Neuh, sowieso genietenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
alleen maaromdat barca wint he vuile
1 onterechte pingel gegeven, daarna een goedmakertje. Schele dakhaas is het.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
leek me toch wel hands eigenlijk... Engelse scheidsen zouden hem geven iig
ja dat dan weer welquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 onterechte pingel gegeven, daarna een goedmakertje. Schele dakhaas is het.
TR.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:54 schreef RijstbaI het volgende:
Iemand ervaring met www.voetbalbureau.nl ?
zat laatst ook op http://voetbalretour.nl/ te kijken. maar dure shit man. veel beter om gewoon via clubsite kaartjes te halen en zelf vervoer en verblijf te regelenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:54 schreef RijstbaI het volgende:
Iemand ervaring met www.voetbalbureau.nl ?
O wow nu heb je mij echt..quote:
Voor 60/70k wil ik dat wel proberen maar niet voor 100k+quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft wel maar 3* skillies, niet echt handig op 10
Heb na wat bellen en mailen kunnen regelen dat ik alleen de wedstrijdkaarten afneem (losse kaarten bij Chelsea zijn dit seizoen elke wedstrijd uitverkocht voordat ze in de vrije verkoop gaan). Nu nog er achter zien te komen of de site betrouwbaar isquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zat laatst ook op http://voetbalretour.nl/ te kijken. maar dure shit man. veel beter om gewoon via clubsite kaartjes te halen en zelf vervoer en verblijf te regelen
Shit ik laat je volgende keer wel winnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O wow nu heb je mij echt..Ik ga nu zelfmoord plegen.
zo zie ik het graagquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Vitesse 60 minuten beter en nu verneuken ze het weer
Nee hoor hoeft niet. Ik laat andere mensen graag met hun e-pen0r pronken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:04 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Shit ik laat je volgende keer wel winnen
hij gooit ook echt gericht op iemand leek hetquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:07 schreef Tim86 het volgende:
hahaha die gekke Turk gaat met zijn schoen gooien
Slechts geel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gooide schoen naar grens iddquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij gooit ook echt gericht op iemand leek het
nice. en ohh wel echt genaaid dan dat je er niet eens direct aan kan komenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:03 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Heb na wat bellen en mailen kunnen regelen dat ik alleen de wedstrijdkaarten afneem (losse kaarten bij Chelsea zijn dit seizoen elke wedstrijd uitverkocht voordat ze in de vrije verkoop gaan). Nu nog er achter zien te komen of de site betrouwbaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |