Tjah er was vorig jaar ook een TOTS Di Maria in Packs en die kreeg toen ook een MOTM voor 1 dagquote:
CL finale is wel even wat andersquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah er was vorig jaar ook een TOTS Di Maria in Packs en die kreeg toen ook een MOTM voor 1 dag
Dan nogquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
CL finale is wel even wat anders
Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 29 januari 2015 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan nog, gewoon een beetje leuke kaartjes uitbrengen
EA moet er wat meer aan doen dat de prijzen wat normaler blijven. Enige optie daarvoor is proberen mensen packs te laten kopen, en dat kan alleen met aantrekkelijke packs (dus 50k packs of miss eens een pack met korting oid) of aantrekkelijke spelers. Deze MOTM'en zijn een begin daarin, maar er zijn toch meer wedstrijden gespeeld vandaag dan die van de Spursquote:
De ellende begon toen ik de Moerdijkbrug over gingquote:Op donderdag 29 januari 2015 06:32 schreef RijstbaI het volgende:
Such snow, many delay much danger wow
Natte sneeuw tussen Dordrecht en Rotterdam. Viel uiteindelijk wel mee. Schijnbaar is het richting Den Bosch en Utrecht een stuk erger.quote:
Hier heeft alleen de webapp vertraging. Jullie ook last van?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Natte sneeuw tussen Dordrecht en Rotterdam. Viel uiteindelijk wel mee. Schijnbaar is het richting Den Bosch en Utrecht een stuk erger.
Ik zou het geen vertraging willen noemen. Op mijn dekstop laadt de URL niet, en op mijn foon krijg ik de melding dat Origin niet beschikbaar is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hier heeft alleen de webapp vertraging. Jullie ook last van?
Vrije dag vandaag?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:31 schreef Zhano het volgende:
Ja duurde ff maar hij is er nu bij mij ook. Ga zo denk ik beginnen aan mn eerste potje
Godver, chill zeg. Maar je zal ook de nodige voorbereidingen moeten treffen natuurlijk?quote:
Klopt ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, chill zeg. Maar je zal ook de nodige voorbereidingen moeten treffen natuurlijk?
Ja en dat is er nog maar 1, heb geen arm meer over joh.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inentingen tegen malaria enzo
Heb je ook speciaal zo'n broek met zakken aan de zijkant gekocht? Uberhandigquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja en dat is er nog maar 1, heb geen arm meer over joh.
Een bioscoopbroek?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je ook speciaal zo'n broek met zakken aan de zijkant gekocht? Uberhandig
Oh ik lees het verkeerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiets.
[ afbeelding ]
Heet dat in Friesland een bioscoopbroek ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |