Omdat ik werk? En hoezo ben ik de tokkie? Omdat ik agressief werd?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:50 schreef ZarB het volgende:
Waarom loopt zo'n tokkie als jij in pak? Moet je naar een begrafenis of bruiloft?
Die gozer was 50 ofzo, heb me echt moeten inhouden. Ik vecht niet met oude mannen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:54 schreef jamesdeen het volgende:
Dreigen met geweld.
Of je slaat hem knock-out, of je houdt gewoon je bek.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die gozer was 50 ofzo, heb me echt moeten inhouden. Ik vecht niet met oude mannen.
En ik schol hem niet eens uit, zei hem gewoon dat hij rustig aan moest doen
quote:Ik hem in de trein achtervolgen en natuurlijk de huid vol schelden.
Eh jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik werk? En hoezo ben ik de tokkie? Omdat ik agressief werd?
Weer een verzonnen topicquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:43 schreef Fushia2 het volgende:
k hem in de trein achtervolgen en natuurlijk de huid vol schelden. Komt ie neus aan neus staan
Heb mij echt moeten bedwingen om een kopstoot te geven. Dit heb ik hem ook duidelijk gezegd en hij zette een stap achteruit. Hij bleef maar schelden en toek ik dreigde hem een rechtse te geven ging ie eindelijk doorlopen.
Ik ben zeer vriendelijk, maar ik hou ervan als mijn eigen normen en waarden gerespecteerd worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je bent wel de personificatie van stijl hoor ts. Bovendien ook heel welgemanierd, stabiel en beheerst.
nee je bent een toetsenbordheldquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben zeer vriendelijk, maar ik hou ervan als mijn eigen normen en waarden gerespecteerd worden.
En ik heb een zeer kort lontje
Heb je gisteren nog een broodje kebab kunnen scoren?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik werk? En hoezo ben ik de tokkie? Omdat ik agressief werd?
Ja om 21u30 bij de lokale Turkquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heb je gisteren nog een broodje kebab kunnen scoren?
anderen nodig hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Haan hoe ik irl ben![]()
Ik ben eindbaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |