Ja, een blanke man tussen de 20 en 30, niet dat ik bekeerd benquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je aan de beschrijving voldeed?
Ja dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, een blanke man tussen de 20 en 30, niet dat ik bekeerd ben
Vreemde actie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig staat er niet bij waarheen LTVDK bekeerd is. Misschien is hij wel bekeerd tot het atheïsme.
Oh, dat van Leiden lag trouwens aan een vuilniszak:
http://nos.nl/artikel/201(...)ijkt-loos-alarm.html
Wat een engerdquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb LTVDK gespot jongens, ginger met zonnebril.
[ afbeelding ]
Ik zal het nog enger maken, deze Abu Al Engnek heeft zijn eigen baby doodgeschud.quote:
Zit ik daar al de hele tijd mee te dm-en?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het nog enger maken, deze Abu Al Engnek heeft zijn eigen baby doodgeschud.
Ik ben toch geen ginger johquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb LTVDK gespot jongens, ginger met zonnebril.
[ afbeelding ]
Ja hoe moet ik dat nou weten man.quote:
Ik toon wel eens gevoel?quote:
Staan die dingen in de buitenlucht opgesteld dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is het zulk klote weer. Ik wilde naar de zonnebank
Nee maar je moet er naar toe in de buitenlucht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staan die dingen in de buitenlucht opgesteld dan?
Voor extra Turkness.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is het zulk klote weer. Ik wilde naar de zonnebank
Yasmin is bleke tattaquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Ben nu niet te herkennen aan mijn Turkheid.
Deze is voor al jullie moeders.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor. Specularium gaat straks muziek posten.
Ze vindt het super vet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is voor al jullie moeders.
Zit een irritante piep in.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil jullie laten meegenieten van dit prachtige nummer.
Dan moet je je oren laten uitspuiten.quote:
Nee want ik hoor het niet als die niet aanstaat Bas.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet je je oren laten uitspuiten.
Radiohead en ik weten niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee want ik hoor het niet als die niet aanstaat Bas.
Libanees toch?quote:
Deels Arabisch toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij Libanees?
Een van de weinige stereotypen die in de meeste gevallen onjuist is.quote:
In dit geval niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Een van de weinige stereotypen die in de meeste gevallen onjuist is.
Ze is niet voor niks soms zo prikkelbaar...quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is niet voor niks soms zo prikkelbaar...
Geef nog eens een hint, ik lees geen boeken.quote:
Teringherrie. Dat ga ik m'n moeder niet aandoen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is voor al jullie moeders.
Klinkt een stuk beter.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil jullie laten meegenieten van dit prachtige nummer.
Yasmin noemt deze muziek "een vervelende piep in mijn oor", snap jij dat?quote:
Dat ze stiekem een Sudanese vluchteling isquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef nog eens een hint, ik lees geen boeken.
Dat had ik vantevoren al gezegd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Teringherrie. Dat ga ik m'n moeder niet aandoen.
Nee, ik vind het wel een beetje ariefiel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Yasmin noemt deze muziek "een vervelende piep in mijn oor", snap jij dat?
Nee :pquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Dus ze is donker getint? Yasmin Hirsi Ali?
Ze is witter dan sneeuwquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Dus ze is donker getint? Yasmin Hirsi Ali?
Nee. Ben je groot Radiohead / Thom Yorke-fan? Ik hoorde laatst dit nieuwe nummer en ik moest erg aan Thom Yorke denken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Yasmin noemt deze muziek "een vervelende piep in mijn oor", snap jij dat?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik vantevoren al gezegd.
Pics van je moeder.
NWS / 'Verdacht pakketje' Leiden is actie van reclamebureauquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
Oh, dat van Leiden lag trouwens aan een vuilniszak:
http://nos.nl/artikel/201(...)ijkt-loos-alarm.html
Ja ik ben een echte Radiohead adept. Dat nummer echoot hier en daar wel Radiohead ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ben je groot Radiohead / Thom Yorke-fan? Ik hoorde laatst dit nieuwe nummer en ik moest erg aan Thom Yorke denken.
Goed man, de hele ochtend geen treinen gereden. Dat reclamebureau gaat nu failliet hopelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / 'Verdacht pakketje' Leiden is actie van reclamebureau
Pwnd.
Ligt niet aan het reclamebureau. Die hadden het keurig met de NS besproken. De NS wist hiervan. Maar die sukkels geven het intern niet aan de juiste afdelingen door, vandaar alle paniek die nergens voor nodig was.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed man, de hele ochtend geen treinen gereden. Dat reclamebureau gaat nu failliet hopelijk.
Maar dan nog slaat die hele actie natuurlijk weer nergens op.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ligt niet aan het reclamebureau. Die hadden het keurig met de NS besproken. De NS wist hiervan. Maar die sukkels geven het intern niet aan de juiste afdelingen door, vandaar alle paniek die nergens voor nodig was.
Angstmaatschappij...quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan nog slaat die hele actie natuurlijk weer nergens op.
Altijd wel mensen die in paniek het alarmnummer gaan bellen.
Kwam zeker erg dichtbij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:54 schreef IPA35 het volgende:
In Arnhem ook al brandalarm op station vanmorgen.
Of Specularium wil sterretjes?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een NWS-SC-topic open, wordt de titel: Specularium ziet sterretjes
Ik moet zo ook nog even weg, ik denk dat ik de lucht in vlieg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Wat een ebolaweer trouwenskan niet eens fatsoenlijk naar buiten om te gaan roken
Dat zeg ik al de hele tijd. Ik heb moet mijn Turkness bijwerken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Wat een ebolaweer trouwenskan niet eens fatsoenlijk naar buiten om te gaan roken
Dat zei ik net ook al in een ander topic.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Kun je daar wel Speculariumgod van maken? Alvast bedankt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een NWS-SC-topic open, wordt de titel: Specularium ziet sterretjes
Lijkt verdomme opeens wel nachtquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al in een ander topic.
.
Johquote:
Dit topic is alle subfora in éénquote:
Ik zal zien of ik de lapo heb. Bovendien heb je de macht om het zelf te veranderen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je daar wel Speculariumgod van maken? Alvast bedankt.
Zo ben ik natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bovendien heb je de macht om het zelf te veranderen.
Dat lijkt dan weer meer op Superwoman.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet zo ook nog even weg, ik denk dat ik de lucht in vlieg.
https://twitter.com/search?q=omweer&src=typdquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit topic is alle subfora in één
Zelfs onweer
Oh jee omweer. Dat is wel heftigquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=omweer&src=typd
Ook echt maar één flits en donder hierquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=omweer&src=typd
Nee dat is iets anders. Zij hebben het over omweer. Ken je dat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook echt maar één flits en donder hier
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat is iets anders. Zij hebben het over omweer. Ken je dat?
Weer om bij om te rijden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat is iets anders. Zij hebben het over omweer. Ken je dat?
Ja. Als je ergens vast staat.quote:
Fucking vet. Wanneer?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
Ik ga binnenkort een tegeltje maken voor Fatima.
Had eigenlijk wel wat meer verwacht?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
'Snor dicht, Fatima'
Lijkt mij een mooie tekst.
Vieze vuile kankerhoer vond ik zelf een beetje te ver gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel wat meer verwacht?
Ja ik ook... Doe dan maar Snor dicht Fatima. Als dat de keuze isquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vieze vuile kankerhoer vond ik zelf een beetje te ver gaan.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vieze vuile kankerhoer vond ik zelf een beetje te ver gaan.
ahhhquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk ideaal huisdier voor Specuvrolijk![]()
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Marianne.
Hoe is het met jouw snor?
Gaat je niks aan.quote:
Daar is een smiley voor uitgevonden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe was DWDD? Heb dit jaar nog niet gekeken.
Nationale aidstest eerderquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
De nationale eettest met Het Unieke Talent,.
Polonaise.quote:
Ja. Dan gaat niemand uit de maat.quote:
Het is mij ontgaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat stond pas 100x in dit topic.
Post eens iets in het wat draag je vandaag topic.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe was DWDD? Heb dit jaar nog niet gekeken.
Net gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post eens iets in het wat draag je vandaag topic.
Dat bewaar ik voor onze date.quote:
Gezien de rest van je collega's nog wel moeten blijven denk ik dat het een YOLONAISE wordtquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor onze date.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gezien de rest van je collega's nog wel moeten blijven denk ik dat het een YOLONAISE wordt
Over daten gesproken, wanneer is de nws sc meet nou?quote:
Heb je al taart gebakken?quote:
Gekochtquote:
Doe liefquote:
Gewoon op een eigen bord leggenquote:
Uccie vond hem er lekker uitzien.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga nu de eettest doen, vegetariërs ftw
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Over daten gesproken, wanneer is de nws sc meet nou?
Die ene chef-kok ken ik uit de cupcake cup.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk ook, met cola en wokkels.
Waaghals is aan het koken hier.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk ook, met cola en wokkels.
Dan is Tem wel oud.quote:
Menno?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Die vrouw van Heel Holland Bakt heeft een clownskop.
Mensen die een selfie stick kopen zijn wel het grootste tuig wat er rondloopt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wil die selfie stick wel winnen.
Mijn zusje maakt veel selfies, heb ik alvast een verjaardagscadeau.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die een selfie stick kopen zijn wel het grootste tuig wat er rondloopt.
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_dames_dol___.htmlquote:
Dan zouden al die foodbloggers niet veilig zijn.quote:
Niet zo erg als jij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_dames_dol___.html
Ik heb het een beetje gemist, was ie heel erg?
Beetje een een vies oud mannetje die de hele dag met een harde droge worst rondloopt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_dames_dol___.html
Ik heb het een beetje gemist, was ie heel erg?
Die vrouw uit het filmpje begrijpt het wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje een een vies oud mannetje die de hele dag met een harde droge worst rondloopt.
Gaat dit over kingstown?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje een een vies oud mannetje die de hele dag met een harde droge worst rondloopt.
Ja, gek hè met 8x per week snackbar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Tim heeft echt slechte tanden.
Varkens?quote:
Wat voor thee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had uitgerekend de thee-vraag fout, terwijl ik heel veel thee drink. Jullie willen mijn tanden niet zien.
Van alles, heb een hele kast vol.quote:
Ik wist hem wel, maar ik doe niet officieel mee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had uitgerekend de thee-vraag fout, terwijl ik heel veel thee drink. Jullie willen mijn tanden niet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mylene op 28-01-2015 21:45:35 ]
Blijkbaar. En op vrouwen want dat is cool.quote:
ze stopte haar tong in een bejaarde.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Geraldine?
Gelukkig, ik wil die selfie stick.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist hem wel, maar ik doe niet officieel mee.
Ja, dat doet ze vast omdat het hipster is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Blijkbaar. En op vrouwen want dat is cool.
Zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze vast omdat het hipster is.
Niets mis mee, mits de andere ook een lekker wijf is. Niet van die Mani rommel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat doet ze vast omdat het hipster is.
Dat had ook weer niet gehoeven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Even in een spoiler gezet, niet bij stil gestaan.
Zuurkool is dikke topshow.quote:
Is ook lastig om altijd rekening mee te houden, dat specularium een hommeltje isquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Even in een spoiler gezet, niet bij stil gestaan.
Dik stuk spekquote:
Keihard dit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is ook lastig om altijd rekening mee te houden, dat specularium een hommeltje is
Ik vind het meer een George Clooney, kan altijd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topshow zou ik het niet noemen.
Meer een soort DWDD.
Heb je nog pics gejat van google voor in dat topic?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Gisteren nog zuurkoolstamp met worst op. Beetje mosterd erbij. Hééérlijk!
Je of die Duitse varkenspoot.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Gisteren nog zuurkoolstamp met worst op. Beetje mosterd erbij. Hééérlijk!
Beter eigen pics waar de boezem van zijn vriendin weer opstaat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog pics gejat van google voor in dat topic?
Waarom zouden we pics van de boezem van de vriendin van Tem willen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beter eigen pics waar de boezem van zijn vriendin weer opstaat.
Ik vraag het altijd aan Iwanus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog pics gejat van google voor in dat topic?
Ik vond die van vanmiddag wel even genoeg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo ben ik. Nieuw badfotootje om het goed te maken?
Heb ik die hier geplaatst?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
waren het dikke tetten? dan zijn sp3c en ik geinteresseertquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had jij het niet enorm druk?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
waren het dikke tetten? dan zijn sp3c en ik geinteresseert
Weet niet, hij had ge-edit en ik had alleen de comments gelezen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
waren het dikke tetten? dan zijn sp3c en ik geinteresseert
Geloof het wel.quote:
Jeetje, stalker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
POLSC en dat topic in CUL.
Ik weet dat soort dingen nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een jarige moslim?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet wat ik van die taartbaard moet denken.
Hallo fan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik lees alles wat Tem post dus weet niet meer waar ik dat heb gezien.
Nee, dan steken ze hem aan.quote:
Geen idee, ik heb geen vrienden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:06 schreef Tem het volgende:
Ik heb dus nu een abo om die ads weg te houden. Nu zie ik dat je mensen kan toevoegen aan je vriendenlijst. Wat is het nut daarvan? weet iemand dat?
Wat schattig.quote:
Ok, dan zie je een groen vinkje maar verder weet ik het ook niet.quote:Tem staat in je vriendenlijst
Volgens mij kun je dan de achtergrondkleur van de posts aanpassen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:10 schreef Tem het volgende:
Ik kon eerst ook mensen blocken, maar nu zie ik dat knopje niet meer.
Ik ben klein genoeg om weg te drukken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:11 schreef Tem het volgende:
Oh jawel, Uccie kan ik wel blocken maar Marianne weer niet.
Die is crew.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
Ik kan Marianne ook niet blokken, wat is deze?
Immuniteit van de tagjes?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
Ik kan Marianne ook niet blokken, wat is deze?
Misschien wil je niet hard genoeg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:11 schreef Tem het volgende:
Oh jawel, Uccie kan ik wel blocken maar Marianne weer niet.
Ik wil hard zat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien wil je niet hard genoeg.
Beetje foute porno ditquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Die computer oplichters nu op NL3
Dit klopt trouwens, zie ik net.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan de achtergrondkleur van de posts aanpassen.
Met die vriendenlijst dan.
Ik wel. best handig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb niet eens mijn eigen kleur anders.
Ik was een keer per ongeluk uitgelogd, herkende ik mijn eigen posts nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik dat doe moet ik er eerst 2 weken aan wennen.
En welke kleur heb jij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was een keer per ongeluk uitgelogd, herkende ik mijn eigen posts niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |