Misschien een andere positie want hij komt helemaal niet in mijn spel voor.. Toure wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geef hem nog even de kans, SIF Costa leek ook een zware tegenvaller maar is inmiddels ook lekker op stoom.
Nee nog niet. Zit met smart te wachtenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben er even een weekje tussenuit geweest. Is er al een lijstje met upgrades bekend gemaakt?
Vanochtend al mijn trademateriaal bij elkaar opgeteld: ik haal het netquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan nog geen Messi halen.
Ik ga maar hopen op een 5* skill van Pogba gr grquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vanochtend al mijn trademateriaal bij elkaar opgeteld: ik haal het net
Dat hoop ik ook voor je: als hij die niet krijgt, daalt hij misschien wel weer gewoon een beetjequote:Op donderdag 29 januari 2015 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga maar hopen op een 5* skill van Pogba gr gr
O ja wel hoor. Ik ga gewoon even naar de favoriete site van DS2 en ik leg even 20 euro neer.quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz kennende kan hij echt wel 50 euro overmaken aan Vipcoinsfifa hoor.
voor 30 euro heb ik Messi, Suarez, Neymar en Bale in mijn team zie ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapz kennende kan hij echt wel 50 euro overmaken aan Vipcoinsfifa hoor.
Neerbuigend doen omdat je meer coins hebt gekocht dan een anderquote:
Was toch godverdomme een grapje joh hommoquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neerbuigend doen omdat je meer coins hebt gekocht dan een ander
Je kan veel zeggen over DS2, maar dit doet hij zelfs niet.
Echt niet. Je meende het.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was toch godverdomme een grapje joh hommo
Net als die post van mij joh hommoquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was toch godverdomme een grapje joh hommo
Supertoll.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:32 schreef Zhano het volgende:
Speel alleen maar tegen moffen, met moffenteamsEn die Kötze word ik ook strontziek van, met dat eindeloze gejammer over zn WK goal.
Maak een team met gotze en robben, hoor je alle WK verhalen iedere wedstrijdquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:32 schreef Zhano het volgende:
Speel alleen maar tegen moffen, met moffenteamsEn die Kötze word ik ook strontziek van, met dat eindeloze gejammer over zn WK goal.
Nog een extra reden om het niet te doen dus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maak een team met gotze en robben, hoor je alle WK verhalen iedere wedstrijd
Is me nooit opgevallen eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maak een team met gotze en robben, hoor je alle WK verhalen iedere wedstrijd
Klopt want op de "old"-gen praten ze nog over het WK 1998.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen eigenlijk
Misschien ligt dat aan console?
Nee, want gelukkig heb ik geen legends in mijn team.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt want op de "old"-gen praten ze nog over het WK 1998.
Op PS2 praten ze nog over 1988quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt want op de "old"-gen praten ze nog over het WK 1998.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |