quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Nee, dat zie je verkeerd. Rutten en Koeman snappen er gewoon niks vanquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:36 schreef H.FR het volgende:
Als Immers zo slecht is, en hij staat altijd in de basis. Dan kan Vilhena er dus echt geen klote van.
Omdat immers het hand boven het hoofd word gehouden???quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:36 schreef H.FR het volgende:
Als Immers zo slecht is, en hij staat altijd in de basis. Dan kan Vilhena er dus echt geen klote van.
Koeman en Rutten snappen er dus niks van?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat immers het hand boven het hoofd word gehouden???
Immers is een schande voor de voetbalsport
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Deze transfer maakt de weg vrij voor een terugkeer van Luigi Bruins.
Frapant dat ie immers niet wilt ja aangezien ie zoo goed isquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Koeman en Rutten snappen er dus niks van?
Blijkbaar past hij goed bij de rest van ons team dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Frapant dat ie immers niet wilt ja aangezien ie zoo goed is
Vilhena vertrekt dus dit weekend waardoor men Immers niet meer laat gaan. Meest realistisch scenario als je Feyenoord een beetje kent.quote:'Vertrek Vilhena dichterbij nu Southampton akkoord heeft'
Tonny Vilhena werd de afgelopen weken nadrukkelijk in verband gebracht met een vertrek naar het Southampton van zijn voormalige trainer Ronald Koeman. Er was volgens Engelse media echter één voorwaarde aan verbonden: middenvelder Jack Cork moest eerst bij The Saints vertrekken.
En volgens Sky Sports-journalist Jim White is het nu zover. Swansea City, dat miljoenen te besteden heeft door de transfer van Wilfried Bony naar Manchester City, zou akkoord zijn met Southampton over de transfer van Cork.
Feyenoord kan volgens het eerder geschetste scenario dan ook een belletje verwachten van Southampton. Koeman zou zijn interesse bij de Rotterdammers al kenbaar gemaakt en liet al doorschemeren in ieder geval volgende zomer weer op jacht te gaan naar Eredivisie-talent om zijn ploeg te versterken.
Dit zijn inderdaad geen 2 compleet andere types.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Koeman haalt niet voor niet de ton ipvimmers
Hij kan er niets van en iedereen lacht zich een breuk om hem. Als immers speelt kunnen we hier op fok allemaal weer in trainingquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Blijkbaar past hij goed bij de rest van ons team dan.
Gelukkig kunnen wij als supporters dat het beste beoordelen aangezien we dagelijks met Immers op het veld staanquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Rutten en Koeman snappen er gewoon niks van
Een voetballer en een anti voetballerquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad geen 2 compleet andere types.
Ze gaan beide weg, 2e seizoenshelft geen 10 (Toornstra te belangrijk op rechtsbuiten natuurlijk) en geen vervanger voor het middenveldquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vilhena vertrekt dus dit weekend waardoor men Immers niet meer laat gaan. Meest realistisch scenario als je Feyenoord een beetje kent.
Wil je nou beweren dat supporters minder verstand van voetbal hebben dan trainers?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:44 schreef eight het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij als supporters dat het beste beoordelen aangezien we dagelijks met Immers op het veld staan
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Caland het volgende:
Kelly zou ook prima kunnen aarden daar bij Leicester denk ik.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Caland het volgende:
Kelly zou ook prima kunnen aarden daar bij Leicester denk ik.
Bij Leicester speelt Cambiasso ook op het middenveld, die wordt natuurlijk een geweldig duo samen met Immers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, hij zegt even later dat VI betrouwbaar is, dat kan dus niemand zijn die op FOK! post. Toch? Ze hebben daar trouwens wel Kramaric rondlopen, dus ik zie dat wel zitten hoor, Immers en Kramaric![]()
Cambiasso - Immers - Kramaric, wat een asquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij Leicester speelt Cambiasso ook op het middenveld, die wordt natuurlijk een geweldig duo samen met Immers.
Wat heeft hard lopen met voetbal te makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Vilhena moenie mauwen. Hij ken tog gewoon drie keer zo hard lopen als ie invalt??
Da's waar ook. Al gaat die Cambiasso ook al snel richting de 40-45.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij Leicester speelt Cambiasso ook op het middenveld, die wordt natuurlijk een geweldig duo samen met Immers.
Ik was niet serieus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft hard lopen met voetbal te maken
Vele en hard lopen is voor domme voetballers
Gelukkigquote:
Dan verhang ik mezelfquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoord scenario;
Tonny gaat voor een grijpstuiver naar Southampton.
Sterkhouder Immers krijgt een nieuw contract en wordt best verdienende speler.
als voorbeeld voor de participatiemaatschappij? Beetje sociale dienstverlening?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:53 schreef Muto het volgende:
Dat gejank op Immers hier. Ik heb liever een middenveld Clasie, El Ahmadi & Immers dan een middenveld met Clasie, El Ahmadi en Vilhena.
Ik heb het liefst een middenveld met Clasie, El Ahmadi en iemand die a) kan voetballen en b) nog bereid is te werken ook. Een soort mix tussen Immers en Vilhena dusquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:53 schreef Muto het volgende:
Dat gejank op Immers hier. Ik heb liever een middenveld Clasie, El Ahmadi & Immers dan een middenveld met Clasie, El Ahmadi en Vilhena.
Toornstra?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een middenveld met Clasie, El Ahmadi en iemand die a) kan voetballen en b) nog bereid is te werken ook. Een soort mix tussen Immers en Vilhena dus
Ik ook, Immers doet het gewoon naar behoren. Vilhena is een jankbal die in elk interview roept dat hij zo'n vechtertje is, maar als puntje bij paaltje komt wil meneer weg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:53 schreef Muto het volgende:
Dan heb je Toornstra, ja. Daarom moeten we Kuyt halen. Kuyt in de Toornstra-rol op rechtsbuiten en Toornstra op 10.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een middenveld met Clasie, El Ahmadi en iemand die a) kan voetballen en b) nog bereid is te werken ook. Een soort mix tussen Immers en Vilhena dus
Terecht als immers voor je word gehouden weet je dat er andere dingen spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook, Immers doet het gewoon naar behoren. Vilhena is een jankbal die in elk interview roept dat hij zo'n vechtertje is, maar als puntje bij paaltje komt wil meneer weg.
Ditquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan heb je Toornstra, ja. Daarom moeten we Kuyt halen. Kuyt in de Toornstra-rol op rechtsbuiten en Toornstra op 10.
Truequote:Op donderdag 29 januari 2015 13:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoord scenario;
Tonny gaat voor een grijpstuiver naar Southampton.
Sterkhouder Immers krijgt een nieuw contract en wordt best verdienende speler.
En Kazim in de spits?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan heb je Toornstra, ja. Daarom moeten we Kuyt halen. Kuyt in de Toornstra-rol op rechtsbuiten en Toornstra op 10.
Onzin. Het is niet voor niets dat meerdere coaches Immers prefereren. Misschien is Vilhena een betere voetballer, maar het beste team bestaat niet altijd uit de 11 beste voetballers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terecht als immers voor je word gehouden weet je dat er andere dingen spelen.
'Weet dat er andere dingen spelen'?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terecht als immers voor je word gehouden weet je dat er andere dingen spelen.
Ja. Dat komt dan goed. Je speelt dat met Kuyt als tweede spits. Je hebt dan sowieso rondom Kazim twee spelers die doelpunten kunnen maken. Werkt voor Kazim ook beter. Plus dat Toornstra via de kaats met Kazim veel vaker in scoringspositie zal komen.quote:
Dat is dus het probleem bij feyenoord. Vanuit het publiek druk om werkertjes op te stellen. Die heb je genoeg bij feyenoord.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Onzin. Het is niet voor niets dat meerdere coaches Immers prefereren. Misschien is Vilhena een betere voetballer, maar het beste team bestaat niet altijd uit de 11 beste voetballers.
Druk vanuit publiek of bestuur bijvquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
'Weet dat er andere dingen spelen'?
Zoals wat dan?
Zelden zo hard gelachen om een post. Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem bij feyenoord. Vanuit het publiek druk om werkertjes op te stellen. Die heb je genoeg bij feyenoord.
Dan moet je op 10 geen motorisch gestoorde voetballer opstellen die zn eigen fouten af en toe hersteld
Al het gezeik rond Immers vergeten?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Druk vanuit publiek of bestuur bijv
Its funny cause its truequote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zelden zo hard gelachen om een post. Mijn dank is groot.
wil je kappen met dat cynische gedrag?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of z'n moeder, evenveel kans op goals.
Zelfs toen nog veel mensen die dat verdedigden omdat ie zo hard werktquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Al het gezeik rond Immers vergeten?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
wil je kappen met dat cynische gedrag?
quote:
We zullen de hoop maar opgeven.twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 29-01-2015 om 13:47:38@Tsjoerben Immers zal niet vertrekken deze winter. Ze volgen hem wel, Leicester. reageer retweet
Niet overdrijven aub.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs toen nog veel mensen die dat verdedigden omdat ie zo hard werkt
Vilhena blundert nooit zo en krijgt altijd de wind van voren
Bullshit.quote:
Ja, dat moet met Immers ook kunnen maar daar komt het totaal niet uitquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Dat komt dan goed. Je speelt dat met Kuyt als tweede spits. Je hebt dan sowieso rondom Kazim twee spelers die doelpunten kunnen maken. Werkt voor Kazim ook beter. Plus dat Toornstra via de kaats met Kazim veel vaker in scoringspositie zal komen.
Hij valt af en toe in en mensen oordelen dat ie slechter is dan immersquote:
Blundert nooitquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lex blundert, Vilhena niet omdat hij nooit in de buurt is van zijn man...quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorig jaar continu balverlies op gevaarlijke plekken.quote:
Hij heeft al bijna 100 wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij valt af en toe in en mensen oordelen dat ie slechter is dan immers
Bij welke andere nederlandse top 6 club had immers nog gespeeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bullshit.
Als publieke druk invloed had gehad op een trainer, had Immers al lang op het bankie gezeten.
Gouka doet hier een Krabby, Immers gaat weg voor 5,5 miljoenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
We zullen de hoop maar opgeven.twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 29-01-2015 om 13:47:38@Tsjoerben Immers zal niet vertrekken deze winter. Ze volgen hem wel, Leicester. reageer retweet
Twente, PEC en AZ.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij welke andere nederlandse top 6 club had immers nog gespeeld
Of ze moeten denken dat het gejuich en applaus bij een goede actie van Lex echt gemeend is. Crap, ligt het wel aan onszelf..quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bullshit.
Als publieke druk invloed had gehad op een trainer, had Immers al lang op het bankie gezeten.
Dat is al meer dan lex en die heeft ons europees gekost en minstens een punt pf 15quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Blundert nooit![]()
Die kerel heeft 1 goede wedstrijd gespeeld man
Immers speelt om de een of andere reden veel minder aanvallend laatste tijd. Aan Immers heb je niks als je bijvoorbeeld met Te Vrede speelt. Maar met Kazim is hij gewoon nuttig. Uiteraard zijn er veel betere voetballers en zou Toornstra daar moeten spelen. Maar Vilhena zie ik gewoonweg niet de kwaliteiten van een nummer 10 hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat moet met Immers ook kunnen maar daar komt het totaal niet uit
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is al meer dan lex en die heeft ons europees gekost en minstens een punt pf 15
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 29-01-2015 om 13:47:38@Tsjoerben Immers zal niet vertrekken deze winter. Ze volgen hem wel, Leicester. reageer retweet
Vilhena moet lekker geduld hebben, en zich richten op de plek van Clasie. Ik zie hem wel een 6 worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers speelt om de een of andere reden veel minder aanvallend laatste tijd. Aan Immers heb je niks als je bijvoorbeeld met Te Vrede speelt. Maar met Kazim is hij gewoon nuttig. Uiteraard zijn er veel betere voetballers en zou Toornstra daar moeten spelen. Maar Vilhena zie ik gewoonweg niet de kwaliteiten van een nummer 10 hebben.
Vilhena moet lekker naar souhampton gaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena moet lekker geduld hebben, en zich richten op de plek van Clasie. Ik zie hem wel een 6 worden.
Ik ben ook geen fan van Immers, maar Vilhena heeft toch echt iets verkeerd gedaan als hij nog steeds niet in aanmerking komt voor de nummer 10 plek. Vorig seizoen werd hij ook gewoon door Vormer voorbij gestreeft, maar toen raakte tuut tuut Ruud geblesseerd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is al meer dan lex en die heeft ons europees gekost en minstens een punt pf 15
Die Turken denken toch niet echt dat Clasie daar heen wil hèquote:Het begint er steeds meer naar uit te zien dat Feyenoord na het lopende seizoen afscheid zal moeten nemen van zijn sterkhouder. Nadat onder andere Southampton al gelinkt werd aan Jordy Clasie, zou inmiddels ook Fenerbahçe zaken willen doen met Feyenoord voor de middenvelder.
De Turken zijn van plan om in de zomerse transferperiode zaken te doen met Feyenoord. De club is volgens TurksVoetbal, dat overigens geen officiële Turkse krant in haar artikel benoemt, bereid om het nog tot medio 2018 lopende contract van Clasie af te kopen. Om dat te bereiken, wil de club een bedrag van twaalf miljoen euro op tafel leggen.
De Turkse topclub wil, voordat het zich meldt in Rotterdam, echter eerst nog een van zijn spelers kwijt. Emmanuel Emenike zou plaats moeten maken om de transfer van Clasie te kunnen bekostigen. De Nigeriaan heeft nog een contract tot 2017 bij Fenerbahçe.
Maar dat ligt aan Te Vrede, niet aan Immers. Als je Toornstra op 10 zet met Te Vrede ervoor heb je er ook niks aan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers speelt om de een of andere reden veel minder aanvallend laatste tijd. Aan Immers heb je niks als je bijvoorbeeld met Te Vrede speelt. Maar met Kazim is hij gewoon nuttig. Uiteraard zijn er veel betere voetballers en zou Toornstra daar moeten spelen. Maar Vilhena zie ik gewoonweg niet de kwaliteiten van een nummer 10 hebben.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vilhena moet lekker naar souhampton gaan
Zal me niets verbazen als Vilhena als een mokkend teringjong rondloopt op de club.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Immers, maar Vilhena heeft toch echt iets verkeerd gedaan als hij nog steeds niet in aanmerking komt voor de nummer 10 plek. Vorig seizoen werd hij ook gewoon door Vormer voorbij gestreeft, maar toen raakte tuut tuut Ruud geblesseerd.
Hij kwam er ook pas in toen Leerdammeke niet wilde verlengen.
Voor 12 miljoen mag hij wat mij betreft wel naar Fenerbahce hoor, huis ruilen met Kuyt, is dat ook geregeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die Turken denken toch niet echt dat Clasie daar heen wil hè
Hahaha dwaas. Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelt ie vanaf volgend seizoen elke wedstrijd
12 miljoen? Dan kun je hem net zo goed houden tot het EK.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor 12 miljoen mag hij wat mij betreft wel naar Fenerbahce hoor, huis ruilen met Kuyt, is dat ook geregeld
Die mensen komen tenminste wel met goede argumenten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Immers verdedigen
Wat een droefenis.
Oja dat is ook een redenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als Vilhena als een mokkend teringjong rondloopt op de club.
Punt verliesquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Die mensen komen tenminste wel met goede argumenten.
Er is een verschil tussen een 'moeilijke' jongen en iemand die het bij de pakken neerzet als het even tegenzit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja dat is ook een reden
Zogenaamd moeilijke jongens spelen bij feyenoord niet
Allemaal Lex zijn schuld inderdaad, zoveel macht heeft die ouwe hagenees.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Punt verlies
Europees verlies
Afbraakvoetbal
Jij denkt dat je meer kan krijgen / dat hij veel gaat spelen op het EK? Ik betwijfel het; eredivisie-ervaring, beetje NL elftal en een handvol duels in de EL, meer niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
12 miljoen? Dan kun je hem net zo goed houden tot het EK.
Wat zijn die dan? Dat ie hard rent?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Die mensen komen tenminste wel met goede argumenten.
Lex is een nare, nare man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Allemaal Lex zijn schuld inderdaad, zoveel macht heeft die ouwe hagenees.
Mwah, dan had Kazim ook nooit gespeeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja dat is ook een reden
Zogenaamd moeilijke jongens spelen bij feyenoord niet
In die zomer kun je er op zijn minsst ook wel 12 voor vangen als dat is wat ze nu willen betalen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij denkt dat je meer kan krijgen / dat hij veel gaat spelen op het EK? Ik betwijfel het; eredivisie-ervaring, beetje NL elftal en een handvol duels in de EL, meer niet.
Dat Vilhena ook niet alles is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zijn die dan? Dat ie hard rent?
Maar dat staat ook in het artikel, zomerse transferperiode. Voor nu gaat er 50% op die prijsquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
In die zomer kun je er op zijn minsst ook wel 12 voor vangen als dat is wat ze nu willen betalen.
Zomer van 2016 hé.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat staat ook in het artikel, zomerse transferperiode. Voor nu gaat er 50% op die prijs
Ik heb het gevoel dat iedereen Vilhena een beetje overschat. Inclusief hijzelf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Immers, maar Vilhena heeft toch echt iets verkeerd gedaan als hij nog steeds niet in aanmerking komt voor de nummer 10 plek. Vorig seizoen werd hij ook gewoon door Vormer voorbij gestreeft, maar toen raakte tuut tuut Ruud geblesseerd.
Hij kwam er ook pas in toen Leerdammeke niet wilde verlengen.
Jammer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb nu al zin in zondag, volgens de voorspelling blijft het droog.
Oh wacht, die zomer, ik las verkeerd. Ja, waarschijnlijk dan ook nog wel, maar ik betwijfel of je dat Clasie aan moet willen doen. Ja, hij heeft zelf z'n contract verlengd etc., maar ik gun hem na dit seizoen wel een mooie transfer hoor.quote:
Eindelijk zegt iemand eens zinnigs.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iedereen Vilhena een beetje overschat. Inclusief hijzelf.
Ik wil sneeuwquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb nu al zin in zondag, volgens de voorspelling blijft het droog.
Ben ik het ook wel mee eens. Toornstra moet daar gewoon staan natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet voor 12 miljoen in 2015.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh wacht, die zomer, ik las verkeerd. Ja, waarschijnlijk dan ook nog wel, maar ik betwijfel of je dat Clasie aan moet willen doen. Ja, hij heeft zelf z'n contract verlengd etc., maar ik gun hem na dit seizoen wel een mooie transfer hoor.
Oke man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar kan je over twisten. Dat Immers er geen klote van kan niet.
Ik betwijfel of je er veel meer voor zal gaan krijgen, ik denk het eerlijk gezegd nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet voor 12 miljoen in 2015.
Teletekstsupportert Dat gaat te verquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ga deze zondag toch niet naar de Kuip.
Die jongen is gewoon nog hartstikke jong, barst van het zelfvertrouwen en wil graag voetballen. Of hij wel of niet zo goed is als iedereen denkt zie je toch pas over een paar jaar, het talent is er wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, maar daarom kun je hem beter nog een jaar vast houden en dan voor dat bedrag verkopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je er veel meer voor zal gaan krijgen, ik denk het eerlijk gezegd niet
[..]
Teletekstsupportert Dat gaat te ver
Veel meer zal het niet worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet voor 12 miljoen in 2015.
10e verjaardag van mijn dochtertje. Maar mijn kaart gaat mooi naar Typisch.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je er veel meer voor zal gaan krijgen, ik denk het eerlijk gezegd niet
[..]
Teletekstsupportert Dat gaat te ver
Ja dat is wel minder.quote:
Als Koeman nou die Schneiderlin verkoopt voor 35 miljoen, 60% naar ons overmaken voor Clasie. Win-win-win-win situatiequote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar daarom kun je hem beter nog een jaar vast houden en dan voor dat bedrag verkopen.
...quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef eight het volgende:
[..]
Veel meer zal het niet worden.
We hebben nu eenmaal de reputatie dat het bij ons goedkoop shoppen is.
Als Southampton nog een speler verkoopt dit seizoen, moeten ze toch onderhand wel een of ander record te pakken hebben...quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als Koeman nou die Schneiderlin verkoopt voor 35 miljoen, 60% naar ons overmaken voor Clasie. Win-win-win-win situatie
Nah, hij was gewoon vroeg volwassen en heeft nu zijn plafond al bereiktquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon nog hartstikke jong, barst van het zelfvertrouwen en wil graag voetballen. Of hij wel of niet zo goed is als iedereen denkt zie je toch pas over een paar jaar, het talent is er wel.
Die komt er wel, zal alleen niet bij ons definitief doorbreken vrees ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:21 schreef eight het volgende:
[..]
Nah, hij was gewoon vroeg volwassen en heeft nu zijn plafond al bereikt
Ik heb het over de zomer hè. Schneiderlin is net als Clasie, die wil niet tussentijds vertrekken (vooral ook omdat Koeman het zo goed doet, dat helpt wel)quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Southampton nog een speler verkoopt dit seizoen, moeten ze toch onderhand wel een of ander record te pakken hebben...
Klopt. Maar op dit moment is hij zeker niet beter dan El Ahmadi en Toornstra. Hij speelt ongeveer al net zo lang als Clasie in Feyenoord 1. In het eerste jaar van Koemand debuteerde hij al, tegen Twente. Toen zag je het talent al. Maar doorontwikkelen? Nee. 0,0. Echt gewoon 0,0. Toen zette hij Fer al even weg. Strooide met steekpasses waarvan je dacht: Woow! Maar hebben we meer van dat gezien de afgelopen 1 á 2 seizoenen? Ik niet. Traag, zijn passing was traag met stuiters erin, geen goeie corners, geen vrije trap is erin gegaan, verloor steeds meer duels, slaapmomentjes, weinig goals.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon nog hartstikke jong, barst van het zelfvertrouwen en wil graag voetballen. Of hij wel of niet zo goed is als iedereen denkt zie je toch pas over een paar jaar, het talent is er wel.
Je moet op je eigen positie spelen om door te ontwikkelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Maar op dit moment is hij zeker niet beter dan El Ahmadi en Toornstra. Hij speelt ongeveer al net zo lang als Clasie in Feyenoord 1. In het eerste jaar van Koemand debuteerde hij al, tegen Twente. Toen zag je het talent al. Maar doorontwikkelen? Nee. 0,0. Echt gewoon 0,0. Toen zette hij Fer al even weg. Strooide met steekpasses waarvan je dacht: Woow! Maar hebben we meer van dat gezien de afgelopen 1 á 2 seizoenen? Ik niet. Traag, zijn passing was traag met stuiters erin, geen goeie corners, geen vrije trap is erin gegaan, verloor steeds meer duels, slaapmomentjes, weinig goals.
Het talent zie ik gerust wel in Vilhena, maar zijn ontwikkeling niet. En als ik eerlijk ben zou ik niet weten waarom het nu opeens wel gaat komen. Ik zie in hem geen Clasie die zich door heeft ontwikkeld, eerder een Aissatti. Al kan je daar 5 miljoen voor pakken zou ik die nemen en Karsdorp/Schuurman/Nieuwkoop doorschuiven. Kunnen we van die 5 miljoen een goeie spits halen, en die faalturk eruit halen.
Al krijgt hij buiten dit evengoed nog de voorkeur boven Immers. Maarja... Niet boven Toornstra, die gewoon op 10 moet.
Daarom zeg ik: Toornstra op 10. Die is veel verder dan Vilhena en kan nog jaren mee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet op je eigen positie spelen om door te ontwikkelen.
En Vilhena kan niet ontwikkelen met zo'n slechte 10 voor zich.
Rasvoetballer. Daarom naar Southampton.
Dat heb ik nooit gezegd, lieverd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij zou geen woord meer tegen mij zeggen trouwens, lul.
Met Toornstra op 10 zal het hele middenveld een klasse beter worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Toornstra op 10. Die is veel verder dan Vilhena en kan nog jaren mee.
Nee maar ik wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, lieverd.
Hahahaha HOOOOMOOOOquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, lieverd.
quote:Clasie is complimenten zat: ''Ik word er gek van''
Jordy Clasie kan de complimenten over het goede veldspel van Feyenoord niet meer aanhoren. De club speelt bijna wekelijks de tegenstander helemaal van de mat, maar toch lopen de Rotterdammers al het gehele seizoen achter de feiten aan. ''Ik word gek van die complimenten, feit is gewoon dat we veel te veel punten achter staan op de koplopers'', stelt de aanvoerder dan ook.
Middenvelder Karim El Ahmadi is het ook zat. ''Als je gewoon kijkt naar dit seizoen, waren we in elke topwedstrijd de beste. In het begin vergoeden de complimenten dan nog wel wat, intussen kan ik ze niet meer horen'', zegt de Marokkaan in Voetbal International. ''Wat nou lekker gevoetbald? We staan acht punten op Ajax achter en zelfs veertien op PSV. ''
Clasie geloofde lang in de titel, al uitte hij in september al kritiek op de doelstelling van Feyenoord. ''Nu doet de club het anders: we móéten dit jaar meedoen en dat met een elftal dat op cruciale plaatsen is veranderd. Dat zorgt voor grote druk, we spelen met de scherpe doelstelling op onze hielen, terwijl we momenteel nog zoekende zijn als elftal. Je kunt je dus afvragen of het verstandig is geweest zo’n doelstelling op dít moment te formuleren. Ik vind van niet, maar het is gebeurd en wij als spelersgroep zullen ermee moeten omgaan.''
Ahh schattig!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef satecl het volgende:
Jammer geen Strootman. Maakt verder niks uit want tegen dat overschatte ploegje hebben wij geen moeite.
Met Fred Rutten aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer!
quote:
Cultuurbarbaar ben je ook he...quote:Gedichtendag opent de Poëzieweek op de laatste donderdag van januari. In 2015 op donderdag 29 januari. Gedichtendag is hét poëziefeest van Nederland en Vlaanderen. Poëzieliefhebbers in Nederland en Vlaanderen organiseren die dag een grote diversiteit aan eigen poëzieactiviteiten en ook de media klinken die dag een stuk poëtischer.
In Vlaanderen wordt in Brussel op Gedichtendag 2015 een Dichters des Vaderlands-avond georganiseerd.
Jammer dat de aanval dan zo mogelijk nog slechter wordt alleenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met Toornstra op 10 zal het hele middenveld een klasse beter worden.
Vilhena heeft ons PSV gekost. Met z'n corner.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dit scenario het afgelopen half uur proberen in te beelden, echter zonder succes. Conclusie: het kán niet slechter.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jammer dat de aanval dan zo mogelijk nog slechter wordt alleen
Schitterend zeg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Immers kan er echt niets van. Op Kelly na, hakt ie niemand in de pan.
Zijn tijd bij Feyenoord is uitgespeeld. Op enkele momenten na, alleen maar slechte passes uitgedeeld.
Veel rennen is zijn kwaliteit. Verkoop hem nou maar snel, je krijgt geen spijt!
Martin van Geel is aan zet. Dus iedereen opgelet!
Martin van Goud werd ie genoemd. Martin van Gauwoprotten, zo werd ie beroemd.
Immers kan er echt niets van. Op Kelly na, hakt ie niemand in de pan...
Zo.
jij hebt echt talentquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Zijn tijd bij Feyenoord is uitgespeeld. Op enkele momenten na, alleen maar slechte passes uitgedeeld.
Zo.
Volgende keer wel je petje achterstevoren dragen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Zo.
Dat doen rappers. Ik ben poëet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Volgende keer wel je petje achterstevoren dragen.
Ik heb nu sterk de indruk dat je AS Roma enorm onderschat. Vergeet niet dat Feyenoord vaak genoeg moeilijk heeft gehad tegen kleinere clubs (waaronder bijvoorbeeld tegen Kuban Krasnodar en Zorya Luhansk). AS Roma is veel beter dan de genoemde clubs. Ik denk toch echt dat het Europees avontuurtje voorbij is voor Feyenoord :-(. Alleen als Feyenoord zo verdedigend speelt als tegen Sevilla toen, dan hebben ze een kans tegen Roma, anders zie ik het somber in.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef satecl het volgende:
Jammer geen Strootman. Maakt verder niks uit want tegen dat overschatte ploegje hebben wij geen moeite.
Met Fred Rutten aan het roer, zijn alle tegenstanders vissenvoer!
Ik heb sterk de indruk dat jij een stukje sarcasme niet opmerktquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:55 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ik heb nu sterk de indruk dat je AS Roma enorm onderschat. Vergeet niet dat Feyenoord vaak genoeg moeilijk heeft gehad tegen kleinere clubs (waaronder bijvoorbeeld tegen Kuban Krasnodar en Zorya Luhansk). AS Roma is veel beter dan de genoemde clubs. Ik denk toch echt dat het Europees avontuurtje voorbij is voor Feyenoord :-(. Alleen als Feyenoord zo verdedigend speelt als tegen Sevilla toen, dan hebben ze een kans tegen Roma, anders zie ik het somber in.
Heb ik niet opgemerkt nee, domme ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat jij een stukje sarcasme niet opmerkt
quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:57 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Heb ik niet opgemerkt nee, domme ik. Ik had een paar voetbalanalisten eerder horen zeggen dat AS Roma niet een groot probleem wordt voor Feyenoord, vandaar dat ik dacht dat ie het ook meende.
Kan gebeuren. Verder heb je gelijk ook. Word moeilijk zatquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:57 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Heb ik niet opgemerkt nee, domme ik. Ik had een paar voetbalanalisten eerder horen zeggen dat AS Roma niet een groot probleem wordt voor Feyenoord, vandaar dat ik dacht dat ie het ook meende.
Thx!quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, alvast voor de volgende keer.
Die prammen van haar zijn echt geweldig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, alvast voor de volgende keer.
Wie is zij dan? In 't echt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die prammen van haar zijn echt geweldig.
Ja, klopt. Prima te doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:01 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Kaley Coco/Cuoco dacht ik
Edit: Nvm
Hier is het duidelijker te zien:quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die prammen van haar zijn echt geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door DonRaja op 29-01-2015 19:07:00 (Alleen ontopic uiteraard ) ]
Ik heb wel betere foto's van dat wijf gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:04 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Hier is het duidelijker te zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een voorproefje uiteraard!quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb wel betere foto's van dat wijf gezien.
Goed, maar doe dat dan in de SC.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:05 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Dit is een voorproefje uiteraard!
Excusez-moi!quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed, maar doe dat dan in de SC.
Stel je Bilal en JPB voor in de vorm van de eerste maanden, dan zijn dat je vleugels. Dat is toch echt slechter dan met Toornstra op de vleugel, die kan iig nog wat, zelfs als die nooit op de vleugel te vinden isquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:36 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb dit scenario het afgelopen half uur proberen in te beelden, echter zonder succes. Conclusie: het kán niet slechter.
Oh neem me niet kwalijk. Ik dacht aan een van Geel diss.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doen rappers. Ik ben poëet.
Nee, want het is vandaag internationale gedichten dag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh neem me niet kwalijk. Ik dacht aan een van Geel diss.
Dus jij bent die gijzelaar bij de NOS???quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, want het is vandaag internationale gedichten dag.
Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet op het eerste gezicht zag.
Neem het je niet kwalijk hoor, het overkomt de beste.
Terug naar Lex Immers, want die's de slechtste.
Discussie rondom Immersquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:38 schreef exile79 het volgende:
Die Vilhena kan mooi opbokken. Jezus wat een jankmuil. Ga gvd je best doen en loop niet zo te janken nu je een keer echte concurrentie hebt. Ga lekker in Engeland de bank warmhouden. Opbokken. Als je hier al niet tegen kan bereik je nooit de top. Zonder falen geen succes. Zo. Dat ben ik kwijt. Heb ik verder nog iets gemist vandaag?
Die loopt tenminste niet te janken. En niks over Kuyt en Guidetti gemist?quote:
Guidetti niet, Kuyt wel, maar dat kwam door Immers #schuldvanimmersquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die loopt tenminste niet te janken. En niks over Kuyt en Guidetti gemist?
Dit komt geloof ik uit de koker van Krabby en is eigenlijk een herhaling van wat al zo vaak voorbij is gekomen hier. Ben het er echter grotendeels wel mee eens.. Ben in ieder geval benieuwd hoe het vertrek van Clasie zal worden opgevangen.quote:Feyenoord is opgekrabbeld uit een diep financieel dal, maar laat vooralsnog na om de laatste stap naar een terugkeer in de top te zetten. Martin van Geel ondervindt daar welicht de gevolgen van, het werk van de technisch directeur ligt intern onder een vergrootglas.
Voetbal International meldt deze week dat voor Van Geel écht cruciale maanden aanbreken. Het directielid stond er lang goed op in Rotterdam, nadat hij van de nummer tien van vier seizoenen geleden weer een topclub maakte. De volgende stap blijft echter uit en dat is volgens velen ook zeker te wijten aan de keuzes die Van Geel maakt.
Zo is Van Geel er verantwoordelijk voor dat Feyenoord in augustus nog niet klaar was voor het nieuwe seizoen, ondanks het feit dat de leegloop er al lang aan zat te komen. Het leidde tot heel duur puntenverlies en uitschakeling in de voorronde van de Champions League. Een spits met scorend vermogen bleef ook uit, ondanks de vele opties die in De Kuip werden aangeboden. Van Geel legde wel miljoenen neer voor Bilal Basacikoglu, die absoluut nog niet klaar blijkt voor het grote werk.
Dat heeft er allemaal toe geleid dat Van Geel onder enige druk staat. Volgens VI móét Feyenoord volgend jaar de volgende stap zetten, anders zal de technisch directeur erop worden afgerekend. Met een klein beetje geld op zak zal Van Geel moeten bewijzen dat hij ook kan kopen. De selectie moet grotendeels intact blijven en er moeten doelpunten gekocht worden. Bovendien is het contract van Fred Rutten nog niet verlengd, is er geen duidelijkheid over de komst van Dirk Kuyt en solliciteert Jordy Clasie wekelijks naar een stap hogerop. Van Geel is aan zet.
Ik denk dat Van Geel ook graag vervanging wil vastleggen als hij Te Vrede laat vertrekken. Volgens mij ligt daar eerder het breekpunt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:31 schreef satecl het volgende:
In t AD stond dat Wigan 800.000 over had voor Te Vrede, maar Feyenoord 1 miljoen wil. Waarschijnlijk gaat deze transfer dus niet door. Wat een faalactie van van Geel.
Achahbar, Manu en Dammers kunnen in de spits. En uiteraard onze Turk. 800.000 voor Te Vrede zul je nooooit meer krijgen.quote:
Eens hoor, maar dat is de gedachte denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Achahbar, Manu en Dammers kunnen in de spits. En uiteraard onze Turk. 800.000 voor Te Vrede zul je nooooit meer krijgen.
niet, ik denk een herhaling van afgelopen seizoensstart, en Kuyt krijgt volgens mij telkens niks te horen dus die is er dadelijk ook klaar meequote:Op donderdag 29 januari 2015 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit komt geloof ik uit de koker van Krabby en is eigenlijk een herhaling van wat al zo vaak voorbij is gekomen hier. Ben het er echter grotendeels wel mee eens.. Ben in ieder geval benieuwd hoe het vertrek van Clasie zal worden opgevangen.
Van Geel heeft zelf aangegeven dat Te Vrede mag worden verkocht.. als die mogelijkheid zich dan voordoet en je kan er 8 ton voor vangen dan lijkt het wel een beetje op een faalactie eigenlijk. En als het zo'n probleem is om een vervanger te vinden dan ligt er misschien iets aan zijn netwerk of de scouting.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Geel ook graag vervanging wil vastleggen als hij Te Vrede laat vertrekken. Volgens mij ligt daar eerder het breekpunt.
Volgens de site transfermarkt is Te Vrede anders 1.5mln waard hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Geel heeft zelf aangegeven dat Te Vrede mag worden verkocht.. als die mogelijkheid zich dan voordoet en je kan er 8 ton voor vangen dan lijkt het wel een beetje op een faalactie eigenlijk. En als het zo'n probleem is om een vervanger te vinden dan ligt er misschien iets aan zijn netwerk of de scouting.
denk dat het nu meer is omdat die belchinees zeker niet meer komt , die heeft aangegeven niet langer te wachten..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:28 schreef mokkiemok het volgende:
moeilijk doen om 2 ton is wel faal in dit geval
Als je al niet eens een vervanger kan vinden die minstens gelijkwaardig is aan Te Vrede dan is er iets goed mis met je netwerk of scouting.. begin langzaamaan een beetje uitgekeken te raken op Van Geel.. hij is er altijd als de kippen bij om zijn straatje schoon te vegen als hij kritiek krijgt, meestal door anderen in de grond te boren, en niemand die hem ook maar een klein beetje tegenspreekt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:31 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
denk dat het nu meer is omdat die belchinees zeker niet meer komt , die heeft aangegeven niet langer te wachten..
als je geen backup plan hebt is het zinnig om niet door te zetten...
Geen oud-Feyenoorder, dat scheelt gelukkig..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ado haalt een tropische verrassing op in Belgrado, zit gelijk bij de selectie.
Dat wordt spannend zondag
wie?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ado haalt een tropische verrassing op in Belgrado, zit gelijk bij de selectie.
Dat wordt spannend zondag
Wilson Eduardo 24 jarige buitenspeler van Sporting Lissabon. Was verhuurd aan Dinamo Zagreb. Oud jeugdinternational van Portugal.quote:
elk jaar bij een andere club gezeten...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wilson Eduardo 24 jarige buitenspeler van Sporting Lissabon. Was verhuurd aan Dinamo Zagreb. Oud jeugdinternational van Portugal.
Als Fey hem blijft negeren gaat hij daar wel op in denk ikquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:23 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Fenerbarce wil Kuyt voor het leven vastleggen.
Ieder jaar verhuurd, dat doen ze in Portugal veel met jonge spelers. Je ziet wel een stijgende lijn qua clubs. Vorig seizoen een heel jaar basisspeler bij Europa League club Coimbra, dit jaar Dinamo Zagreb. Maakte in september 2014 nog deel uit van de voorselectie van Portugal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
elk jaar bij een andere club gezeten...
hoop voor ado dat het wat is.
en qua speeltijd?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ieder jaar verhuurd, dat doen ze in Portugal veel met jonge spelers. Je ziet wel een stijgende lijn qua clubs. Vorig seizoen een heel jaar basisspeler bij Europa League club Coimbra, dit jaar Dinamo Zagreb. Maakte in september 2014 nog deel uit van de voorselectie van Portugal.
Voor de winterstop 16 duels (12x in de basis gestart) voor Zagreb. Vorig seizoen 37 duels voor Coimbra.quote:
ik vind überhaupt dat die kleine clubs vaak "leukere spelers" aantrekken dan de grote clubsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch wel leuk dat er nog eredivisieclubs zijn die eens een speler scouten die niet iedereen van mijlenver aan zag komen.
Van Geel kijk je mee
ok nouja klink veelbelovend danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de winterstop 16 duels (12x in de basis gestart) voor Zagreb. Vorig seizoen 37 duels voor Coimbra.
En als die dan faalt wordt die meteen afgemaakt want, waarom haal je nou zo'n onbekende speler. Lekker makkelijk weerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch wel leuk dat er nog eredivisieclubs zijn die eens een speler scouten die niet iedereen van mijlenver aan zag komen.
Van Geel kijk je mee
Dat kan gebeuren ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als die dan faalt wordt die meteen afgemaakt want, waarom haal je nou zo'n onbekende speler. Lekker makkelijk weer
Kazim speelde nooit in de eredivisie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren ja.
Maar bord op schoot scouting met falende spelers is nog erger.
Begrijp me niet verkeerd, ik zit in hetGeel
kamp, maar je mag af en toe best wat verder kijken dan eredivisie of ex-eredivisie.
Eens; wat mij betreft als Te Vrede verkocht wordt voor 8 ton / 1 miljoen gaat al dat geld naar goede scouts want dat is inderdaad belachelijk slecht bij Feyenoordquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren ja.
Maar bord op schoot scouting met falende spelers is nog erger.
Begrijp me niet verkeerd, ik zit in hetGeel
kamp, maar je mag af en toe best wat verder kijken dan eredivisie of ex-eredivisie.
Was ook bord op schoot scouting maar dan van Pierre.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kazim speelde nooit in de eredivisie.
Pierre heeft hem niet gescout maar wel gepromoot, zal er wel een % aan hebben overgehoudenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was ook bord op schoot scouting maar dan van Pierre.
op fouten wordt je afgerekend en bij goede keuzes krijg je de lofquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als die dan faalt wordt die meteen afgemaakt want, waarom haal je nou zo'n onbekende speler. Lekker makkelijk weer
word.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
op fouten wordt je afgerekend en bij goede keuzes krijg je de lof
ouch... je hebt gelijk word.....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
word.
Zo, nu reken ik even met jou af.
Kiezen? Kost een lieve duit mag ik aannemen.quote:Feyenoord lijkt te moeten hopen dat Terence Kongolo spoedig zijn handtekening zal zetten onder een verlengd contract bij de Rotterdammers. De centrale verdediger heeft namelijk inmiddels de belangstelling gewekt van meerdere clubs. Dat melden diverse Duitse media vandaag.
De jonge mandekker kan zijn contract bij Feyenoord verlengen tot de zomer van 2020. Kongolo kan er echter ook voor kiezen om binnenkort te vertrekken. Waar eerder al het Southampton van trainer Ronald Koeman gelinkt werd aan de verdediger, blijken nu ook clubs uit de Bundesliga interesse te hebben.
Zowel Hamburger SV als Schalke 04 schijnt geïnteresseerd te zijn in Kongolo, die momenteel nog een contract heeft tot medio 2017. Eerder werd ook al VfB Stuttgart in verband gebracht met de twintigjarige centrale verdediger.
Weer zo'n suggestief tyfus stukje zonder ook maar enige onderbouwing, sportjournalisme.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kiezen? Kost een lieve duit mag ik aannemen.
quote:Feyenoord-trainer Fred Rutten wil middenvelder Tonny Vilhena alleen laten gaan als de club een vervanger aantrekt. Dat vertelde de coach vrijdagmiddag op het wekelijkse perspraatje. Vilhena staat in de belangstelling van Southampton, de club van trainer Ronald Koeman.
Rutten noemt het onacceptabel als Feyenoord de talentvolle jeugdinternational laat gaan zonder het halen van een vervanger. En de trainer benadrukte dat er in de huidige selectie geen speler klaarstaat om dat gat op te vullen.
Hoho, dat zie je verkeerd. Ik gun Lex een volgende stap, net als ik Clasie een volgende stap gun in de zomer. Als er 5,5 miljoen betaald wordt, dan is dat een bod die je niet tegen kan houden, net als 10 miljoen voor Vilhena. Iedereen bij de club is te koop, behalve Het Legioenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:38 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie krijgen Lexie niet klein. Lexie laat zich niet wegtreiteren door een stel Fokkers.
Lexie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 16:13:57Toornstra tegen ADO. Vreest hij groengeel geverfd huis? ,,Denk het niet, ik woon in appartementencomplex. Ben je niet zo binnen." #feyado reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho, dat zie je verkeerd. Ik gun Lex een volgende stap, net als ik Clasie een volgende stap gun in de zomer. Als er 5,5 miljoen betaald wordt, dan is dat een bod die je niet tegen kan houden, net als 10 miljoen voor Vilhena. Iedereen bij de club is te koop, behalve Het LegioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelijk heeft Hugo! Kuyt had gewoon naar Feyenoord moeten gaan toen Feyenoord om zijn diensten vroeg (voor hij naar Fenerbahce ging dus). Nu is het een veel te oude vent die weliswaar meer zal toevoegen dan Kazim, maar die toch niet goed genoeg meer is voor Feyenoord. Zeker als hij een enorm hoge salaris zal krijgen (wat hij krijgt als hij bij Feyenoord gaat tekenen), is het de moeite niet waard. Von Yellow en Fredje moeten gewoon verder kijken naar een spits die van een toegevoegde waarde zal zijn.quote:
quote:Feyenoord is dit seizoen verrast door de grote vraag naar de nieuwe collectie van adidas. De Rotterdammers stapten deze zomer over van Puma naar de nieuwe kledingsponsor en de verkoop steeg exponentieel. ''We hebben voor het seizoen twee keer zoveel ingekocht, maar dat was niet voldoende.''
Dat vertelt Manager Merchandising Alex van Mook in het Feyenoord Magazine. ''Nog voor de winterstop hadden we al twee keer zoveel shirts vekocht als in het volledige voorgaande seizoen. Het succes is overweldigend geweest, dat had ook adidas zelf niet voorzien.''
Feyenoord is ook overgestapt op een nieuw distributiemodel. Alleen in de Fanshops wordt de collectie verkocht. ''We zijn ruim een half jaar onderweg en kunnen stellen dat we de juiste keuze hebben gemaakt. We hebben twee nieuwe winkels geopend en met de webshop stappen gemaakt.''
Ik wacht gewoon totdat de shirtjes weer rond de 30-35 euro zijn.quote:
Alle gangbare maten zijn dan al lang op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon totdat de shirtjes weer rond de 30-35 euro zijn.
Officiële Adidas merchandise mocht niet door lokale winkeltjes verkocht worden. Veel van de mensen die daar kochten, waren nu verplicht om via de webshop of de stadionshops te kopen.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Officiële Adidas merchandise mocht niet door lokale winkeltjes verkocht worden. Veel van de mensen die daar kochten, waren nu verplicht om via de webshop of de stadionshops te kopen.
En nu ik het artikel daadwerkelijk heb gelezen, zie ik dat het daar ook al in staat...quote:
Het is je vergeven Don.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En nu ik het artikel daadwerkelijk heb gelezen, zie ik dat het daar ook al in staat...
Zelfs met Puma waren alle maten in de uitverkoop aanwezig. Maar zoals altijd bij Puma, moest je er wel op tijd bij zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Alle gangbare maten zijn dan al lang op.
Ach zo gek is het ook niet. Je leidt een team dat nergens meer voor speelt. Dan worden de dagen lang.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Sliske zuurtjes als je beelden van de persco bekijkt.
Daarom duurt het bijtekenen ook zo lang. Die ziet de bui al weer hangen. komende zomer. En dan volgend jaar met 'leuk voetbal' en twee keer pech tegen die neuzen weer derde worden, of vierde.quote:
Dat was één iemand die dat zei. Verkopen bij 20+ miljoen, anders vasthouden zo lang hij ook nog gemotiveerd is om te blijven.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom duurt het bijtekenen ook zo lang. Die ziet de bui al weer hangen. komende zomer. En dan volgend jaar met 'leuk voetbal' en twee keer pech tegen die neuzen weer derde worden, of vierde.
Maar goed, ook hier lees ik dat je Clasie lekker moet verkopen als je er veel geld voor kan vangen. Zo maak je dus nooit de laatste stap naar succes.
Bovendien is het een enorm risico. Die gozer heeft in z'n carrière enorm met z'n krachten gesmeten en veel wedstrijden gespeeld (700+ officiële wedstrijden). Dat zijn er honderd meer dan bv Gerard en is vergelijkbaar met Seedorf, alleen heeft de laatste er een jaar of 5 langer over gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:51 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Gelijk heeft Hugo! Kuyt had gewoon naar Feyenoord moeten gaan toen Feyenoord om zijn diensten vroeg (voor hij naar Fenerbahce ging dus). Nu is het een veel te oude vent die weliswaar meer zal toevoegen dan Kazim, maar die toch niet goed genoeg meer is voor Feyenoord. Zeker als hij een enorm hoge salaris zal krijgen (wat hij krijgt als hij bij Feyenoord gaat tekenen), is het de moeite niet waard. Von Yellow en Fredje moeten gewoon verder kijken naar een spits die van een toegevoegde waarde zal zijn.
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ij-voor-vilhena-.htmquote:Southampton heeft Jack Cork verkocht aan Swansea City. The Saints gaan zich nu op de transfermarkt melden voor een nieuwe middenvelder en Tonny Vilhena is daarvoor een van de kandidaten. Cork tekent bij Swansea een contract tot medio 2019.
Niemand. Immers is er toch nog?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef Divje het volgende:
Wie zou er bij van Geel op het lijstje staan als eventuele vervanger voor Tonny.
Drenthe natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef Divje het volgende:
Wie zou er bij van Geel op het lijstje staan als eventuele vervanger voor Tonny.
Voor deze transferperiode niemand denk ik. Hij zal wel aankomen met de Joey van den Bergjes van deze wereld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef Divje het volgende:
Fred wil een vervanger als Tonny vertrekt. Anders is het idd onacceptabel. We zullen zien idd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Koeman wil Vilhena maar heb ook gelezen dat een vertrek voor Rutten 'onacceptabel' is. Hoe serieus moet je dit nemen? Wil Feyenoord door een starre houding de vraagprijs opdrijven of zouden ze Vilhena echt niet willen laten gaan? Ach, over een paar dagen weten we het..
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kankah vGeel had Dost moeten halen!!1
Dan hadden we nu al op de Coolsingel gestaanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Pelle had gewoon moeten blijven. Als koning leven in Rotterdam en toegezongen worden door een volle Kuip, wat is er nou mooier?
Dik geld verdienen in Engeland, daar toegezongen worden en opgeroepen worden voor de Squadra Azzurra?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Pelle had gewoon moeten blijven. Als koning leven in Rotterdam en toegezongen worden door een volle Kuip, wat is er nou mooier?
Southampton is ook een prachtige club.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
+ dat de PL voor iedere speler een droomcompetitie isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dik geld verdienen in Engeland, daar toegezongen worden en opgeroepen worden voor de Squadra Azzurra?
Stel dat we Pelle dit seizoen hadden gehadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:20:12#Southampton's Head of Football Development, Les Reed, heeft vandaag bij #Feyenoord een eerste, nog onbekend bod gedaan op Tonny #Vilhena reageer retweet
Kwestie van tijd als we Krabby moeten geloven.twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:21:15De speler wil dolgraag, #Feyenoord staat niet te springen. Meer op @VI_nl #Vilhena #Southampton reageer retweet
Vilhena blijft dus. Mooi man.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:20:12#Southampton's Head of Football Development, Les Reed, heeft vandaag bij #Feyenoord een eerste, nog onbekend bod gedaan op Tonny #Vilhena reageer retweet
Kwestie van tijd als we Krabby moeten geloven.twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 30-01-2015 om 23:21:15De speler wil dolgraag, #Feyenoord staat niet te springen. Meer op @VI_nl #Vilhena #Southampton reageer retweet
Vind ik geen raar bedrag.. die Engelse clubs betalen aan elkaar meestal veel hogere bedragen en als Koeman echt zoveel potentie in hem ziet dan moeten ze dat maar laten blijken door hun bodquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:10 schreef Slobeend het volgende:
Krabby denkt dat Feyenoord 7-9 miljoen wil voor Vilhena.
Ik niet.. ik betreur alleen dat hij zich de afgelopen seizoenen niet heeft doorontwikkeld tot de dragende speler die velen in hem zagen. Gezien de huidige situatie (dat hij niet wil verlengen) is het gewoon verstandiger om hem te laten gaan. Het doet me een beetje denken aan de situatie van Van Persie van lang geleden bij Feyenoord.. van hem is het wel doodzonde dat we er eigenlijk maar zo kort van hebben kunnen genieten.. verschil met Vilhena is dat bij Van Persie snel duidelijk was dat hij een hele goeie ging wordenquote:
Blij toe, met zijn mentaliteit. Paar wedstrijden op de bank op zijn twintigste en het is gelijk huilen. Die gaat er gewoon niet komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. ik betreur alleen dat hij zich de afgelopen seizoenen niet heeft doorontwikkeld tot de dragende speler die velen in hem zagen. Gezien de huidige situatie (dat hij niet wil verlengen) is het gewoon verstandiger om hem te laten gaan. Het doet me een beetje denken aan de situatie van Van Persie van lang geleden bij Feyenoord.. van hem is het wel doodzonde dat we er eigenlijk maar zo kort van hebben kunnen genieten.. verschil met Vilhena is dat bij Van Persie snel duidelijk was dat hij een hele goeie ging worden
De eeuwige drogreden.quote:
Nee joh, heeft niks met Immers te maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De eeuwige drogreden.
Beter een klote voetballer die motorisch debiel is die wel "mentaliteit" heeft he
Zo kom je er wel als club.
Godverdomme
Die gaat zich gewoon als een speer ontwikkelen bij een club waar ie wel vertrouewn krijgt en waar voetbal wel iets oplevert.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee joh, heeft niks met Immers te maken.
Ik denk gewoon niet dat deze boy de mentaliteit heeft om een grote te worden. Zou me weinig verbazen als ie gewoon stil blijft staan in zijn ontwikkeling en over 4 jaar bij West Brom speelt.
Volgens zijn vader ligt het niet aan zijn mentaliteit, maar aan beloftes die niet zijn nagekomen door Feyenoord toen hij de vorige keer zijn contract verlengde. Dat kan best kloppen, maar als je echt zo goed bent als je denkt dan ga je het gevecht aan en laat je zien beter te zijn dan anderen. En kennelijk is hij niet beter. Komt op mij over of hij te snel op het paard is getild en jarenlang te horen heeft gekregen wat voor groot talent hij was, dat het nu harder aankomt dat hij geen rol van betekenis meer speelt. Beetje zelfkritiek zou hem wel passenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Blij toe, met zijn mentaliteit. Paar wedstrijden op de bank op zijn twintigste en het is gelijk huilen. Die gaat er gewoon niet komen.
Tja, we zullen zien. Ik weet dat hij nog jong is, maar ik heb weinig vertrouwen in hem. Bij de eerste de beste tegenslag houdt hij het voor gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die gaat zich gewoon als een speer ontwikkelen bij een club waar ie wel vertrouewn krijgt en waar voetbal wel iets oplevert.
Ben het met je eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens zijn vader ligt het niet aan zijn mentaliteit, maar aan beloftes die niet zijn nagekomen door Feyenoord toen hij de vorige keer zijn contract verlengde. Dat kan best kloppen, maar als je echt zo goed bent als je denkt dan ga je het gevecht aan en laat je zien beter te zijn dan anderen. En kennelijk is hij niet beter. Komt op mij over of hij te snel op het paard is getild en jarenlang te horen heeft gekregen wat voor groot talent hij was, dat het nu harder aankomt dat hij geen rol van betekenis meer speelt. Beetje zelfkritiek zou hem wel passen
Ik durf er serieus veel geld op in te zettenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:56 schreef Cara het volgende:
Tja, we zullen zien. Ik weet dat hij nog jong is, maar ik heb weinig vertrouwen in hem. Bij de eerste de beste tegenslag houdt hij het voor gezien.
Het is volkomen normaal dat ze niet blij zijn. Door de komst van El Ahmadi staat hij nu gewoon stil in zijn ontwikkeling. Diverse ploeggenoten en de trainer loven Vilhena om zijn inzet.Hij is het gevecht aangegaan maar Vilhena kan gewoon niet opboksen tegen een topfitte El Ahmadi met al zijn ervaring. Die gast komt rechtstreeks van de premier league af, nogal logisch dat Vilhena geen partij voor hem is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens zijn vader ligt het niet aan zijn mentaliteit, maar aan beloftes die niet zijn nagekomen door Feyenoord toen hij de vorige keer zijn contract verlengde. Dat kan best kloppen, maar als je echt zo goed bent als je denkt dan ga je het gevecht aan en laat je zien beter te zijn dan anderen. En kennelijk is hij niet beter. Komt op mij over of hij te snel op het paard is getild en jarenlang te horen heeft gekregen wat voor groot talent hij was, dat het nu harder aankomt dat hij geen rol van betekenis meer speelt. Beetje zelfkritiek zou hem wel passen
quote:Bas Dost heeft de hoofdrol opgeëist in de Duitse topper tussen VfL Wolfsburg en Bayern München. Hij maakte twee goals, waardoor Wolfsburg met 4-1 won van het team van Arjen Robben.
Dost maakte de eerste twee goals, hij kreeg een publiekswissel. Robben speelde de hele wedstrijd mee maar kwam niet tot scoren.
Dost is bezig aan zijn derde seizoen bij Wolfsburg en dwong nog altijd geen vaste basisplaats af, zo meldt het ANP. Mogelijk heeft hij na vanavond voor langere tijd een basisplaats bemachtigd.
Bayern München is nog altijd koploper in de Bundesliga. De voorsprong op Wolfsburg, dat tweede staat, bedraagt acht punten.
Ik snap het probleem ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 03:20 schreef eight het volgende:
[..]
Het is volkomen normaal dat ze niet blij zijn. Door de komst van El Ahmadi staat hij nu gewoon stil in zijn ontwikkeling. Diverse ploeggenoten en de trainer loven Vilhena om zijn inzet.Hij is het gevecht aangegaan maar Vilhena kan gewoon niet opboksen tegen een topfitte El Ahmadi met al zijn ervaring. Die gast komt rechtstreeks van de premier league af, nogal logisch dat Vilhena geen partij voor hem is.
- Van Geel heeft een goede aankoop gedaan met El Ahmadi.
- Dat Rutten kiest voor El Ahmadi is terecht.
- Dat Vilhena als bankzitter nu weg wilt is begrijpelijk.
Dit is topsport. Eindelijk gaat het eens zoals het hoort dus wat is het probleem nu eigenlijk
Ja, Vilhena is zo'n goede 10? Ik zie dat werkelijk totaal niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De eeuwige drogreden.
Beter een klote voetballer die motorisch debiel is die wel "mentaliteit" heeft he
Zo kom je er wel als club.
Godverdomme
Het niveau van een "laagvlieger in Engeland" (Guzman: Mallorca, Villareal, Swansea en nu Napoli?) is nog altijd hoger dan de eredivisie?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Hou nou toch een keer op over Vilhena.
Die gast heeft seizoenenlang de kans gekregen. Weliswaar niet op z'n favoriete positie maar Boetius en Toornstra spelen ook niet op hun favoriete positie en hebben meer laten zien dan Vilhena al die jaren.
vilhena heeft nooit echt indruk op me kunnen maken en zie dan ook niet dat toptalent dat zovelen in hem zien.
vind hem eerder een 2e Jonathan de Guzman, dat was ook zo'n toptalent volgens velen, om uiteindelijk te eindigen bij een laagvlieger in de Premier League.
Laat Vilhena maar lekker vertrekken als hij zo nodig weg wilt. Ik mis 'm niet.
Ben het hier mee eens.. het is begrijpelijk dat hij wil spelen en dat hij niet op kan boksen tegen El Ahmadi. Hij heeft dan de keuze: geduld hebben en wachten op zijn kans die volgend seizoen zal komen, of direct speeltijd krijgen bij een andere club. Als hij voor het laatste kiest is dat niet gek. Iedere werknemer zal een andere werkplek willen als je niet happy meer bent bij je huidige baas.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 03:20 schreef eight het volgende:
Dat Vilhena als bankzitter nu weg wilt is begrijpelijk.
Dit is topsport. Eindelijk gaat het eens zoals het hoort dus wat is het probleem nu eigenlijk
Vond De Guzman op die leeftijd eigenlijk beter nog dan Vilhena.. als hij niet zwaar geblesseerd was geraakt hadden we er minimaal 10 miljoen voor gekregen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:12 schreef Tomatenboer het volgende:
vind hem eerder een 2e Jonathan de Guzman, dat was ook zo'n toptalent volgens velen, om uiteindelijk te eindigen bij een laagvlieger in de Premier League.
Laat Vilhena maar lekker vertrekken als hij zo nodig weg wilt. Ik mis 'm niet.
Ik denk dat ie bij een goed bod gewoon vertrekt hoor. Ook zonder vervanger. Is ook geen probleem met de middenveldtalentjes die er aan zitten te komen, alleen de onderhandelingen met Rutten worden misschien wat stroever...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:31 schreef PIETR het volgende:
Vilhena blijft, want een vervanger halen voor maandagavond gaat sowieso niet meer lukken.
Feyenoord is toch niet afhankelijk van Rutten? Voor hem 10 anderen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij een goed bod gewoon vertrekt hoor. Ook zonder vervanger. Is ook geen probleem met de middenveldtalentjes die er aan zitten te komen, alleen de onderhandelingen met Rutten worden misschien wat stroever...
Dostquote:
Dat is dan ook de reden dat ik zei te verwachten dat Vilhena gewoon vertrekt bij een goed bodquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord is toch niet afhankelijk van Rutten? Voor hem 10 anderen.
Zo gaat dat met spitsen die hier even in beeld waren om eventueel in de spits te spelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DostBlijven we nu tot het einde der dagen elke keer als hij het een keer wél goed doet benoemen hier? Blij dat hij niet gekomen is.
Ik ben er niet zeker van.. eerlijk gezegd kan ik Van Geel niet altijd volgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik zei te verwachten dat Vilhena gewoon vertrekt bij een goed bod
Terecht.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:37 schreef Slobeend het volgende:
Eerste bod van 5 miljoen is afgewezen.
Wat is er mis met Dirk?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:52 schreef macca728 het volgende:
Nee blij dat we Kazim hebben en volgend jaar Dollar Dirk
Waar wordt 5 miljoen genoemd? Dat dit bod wordt afgewezen snap ik.. er zou inmiddels een nieuw bod zijn gedaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:37 schreef Slobeend het volgende:
Eerste bod van 5 miljoen is afgewezen.
Ik las 4 miljoen pond. Volgens Milos Gouka was het tussen de 2-3 miljoen zelfsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waar wordt 5 miljoen genoemd? Dat dit bod wordt afgewezen snap ik.. er zou inmiddels een nieuw bod zijn gedaan.
Tja, je kan het proberen hè. Bankzitter, niet helemaal tevreden, Eredivisie, ik snap ze wel. Dat ze daarvoor net Te Vrede kunnen kopen, ach, dat hadden ze zelf ook wel verwacht denkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik las 4 miljoen pond. Volgens Milos Gouka was het tussen de 2-3 miljoen zelfs
Dirk is 40-45 klassen beter dan Kazim dus ik ben blij als hij komt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:52 schreef macca728 het volgende:
Nee blij dat we Kazim hebben en volgend jaar Dollar Dirk
Gouka is de enige die zijn info niet achteloos rondslingert. Heeft Southampton nog andere opties dan Vilhena daar iemand weet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik las 4 miljoen pond. Volgens Milos Gouka was het tussen de 2-3 miljoen zelfs
Geld is er wel, een redelijke scouting vast ook wel dus ze zullen vast wel hun schaduwlijstjes hebben. Is alleen niet naar buiten gebracht, maar er is geen enkele club die gaat voor 1 persoon en verder nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:38 schreef Cara het volgende:
Heeft Southampton nog andere opties dan Vilhena daar iemand weet?
Ik was eerst ook erg tegen maar nu hij wel gewoon nog blijkt te kunnen scoren is het achteraf wel jammer.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DostBlijven we nu tot het einde der dagen elke keer als hij het een keer wél goed doet benoemen hier? Blij dat hij niet gekomen is.
Nee hoor, die komt er weltwitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 14:31:53Voor #Vilhena is het verhaal helder: hereniging met Koeman. Speler heeft #Feyenoord duidelijk gemaakt dat hij dan ook naar #Southampton wil. reageer retweet
Wie is dat?twitter:pjotr26 twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 14:37:19@MikosGouka spannend.....wie komt er voor terug! Ryan Thomas van Zwolle word gefluisterd! reageer retweet
Sorryquote:
Gastquote:
Als je liever weg wil dan voor Feyenoord spelen..quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast. Je zet iemand wissel (terwijl jongens als Immers wel spelen
. Dan wil deze jongen weg; je kunt nog goed geld voor hem vangen en dan ga je zo praten?
Las ergens dat ze ook interesse in Djuricic hadden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geld is er wel, een redelijke scouting vast ook wel dus ze zullen vast wel hun schaduwlijstjes hebben. Is alleen niet naar buiten gebracht, maar er is geen enkele club die gaat voor 1 persoon en verder niet
Ja. Hij is 20 jaar en wat heeft hij nou bewezen? Dat hij talent heeft kan iedereen zien. In het veld heb ik het echter zelden gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast. Je zet iemand wissel (terwijl jongens als Immers wel spelen
. Dan wil deze jongen weg; je kunt nog goed geld voor hem vangen en dan ga je zo praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |