakte onderweg ook nog verdwaald tussen Den Dolder en Bilthoven. Mooi wat huizen kunnen bezichtigen, Daar staan kasten van huizen, niet normaal.
Heerlijk weer verder. Mocht je nog twijfelen om te lopen vandaag, zeker doen!
Kilometers deze maand komt hiermee op 111.
[ Bericht 6% gewijzigd door Happel op 31-01-2015 12:45:22 ]![]()
Ik heb ook een maand record, 97 km. (Is pas 4e maand). Wel last van knie gekregen, denk een lopersknie. Ben nu begonnen met oefeningetjes en lijkt te helpen.![]()
![]()
Mooie maandtotalen komer er weer langs! Ondanks een hoop geklopt deze maand ben ik toch aan de 157 km gekomen, valt helemaal niet tegen!
Knie zeurt vandaag weer harder terwijl ik woensdag voor het laatst gelopen heb. Maandag toch maar de fysio bellen.![]()
Haha! Liesje was even vergeten dat er ook nog een 31 januari is....
Dus met de 10,20km van vandaag is het totaal van januari 180,77km.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:30 schreef TMan het volgende:
Mooie maandtotalen komer er weer langs! Ondanks een hoop geklopt deze maand ben ik toch aan de 157 km gekomen, valt helemaal niet tegen!
Knie zeurt vandaag weer harder terwijl ik woensdag voor het laatst gelopen heb. Maandag toch maar de fysio bellen.Balen man! Doe voorzichtig...
![]()
Deze maand 147km bij elkaar weten te sprokkelen. Langste maand sinds januari vorig jaar!
10 weken nog maar?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:03 schreef Tarahumara het volgende:
Ik kom op 151 km deze maand in 9 loopjes. Laagste maandtotaal sinds vorig jaar maart. Toch wel een prima maand, lekker gelopen alleen wat last van m'n keel al een paar weken. In februari maar weer eens flink aan de bak, nog 10 weken tot Texel.
Verstuurd vanaf de tuin met m'n blote voeten in de sneeuw. Heerlijk![]()
Zit zelf op de 222km deze maand, en daar gaat niks meer bijkomen vandaag![]()
![]()
Na al mijn blessureleed (en veel zwemuren en 7 kilo afgevallen te zijn) vandaag een heerlijke 10km gelopen (55min). Wees ff blij voor me![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:04 schreef Ciscus het volgende:
Na al mijn blessureleed (en veel zwemuren en 7 kilo afgevallen te zijn) vandaag een heerlijke 10km gelopen (55min). Wees ff blij voor me![]()
Zo, dat was een lekker loopje, ondanks de wandelstukjes omdat er zoveel ijs op de stoepen en fietspaden lag. Eerst richting het Amsterdamse bos, toen een nieuwe route gelopen langs het randje van Amsterdam (Kalfjeslaan), dat was een heel mooi fietspaadje dat ik nog niet kende, daarna een beetje verdwaald in de polder, ik raak daar altijd mijn richtingsgevoel kwijt omdat het zo weids is en de paden gekke bochten maken. Via de bewoonde wereld weer terug naar huis. Uiteindelijk bijna 14 km op de teller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier een voorzichtig optimistische post. Had ik vorige week na een rondje van 5Km nog een licht gevoelige scheen, heb ik vandaag nergens last van na een pijnvrij 9,5KM door het bos. Nu hopen dat het morgen ook nog pijnvrij is.
En morgenochtend vroeg naar Apeldoorn om E.T. de 16KM te zien lopen![]()
![]()
Doe ik ook voorzichtig optimistisch in navolging van Swets. Vandaag maar gewoon de volgende training gepakt van mijn schema, 2x12´ met 2´ rust en dan nog 8´. Had onze border collie met loop-harnas meegenomen, omdat het puur een "kiek´n wat wordt" rondje zou zijn. Viel het verdraaid toch helemaal niet tegen... Wel wat gevoelig, tijdens de 2e 12 minuten begon mijn voet wat te verkrampen, maar zie net op Garmin dat de laatste 8 minuten eigenlijk veel te snel gingenNu ook niet naar huis gestrompeld zoals 3 dagen geleden, ook gelijk flink gemasseerd bij thuiskomst, nog een paar keer rekken, warme douche, daarna koude douche er nog even op... Zou het dan toch gewoon een "niet miepen maar lopen" pijntje zijn
Naar huis strompelen deed me toch anders vermoeden vorige keer... En nee, nog steeds niet bij de fysio geweest.
Hond ging ook prima, totdat er een familie met klotekoters op onze weg kwam, toen was het even lastig haar bij de les te houden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hier een 'mweh' loopje. Ja, het zou pijn doen, ja, de pijn zou minder worden, maar toch is 't niet fijn.![]()
Toch gelopen, 4km (5+2)x4. En zo lekker naar de stad voor een filmpje.Ja doei.![]()
Vandaag geen gepland duurloopje, maar wel een geslaagd duur dagje. We hebben een andere auto gekocht
De puinduinkerstoliebollenduurloop mag dus door naar morgen
F means you're fucked![]()
Tof! Wat voor een? Een eckte grotemensenauto waar (veel) kindjes in passen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef YUR het volgende:
Vandaag geen gepland duurloopje, maar wel een geslaagd duur dagje. We hebben een andere auto gekocht
De puinduinkerstoliebollenduurloop mag dus door naar morgen
Effe wat anders:
Weet je al hoe laat je de 14e wil gaan lopen? Ik vind een beetje kunnen plannen wel fijn als t kan.
Ik zou een uur of 11-12 wel relaxed vinden (en een lift van iemand hier hihihi)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Morgen wedstrijdje in Hengelo lopen. Waarschijnlijk de 5km zodat ik in ieder geval een pr loop. Hoop dat het vanacht of morgenochtend niet gaat sneeuwen/ijzelen, denk dat morgen de wegen dan wel weer prima zijn.![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:20 schreef Devv het volgende:
Mijn totaal voor januari 3,6 kilometer. Nog maar twee maanden tot de marathon
.
![]()
Ben benieuwd naar je schema op weg naar je marathon!![]()
Blessureleed devv?![]()
Ja, pijn aan de knie. Ik heb alles overboord gegooid en ga de resterende weken op gevoel lopen. Ik zit er zelfs aan te denken om Parijs als lange duur te benaderen en een maand later voor Kopenhagen te gaan. Het kan nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:29 schreef steffelonio het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd naar je schema op weg naar je marathon!![]()
Blessureleed devv?![]()
Zo, ik ben weer terug van de Rammekensloop. Twee uur in de trein (Den Haag-Vlissingen) en weer terug voor een wedstrijdje van minder dan een uur
De start was aan de rand van het dorpje Ritthem. De route ging over landweggetjes, de Westerscheldedijk (met uitzicht op de kerncentrale), en na 4 kilometer zat er zelf een stukje weiland in. Daar heb ik me een beetje op stuk gelopen, dus daarna ben ik wat rustiger gaan lopen. Vanaf het 5-kmpunt kwam ik samenlopen met een loopster die ongeveer hetzelfde tempo liep. Bij de finish moest ik nog een sprintje trekken om haar bij te houden (hoewel ik haar wel voor liet gaan). Eindtijd 52:45 of zo voor 10km.
Een mooie afwisselende route, aanrader voor als je een keer in de buurt bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarmee was Zeeland de eerste van de 12 provincies waar ik dit jaar een wedstrijdje wil doen. En volgens mijn plakboek was het ook nog eens mijn 100e hardloopwedstrijd sinds ik in 2005 begonnen ben met lopen.![]()
Zooo ik ben verhuisd. Mijn benen zijn wel moe, maar niet verzuurd dus hopelijk gaat het morgen nog wel redelijk soepel. En kan ik al mijn hardloopspullen traceren voor die tijd..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo ik ben verhuisd. Mijn benen zijn wel moe, maar niet verzuurd dus hopelijk gaat het morgen nog wel redelijk soepel. En kan ik al mijn hardloopspullen traceren voor die tijd..![]()
![]()
Rap gedaan!!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo ik ben verhuisd. Mijn benen zijn wel moe, maar niet verzuurd dus hopelijk gaat het morgen nog wel redelijk soepel. En kan ik al mijn hardloopspullen traceren voor die tijd..Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:31 schreef thelaudprince het volgende:
Uitslag is er ook al van die loop
http://www.atletiekzeeland.nl/index.php?pg=weduitslag&wedid=9854
7 seconden te langzaam voor het linkerrijtje...![]()
Ik ben inmiddels niet meer ziek, maar ik heb nog steeds niet gerend. Ik wil wel, maar als ik loop, of ren, heb ik een soort pijnsteek in m'n rechterbovenkaak. Alsof ik kiespijn heb. Dat schijnt een bijholteontsteking te kunnen zijn. Nou dat weer![]()
Ik zie wel, morgen misschien een stukje rennen om te kijken of het te doen is. Gedoe.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Woolderesloop.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:20 schreef Voccar het volgende:
Morgen wedstrijdje in Hengelo lopen. Waarschijnlijk de 5km zodat ik in ieder geval een pr loop. Hoop dat het vanacht of morgenochtend niet gaat sneeuwen/ijzelen, denk dat morgen de wegen dan wel weer prima zijn.
Mooi lopen daar in het buitengebied.![]()
Kom daar eigenlijk nooit, maar volgens mij wel mooi stuk om te lopen ja. Zag al dat daar behoorlijk snelle tijden gelopen worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:52 schreef McTwente het volgende:
[..]
Woolderesloop.
Mooi lopen daar in het buitengebied.![]()
Je hebt een plakboek? Wat plak je daar in?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:29 schreef pijll het volgende:
En volgens mijn plakboek was het ook nog eens mijn 100e hardloopwedstrijd sinds ik in 2005 begonnen ben met lopen.![]()
Niet leuk Guppyquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben inmiddels niet meer ziek, maar ik heb nog steeds niet gerend. Ik wil wel, maar als ik loop, of ren, heb ik een soort pijnsteek in m'n rechterbovenkaak. Alsof ik kiespijn heb. Dat schijnt een bijholteontsteking te kunnen zijn. Nou dat weer![]()
Ik zie wel, morgen misschien een stukje rennen om te kijken of het te doen is. Gedoe.![]()
![]()
Nu op Eurosport 2 live de indoorwedstrijden met Sifan Hassan
Ik print voor iedere wedstrijd een bladzijde uit met een paar statistieken en foto's. En daar zitten nu dus al 99 bladzijden in...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:34 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Je hebt een plakboek? Wat plak je daar in?![]()
Leuk, en bewonderenswaardig dat je dat al zo'n 10 jaar vol houdt. Ik schrijf achterop mijn startnummer de datum, de naam van de loop als die er niet op staat en mijn eindtijd en die stop ik in een documentenmap. Maar ik ben pas 1,5 jaar bezig, er zitten er een stuk of 18 in.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:38 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik print voor iedere wedstrijd een bladzijde uit met een paar statistieken en foto's. En daar zitten nu dus al 99 bladzijden in...![]()
Om de eigen negativiteit een beetje te doorbreken, toch weer iets leuks om naar uit te kijken.
1
2[b]30 mei 2015 - [url=http://www.mudsweattrails.nl/stuwwaltrail_oosterbeek]StuwwalTrail (Oosterbeek)[/url][/b]
[*] Devv - 19 km![]()
Vooral snelle MPM-ers volgens mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:02 schreef Voccar het volgende:
[..]
Kom daar eigenlijk nooit, maar volgens mij wel mooi stuk om te lopen ja. Zag al dat daar behoorlijk snelle tijden gelopen worden.
Maar local hero Marti ten Kate en/of zijn zoon lopen er ook wel eens.
Voor de liefhebber: de inschrijving voor de Landgoed Twente Marathon is sinds middernacht open en het loopt storm. Inschrijven kan via inschrijven.nl.![]()
En mij graag erbij, ook voor de 19quote:Op zondag 1 februari 2015 00:18 schreef Devv het volgende:
Om de eigen negativiteit een beetje te doorbreken, toch weer iets leuks om naar uit te kijken.
[ code verwijderd ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Rise and shine! Mijn benen voelen als beton haha, dit wordt een heel bijzondere ervaring. Beetje zoals de laatste 16km van een marathon oefenen I guess.. Nouja, iig een goede warming up en goed sticken. Ben allang blij dat ik niet meer de 25 km ga doen
Tof!quote:Op zondag 1 februari 2015 00:18 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]
1
2
3
4[b]30 mei 2015 - [url=http://www.mudsweattrails.nl/stuwwaltrail_oosterbeek]StuwwalTrail (Oosterbeek)[/url][/b]
[*] Devv - 19 km
[*] Murmeli - 19 km
[*] Jero_nimo 19 km
En deze er dus bij
Voor mij ook een nieuw maandrecord met 280kmGisteren nog lekker 20 km door de bagger/modder/sneeuw gecrosst. Was leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Jero_nimo op 01-02-2015 08:04:59 ]![]()
En ik weet niet wat ik aanmoet met dit weer. Nouja, lang-lang is een goede gok. En handschoentjes?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Veel plezier iedereen vandaag in Apeldoorn (en elders natuurlijk ook)!
Hoewel de afstanden in Apeldoorn iets gewijzigd zijn komen de routes voor een groot deel overeen met die van voorgaande jaren. En dat betekent een mooie loop met lekkere laatste km's dalen.
Ik zelf ga vandaag een HM in Gouda lopen, een iets kleinschaliger loopje dan Apeldoorn. Vanzelfsprekend in kort-kort.![]()
Ik hoop dat het niet glad is in Apeldoorn.
Beetje neusverkouden, dus ik zal wel heel goed lopen.
En lang-lang en ik neem handschoenen mee, weet nog niet of ik ze ook aantrek.![]()
Volgens mij wordt het prachtig weer, ik had het bloedheet net op de fiets. Waarschijnlijk te warm gekleed dus, maar ach. Bak havermout op, met mijn espresso (terwijl ik anders nooit koffie drink) in de trein.. Grappig van die wedstrijd dingetjes die toch steeds meer rituelen worden..
Wyccie ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik herken je waarschijnlijk niet, maar mocht het andersom wel zo zijn moet je me maar aanspreken! En e.t. natuurlijk!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Meh, mijn voetje is nog steeds een beetje dikkig en het blijft wat zeuren. Voor de zekerheid vandaag ook nog maar niet lopen. Ik begin zo ondertussen wel te vrezen dat ik m'n startbewijs voor Schoorl maar moet gaan verkopen.![]()
Zenuwen beginnen nu wel te komen...![]()
Nog nooit eerder zo ver gelopen, geen optimale voorbereiding door ziekte vorige week... Nu nog steeds beetje neusverkouden.
Doel is 1.55.
De omgeving is prachtig met restjes sneeuw en het weer ziet er ook best goed uit, dus daar zal het niet aan liggen.
Degenen die ik niet tegenkom of herken... Succes vandaag! (Overigens loopt swets met de mini's ook rond)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hoe dichter de trein bij apeldoorn komt, hoe meer sneeuw haha..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wolve is naar een wedstrijd die om fucking 9 uur begint en ik lig nog lekker warm in bedook wel eens lekker!
Ja doei.![]()
Gatsieflatsquote:Op zondag 1 februari 2015 08:54 schreef hatsaflats het volgende:
Meh, mijn voetje is nog steeds een beetje dikkig en het blijft wat zeuren. Voor de zekerheid vandaag ook nog maar niet lopen. Ik begin zo ondertussen wel te vrezen dat ik m'n startbewijs voor Schoorl maar moet gaan verkopen.![]()
Was dat een 10 of HM? Zou jammer zijn!
Apeldoorn succes! E.T. vreet die wedstrijd op![]()
![]()
Vervang wedstrijd door training en we kunnen een boks doenquote:Op zondag 1 februari 2015 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve is naar een wedstrijd die om fucking 9 uur begint en ik lig nog lekker warm in bedook wel eens lekker!
![]()
![]()
boksquote:Op zondag 1 februari 2015 09:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vervang wedstrijd door training en we kunnen een boks doen![]()
Het is toch ook maar een Out and back 10K. Wel een pb course, nu ja, ik las net de berichten dat het er ijzig koud met harde wind is. Of ik nu had moeten rennen of aanmoedigen, ben blij met mijn warme bedje. Zo lekker boekje lezen ofzo tot het ontbijt thuis komt
Ja doei.![]()
Officieel nog de HM, ben de afgelopen weken steeds vergeten te mailen of het omgezet kon worden. Voor de HM is misschien nog wel animo in mijn hardloopgroep, dus hopelijk kan ik m dinsdag aan iemand slijten.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gatsieflats![]()
Was dat een 10 of HM? Zou jammer zijn!
Apeldoorn succes! E.T. vreet die wedstrijd op
Als het zulk mooi weer is kom ik sowieso wel even kijken!![]()
Midwintermarathon tijd! Hopelijk werkt m'n lichaam een beetje mee. Al langere tijd last van rug en knieën.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Iedereen die een wedstrijd loopt, veel succes!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Dat is gezelligquote:Op zondag 1 februari 2015 09:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Officieel nog de HM, ben de afgelopen weken steeds vergeten te mailen of het omgezet kon worden. Voor de HM is misschien nog wel animo in mijn hardloopgroep, dus hopelijk kan ik m dinsdag aan iemand slijten.
Als het zulk mooi weer is kom ik sowieso wel even kijken!![]()
![]()
Alle lopers veel succes vandaag!
Ik ben er net even uit geweest voor een rondje, blijkbaar nog niet helemaal hersteld van de griep
Moeizaam opbouwen maar weer.....![]()
Ben op dezelfde tijd als cafca de deur uitgestapt voor mijn rondje. Weinig te melden over het rondje, ging niet uitmuntend goed of kut, gewoon een rondje
Iedereen veel succes en plezier vandaag met de diverse evenementen
M'n rugpijn lijkt nu met aanpassen van de techniek wat wijder verspreid te zijn, maar dan als een ouderwets onplezante rugpijnmaar even mailen om te vragen of dat bij de overvang van hak naar voor/midden hoort (naast de heerlijke kuitenpijn)
Wolve zal inmiddels wel uitgerend zijn. Hopelijk de clubgenote ook die met 'm meerijdt, want dan kunnen ze vlot op huis aan
![]()
Ja doei.![]()
Succes vandaag in a'doorn en gouda!!
2 lopen die op mijn agenda hebben gestaan maar niet doorgingen door blessures, verkoudheid etc. Helaas pindakaas.
Ik kijk in ieder geval uit naar jullie verslagen.
Straks ga ik een rondje doen. Heb t idee dat mijn lijf wel weer wil na 2 nachten met veel slaap. Vanaf volgende week weer vol erin met de training
In A'dam heb ik me suf gezocht naar blauwe kousen in de lopende menigte, maar neequote:Op zondag 1 februari 2015 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
La tramposa gespot . Handig die blauwe kousen![]()
Heb je je 'KANJER'-spandoek al in de aanslag voor E.T.?![]()
Hadden we elkaar nog tegen kunnen komen.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:35 schreef Guard het volgende:
Ben op dezelfde tijd als cafca de deur uitgestapt voor mijn rondje. Weinig te melden over het rondje, ging niet uitmuntend goed of kut, gewoon een rondje
Iedereen veel succes en plezier vandaag met de diverse evenementen![]()
hmz, ik ben nu te laat denk ik...quote:Op zondag 1 februari 2015 11:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
In A'dam heb ik me suf gezocht naar blauwe kousen in de lopende menigte, maar nee![]()
Heb je je 'KANJER'-spandoek al in de aanslag voor E.T.?![]()
Tip: je kan het ook hard roepenquote:Op zondag 1 februari 2015 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hmz, ik ben nu te laat denk ik...![]()
![]()
Ik heb vandaag niet mee gedaan met de wedstrijd die ik had gepland. te veel ijs en sneeuw nog hier, en een conditie die nog te erg uit vorm is.
Wel een rondje gelopen, viel me zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ging eigenlijk boven verwachting goed, volgens mijn horloge 1.16.48! Doet me wel afvragen wat ik had kunnen lopen zónder betonnen bovenbenen van het verhuizen, heuvelop zat ik toch wel gauw aan mijn limiet.Later een langer verhaal, maar hele ontspannen, mooi georganiseerde wedstrijd iig, volgend jaar ben ik hier zeker terug!
quote:Op zondag 1 februari 2015 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
La tramposa gespot . Handig die blauwe kousenheb je nog geroepen of zo?
Hele nette tijdquote:Op zondag 1 februari 2015 13:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat ging eigenlijk boven verwachting goed, volgens mijn horloge 1.16.48! Doet me wel afvragen wat ik had kunnen lopen zónder betonnen bovenbenen van het verhuizen, heuvelop zat ik toch wel gauw aan mijn limiet.Later een langer verhaal, maar hele ontspannen, mooi georganiseerde wedstrijd iig, volgend jaar ben ik hier zeker terug!
Ik liep wel aan de westkant van Tilburg vandaag, das dan toch stiekem een eindje weg...quote:Op zondag 1 februari 2015 11:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Hadden we elkaar nog tegen kunnen komen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Netjes!quote:Op zondag 1 februari 2015 13:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb m'n eerste rondje na m'n griep-achtige gedoe ook weer gelopen. Ik merk wel dat ik goed ziek geweest ben. En m'n kiezen deden zeerdat moet niet te lang aanhouden, want dat is totaal niet prettig!! Bij elke stap voel je dat!
Precies goed gekloktaan de uitslag te zien heeft e.t. haar streeftijd niet gehaald, maar hem wel uitgelopen. Ik dacht onderweg nog aan haar, dat dit echt een onwijs zware race moet zijn als het je eerste 10 em is. De eerste 9km zijn namelijk best wel bikkelen, grotendeels heuvelop. Maar ik ben benieuwd hoe zij dat ervaren heeft..
Was een lekker loopje vanochtend. Had er van te voren zin in, maar toen ik me moest haasten toen ik opstond en onderweg op de fiets ook nog natte sneeuw kwam had ik wel m'n twijfels of het wat zou worden vandaag. Had met iemand afgesproken om de 5 te lopen, maar die begon behoorlijk snel en wilde zelf ook weer niet zó snel starten. Was wel zwaar, maar de kilometertijden waren wel prima.
Ik naderde zelfs bekende die het blijkbaar ook vrij zwaar had gehad en toen ik de finish naderde wist ik dat het zou lukken onder de 23 minuten te eindigen. Zei van te voren al dat ik heel blij zou zijn als ik in de 23 minuten zou finishen, maar met 5 bekers op endomondo een uitstekend begin van februari![]()
http://app.endomondo.com/workouts/466425012/5539573![]()
Guppers, bouw het vooral rustig weer opquote:Op zondag 1 februari 2015 13:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb m'n eerste rondje na m'n griep-achtige gedoe ook weer gelopen. Ik merk wel dat ik goed ziek geweest ben. En m'n kiezen deden zeerdat moet niet te lang aanhouden, want dat is totaal niet prettig!! Bij elke stap voel je dat!
![]()
En LT: strak gelopen!![]()
Ik heb heel braaf training 1 van m'n 7^^-schema gelopenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:08 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Guppers, bouw het vooral rustig weer op![]()
En LT: strak gelopen!
Zoo.. gister niet gelukt om 50 minuten te lopen ivm druk tijd schema
Dus ga zometeen maar even lopen![i]~ The impossible is easy![/i]![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb heel braaf training 1 van m'n 7^^-schema gelopenbrave meid!
![]()
Vandaag was de bedoeling om 75' in een rustig tempo te lopen. Goed gelukt, heb wel altijd de neiging om naar het eind harder te lopen. dat was nu zelfs een sprintje maar dat kwam door mijn playlist met precies op t eind de beste tv tune ever!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar word ik wel vrolijk van na 70' lopen....
En mijn loopje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm mijn vriend heeft nog een leuje verrassing voor me, hijmoet nu iemand ophalen dus ik mag de vloer in de gang eruit halenik voel nu al dat morgen al mijn spieren pijn gaan doen
Mooie tijd LT!
Hier ook lekker gelopen. De tijd op de 10km nog weer iets verder aangescherpt. Officiele tijd: 48:02, dat is dus 46 seconden van m'n PR afgeschaafd!
Heb bijna drie weken niet kunnen rennen.
Eerst dochterlief ziek ( en ik ben alleenstaand en ze is te jong om alleen thuis te blijven) en daarna ik ziek.
Vanmiddag kan ik weer.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Is 't bij jullie ook zulk lekker weer (inmiddels) nikky? Hier is 't nu heerlijk loopweer. Als ja: geniet ervan!
Net met veel pijn en moeite m'n oefeningen gedaan. Mijn hemel. We komen er wel!![]()
Ja doei.![]()
Vanmorgen heb ik m dan toch maar gedaan. Mijn duurloop met daarin een rondje Puinduinrun, een rondje Kerstcross en een rondje Oliebollencross verwerkt. Het was raar weer....regen en zon wisselden elkaar constant af.
Op een gegeven moment kreeg ik weer last van de kakkies, maar gelukkig was daar een sporthal met een toilet
Ik had wel te weinig gegeten, dat merkte ik het laatste half uur duidelijk. Uiteindelijk ruim 29km gelopen...ik ben tevreden!
Over een paar weken moet ik dit ook lopen, en dan nog een halve marathon erbij. Ben er nog steeds een beetje bang voor...F means you're fucked![]()
Ingeschreven voor de Hardenberg City Run op 1 mei. Kan deze in de OP?
1
2[b]1 mei 2015 - [url=http://hardenbergcityrun.nl/]11e Vrieling Hardenberg City Run (Hardenberg)[/url][/b]
[*] DeLuna - 5km❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja, da's wel een eindje inderdaad. Ik loop de laatste tijd redelijk vaak richting Tilburg, maar blijf wel altijd aan deze kant van het Wilhelminakanaal.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik liep wel aan de westkant van Tilburg vandaag, das dan toch stiekem een eindje weg...![]()
Het was inderdaad prachtig weer. En ik had het echt warm in mijn thermolongsleeve, was jaloers op degenen die korte mouwen hadden. Merkte het al in het startvak; ik had het namelijk helemaal niet koud, dus dan krijg ik het te warm bij het lopen. Best veel gezweet.
L_T, ik had nog wel eventjes rondgekeken of ik iemand zag die op jou leek, of blauwe kousen had, of jouw naam op het startnummer had.![]()
Kan het wel zijn dat SEMTEX voorbij kwam? Grijswitte Nike tight, gekleurde Nikes met blauw en iets van groen en rood of roze? Lang blond haar, maar ik kon zo gauw geen oorpiercings zien. En een supermooi figuur.
Het ging best goed! Ik startte iets sneller dan ik vroeger altijd deed, en ik kwam ook veel sneller in mijn wedstrijdritme dan vroeger (al na 1,5km ipv 3km en de handschoenen gingen uit). Dat vond ik wat eng, dus ik heb het een heel klein beetje tegengehouden. Vooral mentaal wat lastig, ik voerde monologen in mijn hoofd. 'Ik kan dit tempo op zich wel volhouden, waarom zou ik langzamer gaan? -Maar dit kost meer energie, zo meteen is mijn koolhydraatvoorraad al veel te vroeg op. -Ik heb wel een extra stuk brownie gegeten, dus dat komt wel goed. -Nu niet meer nadenken en gewoon lopen.'
De stukken omhoog waren wel lastig ja, vooral omdat ik het parcours niet ken. Gelukkig was het een heel erg mooi en ruim parcours en conditioneel was ik ook fit genoeg, dus ik kon wel genieten. En natuurlijk dank aan de toeschouwers.
Wat ik wel altijd krijg is een dip na ruim een uur. Ik probeerde mijn benen goed op te tillen, maar het ging moeilijk. Op ongeveer een km voor de finish zag ik de 1:30h pacer en toen kon ik wakker worden en ging ik voluit. Een km is dan nog wel erg ver.Het laatste stukje was echt zwaar, de klok kwam niet gauw genoeg dichtbij vond ik, terwijl ik normaal nog een behoorlijke sprint in kan zetten. Volgens mij ben ik nooit zo kapot gegaan bij de finish.
Daarna heerlijk in de bus gedommeld met zonnetje op mijn gezicht. Zo, ik was moe!
Ik vind de afstanden tegenwoordig mentaal zwaarder nu mijn conditie beter wordt. Bij de laatste 6 km stelde ik me voor dat ik gewoon thuis een rondje Waal deed, dat vind ik nooit zo zwaar. Jemig, en een M is dan nog ruim 2,5 keer zo'n afstand. Inderdaad 30% benen, 70% in je hoofd.![]()
![]()
Lucky you!quote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm mijn vriend heeft nog een leuje verrassing voor me, hijmoet nu iemand ophalen dus ik mag de vloer in de gang eruit halenik voel nu al dat morgen al mijn spieren pijn gaan doen
Het was weer een mooie dag met dito prestaties zie ik. LT, ET en vroem vroem Wolve
Corniel heeft volgens mij ook wel een puike hm op het verkeersrijkse asfalt van de Groenhovenloop neergelegd, om maar niet te spreken van mr B.
Leuke training van d'n YUR. Ik was hem daar bijna tegengekomen als mevrouw Z niet genomen zou zijn door meneer Griep. Dus ik ben vanochtend maar een duurloopje over de Lekdijk gaan doen, nu de westtak. Op weg daar naartoe ligt een paadje dat ik al heel lang wilde hebben, omdat ik er al zo vaak langs gereden was. En het viel niet tegen.
De 15,5 km ging uiteindelijk goed, hartslag bleef binnen de perken, op die ene piek van een paar minuten na. Normaal zit zoiets in het begin omdat je dan nog niet voldoende zweet en het shirt statisch geladen is, maar nu zat het op een vreemd moment.![]()
Ik loop in het weekend ook regelmatig in Moerenburg, en aangezien ik weer mag gaan uitbouwen met afstanden zal ik ook vast wel in Oisterwijk komen (Heukelom ben ik vorige week ook al geweest).quote:Op zondag 1 februari 2015 15:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, da's wel een eindje inderdaad. Ik loop de laatste tijd redelijk vaak richting Tilburg, maar blijf wel altijd aan deze kant van het Wilhelminakanaal.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De Groenhovenloop in Gouda was weer leuk: lekker kleinschalig, een mooi rondje door de polder en een lekker weer om te lopen. Van tevoren had ik als doel gesteld om <1:20 te lopen en dat is gelukt, zonder diep te hoeven gaan. Twee weken na de vorige HM hadden mijn benen daar ook niet al teveel zin in.
Ik liep de hele tijd in een groepje van drie achter de twee koplopers. Uiteindelijk 4e geworden (had niet echt veel zin om al teveel moeite te moeten doen voor een plastic bekertje![]()
Verder nog Corniel gezien, die heeft er een mooie piramideloop van gemaakt.
Ik heb al goede prestaties uit Apeldoorn en UK voorbij zien komen![]()
Gefeliciteerd Wolve, maar loop jij eigenlijk wel eens een wedstrijd zonder PB als resultaat?![]()
Verkeersrijk? Ik heb nauwelijks/geen verkeer gezien.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Corniel heeft volgens mij ook wel een puike hm op het verkeersrijkse asfalt van de Groenhovenloop neergelegd, om maar niet te spreken van mr B (..)
Vandaag meegedaan aan de halve marathon van Gouda, de Groenhovenloop. Ik startte met ambitie (wilde mijn p.r. aanscherpen) maar dat zat er gewoon niet in. In km 11 en 12 verloor ik 64 seconde op mijn p.r. schema. Daarna hervond ik mijzelf en wist ik het tempo weer op te schroeven.Uiteindelijk 49 seconde boven mijn p.r. blijven steken, en 7e overall.
Ik merk wel dat er steeds meer mensen in het loperswereldje zijn die weten wie ik ben. Bij de inschrijving werd ik begroet door de nummer 1 (waar ik tweede werd) tijdens de Dijkloop van afgelopen oktober, en tijdens de start (en na de finish) sprak ik even met een loper die samen met mij het avontuur in Spijkenisse aanging.
Het was overigens een enorm zware race voor me. Bij km 10 zakte mijn snelheid naar 4:18, om door te zakken naar 4:35 en 4:37. Gelukkig voor mij werd ik daardoor bijgehaald door een groepje dat op 1:30 koerste. Ik wist aan te sluiten en te herstellen, maar het moest van ver komen.
Echt alle pijntjes en irritaties kwamen tegelijk vanaf km 11: pijnlijke (linker) achillis, pijn in de onderrug, een trekkende rechter schouder, lichte steek in de zij, een slapende rechtervoet. Als ik een bijrijder had gehad, of als het twee rondjes waren geweest, was ik wellicht uitgestapt.
Enfin, het was leuk om Mr. B. achteraf nog even te spreken. We deelde onze verbazing over de afzichtelijke loopstijl van de winnaar: Menno L uit C. a/d IJ. Voor wie Menno nooit heeft zien lopen. Denk aan een dronken zeeman, maar dan met een pace van 3:30/min.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ja, ik loop ook nog wel eens incourante afstanden.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:42 schreef Mr.B. het volgende:
Gefeliciteerd Wolve, maar loop jij eigenlijk wel eens een wedstrijd zonder PB als resultaat?
Toch weer niet aan me schema gehouden maar wel een heerlijke run gehad..
Weer was gewoon perfect en me geheim.. Kauwgom!
7,5KM in 53:14min met average speed: 8.48.
5 min warmup
45 min hard lopen
3:14 min cooling down
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Er is dus nog hoop voor me.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:45 schreef Corniel het volgende:
[..]
Enfin, het was leuk om Mr. B. achteraf nog even te spreken. We deelde onze verbazing over de afzichtelijke loopstijl van de winnaar: Menno L uit C. a/d IJ. Voor wie Menno nooit heeft zien lopen. Denk aan een dronken zeeman, maar dan met een pace van 3:30/min.![]()
Zag dat ik op meerdere foto's van vanochtend sta, al ben ik inderdaad niet zo fotogeniek (tijdens het lopen). Wel een foto waarop ik zweef
Wat een prachtige tijden Mr. B en Corniel![]()
![]()
MrB, Corniel, Wolve en Wyccie, topprestaties! Hopelijk ben ik niemand vergeten. Misschien ga ik zo nog even een verslagje typen, anders morgen
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die dronken zeeman!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee we herinnerde iets te laat je IRL naamquote:. Je liep net achteraan het startvak uit tijdens het warmlopen. Wij stonden achter de hekken.
![]()
Ah, nou op dat moment had ik de support ook nog niet zo hard nodig denk ikquote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee we herinnerde iets te laat je IRL naam. Je liep net achteraan het startvak uit tijdens het warmlopen. Wij stonden achter de hekken.
Verslagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr: Geweldige organisatie, heel fijn gelopen, 4 endo-bekertjes, volgend jaar weer!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het gekke was dat ik de organisatie nauwelijks zag, maar het was wel allemaal heel goed geregeld.
Toptijd, joh!![]()
Die warme thee ook na de finish <3Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Net pas thuis. Iemand was bij Best voor de trein gesprongen en ik strandde in Boxtel. Heb 2:07:47 gelopen op de 25km, blij mee!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nope. Geel clubshirt met zwarte sleeves, zwarte 3/4 broek, lila/oranje nikesquote:Op zondag 1 februari 2015 16:05 schreef wyccie het volgende:
L_T, ik had nog wel eventjes rondgekeken of ik iemand zag die op jou leek, of blauwe kousen had, of jouw naam op het startnummer had.![]()
Kan het wel zijn dat SEMTEX voorbij kwam? Grijswitte Nike tight, gekleurde Nikes met blauw en iets van groen en rood of roze? Lang blond haar, maar ik kon zo gauw geen oorpiercings zien. En een supermooi figuur.
Ik probeer met wat oefeningetjes mijn beenspieren te verstevigen om daarmee mijn knieklachten weg te nemen. Zijn 6 oefeningetjes waar ik ongeveer 15 min mee bezig ben. Voel al wel wat verbetering. (Wishful thinking?)
Vraagje: is het goed om dit vaak te herhalen (1-2x p dag) of is een dag rust juist beter?![]()
Ik ben vanaf deze maand ook weer aangewezen op het weekend voor de langere loopjes, dus we komen elkaar vast nog wel eens tegenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik loop in het weekend ook regelmatig in Moerenburg, en aangezien ik weer mag gaan uitbouwen met afstanden zal ik ook vast wel in Oisterwijk komen (Heukelom ben ik vorige week ook al geweest).![]()
![]()
SPOILER: Midwinter Marathon Apeldoorn AsselrondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Het ging klote.Get stoned![]()
Wow nice! En zuur van de treinquote:Op zondag 1 februari 2015 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
Net pas thuis. Iemand was bij Best voor de trein gesprongen en ik strandde in Boxtel. Heb 2:07:47 gelopen op de 25km, blij mee!
Goed gelopen lieve menschen
Was de groenhovenloop nou nog te kort?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zweef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkere prestaties weer allemaal!Hele mooie tijden gelopen. Goed loopweekend dus
Zelf lekker getraind in de heuvels bij Berg en Dal. In totaal 28km afgelegd, met ongeveer 1500 hoogtemeters. Gaat wel steeds iets makkelijkeral was ik op het eind wel weer leeg. In totaal dit jaar alweer over de 300km. Vertrouwen voor de Sallandtrail en de Eiger!
![]()
Ah, maar jij deed de 25, dus ik had je ook helemaal niet kunnen zien.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope. Geel clubshirt met zwarte sleeves, zwarte 3/4 broek, lila/oranje nikes
Wat doe jij met je sleeves als het te warm wordt?
Goed gelopen, allemaal.
Pijll, jij bent in het groen dus?![]()
Vandaag de Midwintermarathon gelopen in een tijd van circa 2 uur en 15 minuten. (de 25 km)
Dat is gemiddeld 11.1 km per uur. Ondanks het feit dat ik hem sowieso best zwaar vond, (veel vals plat, zeker tussen de 15 en 18 km was het afzien) ben ik eigenlijk toch niet écht tevreden.
Mijn laatste HM was rond de 1.45 en ik had gedacht/gehoopt dat ik dit wel door kon trekken naar de 25, qua snelheid.. (misschien ietsjes minder, maar dan eerder in de range van 11,7/11,8 km per uur.
Nu denk ik dat ik misschien wel gewoon te weinig kilometers maak per week. Ik zie hier allemaal maandhoeveelheden van 150-200 km voorbij komen, terwijl ik amper 100 loop per maand.
Wat denken jullie, het aantal kilometers omhoog schroeven, wat meer interval, en ik kan snellere eindtijden tegemoet zien?
gr. nozemI'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Denk ik niet nozem, dit parcours is gewoon vrij zwaar. Veel vals plat en sneaky hellingen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is een beetje het idee van trainen inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 19:20 schreef nozem het volgende:
Nu denk ik dat ik misschien wel gewoon te weinig kilometers maak per week. Ik zie hier allemaal maandhoeveelheden van 150-200 km voorbij komen, terwijl ik amper 100 loop per maand.
Wat denken jullie, het aantal kilometers omhoog schroeven, wat meer interval, en ik kan snellere eindtijden tegemoet zien?
gr. nozem. Maar kijk wel uit dat je niet teveel omhoog gaat. Vaak is het beter om 1 van de 2 rustig op te voeren. Of snelheid, of afstand. Maar interval ertussen kan wel, als je je duurlopen maar rustig blijft doen.
![]()
Intervallen, meer heuveltjes helpen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:20 schreef nozem het volgende:
Vandaag de Midwintermarathon gelopen in een tijd van circa 2 uur en 15 minuten. (de 25 km)
Dat is gemiddeld 11.1 km per uur. Ondanks het feit dat ik hem sowieso best zwaar vond, (veel vals plat, zeker tussen de 15 en 18 km was het afzien) ben ik eigenlijk toch niet écht tevreden.
Mijn laatste HM was rond de 1.45 en ik had gedacht/gehoopt dat ik dit wel door kon trekken naar de 25, qua snelheid.. (misschien ietsjes minder, maar dan eerder in de range van 11,7/11,8 km per uur.
gr. nozem
Meer kms misschien ook. Ik loop nu iets meer dan 100 per maand maar heb er ook wat ruimer boven gezeten en ik heb nooit meer gelopen dan een hm.
In ieder geval een paar keer rond de 20 km lopen in een duurloop is wel handig voor een 25 km.
Maar: iedereen heeft weer een andere aanpak qua kms maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Murmeli op 01-02-2015 20:09:42 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee helaas! Toen ik wilde gaan ging het sneeuwenquote:Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Is 't bij jullie ook zulk lekker weer (inmiddels) nikky? Hier is 't nu heerlijk loopweer. Als ja: geniet ervan!
Net met veel pijn en moeite m'n oefeningen gedaan. Mijn hemel. We komen er wel!![]()
.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Wat ik in boeken en online lees is het vooral km's maken die t m doen. Ok, misschien niet alleen maar het is wel HEEL belangrijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:20 schreef nozem het volgende:
gr. nozem![]()
Erg sneaky inderdaad, het laatste lange stuk omhoog (zo tussen de 16 en 19 km) ging ik echt stuk. Mooie eindtijd trouwens. Ik meende je nog vaag te herkennen in de sporthal, maar heb je verder niet aangesproken, ik voel me dan toch een beetje stalkerig..quote:Op zondag 1 februari 2015 19:29 schreef SEMTEX het volgende:
Denk ik niet nozem, dit parcours is gewoon vrij zwaar. Veel vals plat en sneaky hellingen.![]()
Overigens ga ik het aantal km wel langzaam opschroeven naar minimaal 35-40, zeker omdat ik me ook in heb geschreven voor de Amsterdam Marathon.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Was het de griep van vorige week? Ging ik hyperventileren? Of miste ik gewoon trainingskilometers (mede door die griep)?
Waar het aan gelegen heeft, zal ik nooit weten.. Bij km 3 werd mijn luchtpijp dichtgeknepen en dat is de 13km erna zo geblevenAlsof ik de hele wedstrijd door een rietje heb lopen ademen. Ik denk dat ik daardoor heel verkrampt ben gaan lopen; m'n schouders doen nog zeer (ik heb het ook nog steeds benauwd trouwens) en tijdens de race deden m'n onderarmen erg pijn (vandaar mijn gedachte aan hyperventilatie).
Jammer maar helaas. Hierdoor weinig meegekregen van de mooie omgeving.. Wel superlieve vrijwilligers (ik liep vloekend en huilend m'n km's.. half wandelend, half 'rennend') en lauw water bij de waterposten(ik heb zo'n hekel aan zo'n koude plens water in je buik, wat het meestal is).
Bruggenloop ging in 1.48; had nu dus gehoopt op 1.55 (en tevreden met 2u). Het werd het lang niet![]()
Wel kinderen en man met een mooie roos voor me aan de finish![]()
![]()
![]()
En nu hoef ik van mezelf nooit meer verder dan 10km te lopen(al zit er al zo'n klein stemmetje in m'n hoofd dat nog wel een keer revanche wil op een 10EM).
En dat benauwde ga ik nog wel even heel goed in de gaten houden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef E.T. het volgende:
Was het de griep van vorige week? Ging ik hyperventileren? Of miste ik gewoon trainingskilometers (mede door die griep)?
Waar het aan gelegen heeft, zal ik nooit weten.. Bij km 3 werd mijn luchtpijp dichtgeknepen en dat is de 13km erna zo geblevenAlsof ik de hele wedstrijd door een rietje heb lopen ademen. Ik denk dat ik daardoor heel verkrampt ben gaan lopen; m'n schouders doen nog zeer (ik heb het ook nog steeds benauwd trouwens) en tijdens de race deden m'n onderarmen erg pijn (vandaar mijn gedachte aan hyperventilatie).
Jammer maar helaas. Hierdoor weinig meegekregen van de mooie omgeving.. Wel superlieve vrijwilligers (ik liep vloekend en huilend m'n km's.. half wandelend, half 'rennend') en lauw water bij de waterposten(ik heb zo'n hekel aan zo'n koude plens water in je buik, wat het meestal is).
Bruggenloop ging in 1.48; had nu dus gehoopt op 1.55 (en tevreden met 2u). Het werd het lang niet![]()
Wel kinderen en man met een mooie roos voor me aan de finish![]()
![]()
![]()
En nu hoef ik van mezelf nooit meer verder dan 10km te lopen(al zit er al zo'n klein stemmetje in m'n hoofd dat nog wel een keer revanche wil op een 10EM).
En dat benauwde ga ik nog wel even heel goed in de gaten houden![]()
Al beter?![]()
Dit artikel: http://www.runnersworld.c(...)ish-marathons-faster onderbouwt dat inderdaad wel ja..quote:Op zondag 1 februari 2015 19:33 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Wat ik in boeken en online lees is het vooral km's maken die t m doen. Ok, misschien niet alleen maar het is wel HEEL belangrijk.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Er is lekker gelopen!
Grote prestatie door degene die het langst 'moest' uiteraardE.T.
![]()
Maar ook de rest: lekkâh!
Ik heb een looploos maar heel gezellig weekendJij doet geen endomondo meer? Linkje naar je loopje? Ben benieuwd waar je gelopen hebt. Lekdijkquote:Op zondag 1 februari 2015 16:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Het was weer een mooie dag met dito prestaties zie ik. LT, ET en vroem vroem Wolve
Corniel heeft volgens mij ook wel een puike hm op het verkeersrijkse asfalt van de Groenhovenloop neergelegd, om maar niet te spreken van mr B.
Leuke training van d'n YUR. Ik was hem daar bijna tegengekomen als mevrouw Z niet genomen zou zijn door meneer Griep. Dus ik ben vanochtend maar een duurloopje over de Lekdijk gaan doen, nu de westtak. Op weg daar naartoe ligt een paadje dat ik al heel lang wilde hebben, omdat ik er al zo vaak langs gereden was. En het viel niet tegen.
De 15,5 km ging uiteindelijk goed, hartslag bleef binnen de perken, op die ene piek van een paar minuten na. Normaal zit zoiets in het begin omdat je dan nog niet voldoende zweet en het shirt statisch geladen is, maar nu zat het op een vreemd moment.![]()
![]()
Wow!!quote:Op zondag 1 februari 2015 19:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik loop nu iets meer dan 100 per week![]()
als ik thuis ben krijg je het linkjequote:Op zondag 1 februari 2015 19:48 schreef Quoi het volgende:
Er is lekker gelopen!
Grote prestatie door degene die het langst 'moest' uiteraardE.T.
![]()
Maar ook de rest: lekkâh!
Ik heb een looploos maar heel gezellig weekend
[..]
Jij doet geen endomondo meer? Linkje naar je loopje? Ben benieuwd waar je gelopen hebt. Lekdijk![]()
Niet alleen dit artikel. Heeel veeel andere artikelen ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Dit artikel: http://www.runnersworld.c(...)ish-marathons-faster onderbouwt dat inderdaad wel ja..
Oa dit artikel van Runnersworld:http://www.runnersworld.c(...)ish-marathons-faster![]()
Wat vreemd, E.T. Was je ook aan het piepen met je ademhaling?
Hoop dat je je gauw weer beter voelt.
En knap dat je het toch uitgelopen hebt.![]()
![]()
Hee, da's dezelfde..quote:Op zondag 1 februari 2015 19:49 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Niet alleen dit artikel. Heeel veeel andere artikelen ook.
Oa dit artikel van Runnersworld:http://www.runnersworld.c(...)ish-marathons-faster
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
als ik thuis ben krijg je het linkje![]()
![]()
Hyperventileren merk je wel denk ik? Misschien was het de vochtigheid in de lucht icm heuvelop?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het linkje: http://connect.garmin.com/modern/activity/687349309quote:
Ik moet nu een nieuw topic openen. Dat betekent wel dat er in dat topic vrijwel geen updates aan de WLWW geknutseld kunnen worden, dus neem maar niet de moeite om er naar te vragen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: