quote:Bommelding Leiden is misverstand
Leiden -
Het urenlang platleggen van het treinverkeer rond Leiden is één groot misverstand geweest. De vuilniszak met daarin een camera die voor zoveel paniek zorgde, was daar met medeweten van de NS opgehangen door een reclamebureau. Het bedrijf had daarover afspraken gemaakt met de NS, maar dat was vanochtend niet bekend bij de juiste afdeling, dat meldt het Leidsch Dagblad en de NOS.
De man die de apparatuur heeft opgehangen is dan ook geen verdachte meer in het onderzoek. De politie was aan een ware klopjacht begonnen nadat agenten op beelden hadden gezien hoe hij de camera vastmaakte. Wat precies de bedoeling van de apparatuur was wordt nog uitgezocht.
De politie wist in ieder geval van niets en sloeg groot alarm. Omdat rekening werd gehouden met een bom werd de hulp ingeroepen van de Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD), die het pakketje met een robot onderzocht. Het station werd ondertussen op last van de politie ontruimd en ook het treinverkeer werd stilgelegd. Pas ruim vier uur later kwam het verlossende woord: het was allemaal loos alarm.
Onderzocht wordt ook nog waarom de politie niet eerder door de NS is ingelicht.
Telergraaf
Nee natuurlijk niet, het is teringsneu voor die mensen maar ik vind het grappig hoe debiel dit is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je voor jan lul op je trein stond te wachten had je niet zo hard gelachen denk ik...
Superdom ja dat ze dat niet tijdig gemeld hebben. Wel extra reclamequote:Op woensdag 28 januari 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het is teringsneu voor die mensen maar ik vind het grappig hoe debiel dit is.
Bij de NS was het intern bij de verkeerde afdeling bekend. Faalhazen dus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Twiitch het volgende:
Faalhazen bij de NS? Die volgen gewoon het protocol
Wat een ongelofelijke debielen op dat bureau, dit staat gelijk en mensen die nog lollig "BOM!" roepen op een luchthaven en dan raar opkijken wanneer ze door de douane uit de rij gehaald worden
Ja, ik had niet goed gelezen. Heb het eerste al verwijderd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de NS was het intern bij de verkeerde afdeling bekend. Faalhazen dus.
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 28-01-2015 om 15:47:15Bommelding #Leiden is misverstand: NS wilde reclame-spotje opnemen http://t.co/jeU59wuxGW reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |