SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 31-01-2015 14:26:26 ]Ja doei.![]()
Maar, de zin komt wel weer Zwab! Heus, en soms mag 't gewoon even niet zinnig zijn. 't Lijkt dit topic wel.
Ja doei.![]()
Percies!quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, de zin komt wel weer Zwab! Heus, en soms mag 't gewoon even niet zinnig zijn. 't Lijkt dit topic wel.
Zin om zaterdag samen een wedstrijdje te lopen, Zwab?![]()
Vandaag was het ook weer weer! Lekker bikkelen met 6x1500 met tegenwind, tegenregen en tegenhagel. Dat was wel even goed pittig. Gelukkig had ik ook 3x meewind, dat scheelde dan weer. Vooral na de behoorlijk harde hagelbui had ik het even best koud, aan mijn benen. Wel blij met lange dunne tight, dun ondershirtje, normaal shirt en mijn Salomon waterdichte jasje. Die werkt echt heel goed, bovenlichaam was afgezien van wat zweet helemaal droog
.
Nog maar anderhalve maand voor de 75km Sallandtrail![]()
![]()
Welke wedstrijd en waar?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Percies!
Zin om zaterdag samen een wedstrijdje te lopen, Zwab?![]()
Dat weet ik nog niet, maar het wordt de eerste wedstrijd in mijn 12-provinciesproject, dus een lift zou mooi meegenomen zijnquote:![]()
![]()
Mijn 12-provinciesproject komt alweer in het gedrangMaar laat ik daar niet te krampachtig over doen.
Zwabber en even geen zin? Ik ga even teruglezen. Dat kán toch niet.
Edit: Bleh, maar laat toch gaan. Dan maar eventjes niet lopen, daar gooi je niks mee weg. Dat schuldgevoel kweek je zelf, niet doen hoor. Met pijll meegaan zaterdag klinkt als een goed plan![]()
![]()
![]()
vanuit de horrorfile des doods
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij had als extra regel om iedere maand een provincie te doen, toch? Tja, dan zit er niets anders op: dan moet jij met mij mee. (Zwabber heeft zich afgemeld.)quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Mijn 12-provinciesproject komt alweer in het gedrangMaar laat ik daar niet te krampachtig over doen.
Edit: Bleh, maar laat toch gaan. Dan maar eventjes niet lopen, daar gooi je niks mee weg. Dat schuldgevoel kweek je zelf, niet doen hoor. Met pijll meegaan zaterdag klinkt als een goed plan![]()
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Jij had als extra regel om iedere maand een provincie te doen, toch? Tja, dan zit er niets anders op: dan moet jij met mij mee. (Zwabber heeft zich afgemeld.)
Ik zit zaterdagmiddag bij Ome Rob Peetoom. HelaasIk laat mezelf aerodynamische wenkbrauwen aanmeten.
![]()
Ik heb deze maand toch nog 117 km gelopen, al snap ik niet zo goed waar die vandaan gekomen zijn. Misschien komt er zaterdag nog iets bij. Zondag de start van februari. Als ik me goed genoeg voel dan ga ik of richting de Puinduinen en omgeving, of naar de berg in het Hoge Bergsche Bos (want die gaat een halfjaar dicht), of weet ik veel waar naartoe. Gewoon planloos lopen. Geen schema's niks. En dan op 8 maart 2015 zonder plan de CPC lopen. Uitlopen zou al beter zijn dan vorig jaar ;-)quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:45 schreef Quoi het volgende:
Edit: Bleh, maar laat toch gaan. Dan maar eventjes niet lopen, daar gooi je niks mee weg. Dat schuldgevoel kweek je zelf, niet doen hoor.
Overigens wil ik ook in de Hedwigepolder lopen voordat ze die ontpolderen. Dan heb ik een GPS-logje die nooit meer gelopen kan worden. Zo autistisch ben ik dan weer wel.![]()
En dat terwijl iedereen honderden euro's uitgeeft aan winterbanden in ons nagenoeg vlakke landje.quote:![]()
Ofwel Drenthe (Hunebedloop in Havelte), ofwel Zeeland (Rammekensloop in Ritthem).quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Ik zit zaterdagmiddag bij Ome Rob Peetoom. HelaasIk laat mezelf aerodynamische wenkbrauwen aanmeten.
![]()
Ik sta al sinds 18:00 uur stilquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fok! staat er niet tussen, dus vooruitBalen!
have mercy...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat is op loopafstand van mij, die rammekensloopquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Ofwel Drenthe (Hunebedloop in Havelte), ofwel Zeeland (Rammekensloop in Ritthem).![]()
![]()
Ha! Ik heb geen winterbanden!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen honderden euro's uitgeeft aan winterbanden in ons nagenoeg vlakke landje.
Misschien tot zaterdag!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:23 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
dat is op loopafstand van mij, die rammekensloop![]()
Ik heb geen beleid qua lokaties. Alleen 3 of 4 HMs, liefst een sub2, en uitbouwen naar 25-30 km. Als dat alles op een leuke en verantwoorde manier lukt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:15 schreef thelaudprince het volgende:
ik heb een 5 provincie beleid dit jaar
En anders minder HMs, minder snel en/of kortere afstanden.
Hoofddoel = hardlopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb geen beleid qua lokaties. Alleen 3 of 4 HMs, liefst een sub2, en uitbouwen naar 25-30 km. Als dat alles op een leuke en verantwoorde manier lukt.
Hoofddoel = hardlopen.![]()
![]()
Zijn er nog mensen eventueel geinteresseerd om zondag een rondje ergens te hobbelen? Tempo onbekend. Afstand circa 15 km denk ik, of totdat de vliezen breken. Waar: Randstad.
Onder voorbehoud trouwens.![]()
Nou ik ben gegaan maar een supertraining was het niet. Vanwege het weer (regen, sneeuw en hagel afwisselend) was de warming-up vrij kort, en na overleg met de trainer ging ik ook korte afstandjes doen; 400-400-1000 en dat twee keer, met overal 400m rust tussen. Tempo kwam moeizaam richting de 4.00/net eronder, terwijl ik toch wel had verwacht dat dat makkelijker zou gaan. De trainer raadde me wel aan om toch niet 25 en 30 achter elkaar te lopen, dus ik ga toch kijken of ik morgen nog de MWM om kan zetten naar 10EM. Daar heb ik toch nog een heel langzaam PR op staan
Eerst dacht ik dat het nog wel zou kunnen qua belasting, maar aangezien mijn benen niet superlekker gingen vandaag en ik dit weekend ook nog moet verhuizen is een 10EM lekker lopen misschien toch beter dan geforceerd een 25km duurloop.
Anyways, mijn grafiekje is wel mooi:
https://www.endomondo.com/workouts/465420727/11367364
Gek genoeg voelden mijn benen ná het trainen en douchen wel superfris, hopelijk hebben die tempo's geholpen om ze even wakker te schudden.
[ Bericht 6% gewijzigd door La_Tramposa op 29-01-2015 21:41:24 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
wtf@nos jornaal incident trouwens
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Koude rillingenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
wtf@nos jornaal incident trouwens![]()
Eerste deel klinkt als mijn plan voor 2015. 4 HM's gepland, 30 km trail ook. En de HM's hopelijk allemaal sub 2.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb geen beleid qua lokaties. Alleen 3 of 4 HMs, liefst een sub2, en uitbouwen naar 25-30 km. Als dat alles op een leuke en verantwoorde manier lukt.
Hoofddoel = hardlopen.![]()
Buiten één donderslag vlak boven me, viel dat best mee. Het was wel glibberen in de ontstane drap van oude hagel, en regen, nieuwe hagel en (natte) sneeuw. Af en toe stond ik plots tot m'n enkels in 't water. Dat is het risico van in 't donker lopen. Zolang m'n schoenen zondag maar droog zijnquote:Weather
Thunderstorms. Zin in!
https://www.endomondo.com/workouts/465432787/18538471Get stoned![]()
Haha nee, ik ga ze niet allemaal sub2 lopen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:46 schreef McTwente het volgende:
[..]
Eerste deel klinkt als mijn plan voor 2015. 4 HM's gepland, 30 km trail ook. En de HM's hopelijk allemaal sub 2.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga maar eens naar een fysio. Voor het eerst. Beetje last van mijn linker onderbeen. Weet niet goed wat het is en wat ik het beste kan doen. Sinds 2 weken heb ik een dag na het lopen last, bijv bij trap lopen. Heb toch 12 fysio behandelingen in mijn verzekering.![]()
Ik heb superlekker getraind! Op naar de Midwintermarathon.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wow, dan ben ik nog op tijd weggegaan, alhoewel ik in een bus zat die 20 min vertraging had en de bus die ik normaliter pak ruim een uur vertraging had.quote:
Eenmaal in Nijmegen was er helemaal niks meer van de winterse neerslag te zien. Maar ja, autistisch als ik ben had ik al andere plannen in mijn hoofd ipv rennen in drek die er niet was.
Ik ben wel benieuwd naar zondag. Maar ik merk dat ik de laatste tijd niet zo'n zin heb om voor wedstrijdjes het land door te reizen (waarschijnlijk vanwege het seizoen).
Voor Schoorl heb ik ook het startnummer gekregen, maar dat ga ik niet doen. Mits niemand hier een startbewijs wil overnemen zet ik het wel ergens op internet ter overname.![]()
Wat voor startbewijs heb je voor Schoorl?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, dan ben ik nog op tijd weggegaan, alhoewel ik in een bus zat die 20 min vertraging had en de bus die ik normaliter pak ruim een uur vertraging had.
Eenmaal in Nijmegen was er helemaal niks meer van de winterse neerslag te zien. Maar ja, autistisch als ik ben had ik al andere plannen in mijn hoofd ipv rennen in drek die er niet was.
Ik ben wel benieuwd naar zondag. Maar ik merk dat ik de laatste tijd niet zo'n zin heb om voor wedstrijdjes het land door te reizen (waarschijnlijk vanwege het seizoen).
Voor Schoorl heb ik ook het startnummer gekregen, maar dat ga ik niet doen. Mits niemand hier een startbewijs wil overnemen zet ik het wel ergens op internet ter overname.![]()
Voor de 30, maar dat staat niet op mijn startbewijs, het heeft alleen een startkleur. Misschien is het om te zetten naar 21 of korter.![]()
Zijn de startbewijzen voor Schoorl al binnen? Ik heb namelijk een startbewijs overgenomen en die persoon zou het laten weten als het binnen was. Maar ik heb dus nog niets vernomen...![]()
Het is net 1 dag binnen, even rustig afwachten. Tussen 2 en 6 februari kan het worden overgezet naar een andere loper.![]()
Net gisteren.. Maar kan een dagje schelen lijkt me.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:10 schreef Devv het volgende:
Zijn de startbewijzen voor Schoorl al binnen? Ik heb namelijk een startbewijs overgenomen en die persoon zou het laten weten als het binnen was. Maar ik heb dus nog niets vernomen...
Heeft er iemand ervaring met op het laatste moment startnr opzetten? Kan ik het beste bellen, mailen of gewoon heengaan zondag en daar proberen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jammer dat jij niet gaat! Ook geen zin in een kortere afstand?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:08 schreef wyccie het volgende:
Het is net 1 dag binnen, even rustig afwachten. Tussen 2 en 6 februari kan het worden overgezet naar een andere loper.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
omzetten, naar andere afstand dus..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heel veel zin, maar niet in dat hele stuk met trein en bus, en dan ook nog eens op dat tijdstip. Ik moet hier bijna de eerste trein pakken en om zes uur opstaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet gaat! Ook geen zin in een kortere afstand?![]()
Oh.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:11 schreef La_Tramposa het volgende:
omzetten, naar andere afstand dus..![]()
Ik had van tevoren gemaild en ze zeiden dat ik gewoon met mijn 25km startbewijs bij de andere afstand mocht starten. Ik hoefde er niks bijzonders mee te doen.![]()
Eén keer om 6 uur opstaan overleef je toch wel? Ik heb ook vaak genoeg voor roei en hardloopwedstrijden de 4 in mijn wekker zien staanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel veel zin, maar niet in dat hele stuk met trein en bus, en dan ook nog eens op dat tijdstip. Ik moet hier bijna de eerste trein pakken en om zes uur opstaan.Of anders al een avond van tevoren heen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gisteren heerlijk gelopen. Ik was voor de sneeuwbuien thuis en ik hoefde maar een uurtje, dus de eerste sneeuwvlokjes aan het einde van mijn run, waren eerder mooi dan vervelend. Bovendien is hier erg weinig gevallen (Groningen)
Hopelijk kan ik morgen revanche nemen voor vorige week zaterdag. Toen heb ik wel 's ochtends in flink wat sneeuw gelopen. Slechts 23 van de geplande 27,5km af kunnen leggen. Had (blijkbaar) verkeerd gelopen waardoor ik wat pijntjes ontwikkeld had waar ik niet doorheen durfde te lopen. Die pijntjes zijn daarna samen met de sneeuw direct verdwenen gelukkig.
Morgen staat er 29km op het programma, maar als het de 27,5 van vorige week wordt, ben ik ook erg blij. Er is nog best wat tijd tot de marathon en het laatste wat ik nu wil gaan doen, is forceren.
Denk dat ik mijn schema nèt een tandje te progressief vind, gezien mijn ervaringsniveau. Gelukkig gaat het na deze week veel minder van week naar week omhoog, maar zitten er consolidatie- en herstelweken in.
Kan deze trouwens nog aan OP worden toegevoegd?
1
2[b]15 februari 2015 - [url=http://www.ttcdemerel.nl/www/components/page.asp?action=page&id=297]PK Sport Bosdijkloop (Vinkeveen)[/url][/b]
[*] TheSwan - HM
Wat is de max duurloop die jullie lopen bij een marathontraining? Mijn schema gaat tot 32, maar die moet je dan 3x doen. Ik wil dat zelf eigenlijk gebruiken om richting de 35 te komen. 7km 'op karakter' klinkt beter dan 10 in mijn oren![]()
![]()
Doe het elke dag!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eén keer om 6 uur opstaan overleef je toch wel? Ik heb ook vaak genoeg voor roei en hardloopwedstrijden de 4 in mijn wekker zien staanOf anders al een avond van tevoren heen?
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Haha, hier doordeweeks ook 5:50 wekker. Op zaterdag vaak 5:30 of 6:00 (ja, speciaal voor de duurloop; dan heb je ook nog wat aan je zaterdag; bovendien houd ik wel van de rust)quote:
Zondag vaste uitslaapdag.. hmmmmmmmmzzz![]()
![]()
Disclaimer: ik ben een ochtendmens, dus dat maakt het wel een stuk gemakkelijker![]()
mag deze in de OP?
1
2[b]25 april 2015 - [url=http://www.walk for life groningen.nl] Walk for Life (Groningen)[/url][/b]
[*] zouzomaarkunnen - 4M![]()
Ik ren 's avonds haha.. Maar moet ivm werk zo vroeg opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:00 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Haha, hier doordeweeks ook 5:50 wekker. Op zaterdag vaak 5:30 of 6:00 (ja, speciaal voor de duurloop; dan heb je ook nog wat aan je zaterdag; bovendien houd ik wel van de rust)
![]()
Disclaimer: ik ben een ochtendmens, dus dat maakt het wel een stuk gemakkelijker[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Ik hoop morgen toch weer even wat te kunnen gaan doen. Enkel voel ik nu alleen bij de eerste stap, gewoon weer even proberen maar dan geen 2 uur.
Hopelijk nog een beetje lekker wat sneeuw in de bermen, lekker frisse lucht. <3Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik hoop dat het morgen beter begaanbaar is op de weg dan vanmorgen. Niet echt weer om een lange duurloop in te doen.![]()
Mag ik ook in de OP?
1
2[b]7 juni 2015 - [url=http://www.xtrails.eu/vaalserbergtrail/] Vaalserbergtrail (Vaals)[/url][/b]
[*] YUR - 30kmF means you're fucked![]()
In Venlo waren de straten nog leeg en was het goed te doen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:06 schreef Happel het volgende:
Ik hoop dat het morgen beter begaanbaar is op de weg dan vanmorgen. Niet echt weer om een lange duurloop in te doen.[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
In Amersfoort was het een ijsbaan op de weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:09 schreef MrManuel het volgende:
[..]
In Venlo waren de straten nog leeg en was het goed te doen!![]()
Er ligt wel een dun laagje in DH.. Maar gladheid valt overal wel heel erg meeIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
*jaloers op ochtendmensen*quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:00 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Haha, hier doordeweeks ook 5:50 wekker. Op zaterdag vaak 5:30 of 6:00 (ja, speciaal voor de duurloop; dan heb je ook nog wat aan je zaterdag; bovendien houd ik wel van de rust)
![]()
Disclaimer: ik ben een ochtendmens, dus dat maakt het wel een stuk gemakkelijker
Door de week wekker op 6.30, maar kom er soms pas na een half uur of uur uit.
Woensdag en weekend lig ik rustig tot 9.30 in bed. Echt slapen lukt dan alleen niet, meestal.
En 's morgens lopen kan ik niet goed. Vind ik echt jammer. Maar ik moet gewoon een paar uur wakker zijn om te kunnen lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bij mij 6.25, dat klinkt nog net meer als half 7quote:
Die hoop heb ik wel (voor mij dan). Aangezien mijn laatste HM relatief comfortabel in 1.57 ging, wil ik proberen in Enschede met de 1.55 pacers mee te lopen om hopelijk deze vanaf 15/16 km achter me laten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha nee, ik ga ze niet allemaal sub2 lopen!
En ik verwacht ook nog wel progressie te boeken gedurende het jaar, dus dan zou dat in theorie wel moeten lukken.
Al is één en ander ook afhankelijk van zaken als het weer, vorm van de dag, fysieke en mentale gesteldheid enzovoorts...
En ik bedenk me net dat één van de vier een M in duovorm is en recreatief. Dus die gaat zeer waarschijnlijk dik boven de vier uitkomen, dus geen HM sub 2 split. Drie van de vier zou ook mooi zijn.![]()
![]()
Misschien is het sowieso slim om er 2 uit te kiezen waar je voor een dik PR gaat, en 2 gewoon voor de wedstrijdervaring en de leuk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:52 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die hoop heb ik wel (voor mij dan). Aangezien mijn laatste HM relatief comfortabel in 1.57 ging, wil ik proberen in Enschede met de 1.55 pacers mee te lopen om hopelijk deze vanaf 15/16 km achter me laten.
En ik verwacht ook nog wel progressie te boeken gedurende het jaar, dus dan zou dat in theorie wel moeten lukken.
Al is één en ander ook afhankelijk van zaken als het weer, vorm van de dag, fysieke en mentale gesteldheid enzovoorts...
En ik bedenk me net dat één van de vier een M in duovorm is en recreatief. Dus die gaat zeer waarschijnlijk dik boven de vier uitkomen, dus geen HM sub 2 split. Drie van de vier zou ook mooi zijn.
4 PRs in een jaar op zo'n afstand is wel erg veel..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, jij bent wat meer ervaren of sneller dan ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:52 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die hoop heb ik wel (voor mij dan). Aangezien mijn laatste HM relatief comfortabel in 1.57 ging, wil ik proberen in Enschede met de 1.55 pacers mee te lopen om hopelijk deze vanaf 15/16 km achter me laten.
En ik bedenk me net dat één van de vier een M in duovorm is en recreatief. Dus die gaat zeer waarschijnlijk dik boven de vier uitkomen, dus geen HM sub 2 split. Drie van de vier zou ook mooi zijn.
Voor mij is de HM uitlopen uberhaupt al een prestatie waar ik trots op ben
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je kan veel zeggen over de MWM maar hun communicatie-afdeling is wel goedNaast de honderd facebook en twitter updates die ze dagelijks sturen hebben ze nu mijn mailtje over de afstand wijzigen binnen een uur beantwoord
Wel een bits schema waarbij je 2 weekenden achter elkaar zo'n lange afstand loopt vind ik, en 3x32 moet ook zeeeeker genoeg zijn als voorbereiding. Ik heb zelf ook 35 gedaan 'als mentale opsteker', maar 30km+ duurlopen zijn echt wel een grote belasting op je lichaam dus probeer ook niet koste wat het kost zoveel kms te maken. Als je per se 35 wilt doen zou ik wel in de weken eromheen wat kms schrappen uit je andere LDLs.. Volgens mij heb ik na die 35 als langste nog een keer 20 gelopen en verder geen lange lopen meer..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:26 schreef TheSwan het volgende:
Gisteren heerlijk gelopen. Ik was voor de sneeuwbuien thuis en ik hoefde maar een uurtje, dus de eerste sneeuwvlokjes aan het einde van mijn run, waren eerder mooi dan vervelend. Bovendien is hier erg weinig gevallen (Groningen)
Hopelijk kan ik morgen revanche nemen voor vorige week zaterdag. Toen heb ik wel 's ochtends in flink wat sneeuw gelopen. Slechts 23 van de geplande 27,5km af kunnen leggen. Had (blijkbaar) verkeerd gelopen waardoor ik wat pijntjes ontwikkeld had waar ik niet doorheen durfde te lopen. Die pijntjes zijn daarna samen met de sneeuw direct verdwenen gelukkig.
Morgen staat er 29km op het programma, maar als het de 27,5 van vorige week wordt, ben ik ook erg blij. Er is nog best wat tijd tot de marathon en het laatste wat ik nu wil gaan doen, is forceren.
Denk dat ik mijn schema nèt een tandje te progressief vind, gezien mijn ervaringsniveau. Gelukkig gaat het na deze week veel minder van week naar week omhoog, maar zitten er consolidatie- en herstelweken in.
Kan deze trouwens nog aan OP worden toegevoegd?
[ code verwijderd ]
Wat is de max duurloop die jullie lopen bij een marathontraining? Mijn schema gaat tot 32, maar die moet je dan 3x doen. Ik wil dat zelf eigenlijk gebruiken om richting de 35 te komen. 7km 'op karakter' klinkt beter dan 10 in mijn orenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb niet echt een schema, bouw mijn afstanden langzaam op en wilde tot een max van tussen de 30 en 35 gaan. Morgen 28, volgende week in Schoorl 30 en daarna nog paar keer 30+
Lopen jullie zo een wedstrijd dan ook op het hele rustige tempo of is daar wel ruimte voor een wat snellere loop?![]()
Als het in het teken staat van de marathonvoorbereiding zou ik de 30 in Schoorl ook op duurlooptempo doen. Eventueel kun je de laatste 5km op beoogd marathontempo doen om te voelen hoe dat dan nog gaat. Je kunt wel een 10km of 15km wedstrijd voluit lopen in de voorbereiding, of zelfs een HM als er genoeg tijd tussen zit. Zelf heb ik een HM op marathontempo gedaan, 4 weken voor de M, dus zeker niet voluit maar ook niet op duurlooptempo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:18 schreef Happel het volgende:
Heb niet echt een schema, bouw mijn afstanden langzaam op en wilde tot een max van tussen de 30 en 35 gaan. Morgen 28, volgende week in Schoorl 30 en daarna nog paar keer 30+
Lopen jullie zo een wedstrijd dan ook op het hele rustige tempo of is daar wel ruimte voor een wat snellere loop?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een prachtig weer zie ik hier uit het raam trouwens. Ga lopen als het kan, mensen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt, de straten glommen aardig. Ik ben net even wat voorzichtiger naar het station gefietst dan anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:10 schreef Happel het volgende:
[..]
In Amersfoort was het een ijsbaan op de weg.![]()
Ik zit er helemaal klaar voor maar eerst even wachten tot onze grote thuis geweest is om een broodje te eten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een prachtig weer zie ik hier uit het raam trouwens. Ga lopen als het kan, mensen!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat is ook wel zo. Al denk ik wel, aangezien ik ongeveer een jaar geleden weer begonnen ben met serieuzer hardlopen, dat er nog genoeg rek in zit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien is het sowieso slim om er 2 uit te kiezen waar je voor een dik PR gaat, en 2 gewoon voor de wedstrijdervaring en de leuk?
4 PRs in een jaar op zo'n afstand is wel erg veel..
Dus Enschede wil ik sowieso mijn tijd aanscherpen, Amersfoort kijk ik dan wel aan. De Landgoed Twente Marathon is sowieso rustig aan en waarschijnlijk mag ik wat meer lopen dan een HM en in Amsterdam kan ik dan weer proberen snel te lopen. Hopelijk komt dan de 1.50 weer in beeld.
En dan heb ik officieel geen enkel PR gelopen, dat staat uit mijn vorige hardloopleven op 1.45.42. Maar voor het gemak reken ik die maar niet mee.
In totaal aantal jaren hardlopen wel ja, in recente ervaring juist weer niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, jij bent wat meer ervaren of sneller dan ik
Voor mij is de HM uitlopen uberhaupt al een prestatie waar ik trots op ben
De HM uitlopen is ook een goede prestatie.![]()
Maar ambitieus/streberig of hoe je het ook wilt noemen als ik ben, wil ik mijn tijd van 1.57 van de laatste HM nog wel verbeteren. En dat zit er wel in. En op de langere termijn zou het verbeteren van mijn all time PR wel heel cool zijn. Maar dat heeft geen haast.![]()
Heeft Wolve zo netjes mijn kansloze poging tot het maken van een nieuw loopje voor de WLWW hersteld, vergeet Murmeli hem toe te voegen in het vorige topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij deze nogmaals:
1
2[b]26 april 2015 - [url=http://www.kastelenloopdiepenheim.nl]Kastelenloop Diepenheim (Diepenheim)[/url][/b]
[*] McTwente - 5, 7 of 9 km
En dan ook meteen maar een nieuwe, inschrijving opent dit weekend:
1
2[b]10 oktober 2015 - [url=http://www.landgoedtwentemarathon.nl/]Landgoed Twente Marathon (De Lutte)[/url][/b]
[*] McTwente - M (duo)![]()
Mocht je nog iemand zoeken....quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Komt er iemand wel eens in Baarn? Ik heb een cadeauwinkel voor de sportwinkel daar (Sportze), te besteden voor 1 mei, maar ik weet niet of ik voor die tijd daar ga komen. Wil hem best opsturen naar iemand, als diegene wat leuks voor zichzelf wil kopen en voor mij een paar sokken of zo![]()
Tot zover mijn monoloog![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: