Het lijkt me eerlijk gezegd niet een speler waar veel mensen mee gaan spelen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jaen nu komt de vraag. Verkopen of er nog mee wachten.
Als je nu cash nodig hebt: nu verkopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jaen nu komt de vraag. Verkopen of er nog mee wachten.
Ik denk dat hij best populair kan worden. NIF Eriksen speelt al best fijn, en dit is in feite zijn SIF...quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het lijkt me eerlijk gezegd niet een speler waar veel mensen mee gaan spelen...
Ik wacht wel ff denk ik ja. Misschien ook eens uitproberen. Heeft best goede stats nog.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je nu cash nodig hebt: nu verkopen.
Kan je ook een week of twee geduld hebben, dan wachten. Hij zit maar 1 dag in packs, dus wordt schaars.
Daar gewoon kijken wat mooi beeld is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hdmi, en 1080p
De rest heb ik nog geen idee. Vanavond maar eens naar de media markt.
Hmm ik dacht dat zn pace nog <80 was. Weet niet hoeveel Hazard is maar als ik tussen die 2 moest kiezen wist ik het welquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best populair kan worden. NIF Eriksen speelt al best fijn, en dit is in feite zijn SIF...
Je moet alleen wel het geluk hebben dat hij niet te snel een TIF krijgt.
83 pace.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat zn pace nog <80 was. Weet niet hoeveel Hazard is maar als ik tussen die 2 moest kiezen wist ik het wel
87 pacing..bohhhquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
83 pace.
4* skills 5* weakfoot. 87 pacingVoor in een 4231(2) oid wel goed denk ik
passingquote:
verkopen en IF tadic halen. Wat een koning was datquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
83 pace.
4* skills 5* weakfoot. 87 pacingVoor in een 4231(2) oid wel goed denk ik
HUUU Avdic in een pack net als dat beroemde pack met IF Hernandez.quote:
Dafuq man, zoveel winst haal ik nooit met 1 deal.quote:
Ik twijfel nog met die Gquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:04 schreef over_hedge het volgende:
Toty iniesta speelt trouwens echt heel fijn.
Oscar zou perfect voor je zijn maar dan moet je er een paar uit knallen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt best wel lekker, eigenlijk is iedereen goed behalve CoutinhoDie krijg ik er denk ik niet uit zonder Paulinho, Gustavo of 1 van de spitsen te slachtofferen?
Lijkt wel een team van de eerste week Fifa 15quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt best wel lekker, eigenlijk is iedereen goed behalve CoutinhoDie krijg ik er denk ik niet uit zonder Paulinho, Gustavo of 1 van de spitsen te slachtofferen?
SIF Pogba slaat ook nergens op voor die prijsquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF Pogba valt mij zwaar tegen boys.
Dit team speelt veel lekkerder.
[ afbeelding ]
Eigenlijk als investering gekocht voor die up Up UP.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
SIF Pogba slaat ook nergens op voor die prijs
Ga weg Jordy.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt wel een team van de eerste week Fifa 15
Geef hem nog even de kans, SIF Costa leek ook een zware tegenvaller maar is inmiddels ook lekker op stoom.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF Pogba valt mij zwaar tegen boys.
Dit team speelt veel lekkerder.
[ afbeelding ]
Ben er even een weekje tussenuit geweest. Is er al een lijstje met upgrades bekend gemaakt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eigenlijk als investering gekocht voor die up Up UP.
Misschien een team maken met hem als CAM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |