Nice.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij is echt geniaal. Super wendbaar, goede balance en strength en een gruwelijk schot. Scoor best vaak van buiten de 16 met hem zoals net. Ook vaak met harde schoten. En 4*/4* wat hem voor mij eigenlijk gewoon de edge geeft tov Robben. Ik had ooit het plan om hem als placeholder te gebruiken voor Robben zodra ik weer genoeg coins had, maar hij is nooit meer uit mijn elftal gegaan
Ben even een teampje aan het fixen, dus destroyeer maar een andere anus voor dit moment.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wil je nog een potje trouwens..aangezien je toch nog online bent. Pak ik mijn Benzema team
Komt Shaq attack erin?quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Klinkt goed.
[..]
Ben even een teampje aan het fixen, dus destroyeer maar een andere anus voor dit moment. [ afbeelding ]
Ja, ik probeer iets leuks met hem te maken, maar het lukt niet echt.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik probeer iets leuks met hem te maken, maar het lukt niet echt.
Bouw hier iets omheen. James is ook zo geniaal, net als Benzquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik probeer iets leuks met hem te maken, maar het lukt niet echt.
Heb Benzema nog niet geprobeerd. James wel. Vond ik niet heel bijzonder, maar misschien in deze formatie wel. Had die rechterkant ook al zo staan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouw hier iets omheen. James is ook zo geniaal, net als Benz
[ afbeelding ]
Of andere Franse/BBVA LW, ik weet je budget niet.
Ik ben nooit zo'n fan van linkspoten in de as normaal, maar hij doet het echt heel goed hier. 14 gespeeld, 9 goals en 10 assists en echt al een paar geniale dingen gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb Benzema nog niet geprobeerd. James wel. Vond ik niet heel bijzonder, maar misschien in deze formatie wel. Had die rechterkant ook al zo staan.Thanks
quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb Benzema nog niet geprobeerd. James wel. Vond ik niet heel bijzonder, maar misschien in deze formatie wel. Had die rechterkant ook al zo staan.Thanks
Helemaal niet gek, thanks. Had zelf deze staan. Budget is niet zo groot. Ongeveer 150kquote:
ziet er ook prima uitquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Helemaal niet gek, thanks. Had zelf deze staan. Budget is niet zo groot. Ongeveer 150k
[ afbeelding ]
Jij vond IF Fernandez toch slecht? 4 goals uit 5 wedstrijden hierquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:05 schreef Zhano het volgende:
Vidal uit een packWilde m eerst in mn team, maar Nainggolan en Guarin voldoen eigenlijk perfect
Nice. Jij vind Naldo toch slecht? Bij mij issie baasquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij vond IF Fernandez toch slecht? 4 goals uit 5 wedstrijden hieren Vargas 6 goals.
SIF Sanchez daarentegen 0 goals..
Oh zoquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond SIF Naldo in FUT 12 slecht en toen vonden heel veel mensen hem slecht, daarna heb ik hem überhaupt nooit meer in een team gehad.
Maar je hebt zelf ook een heel duur team, dus zij ervaren het zelfde, hahaquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:43 schreef Tim86 het volgende:
Grootste WTF team van het jaar dit...ik won met 3-2
[ afbeelding ]
En hij maar ssh'en bij iedere goal
eedit: Wedstrijd erna tegen 7 TOTY spelers ofzo..wtf
Dit was zijn team (even via copy opponent's squad gedaan):
[ afbeelding ]
Van mijn laatste 4 tegenstanders had er 1 een team van slechts 3 miljoen, de rest allemaal minimaal 10 miljoen (die met Robben die ik straks postte) en die andere 2 dus nog veeeeel meer dan dat. Die laatste kost meer dan 40 miljoen
Dit... Ik ben nog geen enkel blauw kaartje tegen gekomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 03:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar je hebt zelf ook een heel duur team, dus zij ervaren het zelfde, haha
Mij heb je hier niet mee; heerlijk geslapen vannachtquote:Op woensdag 28 januari 2015 07:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De nieuwslezeres zei dat het gaat regenen. De regen zal overgaan in natte sneeuw. Dit gaat gecombineerd met een stevige windEn dan lig ik heerlijk verbitterd onder een dubbel dekbed
Pots wanneer leer je nou je prijzen te checken voor je relistquote:Op woensdag 28 januari 2015 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Ik had dus ooit een stuk of 10 IF Martins. Dat was goejen handel: 3 weken geleden ingekocht voor 40-45k, en die stegen lekker door. En een garantie voor DSL-deals, vaak meerdere keren per dag. En dan kocht ik dus weer nieuwe IF Martins terug, hopende op weer een DSL-deal. En intussen was het dus ook gewoon goejen handel, want IF Martins was gisteren al 140k. Belachelijk duur voor zo'n spitske in een kutcompetitie, maar dat mocht de pret niet drukken. Vanochtend zet ik mijn resterende IF Martins er dus weer trouw op voor 180-200k per stuk...worden ze instant verkocht. Blijkt hij ineens vannacht van 140k naar 240k te zijn gestegen![]()
Gelukkig, dat is toch een zorg minder. Ik ging toch met een gemengd gevoel naar bed gisterenquote:Op woensdag 28 januari 2015 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mij heb je hier niet mee; heerlijk geslapen vannacht
Ik ga toch niet 's ochtends met mijn duffe kop al die prijzen checkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 07:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pots wanneer leer je nou je prijzen te checken voor je relist
Nergens voor nodig dus. Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2015 07:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gelukkig, dat is toch een zorg minder. Ik ging toch met een gemengd gevoel naar bed gisteren
Eeuwig zondequote:Op woensdag 28 januari 2015 07:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh pots zie net dat martins gepricefixt werd maar ze hebben hetal opgegeven
Een CB op CDM...dat kan ik met mijn hokjesdenken dus echt niet handelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:05 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben toty david luiz eens op cdm met 7 chem geprobeerd. Werkt best goed.
werkt primaquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een CB op CDM...dat kan ik met mijn hokjesdenken dus echt niet handelen.
Goed begin van je dag toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die het nodig vinden om volle bak 2 unlimited te draaien in een volle trein![]()
Jeugdsentimentquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die het nodig vinden om volle bak 2 unlimited te draaien in een volle trein![]()
Succes met ligeon.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat gebeurt er nu eigenlijk als Courtois een IF krijgt? Krijgt die dan dezelfde waarde als zijn MOTM?
Doet het bij mij ook niet nee..quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is die webapp nou zo traag? Hij blijft maar laden
quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doet het bij mij ook niet nee..
Vaagquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doet het bij mij ook niet nee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |