Aleti is zwak achterinquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof Torres geen hattrick kan maken
Tegen Barcelona gefloten dus automatish terechtquote:
Jammer dat er zulke domme users als jij en chufi zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Barcelona gefloten dus automatish terecht
Omdat ik niet voor Barcelona ben? U mad?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jammer dat er zulke domme users als jij en chufi zijn.
TheGeneral houdt van aanstellersquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik niet voor Barcelona ben? U mad?
Nee, omdat je oogkleppen op hebquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, oke.quote:
Zeg 't dan gewoonquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, oke.
Uiteraard was het geen pingel, maar dat snapt iedereen wel
Nee dat maakt niks uit. Maar gewoon vanwege je domme opmerkingen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als de scheids VOOR Barcelona fluit ligt ook niemand daar wakker van en is het terecht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg 't dan gewoon
Doe niet zo anti
Ik had 1 opmerking + uitleg gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee dat maakt niks uit. Maar gewoon vanwege je domme opmerkingen.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Waarom zou ik voor Barcelona moeten zijn trouwens... Omdat heel Nederland voor Barca en Messi is ?
Meid tochquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als de scheids VOOR Barcelona fluit ligt ook niemand daar wakker van en is het terecht.
Doe nou niet alsof je niet het hele jaar door overal domme opmerkingen loopt te maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had 1 opmerking + uitleg gemaakt.
Definieer opmerkingen dus.
Ik heb jou nog nooit gezien, maar blijkbaar stalk je mij ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je niet het hele jaar door overal domme opmerkingen loopt te maken.
De manier waarop Barcelona in de media wordt behandeld tov Real Madrid vind ik best kwalijk te nemen ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meid toch
Het calimero gedrag zit echt diep hé
Ah, daar zijn al weer wat domme opmerkingen. Dank je.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien, maar blijkbaar stalk je mij ofzo?Dat je dat gaat onthouden.
Het zit diep.
[..]
De manier waarop Barcelona in de media wordt behandeld tov Real Madrid vind ik best kwalijk te nemen ja.
Zeker door de werkelijke natuur van die 'club'.
Echt, ik weet niet waar je het over hebquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien, maar blijkbaar stalk je mij ofzo?Dat je dat gaat onthouden.
Het zit diep.
[..]
De manier waarop Barcelona in de media wordt behandeld tov Real Madrid vind ik best kwalijk te nemen ja.
Zeker door de werkelijke natuur van die 'club'.
Het is de laatste 2 jaar iets minder erg, maar ik vind de manier waarop de NOS hypes behandelt erg kwalijk te nemen. Al zegt het uiteraard meer over de media dan over de clubs, maar de manier waarop verschillende spelers van Barcelona en de hele schare supporters+de club zich presenteren staat me ook niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ah, daar zijn al weer wat domme opmerkingen. Dank je.
Dit was een goedmakertjequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:44 schreef TheGeneral het volgende:
Deze had eerder op de stip gemoeten..
En dit zegt meneer Redactie Sportquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de laatste 2 jaar iets minder erg, maar ik vind de manier waarop de NOS hypes behandelt erg kwalijk te nemen. Al zegt het uiteraard meer over de media dan over de clubs, maar de manier waarop verschillende spelers van Barcelona en de hele schare supporters+de club zich presenteren staat me ook niet aan.
Maar noem het vooral 'domme opmerkingen', zo kom je overal vanaf.
zoveel goede argumentenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dit zegt meneer Redactie Sport![]()
Jij gaat het ver schoppen
Ik ambieer geen carriere in de sportwereld. Maar oke.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dit zegt meneer Redactie Sport![]()
Jij gaat het ver schoppen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de laatste 2 jaar iets minder erg, maar ik vind de manier waarop de NOS hypes behandelt erg kwalijk te nemen. Al zegt het uiteraard meer over de media dan over de clubs, maar de manier waarop verschillende spelers van Barcelona en de hele schare supporters+de club zich presenteren staat me ook niet aan.
Maar noem het vooral 'domme opmerkingen', zo kom je overal vanaf.
Ajax is echt een prima clubje vergeleken met FC Barcelona de laatste vijf jaar.quote:
Nee, want het boeit me niet zo veel wat de media allemaal vind. Alsof ik me druk moet maken over hoe Barca en Real in de media worden geportretteerdquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ambieer geen carriere in de sportwereld. Maar oke.
Deze sentimenten zul jij als Nederlander waarschijnlijk ook niet begrijpen.
Want dat is echt een goede wedstrijd iddquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:46 schreef Zorro het volgende:
Nou, 1 minuut gekeken, nu kan ik alweer bijna naar de WC. Om tedit.
Terug naar Groningen - Vitesse
Hele tijd dat aanstellen etc . Moet gewoon een paar doodschoppen krijgen of Burgos die op hem gaat zittenquote:
Oh oké.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is echt een prima clubje vergeleken met FC Barcelona de laatste vijf jaar.
Het zal vast 'diep' zitten dus, ja. Dat ontken ik niet.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja, ik ben er weer weg van. Ga Groningen - Vitesse kijken
Was gezellig met PowerLoungengod hier
Groningen Vitesse kijken ipv Atletico - Barcaquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja, ik ben er weer weg van. Ga Groningen - Vitesse kijken
Was gezellig met PowerLoungengod hier
Beargumenteer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Groningen Vitesse kijken ipv Atletico - Barca
Een niveautje of 4quote:
Dus ik mag alleen naar het 'beste' voetbal kijken?quote:
Ok, veel plezierquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen naar het 'beste' voetbal kijken?
Ik ben meer geinteresseerd in de Nederlandse beker dan in de Spaanse. Zelfs al ben ik half Spaans, ik sta nu eenmaal veel dichter bij het Nederlandse voetbal.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben meer geinteresseerd in de Nederlandse beker dan in de Spaanse. Zelfs al ben ik half Spaans, ik sta nu eenmaal veel dichter bij het Nederlandse voetbal.
Dank jequote:
Ben zelf 1/4 , kijk liever de PL of al die stront daaronderquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, de Eredivisie is maar af en toe leuk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben zelf 1/4 , kijk liever de PL of al die stront daaronder
Het is aan Atletico om wat te doen, niet Barca.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:14 schreef Reddead het volgende:
dit gaat weer zo'n saaie tiki-taka vs park-the-bus voetbal worden, eigenlijk zoals elke wedstrijd van fc barcelona gespeeld wordt
bijna nooit eigenlijk, veels te laag tempo en vrij stille tribunesquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, de Eredivisie is maar af en toe leuk.
gaat nogal moeilijk als je met 10 man bentquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is aan Atletico om wat te doen, niet Barca.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:20 schreef Reddead het volgende:
[..]
gaat nogal moeilijk als je met 10 man bent
ik ben 1/261 spaans.quote:
Dat is mooi Gquote:
Meh, wedstrijd is al gespeeld.quote:
twitter:101greatgoals twitterde op woensdag 28-01-2015 om 22:07:09Outstanding. The Dutch commentator sings for Fernando Torres! (via @champ_ian)https://t.co/7lB03ZldTb reageer retweet
Wie zegt dat Sierd voor Barca is?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:101greatgoals twitterde op woensdag 28-01-2015 om 22:07:09Outstanding. The Dutch commentator sings for Fernando Torres! (via @champ_ian)https://t.co/7lB03ZldTb reageer retweet
Ik mag hopen niemand. Het is vrij duidelijk voor wie hij is. En daar komt hij ook meermaals voor uit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat Sierd voor Barca is?
Ze overdrijven het nu wel wat. Ik ben fan van Atletico omdat ze hard spelen en knokken. Maar nu is het gewoon schoppen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
Blijft een vieze schopploeg dat Atletico
absoluutquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
Blijft een vieze schopploeg dat Atletico
En terecht. Blijft een matige voetballer en totaal niet geschikt voor Barca. Rafinha een stuk meer.quote:
ze hadden cesc niet moeten verkopenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En terecht. Blijft een matige voetballer en totaal niet geschikt voor Barca. Rafinha een stuk meer.
Onbegrijpelijk inderdaad. Hij was wel de mindere tov Iniesta, Xavi, Messi en Neymar, maar meer bruikbaar dan Raketicquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef Reddead het volgende:
[..]
ze hadden cesc niet moeten verkopen
Ik kijk deze wedstrijd met Engelse commentatorenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef TheGeneral het volgende:
Aad lul niet zo dom. Wat een onzin.
Een hele dikke gele kaartquote:
Die Aad luistert nooit naar een ander. Dramt alleen zijn eigen zegje door. En Sierd is dat x10 en een fantast.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een lamlul is Aad toch zeg... Hem en Ten Cate nooit meer uitnodigen.
Eigenlijk moet je bij Sport1 een keuze hebben tussen Nederlandse of Engelse commentatoren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Aad luistert nooit naar een ander. Dramt alleen zijn eigen zegje door. En Sierd is dat x10 en een fantast.
Real Sociedad:quote:
Helemaal mee eens! Maar Suarez is echt om te huilen.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:24 schreef TheGeneral het volgende:
Rafinha wordt ook steeds beter. Prima speler
Hij kan altijd nog keeper worden.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:29 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Maar Suarez is echt om te huilen.
5 minuten later laat hij weer zien dat het hard waait in Barcelona.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Brecht35 het volgende:
Neymar verdiende echt wel een penalty, keeper maakt wel degelijk een fout.
Vind ik niet. Neymar had de pech dat hij vlak ervoor uitgleed. Hij viel dus al voordat de keeper hem ten val bracht.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Brecht35 het volgende:
Neymar verdiende echt wel een penalty, keeper maakt wel degelijk een fout.
Klopt, maar de keeper maait 'm alsnog neer. Voor mij is dit dus een penalty. Of Neymar uitglijdt of niet maakt niet uit, de fout die de keeper maakt wordt daardoor niet teniet gedaan.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vind ik niet. Neymar had de pech dat hij vlak ervoor uitgleed. Hij viel dus al voordat de keeper hem ten val bracht.
Ik niet hoor. Dat komt wel goed. Heeft maanden niets gedaan en is nu weer een paar maanden bezig. Nieuw elftal, nieuwe speelwijzen. Bij Barca is het aanpassen altijd wat lastiger. Als de kansen die nu mist er een paar keer achter elkaar ingaan komt het gewoon goed.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
5 minuten later laat hij weer zien dat het hard waait in Barcelona.
Hij komt technisch en qua passing gewoon tekort. Sanchez had het niet minder gedaan.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Dat komt wel goed. Heeft maanden niets gedaan en is nu weer een paar maanden bezig. Nieuw elftal, nieuwe speelwijzen. Bij Barca is het aanpassen altijd wat lastiger. Als de kansen die nu mist er een paar keer achter elkaar ingaan komt het gewoon goed.
Daarnaast heeft hij al meerdere assist afgeleverd, meerdere aanvallen opgezet en doet hij verdedigend veel werk. Alleen de goals zullen, als spits, wat meer moeten worden.
Als hij 30 procent van de kansen die nu jet naast gaan of net tegen de keeper erin hadden gegaan had niemand het gehad over dat hij niet mee zou kunnen of iets dergelijks.
Sanchez gleed de eerste 2 seizoenen ook continue uit, verprutste continue aanvallen en miste kansen rechts/links. Was nergens de speler die het bij Udinese was of nu bij Arsenal is, pas vorig jaar deed hij het aardig.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij komt technisch en qua passing gewoon tekort. Sanchez had het niet minder gedaan.
1-0 geblevenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:23 schreef chufi het volgende:
Ik waarneem wat extra irritaties nu over en weer ..
Het is Real Madrids 36ste wedstrijd dit seizoen, aldus Sky.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Ramos en James er binnen een half uur met een blessure af lijkt het.
Ja, kunnen we die wedstrijd niet schriftelijk afdoen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:47 schreef Vermecelli het volgende:
Volgende pot is Ronaldo alweer terug toch?
Dan krijg je best een triest elftalquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:17 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ja, kunnen we die wedstrijd niet schriftelijk afdoen?
Geen Pepe, Ramos, Marcelo, James (rip) en Modric.. bovenop de al bedroevende vorm.
Vandaag wisten ze toch ook te winnen ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan krijg je best een triest elftal
Ramos, Marcelo en James deden mee vandaag, terwijl die niet beschikbaar zijn, mits het klopt wat Anoonumos zegt en dan is Sevilla thuis ook nog eens van een andere orde dan Atleti uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag wisten ze toch ook te winnen ....
Nog steeds een ijzersterk middenveld, plus BBC in de aanval. Waarom dan klagenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Lijkt me logischer om met Isco, Khedira en Kroos op het middenveld te spelen.
In de vijftien minuten dat ik kijk heeft hij eigenlijk niks gezegdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Aadje nog wat open deuren ingetrapt ? Schakel net in.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:01 schreef Sked het volgende:
[..]
'Niet die omroep waar ze kinderen misbruiken'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |