Omdat ik werk? En hoezo ben ik de tokkie? Omdat ik agressief werd?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:50 schreef ZarB het volgende:
Waarom loopt zo'n tokkie als jij in pak? Moet je naar een begrafenis of bruiloft?
Die gozer was 50 ofzo, heb me echt moeten inhouden. Ik vecht niet met oude mannen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:54 schreef jamesdeen het volgende:
Dreigen met geweld.
Of je slaat hem knock-out, of je houdt gewoon je bek.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die gozer was 50 ofzo, heb me echt moeten inhouden. Ik vecht niet met oude mannen.
En ik schol hem niet eens uit, zei hem gewoon dat hij rustig aan moest doen
quote:Ik hem in de trein achtervolgen en natuurlijk de huid vol schelden.
Eh jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik werk? En hoezo ben ik de tokkie? Omdat ik agressief werd?
Weer een verzonnen topicquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:43 schreef Fushia2 het volgende:
k hem in de trein achtervolgen en natuurlijk de huid vol schelden. Komt ie neus aan neus staan
Heb mij echt moeten bedwingen om een kopstoot te geven. Dit heb ik hem ook duidelijk gezegd en hij zette een stap achteruit. Hij bleef maar schelden en toek ik dreigde hem een rechtse te geven ging ie eindelijk doorlopen.
Ik ben zeer vriendelijk, maar ik hou ervan als mijn eigen normen en waarden gerespecteerd worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je bent wel de personificatie van stijl hoor ts. Bovendien ook heel welgemanierd, stabiel en beheerst.
nee je bent een toetsenbordheldquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben zeer vriendelijk, maar ik hou ervan als mijn eigen normen en waarden gerespecteerd worden.
En ik heb een zeer kort lontje
Heb je gisteren nog een broodje kebab kunnen scoren?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik werk? En hoezo ben ik de tokkie? Omdat ik agressief werd?
Ja om 21u30 bij de lokale Turkquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heb je gisteren nog een broodje kebab kunnen scoren?
anderen nodig hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Haan hoe ik irl ben![]()
Ik ben eindbaas
Waarschijnlijk naar de rechtbank.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:50 schreef ZarB het volgende:
Waarom loopt zo'n tokkie als jij in pak? Moet je naar een begrafenis of bruiloft?
Mja, niet dat dat nog bevestigd moest worden, dat wist iedereen al welquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:10 schreef HulkHeld het volgende:
Nou, hiermee wordt nog maar eens bevestigd dat TS een ongelooflijk mongool is.
Dat doet dat volk toch altijd in joggingsbroek? Of Real Madrid/Chelsea trainingspak?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar de rechtbank.
Klopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:10 schreef HulkHeld het volgende:
Nou, hiermee wordt nog maar eens bevestigd dat TS een ongelooflijk mongool is.
Ik ga je slaan hooorr kijk maar uit. * tailfox haalt een keer uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:54 schreef jamesdeen het volgende:
Dreigen met geweld.
wel openlaten dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ben zeer benieuwd naar het volgende topic dat TS dit tegen de verkeerde heeft gedaan en nu in het ziekenhuis ligt.
Internetheld !quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:54 schreef jamesdeen het volgende:
Dreigen met geweld.
Ik hou meestal mijn bek.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:32 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Internetheld !![]()
Of keyboardwarrior ?
Vraag niet wat iemands probleem is. Vraag wat er aan de hand is. Dat is veel ongemakkelijker en geeft minder aanleiding tot agressie. Lekker ongemakkelijk voor hem tussen andere reizigers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:43 schreef Fushia2 het volgende:
Net een opnieuw fittie in de trein.
Een dikke gozer duwde mij regelrecht opzij, ik natuurlijk vragen wat zijn probleem is
Scheld die gozer mij uit.... Ik hem in de trein achtervolgen en natuurlijk de huid vol schelden. Komt ie neus aan neus staan
Dreig niet met het geweld dat je zelf wilt gaan gebruiken. Je bereid hem er nog op voor ook. Vraag hoe hij zich vodlt en of 'ie hulp nodig heeft. Daardoor ben jij vriendelijk en lijkt hij de eikel.quote:Heb mij echt moeten bedwingen om een kopstoot te geven. Dit heb ik hem ook duidelijk gezegd en hij zette een stap achteruit. Hij bleef maar schelden en toek ik dreigde hem een rechtse te geven ging ie eindelijk doorlopen.
Trainingspak zekerquote:Iedereen natuurlijk kijken in de trein en nu word ik aangestaard alsof ik de bad boy ben![]()
Klacht: strak staan van de adrenaline en die dikzak willen hoeken. Maar dit is een slecht idee, ben in pak en heb dus geen Maxies aan. Kan dus niet makkelijk weglopen
Ik ben zelf die verkeerde gozerquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ben zeer benieuwd naar het volgende topic dat TS dit tegen de verkeerde heeft gedaan en nu in het ziekenhuis ligt.
Praatjes vullen geen gaatjes. Pets m gewoon vol op de ogen of kap met dreigen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:44 schreef Fushia2 het volgende:
Hopelijk stapt ie biet uit waar ik uitstap, anders ga ik me niet kunnen bedwingen.......
Die kerel kon mijn pa zijn, dan sla je niet zo snel tochquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes. Pets m gewoon vol op de ogen of kap met dreigen.
Een 50-jarige tokkie ... bizar. Weet je zeker dat je niets uitlokte?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die kerel kon mijn pa zijn, dan sla je niet zo snel toch
Ja, ik wachte keurig mijn beurt af om de trein in te lopen. Rustig, zonder duwen of voordringen om toch maar hopelijk te kunnen zittenquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een 50-jarige tokkie ... bizar. Weet je zeker dat je niets uitlokte?
Dat zeggen alle wijven, omdat ze geen gevecht kunnen winnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |