SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon die zwarte want die gekleurde zijn fucking lelijk. Ik heb die blauwe maar dat is meer zwart met een klein beetje blauw.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Welke kleur Dualshock 4 zal ik bestellen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon die zwarte want die gekleurde zijn fucking lelijk. Ik heb die blauwe maar dat is meer zwart met een klein beetje blauw.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt toch al heel veel naamtopics, maar scoort toch ook nooit?
Jij hebt liever Kuyt?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde Fenerspeler
Externe verkopers hanteren bijna altijd woekerprijzen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw Bol.comdie prijs
!
Waar moet ik ze dan kopenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Externe verkopers hanteren bijna altijd woekerprijzen.
Importen vanuit Engelanderslandquote:
Wel knap dat ze een MOD kit kunnen maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Importen vanuit Engelandersland
http://www.amazon.co.uk/s(...)%20shock%204%20urban
En niet die van 15 pond pakken, die hebben de kindjes van Trapz en Pots samen in elkaar gezet met duplo.
tanks voor de heds upquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Guedioura is aan de beurt
Omdat ik het nooit probeer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze burn gewoon gemist.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou ik wel, dus ik zeg ha ha.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
tanks voor de heds up
huuuuuuuuu ik heb hem niet :/
Sorry, die ene keer dat je lekker scoorde op die coinssite heb ik natuurlijk gemistquote:
Beter niet scoren dan de hele tijd goedkoop proberen te scoren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, die ene keer dat je lekker scoorde op die coinssite heb ik natuurlijk gemist
Beter ben je gewoon stil.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter niet scoren dan de hele tijd goedkoop proberen te scoren.
Ja omdat ik hem toen pas zag.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je wachtte gewoon tot ik ging reageren.
Oh snap burn 2.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, die ene keer dat je lekker scoorde op die coinssite heb ik natuurlijk gemist
Klopt, ik vertik het om te betalen voor mijn vangstquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beter niet scoren dan de hele tijd goedkoop proberen te scoren.
houden die wordt namelijk 1,6 miljoenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:58 schreef FCsuarez het volgende:
verkopen of houden... lastige beslissing in deze rare tijden.
Bespaar je de coins want zo goed is hij niet als spitta. Ik hoop dat zijn TIF op LW is, dan kan hij nog nuttig zijn voor hybrids.quote:
Wie?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zemlo in een pack. Uitmuntende stats, en briljant voor hybrids. Wat een baas. Ik denk toch dat ik hem maar verkoop. Levert slechts 5k op, maar wie het kleine niet eert...
Hij is de deur uit gegaan voor 210K haal hem idd van de week wel weer opquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Je IF al verkocht Sjon? Ik zou hem dan later deze week goedkoper terughalen.
We weten allemaal wie de fok wk cup heeft gewonnen vorig jaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Leuk en aardig, al die lofzangen iedere avond hier over hoe goed Tim86 wel niet is, dat hij niet te bespelen is en dat hij echt genadeloos verdedigt en je opbouw verstoort en een geniale passer is en met zoveel klasse en finesse speelt en zo'n koelbloedige finisher is en met zo'n uitgebalanceerd team speelt enzo...maar wij weten wel beter
Uhm nou...eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
We weten allemaal wie de fok wk cup heeft gewonnen vorig jaar.
Omdat el matidor Kiid niet meedeed, gr grquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
We weten allemaal wie de fok wk cup heeft gewonnen vorig jaar.
Don't blame it on the sunshine, don't blame it on the moonlight, don't blame it on the good times, blame it on the boogie wefutquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Piotr Zemlo niet kennen
Jij komt zeker net kijken bij dit spelletje?
Ze spellen het gewoon foutquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Don't blame it on the sunshine, don't blame it on the moonlight, don't blame it on the good times, blame it on the boogie wefut
[ afbeelding ]
Je moet niet zo snel opgeven. Het is echt een unieke speler, met ongeëvenaarde stats. Dan is het dus wel de moeite waard om ook eens op zijn voornaam te zoeken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Don't blame it on the sunshine, don't blame it on the moonlight, don't blame it on the good times, blame it on the boogie wefut
[ afbeelding ]
wowquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Leuk en aardig, al die lofzangen iedere avond hier over hoe goed Tim86 wel niet is, dat hij niet te bespelen is en dat hij echt genadeloos verdedigt en je opbouw verstoort en een geniale passer is en met zoveel klasse en finesse speelt en zo'n koelbloedige finisher is en met zo'n uitgebalanceerd team speelt enzo...maar wij weten wel beter
Dat ik die finale zou verliezen als ik jou tegen zou komen stond al vast vanaf de poulefase. Degene waar je in de poule van wint verslaat je altijd in de finale als het zover komt. Vraag maar de USSR.quote:
Bij Piotr kom ik alleen maar plaatjes van hele liefen honden tegenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet niet zo snel opgeven. Het is echt een unieke speler, met ongeëvenaarde stats. Dan is het dus wel de moeite waard om ook eens op zijn voornaam te zoeken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Piotr kom ik alleen maar plaatjes van hele liefen honden tegen
Niet normaalquote:
Raul Garciaquote:
Die foto'stwitter:JohnBennettBBC twitterde op woensdag 28-01-2015 om 21:17:52Group stage is over... Highlight of #afcon2015 has to be the man of the match award ceremonies. My top four... http://t.co/pPXI7eJrrJ reageer retweet
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Die foto'stwitter:JohnBennettBBC twitterde op woensdag 28-01-2015 om 21:17:52Group stage is over... Highlight of #afcon2015 has to be the man of the match award ceremonies. My top four... http://t.co/pPXI7eJrrJ reageer retweet
flashacties van Sierdquote:
Neuh, sowieso genietenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
alleen maaromdat barca wint he vuile
1 onterechte pingel gegeven, daarna een goedmakertje. Schele dakhaas is het.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
leek me toch wel hands eigenlijk... Engelse scheidsen zouden hem geven iig
ja dat dan weer welquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 onterechte pingel gegeven, daarna een goedmakertje. Schele dakhaas is het.
TR.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:54 schreef RijstbaI het volgende:
Iemand ervaring met www.voetbalbureau.nl ?
zat laatst ook op http://voetbalretour.nl/ te kijken. maar dure shit man. veel beter om gewoon via clubsite kaartjes te halen en zelf vervoer en verblijf te regelenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:54 schreef RijstbaI het volgende:
Iemand ervaring met www.voetbalbureau.nl ?
O wow nu heb je mij echt..quote:
Voor 60/70k wil ik dat wel proberen maar niet voor 100k+quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft wel maar 3* skillies, niet echt handig op 10
Heb na wat bellen en mailen kunnen regelen dat ik alleen de wedstrijdkaarten afneem (losse kaarten bij Chelsea zijn dit seizoen elke wedstrijd uitverkocht voordat ze in de vrije verkoop gaan). Nu nog er achter zien te komen of de site betrouwbaar isquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zat laatst ook op http://voetbalretour.nl/ te kijken. maar dure shit man. veel beter om gewoon via clubsite kaartjes te halen en zelf vervoer en verblijf te regelen
Shit ik laat je volgende keer wel winnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O wow nu heb je mij echt..Ik ga nu zelfmoord plegen.
zo zie ik het graagquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Vitesse 60 minuten beter en nu verneuken ze het weer
Nee hoor hoeft niet. Ik laat andere mensen graag met hun e-pen0r pronken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:04 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Shit ik laat je volgende keer wel winnen
hij gooit ook echt gericht op iemand leek hetquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:07 schreef Tim86 het volgende:
hahaha die gekke Turk gaat met zijn schoen gooien
Slechts geel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gooide schoen naar grens iddquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij gooit ook echt gericht op iemand leek het
nice. en ohh wel echt genaaid dan dat je er niet eens direct aan kan komenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:03 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Heb na wat bellen en mailen kunnen regelen dat ik alleen de wedstrijdkaarten afneem (losse kaarten bij Chelsea zijn dit seizoen elke wedstrijd uitverkocht voordat ze in de vrije verkoop gaan). Nu nog er achter zien te komen of de site betrouwbaar is
Eriksenquote:
waar is die Arda vine danquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Leuk voor FIFA volgend jaar
https://vine.co/v/OTphDa6A33w
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit onder de 50k gezien, de goedkoopste was 69k tijdens TOTY.
Oh wacht ik dacht dat het over Fernandez van Fiorentina ging.. My badquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die was al 100k ofzo toen die in packs zat.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://vine.co/u/986992682616455168
https://vine.co/u/986992682616455168
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Dit moment is zo geniaal he. Ibra
http://www.dumpert.nl/med(...)de_grappenmaker.html
Dit heb ik de laatste twee dagen ook telkens ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
steekballen zijn te zacht of veel te hard en de spelers lopen niet meer naar de bal toe.___!
jbgs. Of het ligt aan je kitsquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt ik word helemaal kk gek van dit pleuris spel.. Niks lukt meerpasses komen niet meer aan, ronaldo chop is bal de tribune in schieten, heel to heel is een assflick, steekballen zijn te zacht of veel te hard en de spelers lopen niet meer naar de bal toe.
___!
Wat dacht je van het feit dat de tweede bal altijd voor de tegenstander is? En iemand met 90 pace ingehaald wordt door een met 70 pace etc..quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt ik word helemaal kk gek van dit pleuris spel.. Niks lukt meerpasses komen niet meer aan, ronaldo chop is bal de tribune in schieten, heel to heel is een assflick, steekballen zijn te zacht of veel te hard en de spelers lopen niet meer naar de bal toe.
___!
Afstandsschoten van de tegenstander die er altijd invliegen van een onmogelijke hoekquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat de tweede bal altijd voor de tegenstander is? En iemand met 90 pace ingehaald wordt door een met 70 pace etc..
Zie het youtube kanaal van mrragenl voor tipsquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt ik ga dit hoerenspel echt ritueel verbranden.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Come on Excelsior strijd en winnen!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef Tim86 het volgende:
Groningen - Excelsior en Twente - PEC
Bekerfinale voor Grunn moet lukken
Finale Excelsior Pec BOHHHquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:35 schreef Tim86 het volgende:
Groningen - Excelsior en Twente - PEC
Bekerfinale voor Grunn moet lukken
shit vs shit dus dat wordt een goalfestquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Vitesse zaterdag/zondag maar even uit die crisis komt
Die geven tegen Ajax altijd 150% dus dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Vitesse zaterdag/zondag maar even uit die crisis komt
Maar de keepers zijn wel goed.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moet je een 'charge nemen' met rondje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die alleen op hoge snelheid op je afsprint met Ronaldo en dan die sleep doet is echt niet te verdedigen
Ik weet precies wat hij doet bij elke move, maar Ronaldo beukt op die snelheid toch iedereen gewoon om
Mehh, dan krijgt hij free throwsquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je een 'charge nemen' met rondje.
Moet ik nog kijken. Heb net John Wick gekeken. Wel aardig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
Unbroken net gezien. Geen enkele plottwist en je kunt het verhaal vanaf seconde 1 uittekenen, maar alsnog prachtig verteld en de hoofdpersoon is echt geweldig. (Jack O'Connell) Erg indrukwekkend, maar niet verrassend. Bij vlagen ook wat langdradig, maar alsnog wel een goed gevoel over achteraf.
T is in de Euroborg tochquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien wel leuk om halve finale op woudestein te kijken...
Nee hehe dat ie niet verrassend isquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
Unbroken net gezien. Geen enkele plottwist en je kunt het verhaal vanaf seconde 1 uittekenen, maar alsnog prachtig verteld en de hoofdpersoon is echt geweldig. (Jack O'Connell) Erg indrukwekkend, maar niet verrassend. Bij vlagen ook wat langdradig, maar alsnog wel een goed gevoel over achteraf.
de vraag is echter...quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
Zonder Maxim is daar niets aanquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de vraag is echter...
hoeveel reeten?
upgrades zal nog wel langer worden. En met transfers zullen ze wel even wachten tot de deadline?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou EA, het wordt tijd voor nieuwe transfers en misschien wel UPs in het weekend.
Dat zou best kunnen ja. Al deden ze er vorig jaar nog een paar maanden om transfers uit te brengenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
upgrades zal nog wel langer worden. En met transfers zullen ze wel even wachten tot de deadline?
Altijd hetzelfde ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prima onderzoek weer van Rambam, maar na 10 minuten schijten ze weer in de broek en gaan ze letterlijk en figuurlijk BS maken ipv die mensen te confronteren om er iets aan te doen.
Schijtlollige pubergrapjes
Ik mis Basta
Als CAM was ie echt onbetaalbaar gewordenquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo jammer dat het weer een LW is
True. Ik heb sowieso geen coins meer atm dus doe het even met de teams die ik nu heb. Zolang die goed blijven ballen is het primaquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als CAM was ie echt onbetaalbaar geworden
SIF Neymar zit nu in packs johquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar waarom geen MOTM uit de knvb Beker, of Neymar een speciaal oranje kaartje
Tjah er was vorig jaar ook een TOTS Di Maria in Packs en die kreeg toen ook een MOTM voor 1 dagquote:
CL finale is wel even wat andersquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah er was vorig jaar ook een TOTS Di Maria in Packs en die kreeg toen ook een MOTM voor 1 dag
Dan nogquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
CL finale is wel even wat anders
Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 29 januari 2015 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan nog, gewoon een beetje leuke kaartjes uitbrengen
EA moet er wat meer aan doen dat de prijzen wat normaler blijven. Enige optie daarvoor is proberen mensen packs te laten kopen, en dat kan alleen met aantrekkelijke packs (dus 50k packs of miss eens een pack met korting oid) of aantrekkelijke spelers. Deze MOTM'en zijn een begin daarin, maar er zijn toch meer wedstrijden gespeeld vandaag dan die van de Spursquote:
De ellende begon toen ik de Moerdijkbrug over gingquote:Op donderdag 29 januari 2015 06:32 schreef RijstbaI het volgende:
Such snow, many delay much danger wow
Natte sneeuw tussen Dordrecht en Rotterdam. Viel uiteindelijk wel mee. Schijnbaar is het richting Den Bosch en Utrecht een stuk erger.quote:
Hier heeft alleen de webapp vertraging. Jullie ook last van?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Natte sneeuw tussen Dordrecht en Rotterdam. Viel uiteindelijk wel mee. Schijnbaar is het richting Den Bosch en Utrecht een stuk erger.
Ik zou het geen vertraging willen noemen. Op mijn dekstop laadt de URL niet, en op mijn foon krijg ik de melding dat Origin niet beschikbaar is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hier heeft alleen de webapp vertraging. Jullie ook last van?
Vrije dag vandaag?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:31 schreef Zhano het volgende:
Ja duurde ff maar hij is er nu bij mij ook. Ga zo denk ik beginnen aan mn eerste potje
Godver, chill zeg. Maar je zal ook de nodige voorbereidingen moeten treffen natuurlijk?quote:
Klopt ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, chill zeg. Maar je zal ook de nodige voorbereidingen moeten treffen natuurlijk?
Ja en dat is er nog maar 1, heb geen arm meer over joh.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inentingen tegen malaria enzo
Heb je ook speciaal zo'n broek met zakken aan de zijkant gekocht? Uberhandigquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja en dat is er nog maar 1, heb geen arm meer over joh.
Een bioscoopbroek?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je ook speciaal zo'n broek met zakken aan de zijkant gekocht? Uberhandig
Oh ik lees het verkeerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiets.
[ afbeelding ]
Heet dat in Friesland een bioscoopbroek ja?
Nee das wel fijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die IF van Larsson wordt niet zo duur btw
Ik vraag me sowieso af waar ze dat soms op baseren. Eriksen heeft nu een MOTM-kaart als LW, terwijl ik toch dacht dat hij meer als LM voetbaldequote:Op donderdag 29 januari 2015 07:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee das wel fijnWeet trouwens niet waarom ze m als LM hebben gedaan, speelde gewoon LW in een 433...
'Per ongeluk' 2 gekocht voor ~45kquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waar ze dat soms op baseren. Eriksen heeft nu een MOTM-kaart als LW, terwijl ik toch dacht dat hij meer als LM voetbalde
Niet zo handig om dat op donderdagochtend al te doen. Tenminste, niet als je er wist op wil makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
'Per ongeluk' 2 gekocht voor ~45kGeen idee hoe die prijsverlopen zijn van IF (silvers) tegenwoordig dus yolo
Werkt dat nog steeds zo ja?quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo handig om dat op donderdagochtend al te doen. Tenminste, niet als je er wist op wil maken
Dat hele dingetje kan nog zo mooi werken, maar als er dit weekend jumbo packs komen en er dus op grote schaal geopend wordt, komen er meer Larsson's op de markt. Gevolg: prijsdaling.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Werkt dat nog steeds zo ja?Ondanks die futfocuspocus dinges?
Ok ik snap m. Maar zoals gezegd, enigszins per ongeluk 2 gehaald. Was aan het bieden, dacht dat ik m niet kreeg en kocht de laagste BIN en toen had ik die andere ookquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hele dingetje kan nog zo mooi werken, maar als er dit weekend jumbo packs komen en er dus op grote schaal geopend wordt, komen er meer Larsson's op de markt. Gevolg: prijsdaling.
Daarbij verschijnen er op dat futfocus geregeld silver en bronze IF's bovenaan het lijstje, maar wil dat echt niet zeggen dat het een handige aanschaf is
Ach...van je fouten leer je vaak het meestquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok ik snap m. Maar zoals gezegd, enigszins per ongeluk 2 gehaald. Was aan het bieden, dacht dat ik m niet kreeg en kocht de laagste BIN en toen had ik die andere ookNoob move..
Ja sorry, Zhano en ik moesten even zorgen voor een kwaliteitsinjectie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ik dacht even dat nog maar 2 mensen konden posten. Maar goedemorgen
Jij zat serieus te wachten tot iemand anders posttequote:Op donderdag 29 januari 2015 08:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ik dacht even dat nog maar 2 mensen konden posten. Maar goedemorgen
Aansluitingen, refresh rate, looks, resolutie/formaat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:33 schreef over_hedge het volgende:
Bij een nieuw beeldscherm kopen waar moet je dan op letten?
Hdmi, en 1080pquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aansluitingen, refresh rate, looks, resolutie/formaat.
Nee, ik las de posts in de trein en toen besloot ik zelf te reageren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij zat serieus te wachten tot iemand anders postte
Ik zou je eerst wel wat oriënteren dan. Als je daar heen gaat zonder voorkennis dan lezen ze je die kaartjes voor en dan lijkt alles geweldigquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hdmi, en 1080p
De rest heb ik nog geen idee. Vanavond maar eens naar de media markt.
Dat vind ik dus echt kut aan Media Markt. Eerst moet je in alle drukte zorgen dat je iemand te pakken krijgt die je helpt, en vervolgens blijkt zo'n gast ook alleen maar de kaartjes voor te kunnen lezenquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zou je eerst wel wat oriënteren dan. Als je daar heen gaat zonder voorkennis dan lezen ze je die kaartjes voor en dan lijkt alles geweldig
Doe ik ook. Daarom vraag ik het nu eerst.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zou je eerst wel wat oriënteren dan. Als je daar heen gaat zonder voorkennis dan lezen ze je die kaartjes voor en dan lijkt alles geweldig
Jaquote:
Het lijkt me eerlijk gezegd niet een speler waar veel mensen mee gaan spelen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jaen nu komt de vraag. Verkopen of er nog mee wachten.
Als je nu cash nodig hebt: nu verkopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jaen nu komt de vraag. Verkopen of er nog mee wachten.
Ik denk dat hij best populair kan worden. NIF Eriksen speelt al best fijn, en dit is in feite zijn SIF...quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het lijkt me eerlijk gezegd niet een speler waar veel mensen mee gaan spelen...
Ik wacht wel ff denk ik ja. Misschien ook eens uitproberen. Heeft best goede stats nog.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je nu cash nodig hebt: nu verkopen.
Kan je ook een week of twee geduld hebben, dan wachten. Hij zit maar 1 dag in packs, dus wordt schaars.
Daar gewoon kijken wat mooi beeld is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hdmi, en 1080p
De rest heb ik nog geen idee. Vanavond maar eens naar de media markt.
Hmm ik dacht dat zn pace nog <80 was. Weet niet hoeveel Hazard is maar als ik tussen die 2 moest kiezen wist ik het welquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best populair kan worden. NIF Eriksen speelt al best fijn, en dit is in feite zijn SIF...
Je moet alleen wel het geluk hebben dat hij niet te snel een TIF krijgt.
83 pace.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat zn pace nog <80 was. Weet niet hoeveel Hazard is maar als ik tussen die 2 moest kiezen wist ik het wel
87 pacing..bohhhquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
83 pace.
4* skills 5* weakfoot. 87 pacingVoor in een 4231(2) oid wel goed denk ik
passingquote:
verkopen en IF tadic halen. Wat een koning was datquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
83 pace.
4* skills 5* weakfoot. 87 pacingVoor in een 4231(2) oid wel goed denk ik
HUUU Avdic in een pack net als dat beroemde pack met IF Hernandez.quote:
Dafuq man, zoveel winst haal ik nooit met 1 deal.quote:
Ik twijfel nog met die Gquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Toty iniesta speelt trouwens echt heel fijn.
Oscar zou perfect voor je zijn maar dan moet je er een paar uit knallen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt best wel lekker, eigenlijk is iedereen goed behalve CoutinhoDie krijg ik er denk ik niet uit zonder Paulinho, Gustavo of 1 van de spitsen te slachtofferen?
Lijkt wel een team van de eerste week Fifa 15quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt best wel lekker, eigenlijk is iedereen goed behalve CoutinhoDie krijg ik er denk ik niet uit zonder Paulinho, Gustavo of 1 van de spitsen te slachtofferen?
SIF Pogba slaat ook nergens op voor die prijsquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF Pogba valt mij zwaar tegen boys.
Dit team speelt veel lekkerder.
[ afbeelding ]
Eigenlijk als investering gekocht voor die up Up UP.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
SIF Pogba slaat ook nergens op voor die prijs
Ga weg Jordy.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt wel een team van de eerste week Fifa 15
Geef hem nog even de kans, SIF Costa leek ook een zware tegenvaller maar is inmiddels ook lekker op stoom.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF Pogba valt mij zwaar tegen boys.
Dit team speelt veel lekkerder.
[ afbeelding ]
Ben er even een weekje tussenuit geweest. Is er al een lijstje met upgrades bekend gemaakt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eigenlijk als investering gekocht voor die up Up UP.
Misschien een team maken met hem als CAM.
Misschien een andere positie want hij komt helemaal niet in mijn spel voor.. Toure wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geef hem nog even de kans, SIF Costa leek ook een zware tegenvaller maar is inmiddels ook lekker op stoom.
Nee nog niet. Zit met smart te wachtenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben er even een weekje tussenuit geweest. Is er al een lijstje met upgrades bekend gemaakt?
Vanochtend al mijn trademateriaal bij elkaar opgeteld: ik haal het netquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan nog geen Messi halen.
Ik ga maar hopen op een 5* skill van Pogba gr grquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanochtend al mijn trademateriaal bij elkaar opgeteld: ik haal het net
Dat hoop ik ook voor je: als hij die niet krijgt, daalt hij misschien wel weer gewoon een beetjequote:Op donderdag 29 januari 2015 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga maar hopen op een 5* skill van Pogba gr gr
O ja wel hoor. Ik ga gewoon even naar de favoriete site van DS2 en ik leg even 20 euro neer.quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz kennende kan hij echt wel 50 euro overmaken aan Vipcoinsfifa hoor.
voor 30 euro heb ik Messi, Suarez, Neymar en Bale in mijn team zie ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz kennende kan hij echt wel 50 euro overmaken aan Vipcoinsfifa hoor.
Neerbuigend doen omdat je meer coins hebt gekocht dan een anderquote:
Was toch godverdomme een grapje joh hommoquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neerbuigend doen omdat je meer coins hebt gekocht dan een ander
Je kan veel zeggen over DS2, maar dit doet hij zelfs niet.
Echt niet. Je meende het.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was toch godverdomme een grapje joh hommo
Net als die post van mij joh hommoquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was toch godverdomme een grapje joh hommo
Supertoll.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:32 schreef Zhano het volgende:
Speel alleen maar tegen moffen, met moffenteamsEn die Kötze word ik ook strontziek van, met dat eindeloze gejammer over zn WK goal.
Maak een team met gotze en robben, hoor je alle WK verhalen iedere wedstrijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:32 schreef Zhano het volgende:
Speel alleen maar tegen moffen, met moffenteamsEn die Kötze word ik ook strontziek van, met dat eindeloze gejammer over zn WK goal.
Nog een extra reden om het niet te doen dus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maak een team met gotze en robben, hoor je alle WK verhalen iedere wedstrijd
Is me nooit opgevallen eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maak een team met gotze en robben, hoor je alle WK verhalen iedere wedstrijd
Klopt want op de "old"-gen praten ze nog over het WK 1998.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen eigenlijk
Misschien ligt dat aan console?
Nee, want gelukkig heb ik geen legends in mijn team.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt want op de "old"-gen praten ze nog over het WK 1998.
Op PS2 praten ze nog over 1988quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt want op de "old"-gen praten ze nog over het WK 1998.
Bijna nog irritanter dan youriquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen eigenlijk
Misschien ligt dat aan console?
Geen idee wat ik heb ingesteld, maar het klinkt Engels.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bijna nog irritanter dan yourimisschien heb jij die 2 andere england boys ingesteld?
Duits dus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee wat ik heb ingesteld, maar het klinkt Engels.
bohhhhhquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand nog eenIF
Serero
op PS?
Ligt eraan wat je gaat doen..quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:44 schreef over_hedge het volgende:
Trapz! Wat is beter. 4x 500gb schijf kopen of 1x een 2 tb. En waarom?
Kan je 1x 500GB gebruiken voor porno videosquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gaat doen..
4x 500GB is wel handig als je backups wilt maken van persoonlijke shizzle want dan staat het op een fysiek ander apparaat ipv een andere partie op dezelfde schijf.
Is voor op mijn werk. Ik heb mij ooit laten vertellen dat 1tb schijven etc veel minder stabiel zijn en sneller kapot gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gaat doen..
4x 500GB is wel handig als je backups wilt maken van persoonlijke shizzle want dan staat het op een fysiek ander apparaat ipv een andere partie op dezelfde schijf.
Als een 1x 2TB kapoetski gaat ben je misschien alles kwijt.
1x 2TB is makkelijk om in je computer te plaatsen.
Toefjes heeft die eerste 2 op 1 schijf gr grquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je 1x 500GB gebruiken voor porno videos
1x 500 GB gebruiken voor kinderfoto's
1x 500 GB voor FUT teams
1x 500 GB voor overige zoals muziek/programma's etc.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toefjes heeft die eerste 2 op 1 schijf gr gr
Ik weet niet wat voor werk jij doet. Maar die dingen komen bij mijn werk niet voor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je 1x 500GB gebruiken voor porno videos
1x 500 GB gebruiken voor foto's van kinderen
1x 500 GB voor FUT teams
1x 500 GB voor overige zoals muziek/programma's etc.
Toch jammer dat die gozer hier nooit meer komt. Zal wel een klein boefje ontmoet hebben denk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toefjes heeft die eerste 2 op 1 schijf gr gr
O dat is mij niet echt bekend.. Doe jij iets grafisch op je werk ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is voor op mijn werk. Ik heb mij ooit laten vertellen dat 1tb schijven etc veel minder stabiel zijn en sneller kapot gaan.
Oh, werk. Ik dacht gewoon privé gebruikquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk jij doet. Maar die dingen komen bij mijn werk niet voor.
Progamma`s etc komen btw op een ssd. Dit is puur voor de opslag.
Is voor op mijn werk. En daar doe ik ook veel aan video bewerken. Dan is die 2 tb zo vol.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:50 schreef Kiid het volgende:
Maar wat zou je in godsnaam moeten met 2TB
Ik krijg 500 GB niet eens vol
Ja. Ik doe 3d, video, photoshop. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dat is mij niet echt bekend.. Doe jij iets grafisch op je werk ofzo?
Jizz. Dus jij kan kekke compilations maken van Clasiequote:Op donderdag 29 januari 2015 09:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Ik doe 3d, video, photoshop. Dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |