quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Nee, dat zie je verkeerd. Rutten en Koeman snappen er gewoon niks vanquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:36 schreef H.FR het volgende:
Als Immers zo slecht is, en hij staat altijd in de basis. Dan kan Vilhena er dus echt geen klote van.
Omdat immers het hand boven het hoofd word gehouden???quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:36 schreef H.FR het volgende:
Als Immers zo slecht is, en hij staat altijd in de basis. Dan kan Vilhena er dus echt geen klote van.
Koeman en Rutten snappen er dus niks van?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat immers het hand boven het hoofd word gehouden???
Immers is een schande voor de voetbalsport
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Deze transfer maakt de weg vrij voor een terugkeer van Luigi Bruins.
Frapant dat ie immers niet wilt ja aangezien ie zoo goed isquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Koeman en Rutten snappen er dus niks van?
Blijkbaar past hij goed bij de rest van ons team dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Frapant dat ie immers niet wilt ja aangezien ie zoo goed is
Vilhena vertrekt dus dit weekend waardoor men Immers niet meer laat gaan. Meest realistisch scenario als je Feyenoord een beetje kent.quote:'Vertrek Vilhena dichterbij nu Southampton akkoord heeft'
Tonny Vilhena werd de afgelopen weken nadrukkelijk in verband gebracht met een vertrek naar het Southampton van zijn voormalige trainer Ronald Koeman. Er was volgens Engelse media echter één voorwaarde aan verbonden: middenvelder Jack Cork moest eerst bij The Saints vertrekken.
En volgens Sky Sports-journalist Jim White is het nu zover. Swansea City, dat miljoenen te besteden heeft door de transfer van Wilfried Bony naar Manchester City, zou akkoord zijn met Southampton over de transfer van Cork.
Feyenoord kan volgens het eerder geschetste scenario dan ook een belletje verwachten van Southampton. Koeman zou zijn interesse bij de Rotterdammers al kenbaar gemaakt en liet al doorschemeren in ieder geval volgende zomer weer op jacht te gaan naar Eredivisie-talent om zijn ploeg te versterken.
Dit zijn inderdaad geen 2 compleet andere types.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Koeman haalt niet voor niet de ton ipvimmers
Hij kan er niets van en iedereen lacht zich een breuk om hem. Als immers speelt kunnen we hier op fok allemaal weer in trainingquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Blijkbaar past hij goed bij de rest van ons team dan.
Gelukkig kunnen wij als supporters dat het beste beoordelen aangezien we dagelijks met Immers op het veld staanquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Rutten en Koeman snappen er gewoon niks van
Een voetballer en een anti voetballerquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad geen 2 compleet andere types.
Ze gaan beide weg, 2e seizoenshelft geen 10 (Toornstra te belangrijk op rechtsbuiten natuurlijk) en geen vervanger voor het middenveldquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vilhena vertrekt dus dit weekend waardoor men Immers niet meer laat gaan. Meest realistisch scenario als je Feyenoord een beetje kent.
Wil je nou beweren dat supporters minder verstand van voetbal hebben dan trainers?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:44 schreef eight het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij als supporters dat het beste beoordelen aangezien we dagelijks met Immers op het veld staan
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Caland het volgende:
Kelly zou ook prima kunnen aarden daar bij Leicester denk ik.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Caland het volgende:
Kelly zou ook prima kunnen aarden daar bij Leicester denk ik.
Bij Leicester speelt Cambiasso ook op het middenveld, die wordt natuurlijk een geweldig duo samen met Immers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, hij zegt even later dat VI betrouwbaar is, dat kan dus niemand zijn die op FOK! post. Toch? Ze hebben daar trouwens wel Kramaric rondlopen, dus ik zie dat wel zitten hoor, Immers en Kramaric![]()
Cambiasso - Immers - Kramaric, wat een asquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij Leicester speelt Cambiasso ook op het middenveld, die wordt natuurlijk een geweldig duo samen met Immers.
Wat heeft hard lopen met voetbal te makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Vilhena moenie mauwen. Hij ken tog gewoon drie keer zo hard lopen als ie invalt??
Da's waar ook. Al gaat die Cambiasso ook al snel richting de 40-45.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij Leicester speelt Cambiasso ook op het middenveld, die wordt natuurlijk een geweldig duo samen met Immers.
Ik was niet serieus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft hard lopen met voetbal te maken
Vele en hard lopen is voor domme voetballers
Gelukkigquote:
Dan verhang ik mezelfquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoord scenario;
Tonny gaat voor een grijpstuiver naar Southampton.
Sterkhouder Immers krijgt een nieuw contract en wordt best verdienende speler.
als voorbeeld voor de participatiemaatschappij? Beetje sociale dienstverlening?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:53 schreef Muto het volgende:
Dat gejank op Immers hier. Ik heb liever een middenveld Clasie, El Ahmadi & Immers dan een middenveld met Clasie, El Ahmadi en Vilhena.
Ik heb het liefst een middenveld met Clasie, El Ahmadi en iemand die a) kan voetballen en b) nog bereid is te werken ook. Een soort mix tussen Immers en Vilhena dusquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:53 schreef Muto het volgende:
Dat gejank op Immers hier. Ik heb liever een middenveld Clasie, El Ahmadi & Immers dan een middenveld met Clasie, El Ahmadi en Vilhena.
Toornstra?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een middenveld met Clasie, El Ahmadi en iemand die a) kan voetballen en b) nog bereid is te werken ook. Een soort mix tussen Immers en Vilhena dus
Ik ook, Immers doet het gewoon naar behoren. Vilhena is een jankbal die in elk interview roept dat hij zo'n vechtertje is, maar als puntje bij paaltje komt wil meneer weg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:53 schreef Muto het volgende:
Dan heb je Toornstra, ja. Daarom moeten we Kuyt halen. Kuyt in de Toornstra-rol op rechtsbuiten en Toornstra op 10.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een middenveld met Clasie, El Ahmadi en iemand die a) kan voetballen en b) nog bereid is te werken ook. Een soort mix tussen Immers en Vilhena dus
Terecht als immers voor je word gehouden weet je dat er andere dingen spelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ook, Immers doet het gewoon naar behoren. Vilhena is een jankbal die in elk interview roept dat hij zo'n vechtertje is, maar als puntje bij paaltje komt wil meneer weg.
Ditquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan heb je Toornstra, ja. Daarom moeten we Kuyt halen. Kuyt in de Toornstra-rol op rechtsbuiten en Toornstra op 10.
Truequote:Op donderdag 29 januari 2015 13:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoord scenario;
Tonny gaat voor een grijpstuiver naar Southampton.
Sterkhouder Immers krijgt een nieuw contract en wordt best verdienende speler.
En Kazim in de spits?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan heb je Toornstra, ja. Daarom moeten we Kuyt halen. Kuyt in de Toornstra-rol op rechtsbuiten en Toornstra op 10.
Onzin. Het is niet voor niets dat meerdere coaches Immers prefereren. Misschien is Vilhena een betere voetballer, maar het beste team bestaat niet altijd uit de 11 beste voetballers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terecht als immers voor je word gehouden weet je dat er andere dingen spelen.
'Weet dat er andere dingen spelen'?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terecht als immers voor je word gehouden weet je dat er andere dingen spelen.
Ja. Dat komt dan goed. Je speelt dat met Kuyt als tweede spits. Je hebt dan sowieso rondom Kazim twee spelers die doelpunten kunnen maken. Werkt voor Kazim ook beter. Plus dat Toornstra via de kaats met Kazim veel vaker in scoringspositie zal komen.quote:
Dat is dus het probleem bij feyenoord. Vanuit het publiek druk om werkertjes op te stellen. Die heb je genoeg bij feyenoord.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Onzin. Het is niet voor niets dat meerdere coaches Immers prefereren. Misschien is Vilhena een betere voetballer, maar het beste team bestaat niet altijd uit de 11 beste voetballers.
Druk vanuit publiek of bestuur bijvquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
'Weet dat er andere dingen spelen'?
Zoals wat dan?
Zelden zo hard gelachen om een post. Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem bij feyenoord. Vanuit het publiek druk om werkertjes op te stellen. Die heb je genoeg bij feyenoord.
Dan moet je op 10 geen motorisch gestoorde voetballer opstellen die zn eigen fouten af en toe hersteld
Al het gezeik rond Immers vergeten?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Druk vanuit publiek of bestuur bijv
Its funny cause its truequote:Op donderdag 29 januari 2015 14:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zelden zo hard gelachen om een post. Mijn dank is groot.
wil je kappen met dat cynische gedrag?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of z'n moeder, evenveel kans op goals.
Zelfs toen nog veel mensen die dat verdedigden omdat ie zo hard werktquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Al het gezeik rond Immers vergeten?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
wil je kappen met dat cynische gedrag?
quote:
We zullen de hoop maar opgeven.twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 29-01-2015 om 13:47:38@Tsjoerben Immers zal niet vertrekken deze winter. Ze volgen hem wel, Leicester. reageer retweet
Niet overdrijven aub.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs toen nog veel mensen die dat verdedigden omdat ie zo hard werkt
Vilhena blundert nooit zo en krijgt altijd de wind van voren
Bullshit.quote:
Ja, dat moet met Immers ook kunnen maar daar komt het totaal niet uitquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Dat komt dan goed. Je speelt dat met Kuyt als tweede spits. Je hebt dan sowieso rondom Kazim twee spelers die doelpunten kunnen maken. Werkt voor Kazim ook beter. Plus dat Toornstra via de kaats met Kazim veel vaker in scoringspositie zal komen.
Hij valt af en toe in en mensen oordelen dat ie slechter is dan immersquote:
Blundert nooitquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lex blundert, Vilhena niet omdat hij nooit in de buurt is van zijn man...quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorig jaar continu balverlies op gevaarlijke plekken.quote:
Hij heeft al bijna 100 wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij valt af en toe in en mensen oordelen dat ie slechter is dan immers
Bij welke andere nederlandse top 6 club had immers nog gespeeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bullshit.
Als publieke druk invloed had gehad op een trainer, had Immers al lang op het bankie gezeten.
Gouka doet hier een Krabby, Immers gaat weg voor 5,5 miljoenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
We zullen de hoop maar opgeven.twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 29-01-2015 om 13:47:38@Tsjoerben Immers zal niet vertrekken deze winter. Ze volgen hem wel, Leicester. reageer retweet
Twente, PEC en AZ.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij welke andere nederlandse top 6 club had immers nog gespeeld
Of ze moeten denken dat het gejuich en applaus bij een goede actie van Lex echt gemeend is. Crap, ligt het wel aan onszelf..quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bullshit.
Als publieke druk invloed had gehad op een trainer, had Immers al lang op het bankie gezeten.
Dat is al meer dan lex en die heeft ons europees gekost en minstens een punt pf 15quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Blundert nooit![]()
Die kerel heeft 1 goede wedstrijd gespeeld man
Immers speelt om de een of andere reden veel minder aanvallend laatste tijd. Aan Immers heb je niks als je bijvoorbeeld met Te Vrede speelt. Maar met Kazim is hij gewoon nuttig. Uiteraard zijn er veel betere voetballers en zou Toornstra daar moeten spelen. Maar Vilhena zie ik gewoonweg niet de kwaliteiten van een nummer 10 hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat moet met Immers ook kunnen maar daar komt het totaal niet uit
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is al meer dan lex en die heeft ons europees gekost en minstens een punt pf 15
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 29-01-2015 om 13:47:38@Tsjoerben Immers zal niet vertrekken deze winter. Ze volgen hem wel, Leicester. reageer retweet
Vilhena moet lekker geduld hebben, en zich richten op de plek van Clasie. Ik zie hem wel een 6 worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers speelt om de een of andere reden veel minder aanvallend laatste tijd. Aan Immers heb je niks als je bijvoorbeeld met Te Vrede speelt. Maar met Kazim is hij gewoon nuttig. Uiteraard zijn er veel betere voetballers en zou Toornstra daar moeten spelen. Maar Vilhena zie ik gewoonweg niet de kwaliteiten van een nummer 10 hebben.
Vilhena moet lekker naar souhampton gaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena moet lekker geduld hebben, en zich richten op de plek van Clasie. Ik zie hem wel een 6 worden.
Ik ben ook geen fan van Immers, maar Vilhena heeft toch echt iets verkeerd gedaan als hij nog steeds niet in aanmerking komt voor de nummer 10 plek. Vorig seizoen werd hij ook gewoon door Vormer voorbij gestreeft, maar toen raakte tuut tuut Ruud geblesseerd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is al meer dan lex en die heeft ons europees gekost en minstens een punt pf 15
Die Turken denken toch niet echt dat Clasie daar heen wil hèquote:Het begint er steeds meer naar uit te zien dat Feyenoord na het lopende seizoen afscheid zal moeten nemen van zijn sterkhouder. Nadat onder andere Southampton al gelinkt werd aan Jordy Clasie, zou inmiddels ook Fenerbahçe zaken willen doen met Feyenoord voor de middenvelder.
De Turken zijn van plan om in de zomerse transferperiode zaken te doen met Feyenoord. De club is volgens TurksVoetbal, dat overigens geen officiële Turkse krant in haar artikel benoemt, bereid om het nog tot medio 2018 lopende contract van Clasie af te kopen. Om dat te bereiken, wil de club een bedrag van twaalf miljoen euro op tafel leggen.
De Turkse topclub wil, voordat het zich meldt in Rotterdam, echter eerst nog een van zijn spelers kwijt. Emmanuel Emenike zou plaats moeten maken om de transfer van Clasie te kunnen bekostigen. De Nigeriaan heeft nog een contract tot 2017 bij Fenerbahçe.
Maar dat ligt aan Te Vrede, niet aan Immers. Als je Toornstra op 10 zet met Te Vrede ervoor heb je er ook niks aan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Immers speelt om de een of andere reden veel minder aanvallend laatste tijd. Aan Immers heb je niks als je bijvoorbeeld met Te Vrede speelt. Maar met Kazim is hij gewoon nuttig. Uiteraard zijn er veel betere voetballers en zou Toornstra daar moeten spelen. Maar Vilhena zie ik gewoonweg niet de kwaliteiten van een nummer 10 hebben.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vilhena moet lekker naar souhampton gaan
Zal me niets verbazen als Vilhena als een mokkend teringjong rondloopt op de club.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Immers, maar Vilhena heeft toch echt iets verkeerd gedaan als hij nog steeds niet in aanmerking komt voor de nummer 10 plek. Vorig seizoen werd hij ook gewoon door Vormer voorbij gestreeft, maar toen raakte tuut tuut Ruud geblesseerd.
Hij kwam er ook pas in toen Leerdammeke niet wilde verlengen.
Voor 12 miljoen mag hij wat mij betreft wel naar Fenerbahce hoor, huis ruilen met Kuyt, is dat ook geregeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die Turken denken toch niet echt dat Clasie daar heen wil hè
Hahaha dwaas. Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Speelt ie vanaf volgend seizoen elke wedstrijd
12 miljoen? Dan kun je hem net zo goed houden tot het EK.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor 12 miljoen mag hij wat mij betreft wel naar Fenerbahce hoor, huis ruilen met Kuyt, is dat ook geregeld
Die mensen komen tenminste wel met goede argumenten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Immers verdedigen
Wat een droefenis.
Oja dat is ook een redenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als Vilhena als een mokkend teringjong rondloopt op de club.
Punt verliesquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Die mensen komen tenminste wel met goede argumenten.
Er is een verschil tussen een 'moeilijke' jongen en iemand die het bij de pakken neerzet als het even tegenzit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja dat is ook een reden
Zogenaamd moeilijke jongens spelen bij feyenoord niet
Allemaal Lex zijn schuld inderdaad, zoveel macht heeft die ouwe hagenees.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Punt verlies
Europees verlies
Afbraakvoetbal
Jij denkt dat je meer kan krijgen / dat hij veel gaat spelen op het EK? Ik betwijfel het; eredivisie-ervaring, beetje NL elftal en een handvol duels in de EL, meer niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
12 miljoen? Dan kun je hem net zo goed houden tot het EK.
Wat zijn die dan? Dat ie hard rent?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Die mensen komen tenminste wel met goede argumenten.
Lex is een nare, nare man.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Allemaal Lex zijn schuld inderdaad, zoveel macht heeft die ouwe hagenees.
Mwah, dan had Kazim ook nooit gespeeldquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja dat is ook een reden
Zogenaamd moeilijke jongens spelen bij feyenoord niet
In die zomer kun je er op zijn minsst ook wel 12 voor vangen als dat is wat ze nu willen betalen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij denkt dat je meer kan krijgen / dat hij veel gaat spelen op het EK? Ik betwijfel het; eredivisie-ervaring, beetje NL elftal en een handvol duels in de EL, meer niet.
Dat Vilhena ook niet alles is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zijn die dan? Dat ie hard rent?
Maar dat staat ook in het artikel, zomerse transferperiode. Voor nu gaat er 50% op die prijsquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
In die zomer kun je er op zijn minsst ook wel 12 voor vangen als dat is wat ze nu willen betalen.
Zomer van 2016 hé.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat staat ook in het artikel, zomerse transferperiode. Voor nu gaat er 50% op die prijs
Ik heb het gevoel dat iedereen Vilhena een beetje overschat. Inclusief hijzelf.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Immers, maar Vilhena heeft toch echt iets verkeerd gedaan als hij nog steeds niet in aanmerking komt voor de nummer 10 plek. Vorig seizoen werd hij ook gewoon door Vormer voorbij gestreeft, maar toen raakte tuut tuut Ruud geblesseerd.
Hij kwam er ook pas in toen Leerdammeke niet wilde verlengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |