Nice.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt geniaal. Super wendbaar, goede balance en strength en een gruwelijk schot. Scoor best vaak van buiten de 16 met hem zoals net. Ook vaak met harde schoten. En 4*/4* wat hem voor mij eigenlijk gewoon de edge geeft tov Robben. Ik had ooit het plan om hem als placeholder te gebruiken voor Robben zodra ik weer genoeg coins had, maar hij is nooit meer uit mijn elftal gegaan
Ben even een teampje aan het fixen, dus destroyeer maar een andere anus voor dit moment.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wil je nog een potje trouwens..aangezien je toch nog online bent. Pak ik mijn Benzema team
Komt Shaq attack erin?quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Klinkt goed.
[..]
Ben even een teampje aan het fixen, dus destroyeer maar een andere anus voor dit moment. [ afbeelding ]
Ja, ik probeer iets leuks met hem te maken, maar het lukt niet echt.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik probeer iets leuks met hem te maken, maar het lukt niet echt.
Bouw hier iets omheen. James is ook zo geniaal, net als Benzquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik probeer iets leuks met hem te maken, maar het lukt niet echt.
Heb Benzema nog niet geprobeerd. James wel. Vond ik niet heel bijzonder, maar misschien in deze formatie wel. Had die rechterkant ook al zo staan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouw hier iets omheen. James is ook zo geniaal, net als Benz
[ afbeelding ]
Of andere Franse/BBVA LW, ik weet je budget niet.
Ik ben nooit zo'n fan van linkspoten in de as normaal, maar hij doet het echt heel goed hier. 14 gespeeld, 9 goals en 10 assists en echt al een paar geniale dingen gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb Benzema nog niet geprobeerd. James wel. Vond ik niet heel bijzonder, maar misschien in deze formatie wel. Had die rechterkant ook al zo staan.Thanks
quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb Benzema nog niet geprobeerd. James wel. Vond ik niet heel bijzonder, maar misschien in deze formatie wel. Had die rechterkant ook al zo staan.Thanks
Helemaal niet gek, thanks. Had zelf deze staan. Budget is niet zo groot. Ongeveer 150kquote:
ziet er ook prima uitquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Helemaal niet gek, thanks. Had zelf deze staan. Budget is niet zo groot. Ongeveer 150k
[ afbeelding ]
Jij vond IF Fernandez toch slecht? 4 goals uit 5 wedstrijden hierquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:05 schreef Zhano het volgende:
Vidal uit een packWilde m eerst in mn team, maar Nainggolan en Guarin voldoen eigenlijk perfect
Nice. Jij vind Naldo toch slecht? Bij mij issie baasquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij vond IF Fernandez toch slecht? 4 goals uit 5 wedstrijden hieren Vargas 6 goals.
SIF Sanchez daarentegen 0 goals..
Oh zoquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond SIF Naldo in FUT 12 slecht en toen vonden heel veel mensen hem slecht, daarna heb ik hem überhaupt nooit meer in een team gehad.
Maar je hebt zelf ook een heel duur team, dus zij ervaren het zelfde, hahaquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:43 schreef Tim86 het volgende:
Grootste WTF team van het jaar dit...ik won met 3-2
[ afbeelding ]
En hij maar ssh'en bij iedere goal
eedit: Wedstrijd erna tegen 7 TOTY spelers ofzo..wtf
Dit was zijn team (even via copy opponent's squad gedaan):
[ afbeelding ]
Van mijn laatste 4 tegenstanders had er 1 een team van slechts 3 miljoen, de rest allemaal minimaal 10 miljoen (die met Robben die ik straks postte) en die andere 2 dus nog veeeeel meer dan dat. Die laatste kost meer dan 40 miljoen
Dit... Ik ben nog geen enkel blauw kaartje tegen gekomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 03:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar je hebt zelf ook een heel duur team, dus zij ervaren het zelfde, haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |