Geen idee, mijn katers gaan helemaal door het dolle van beiden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:49 schreef Pumatje het volgende:
Hoe kan het zijn dat rommel niet reageert op valeriaan of katnip? I don get it... he's like immune.
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:11 schreef Caesu het volgende:
ANP-persalarm: PAND NOS IN HILVERSUM WORDT ONTRUIMD, MAN MET PISTOOL ZOU ZENDTIJD EISEN (BRON: NOS)
twitter:GooiNieuws twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:07:47Journaalplein #Hilversum : Gewapende man NOS Journaal binnen gedrongen, hulpdiensten massaal onderweg. Pand wordt ontruimd. reageer retweet
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:50 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Via UPC alleen even geduld aub op NPO1 en NPO2 heeft teletekst, die stond net op zwart.
Wilfried ging net live en had een foto uit die studio waar ze die man ingezet hadden. Was niet echt ingezoomd. Vraag me af of het echt een foto was en geen animatie. Maar ben niet naar de tv gelopen om goed te kijken (bril voor veraf niet opquote:
Deze?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:54 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Wilfried ging net live en had een foto uit die studio waar ze die man ingezet hadden. Was niet echt ingezoomd. Vraag me af of het echt een foto was en geen animatie. Maar ben niet naar de tv gelopen om goed te kijken (bril voor veraf niet op)
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:58 schreef NedKelly het volgende:
[..]
ja die vond ik ook net op twitter, toch geen animatie.
er is een betere versie op twitter te lezen, maar ik krijg de plaatjeslocatie niet zo snel gekopieerd van twitterquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
En de brief die hij uitdeelde:
[ afbeelding ]
Dag van zijn leven. Hij heeft nog nooit zoveel zendtijd gehad denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk je even een Binnenhof presentatie van twee minuten te doen om daarna naar huis te kunnen
Je bent de grootste drol in het hondenhok.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:34 schreef qua-patat-orbis het volgende:
[..]
H E B J E J E K A T A L V A N H E T P L A V O N D ? O F W I L J E M O E D E R N O G S T E E D S N I E T L U I S T E R E N ?
Gaan we aan werken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar kan die gast de banaan krijgen?
Dankquote:
Slechte zaak dat jij er niet was, had wel verwacht dat je die vent op z'n minst een vuile vieze wijsneus had genoemd en hem door de studio had laten tijgeren. Beetje jammer.quote:
H I E R W O R D I K N O U K A N K E R B L I J V A Nquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:53 schreef Pumatje het volgende:
We laten ze nu maar staan. Is handiger m.b.t consequenties.
dacht dat jij al wel klaar stond met je uim collega's?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:11 schreef Rave_NL het volgende:
Komt dan wel gelijk in aanmerking voor strafvermindering. Is zonder bakje op de staatsomroep gekomen.
Te laag in de geweldsspiraal.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
dacht dat jij al wel klaar stond met je uim collega's?
En op de voorpagina van de televaagquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:11 schreef Rave_NL het volgende:
Komt dan wel gelijk in aanmerking voor strafvermindering. Is zonder bakje op de staatsomroep gekomen.
Dat ie het niet eens was met zijn docenten dat ie lage cijfers gekregen heeft?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed een 19-jarige scheikundige student heeft dus met een nepwapen met een nep silencer de Nederlandse Omroep (NOS) een paar uur weten te gijzelen met een boodschap met Vijf+98 hackers, maar we weten nog steeds niet wat hij nu te melden had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Same old shit met Hollywood productiesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef hcwp het volgende:
Ben nu Fury aan het kijken... ik weet nog niet zo goed hoe ik hem moet plaatsen, behalve dat de heer Pitt zichzelf een enorme heldenrol toegedicht heeft. Het achterliggende verhaal lijkt een beetje herhaald, aangedikt met wat shock-gore hier en daar.
Hu?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:38 schreef hcwp het volgende:
hoezo laggen die .30 patronen niet al binnen?
In "de" scene, moeten ze de tank uit om munitie te halen, wat niet binnen lag...quote:
Volgens mij verschieten ze ook aardig wat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:26 schreef hcwp het volgende:
[..]
In "de" scene, moeten ze de tank uit om munitie te halen, wat niet binnen lag...
wat dan? Wist dat je een ouwe lul was maar dat je schimmel tussen je benen hebt zitten is nieuw voor me.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand zin mijn mijter van mijn kop te slaan?
Dat is gewoon je uurloon geloof ik, gaat wel meer belasting af.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoeveel is de ZZF toelage per uur ong. voor een Sld1?
En voor de Natressers: wat PID1 in het Jaarplan in godsnaam betekent?
Esses is voor mijn tijdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg, hoeveel aandelen Apple had die flikker van een Esses ook alweer gekocht toendertijd? hahaha
Het die slim gedaan toen. Mits niet verkocht uiteraard.
Enige wat je mist waren de pittige discussie hier toenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige wat je mist waren de pittige discussie hier toen
Niet zo een fan van die vent.quote:
Voor jou danquote:
Niet om aan te horenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon ff helemaal niks aan m'n kop kan natuurlijk ook eens gewoon. Is ook wel eens prettig
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:53 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dat is gewoon je uurloon geloof ik, gaat wel meer belasting af.
Jaarplan is de planning voor het komende jaar.
Edit:
Lezen is een kunst....
Dus dat is gewoon dubbel betaald dus?quote:
En de goede OPquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige wat je mist waren de pittige discussie hier toen
Hier bestond hij nogquote:
groep 1 tot kpl is 10,70 vast bedrag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Dus dat is gewoon dubbel betaald dus?
Op mijn loonstrook zie ik voor een zaterdag waarop ik 8 uur gewerkt heb:quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:28 schreef Militier het volgende:
[..]
groep 1 tot kpl is 10,70 vast bedrag.
je vroeg naar uren? ik geef je uren. als je de dure uren afgekocht krijgt op een zzf dag mag je zelf het rekensommetje van 4 x 10.70 doen. rara natres baret waar kom je op uit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Op mijn loonstrook zie ik voor een zaterdag waarop ik 8 uur gewerkt heb:
VERG ZZF-DAGEN 42,80
Aha, dus men rekent voor de ZZF vergoeding de helft van je gewerkte uren?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:52 schreef Militier het volgende:
[..]
je vroeg naar uren? ik geef je uren. als je de dure uren afgekocht krijgt op een zzf dag mag je zelf het rekensommetje van 4 x 10.70 doen. rara natres baret waar kom je op uit.
Ze betalen dan namelijk je 4 uur per zzf dag uit.
geniet van je 40¤ sammiequote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aha, dus men rekent voor de ZZF vergoeding de helft van je gewerkte uren?
Thanks.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
geniet van je 40¤ sammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |