Sinds ik TOTY silva er in heb staan kom ik iedere wedstrijd een speler van buitencategorie tegenquote:Op woensdag 28 januari 2015 06:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit... Ik ben nog geen enkel blauw kaartje tegen gekomen.
Klopt. Sinds ik met Hazard, Robben, Toure, SIF Silva etc speel, kom ik veel betere/duurdere teams tegen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sinds ik TOTY silva er in heb staan kom ik iedere wedstrijd een speler van buitencategorie tegendie matchmaking van EA is ook om te huilen lijkt het.
Bij mij server niet beschikbaarquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
App op mijn telefoon doet het trouwens wel gewoon...
TOTY silva is al zeker 3 keer op zijn rug gekeken door zlatanquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Sinds ik met Hazard, Robben, Toure, SIF Silva etc speel, kom ik veel betere/duurdere teams tegen.
Bij mij op m'n desktop blijft hij maar ladenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij server niet beschikbaar
Nee motm is gwn een oranje if. Een if wordt dus sif en 88 ratedquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat gebeurt er nu eigenlijk als Courtois een IF krijgt? Krijgt die dan dezelfde waarde als zijn MOTM?
Je speelt met IF Oscar achter hem toch? Ik denk dat hij fijner speelt met een CAM achter zich met high AWR.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TOTY silva is al zeker 3 keer op zijn rug gekeken door zlatanga maar weer terug naar mijn discard serie A denk.
SIF Costa..... die eerste meters, zooooo enorm traagen heb het idee dat hij meer false 9 speelt. vanavond maar even testen in 4222.
Thanks!quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee motm is gwn een oranje if. Een if wordt dus sif en 88 rated
Was dat gisteravond op tv?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor de mensen die politiek en cultureel geinteresseerd zijn in het midden oosten, dat zijn er niet veel i know, dat onze man in teheran is wel interessant
Godver gemist. Zag een voorstukje en het leek me wel boeiend.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor de mensen die politiek en cultureel geinteresseerd zijn in het midden oosten, dat zijn er niet veel i know, dat onze man in teheran is wel interessant
Ik zal het merken als hij in een 4222 met sturridge naast hem, IF oscar en SIF santi op wide CAM nog steeds kut speelt gaat hij er gewoon uit. En direct de verkoop in wanneer de UPs er zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je speelt met IF Oscar achter hem toch? Ik denk dat hij fijner speelt met een CAM achter zich met high AWR.
[..]
Thanks!
Nee elke zondag maar heb alle 2 afleveringen tot nu toe even teruggekekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat gisteravond op tv?
Staat gewoon op npo.nlquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver gemist. Zag een voorstukje en het leek me wel boeiend.
Nogmaals: Santi en Oscar zijn hebben beiden medium AWR. Ik weet inmiddels zeker dat dat voor mij niet goed genoeg is: CAM's als David Silva, Cabella, Bernard en Coutinho spelen vele malen fijner. En dat heeft ook direct weerslag op het spel van mijn spits.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zal het merken als hij in een 4222 met sturridge naast hem, IF oscar en SIF santi op wide CAM nog steeds kut speelt gaat hij er gewoon uit. En direct de verkoop in wanneer de UPs er zijn.
Daarom een 4222 opstelling. met ramires en Fer op CDM heb je met 2x high high goede opvulling op die plek. Het probleem in de huidige formatie (433-4) is dat Costa zich enorm laat terug zakken/ te traag is in de omschakeling en dan gewoon bijgehaald word door ramires en oscar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nogmaals: Santi en Oscar zijn hebben beiden medium AWR. Ik weet inmiddels zeker dat dat voor mij niet goed genoeg is: CAM's als David Silva, Cabella, Bernard en Coutinho spelen vele malen fijner. En dat heeft ook direct weerslag op het spel van mijn spits.
Dat hij gisteren even omlaag ging was logisch, komt wel goed komende dagenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Haha Pogba echt gezakt"
*bam*
2.2 miljoen alweer.
tja had je maar autobuyer moeten hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh kaartje proberen te bestellen voor AS Roma en alle websites down. gelijk uitverkocht.____!
Of DS2s SMLENO skills.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
tja had je maar autobuyer moeten hebben
Sommige mensen dachten dat het cryen with the hat on was.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hij gisteren even omlaag ging was logisch, komt wel goed komende dagen
Inb4 hij is het waardquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:44 schreef Kiid het volgende:
1 of andere gek heeft gister mijn Clasie voor 4 miljoen gekocht
Hoezo gek? Dat is ie toch ook gewoon waardquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:44 schreef Kiid het volgende:
quote:
gr grquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoezo gek? Dat is ie toch ook gewoon waard
Hij kwam niet onder de 1,6 dus ik heb hem ook niet hoeven verkopenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sommige mensen dachten dat het cryen with the hat on was.
Hoeveel kost 4 miljoen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:44 schreef Kiid het volgende:
Hahahhaha BANquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:58 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Webapp blijft dit doen bij mij
quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij kwam niet onder de 1,6 dus ik heb hem ook niet hoeven verkopen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:55 schreef DuTank het volgende:
Ik zie nu op vipcoinsfifa dat de magische grens van onder de 10 euro voor een miljoen is doorbroken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 02:06 schreef DutchSL het volgende:
Nu is vipcoinfifa weer goedkoper dan fifavip, slechts 9.41 voor een miljoen
Ik ben niet zo'n nachtbraker als jijquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:00 schreef Reemi het volgende:
Ligeon officieel naar POTS, prima aanwinst
quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is in elk geval vele malen beter danMilano
Koenders
eerder 40 denk ik zo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik betaalde volgens mij ergens rond de 30 ekkies
En wat voor team ga je nu maken?quote:
iets zonder clasie gok ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En wat voor team ga je nu maken?
Permban van fifaquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:19 schreef DuTank het volgende:
Wat is er aan de hand dan? Ik kan niks. Ook niet op de console. Dus ook geen gewone seasons.
Zeker coins gekocht. balletje is gaan rollen nadat ze DS2 hadden gepakt op de xbox denk.quote:
Die krijgen straks dus 3 mailtjes achter elkaarquote:
popup.error.serverdown zegt iequote:Op woensdag 28 januari 2015 10:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kan ook niet op de app van de telefoonban
Nou you are welcome hetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 28-01-2015 om 10:25:54Our team is working to resolve the connectivity issues currently affecting #FUT on multiple platforms. Thanks for your patience. reageer retweet
Ik ben benieuwd of ik een ban krijgquote:
Nee natuurlijk niet, of wat heb je uitgespooktquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik een ban krijg
gr grquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, of wat heb je uitgespooktHij is down voor iedereen
Nou bedankt he collegialiteit dit datquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
laat hem maar een tijdje down blijven
hij mag wel weer up, word toch nog steeds overboden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou bedankt he collegialiteit dit dat
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En wat voor team ga je nu maken?
Nicequote:Op woensdag 28 januari 2015 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij mag wel weer up, word toch nog steeds overboden.
E: zat op het account met nog 6Kkom er op die ander niet meer in. hopen op een paar kompany's en een toure dan maar
1x opstartmenu's wegklikken en hij doet weer normaal, alleen niet op discover drukkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:46 schreef el-blanchito het volgende:
Snapchat is veranderd, mijn autisme kan dit niet aan
Telefoon app doet het wel, even op wat lage Kompany's geboden gr grquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij mag wel weer up, word toch nog steeds overboden.
E: zat op het account met nog 6Kkom er op die ander niet meer in. hopen op een paar kompany's en een toure dan maar
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Telefoon app doet het wel, even op wat lage Kompany's geboden gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Ik heb niet eens geboden johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.autobuyers werken gewoon nog op volle toeren, valt niet mee te concurreren en die paar dozijn k potentiele winst boeit me ook niet meer.
was er ook al snel klaar mee. Heb wat biedingen voor over een uur of 4/5 staan mochten ze er niet uit komen en echt de boel plat gooienquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geboden johautobuyers werken gewoon nog op volle toeren, valt niet mee te concurreren en die paar dozijn k potentiele winst boeit me ook niet meer.
Ik hoop dat de autobuyers ze allemaal pakken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was er ook al snel klaar mee. Heb wat biedingen voor over een uur of 4/5 staan mochten ze er niet uit komen en echt de boel plat gooien
Niet naar mij luisterenquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh kaartje proberen te bestellen voor AS Roma en alle websites down. gelijk uitverkocht.____!
Ik hoop het ook voor ze. sommige spelers is trouwens wel overduidelijk dat er AB's op draaien. allemaal dezelfde biedingen er opquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat de autobuyers ze allemaal pakken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1x opstartmenu's wegklikken en hij doet weer normaal, alleen niet op discover drukken
edit. o wacht, bij stories staan nu ook alleen nog maar de actieve stories
bohhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer zien wie de beste vrienden van wie zijn![]()
Beelden van de Snowpocalypse vanuit New York en Bostonquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef RijstbaI het volgende:
Wat is er trouwens nieuw aan snapchat?
Down met die handel. en een beetje wat snel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA dit kan echt niet haal snel die servers voor 40 minuten offline!
Als je naar rechts swiped zie je alleen nog de lijst van mensen met een verhaal, niet al je contactenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:02 schreef RijstbaI het volgende:
Wat is er trouwens nieuw aan snapchat?
Ach maakt me toch niet uit, had mijne voor 180k en hou hem toch in mijn teamquote:
Wat is deze?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |