Aleti is zwak achterinquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof Torres geen hattrick kan maken
Tegen Barcelona gefloten dus automatish terechtquote:
Jammer dat er zulke domme users als jij en chufi zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Barcelona gefloten dus automatish terecht
Omdat ik niet voor Barcelona ben? U mad?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jammer dat er zulke domme users als jij en chufi zijn.
TheGeneral houdt van aanstellersquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik niet voor Barcelona ben? U mad?
Nee, omdat je oogkleppen op hebquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, oke.quote:
Zeg 't dan gewoonquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, oke.
Uiteraard was het geen pingel, maar dat snapt iedereen wel
Nee dat maakt niks uit. Maar gewoon vanwege je domme opmerkingen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als de scheids VOOR Barcelona fluit ligt ook niemand daar wakker van en is het terecht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg 't dan gewoon
Doe niet zo anti
Ik had 1 opmerking + uitleg gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee dat maakt niks uit. Maar gewoon vanwege je domme opmerkingen.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
Waarom zou ik voor Barcelona moeten zijn trouwens... Omdat heel Nederland voor Barca en Messi is ?
Meid tochquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als de scheids VOOR Barcelona fluit ligt ook niemand daar wakker van en is het terecht.
Doe nou niet alsof je niet het hele jaar door overal domme opmerkingen loopt te maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had 1 opmerking + uitleg gemaakt.
Definieer opmerkingen dus.
Ik heb jou nog nooit gezien, maar blijkbaar stalk je mij ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je niet het hele jaar door overal domme opmerkingen loopt te maken.
De manier waarop Barcelona in de media wordt behandeld tov Real Madrid vind ik best kwalijk te nemen ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meid toch
Het calimero gedrag zit echt diep hé
Ah, daar zijn al weer wat domme opmerkingen. Dank je.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien, maar blijkbaar stalk je mij ofzo?Dat je dat gaat onthouden.
Het zit diep.
[..]
De manier waarop Barcelona in de media wordt behandeld tov Real Madrid vind ik best kwalijk te nemen ja.
Zeker door de werkelijke natuur van die 'club'.
Echt, ik weet niet waar je het over hebquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien, maar blijkbaar stalk je mij ofzo?Dat je dat gaat onthouden.
Het zit diep.
[..]
De manier waarop Barcelona in de media wordt behandeld tov Real Madrid vind ik best kwalijk te nemen ja.
Zeker door de werkelijke natuur van die 'club'.
Het is de laatste 2 jaar iets minder erg, maar ik vind de manier waarop de NOS hypes behandelt erg kwalijk te nemen. Al zegt het uiteraard meer over de media dan over de clubs, maar de manier waarop verschillende spelers van Barcelona en de hele schare supporters+de club zich presenteren staat me ook niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ah, daar zijn al weer wat domme opmerkingen. Dank je.
Dit was een goedmakertjequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:44 schreef TheGeneral het volgende:
Deze had eerder op de stip gemoeten..
En dit zegt meneer Redactie Sportquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de laatste 2 jaar iets minder erg, maar ik vind de manier waarop de NOS hypes behandelt erg kwalijk te nemen. Al zegt het uiteraard meer over de media dan over de clubs, maar de manier waarop verschillende spelers van Barcelona en de hele schare supporters+de club zich presenteren staat me ook niet aan.
Maar noem het vooral 'domme opmerkingen', zo kom je overal vanaf.
zoveel goede argumentenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dit zegt meneer Redactie Sport![]()
Jij gaat het ver schoppen
Ik ambieer geen carriere in de sportwereld. Maar oke.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dit zegt meneer Redactie Sport![]()
Jij gaat het ver schoppen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de laatste 2 jaar iets minder erg, maar ik vind de manier waarop de NOS hypes behandelt erg kwalijk te nemen. Al zegt het uiteraard meer over de media dan over de clubs, maar de manier waarop verschillende spelers van Barcelona en de hele schare supporters+de club zich presenteren staat me ook niet aan.
Maar noem het vooral 'domme opmerkingen', zo kom je overal vanaf.
Ajax is echt een prima clubje vergeleken met FC Barcelona de laatste vijf jaar.quote:
Nee, want het boeit me niet zo veel wat de media allemaal vind. Alsof ik me druk moet maken over hoe Barca en Real in de media worden geportretteerdquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ambieer geen carriere in de sportwereld. Maar oke.
Deze sentimenten zul jij als Nederlander waarschijnlijk ook niet begrijpen.
Want dat is echt een goede wedstrijd iddquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:46 schreef Zorro het volgende:
Nou, 1 minuut gekeken, nu kan ik alweer bijna naar de WC. Om tedit.
Terug naar Groningen - Vitesse
Hele tijd dat aanstellen etc . Moet gewoon een paar doodschoppen krijgen of Burgos die op hem gaat zittenquote:
Oh oké.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is echt een prima clubje vergeleken met FC Barcelona de laatste vijf jaar.
Het zal vast 'diep' zitten dus, ja. Dat ontken ik niet.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja, ik ben er weer weg van. Ga Groningen - Vitesse kijken
Was gezellig met PowerLoungengod hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |